Κυριακή, Σεπτεμβρίου 23, 2018

Τέσσερις ταινίες που θα δω οπωσδήποτε αυτό το φθινόπωρο

 Αποτέλεσμα εικόνας για the  world of movie


Από 11 Οκτωβρίου

Loro

του Πάολο Σορεντίνο
Μετά τη φελινική αναζήτηση της Τέλειας Ομορφιάς και την ύστερη ανακάλυψη της Νιότης ‒αμφότερα βρίσκονται μπροστά κι ας έχουν το έρεισμά τους πίσω, σου λέει ο Σορεντίνο‒, ο Ιταλός μαέστρος του σελιλόιντ αντλεί έμπνευση από το πολιτικό σκηνικό των πατρογονικών του εδαφών, επιχειρώντας να επαναλάβει τον θρίαμβο του Ιl Divo, ενός λαβυρινθώδους πορτρέτου του Τζούλιο Αντρεότι και των μηχανισμών κατάκτησης και υπεράσπισης της εξουσίας. Αυτήν τη φορά θέτει υπό το μικροσκόπιό του έναν άλλο πρωθυπουργό, τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Η διαφθορά, τα σκάνδαλα, οι καταδίκες και ο εξωφρενικός και ασύδοτος βίος του Μπερλουσκόνι αποτελούν κινηματογραφικό υλικό πρώτης διαλογής. Στην Ιταλία η ταινία προβλήθηκε σε δύο μέρη, στη χώρα μας, όπως και στον υπόλοιπο κόσμο, θα προβληθεί μια ενιαία, συνεπτυγμένη εκδοχή της με διαφορετικό μοντάζ.
**********************
Από 25 Οκτωβρίου

Cold War

του Πάβελ Παβλικόφσκι
Με ασπρόμαυρο φορμά και κάδρο 1.37:1, όπως και στην προηγούμενη ταινία του, την Ida, ο Πολωνός Πάβελ Παβλικόφσκι, από τους δημιουργούς που κρατούν ψηλά το λάβαρο του ευρωπαϊκού σινεμά τα τελευταία χρόνια, επιστρέφει για να αφηγηθεί τη μελαγχολική ιστορία ενός έρωτα που δοκιμάζεται μέσα στα χρόνια από τις ιστορικές συνθήκες αλλά και από προσωπικές ανασφάλειες. Bραβείο σκηνοθεσίας στο περασμένο Φεστιβάλ των Καννών και ταινία έναρξης του φετινού κινηματογραφικού φεστιβάλ Αθηνών «Νύχτες Πρεμιέρας». Οι αθεράπευτα ρομαντικοί εκεί έξω σημειώστε την ημερομηνία εξόδου της ταινίας στο καλαντάρι σας – για να είστε τέτοιοι, σίγουρα έχετε από αυτό και σίγουρα δεν είναι ηλεκτρονικό.
*************************
Από 15 Νοεμβρίου

Dogman

του Ματέο Γκαρόνε
Ένας κομμωτής σκύλων, φιλήσυχος, καλός μπαμπάς, ανθρωπάκι βγαλμένο από άλλες, πιο νεορεαλιστικές εποχές, βρίσκει μεγάλο μπελά όταν δοκιμάζεται η μπέσα του στην πρόκληση πίστης και αφοσίωσης που δέχεται από τον αδιόρθωτο νταή της φτωχογειτονιάς της Ρώμης. Ο Ματέο Γκαρόνε του Gomorrah ξαναβρίσκει τη φόρμα του με ένα άψογο πορτρέτο για την προσωπική αξιοπρέπεια και τους κοινωνικούς κώδικες στο επίπεδο του δρόμου και του ενστίκτου. Ο πρωταγωνιστής Μαρτσέλο Φόντε (τι ανακάλυψη!) δίκαια τιμήθηκε με το Βραβείο Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών. Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
 *********************************

Από 15 Νοεμβρίου

At War

του Στεφάν Μπριζέ
Με το ένα πόδι στους αδερφούς Νταρντέν και το άλλο στο Umberto D. του Ντε Σίκα, o Νόμος της Αγοράς του Στεφάν Μπριζέ ήταν ένα καθηλωτικό, με τον τρόπο του, καθημερινό «θρίλερ» με ήρωα έναν μεσήλικα που μένει άνεργος και παλεύει να διατηρήσει την αξιοπρέπειά του σε ένα αφιλόξενο, εργασιακό περιβάλλον. Εδώ ο Στεφάν Μπριζέ συνεργάζεται εκ νέου με τον Βενσάν Λιντόν (Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας στις Κάννες για τον Νόμο της Αγοράς) και καταγράφει τον άνισο αγώνα μιας ομάδας εργαζομένων απέναντι στους βιομηχάνους που αθέτησαν την υπόσχεσή τους και κλείνουν την επιχείρησή τους.
 Η ΠΗΓΗ

15 ταινίες που δεν θα χάσουμε αυτό το φθινόπωρο | LiFO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Double Score από τον Παναθηναϊκό: υποδειγματική αντίδραση των οπαδών απέναντι στους γενοκτόνους σιωνιστές στις κερκίδες και νίκη στο παρκέ

Πανό τεραστίων διαστάσεων κατά της γενοκτονίας των Παλαιστινίων στη Γάζα από το Ισραήλ ανάρτησαν στο ΟΑΚΑ οι οπαδοί του Παναθηναϊκού το βρ...