Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2007

Ο άνθρωπος που έκλεψε τον ύπνο του πρωθυπουργού

Ο Κώστας ο μικρός δήλωσε με έμφαση στο debate
αλλά και στη συνέντευξη τύπου της ΔΕΘ ότι
δε συνεργάζεται με τα "άκρα".
Από τότε που οι επικοινωνιολόγοι του προπάθησαν
και τα κατάφεραν να του φτιάξουν το προφίλ του
ενός πολιτικού που έχει ξεπεράσει τις διαχωριστικές γραμμές
του παρελθόντος ,
πιπιλίζει συνεχώς την καραμέλα του "κοινωνικού κέντρου".
Όμως οι διαθέτοντες ελάχιστη μνήμη γνωρίζουν πολύ καλά ότι
η Ν.Δ.είναι ένα "πολυσυλλεκτικό" κόμμα, όπου χωράνε
ακόμη και οι έχοντες αριστερές καταβολές,
αλλά κατά βάση αποτελεί τον προνομιακό
χώρο των σκληροπυρηνικών δεξιών παλαιάς κοπής,
Όπως ως βουλευτής ήταν επί πολλά έτη ομόσταυλος με τον Καρατζαφέρη
και με πολλούς "ακραίους" βουλευτές χωρίς αυτό να
τον ενοχλεί καθόλου, έτσι και τώρα ως πρωθυπουργός κάνει τα στραβά μάτια
απέναντι σε στελέχη του κόμματός του που αλληθωρίζουν
προς την άκρα δεξιά, τη βασιλεία και τη χούντα.
Ο Κωστάκης αυτές τις μέρες είναι πολύ ανήσυχος γιατί κινδυνεύει
να χάσει την εξουσία εξαιτίας της μετακίνησης ενός μέρους της
εκλογικής του βάσης προς τη μεριά του Καρατζαφέρη.
Γνωρίζει πολύ καλά ότι ένα μέρος των οπαδών του είναι
καθαρόαιμοι δεξιοί, που δεν αρέσκονται σε πειραματισμούς
γύρω από τη φυσιογνωμία του κόμματος και είναι υπερήφανοι
για τις πολιτικές καταβολάδες τους, που ανάγονται σε εποχές,
τις οποίες ο Κωστάκης αποφεύγει για ευνόητους λόγους να αναφέρει.
Ο Καρατζαφέρης λοιπόν έχει κλέψει τον ύπνο του Καραμανλή
και φαίνεται ικανός να του κάνει τη ζημιά.
Για όσους δεν έχουν ξεκαθαρίσει τι σόι τύπος είναι ο άνθρωπος
που κάνει τον πρωθυπουργό μας να μην κοιμάται τα βράδια
και να παρουσιάζεται με μαύρους κύκλους στα μάτια
κατά τις διάφορες προεκλογικές ομιλίες του,
εντοπίσαμε ένα πολύ καλό κείμενο του Ιού
στην Ελευθεροτυπία , που γράφτηκε προ πενταετίας
και τους το προσφέρουμε, για να θαυμάσουν τα έργα
και τις ημέρες του μεγάλου πολιτικού ανδρός.
***


ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ


Ο Αγών του!



Στο σκοπό του γνωστού τραγουδιού των κατηχητικών "Τα Χριστιανόπουλα" έχει συγγράψει το εμβατήριο του κόμματός του ο Γιώργος Καρατζαφέρης. Εκεί αναφέρεται σε κάποιο "ντόπιο εχθρό" που καλείται να συντρίψει ο λαός. Ωρα λοιπόν κι εμείς να πιάσουμε τα κονσερβοκούτια.


Ο κ. Κ. επικαλείται το δικαίωμα του «αυτοπροσδιορισμού» για να αποστομώσει όσους διανοούνται να τον χαρακτηρίσουν «ναζιστή», «χουντικό» ή και «ακροδεξιό». Και απειλεί με μηνύσεις, ακολουθώντας το παράδειγμα των ευρωπαίων ομοϊδεατών του, οι οποίοι πολιτεύονται μέσω ποινικών δικαστηρίων, ελλείψει αυστηρότερων κατασταλτικών μέτρων.

Δεκτή η πρόκληση. Ιδού, λοιπόν, το πολιτικό περιεχόμενο της πρότασης Καρατζαφέρη, έτσι όπως προκύπτει από τα δικά του λόγια, από τις δικές του επιλογές, από τους δικούς του στενούς συνεργάτες.

Οπως θα δείτε, ο κ. Κ. έχει δίκιο. Είναι τόσο ακροδεξιός όσο ήταν και παλιότερα. Αυτά που λέει σήμερα τα έλεγε και λίγα χρόνια πριν, όταν ήταν το αγαπημένο παιδί όλων των αρχηγών της Νέας Δημοκρατίας και ο αγαπητός συνάδελφος όλων των δημοσιογράφων που σήμερα τον βλέπουν με μισό μάτι.

Οι ιστορίες του κ. Κ.

Αναλαμβάνουμε λοιπόν τη μεγάλη τιμή να αποκαταστήσουμε τη χαμένη τιμή του ιδρυτή του ΛΑΟΣ.

***Ο κ. Κ. δεν συνεργάζεται με ναζιστές

Κατά το διάστημα της προεκλογικής εκστρατείας, ο κ. Κ. δέχτηκε πολλές επιθέσεις, επειδή αποκαλύφθηκε ότι η ναζιστική Χρυσή Αυγή συμμετέχει με τέσσερις εκπροσώπους της στο ψηφοδέλτιό του, τους κυρίους Βασίλη Κολιό, Μιχαήλ Παπαδημητρίου, Νικόλαο Σκάντζο και Ηλία Παναγιώταρο.

Πρόκειται για προφανή αδικία. Ο κ. Κ. ποτέ δεν έκρυψε τις στενές του σχέσεις με τη ναζιστική ομάδα. Από τότε που τον τιμούσαν οι συνάδελφοί του στη Νέα Δημοκρατία και οι ψηφοφόροι του κόμματος τον αναδείκνυαν στην πρώτη θέση μεταξύ των πολιτευτών της Β' Αθήνας, ο κ. Κ. επιδίωκε τη συμμαχία με τη Χρυσή Αυγή. Πολύ πριν την ίδρυση του ΛΑΟΣ, ο Κ. είχε συγκροτήσει έναν άτυπο παράπλευρο πολιτικό σχηματισμό, τη Νέα Ελπίδα, με όραμα να «αξιοποιήσει» τη Χρυσή Αυγή. Από την ομώνυμη εκπομπή του αναρωτιόταν ρητορικά «ποιο μπορεί να είναι το συμπλήρωμα της Νέας Δημοκρατίας;» και έδινε μόνος του την απάντηση: «Είναι οι ευρισκόμενοι δεξιά της Νέας Δημοκρατίας, η Χρυσή Αυγή, η οποία έχει πρωταγωνιστές του αγώνα, και μπορεί η Χρυσή Αυγή με όσους έχει, πολλούς ή λίγους, να κάνει τόσο θόρυβο και να συμμετέχει, όσο δεν μπορεί σήμερα δυστυχώς η ΟΝΝΕΔ» (16/1/1998).

*Η συνέχεια ήταν να καλέσει τους χρυσαυγίτες να μοιραστούν την εξουσία μαζί του: «Ελάτε στη διανομή της εξουσίας. Ελάτε να πάρετε ένα κομμάτι. Θα πάρουμε εμείς (ενν. η Ν.Δ.) τα υπουργεία, πάρτε κι εσείς τη διοίκηση ενός οργανισμού, πάρτε ένα υφυπουργείο»...

*Τα ίδια έλεγε και νωρίτερα, στις 27 Νοεμβρίου 1997, όταν καλούσε σε μπλοκ αντιαριστερών δυνάμεων:

«Οι Νεοδημοκράτες, η Πολιτική Ανοιξη, η Χρυσή Αυγή, όλοι. Αυτή είναι η προσπάθεια που κάνει η Νέα Ελπίδα. Να στεγάσει όλο αυτό τον κόσμο σ' ένα ενιαίο μέτωπο, με σημαιοφόρο βεβαίως τη Νέα Δημοκρατία».

*Αλλά δεν είναι μόνο η Χρυσή Αυγή. Την ίδια αγάπη τρέφει ο κ. Κ. και για τις λοιπές κινήσεις και τα έντυπα του χώρου, όπως το «Στόχο». «Ολα τα σπίτια πρέπει να προμηθεύονται το Στόχο και τη Χρυσή Αυγή» μας ειδοποιούσε κάθε βδομάδα από την εκπομπή του στο Τηλε-Αστυ ο στενός συνεργάτης του κ. Κ. και υποψήφιος με το συνδυασμό του Χρήστος Βίρλας.

***Ο κ. Κ. δεν είναι αντισημίτης

Πρόκειται ασφαλώς για παρεξήγηση. Απλώς ο ιδρυτής του ΛΑΟΣ ασκεί το εθνικό του χρέος να αποκαλύπτει εβραϊκό δάκτυλο παντού: στο ΠΑΣΟΚ, στη Νέα Δημοκρατία, στα μέσα ενημέρωσης, στο κράτος:

*«Ζούμε σε μια χώρα που εβραιοκρατείται. Ο πρωθυπουργός έλκει την καταγωγή από κει. Ααρών Αβουρής ο παππούς του. Ο Γεώργιος Παπανδρέου έχει τη γιαγιά του, η οποία ήταν Πολωνοεβραία, η Μινέικο. Ολη η κυβέρνηση ε-βραι-ο-κρα-τεί-ται». Αυτά έλεγε ο κ. Κ. από την εκπομπή του στο ιδιόκτητο κανάλι του στις 24 Μαΐου 2000. Λίγες μόλις μέρες μετά τις εκλογές του 2000 αποκαλύπτει εβραϊκό δάκτυλο και στο συνδυασμό που συμμετείχε ο ίδιος, τη Νέα Δημοκρατία: «Και στον Στ. Μάνο, αν ψάξετε, κι εκεί θα βρείτε εβραϊκή ρίζα. Οπου δείτε υποστηρικτή του θέματος (ενν. του θέματος των ταυτοτήτων) έχει εβραϊκή ρίζα. Να ψάξετε. Στην οικογένεια, στη γυναίκα του, στην πεθερά του».

*Τα ίδια αναφέρει ο κ. Κ. και για τον πρώην αρχηγό του, τον οποίο υμνούσε πριν από λίγα χρόνια «Χέρι χέρι, με τον Εβερτ αρχηγό». Στην ίδια εκπομπή ο ιδρυτής του ΛΑΟΣ αναφέρει: «Ο δικός μου ο άνθρωπος, ο Λάμπρος Λαμπράκος, είδε τον κ. Εβερτ κατά την επίσημη επίσκεψή του στη Νέα Υόρκη να πηγαίνει στη Μεγάλη Συναγωγή των Εβραίων, να φοράει το σκουφάκι του και να εισχωρεί στα ενδότερα».

*Την επομένη ο Κ. επαναλαμβάνει τα ίδια, με την εξής διαφορά: εμφανίζει τον κ. Εβερτ να επισκέπτεται τη Μεγάλη Στοά της Ουάσιγκτον, μπλέκοντας έτσι Εβραίους και Τέκτονες, αλλά και δύο αμερικανικές μεγαλουπόλεις. Σε λίγες μέρες (29/5/2000) στην «εβραϊκή συνωμοσία» περιλαμβάνεται και ο πρόεδρος του Συμβουλίου Αποδήμου Ελληνισμού: «Εμαθα σήμερα ότι η σύζυγος του κ. Αθενς είναι Ελβετοεβραία. Ενα-ένα ενώνονται τα κομμάτια του παζλ. Οσοι βρίσκονται μέσα σ' αυτή τη διαδικασία έχουν δούναι και λαβείν με το Ισραήλ».

*Αλλά ο κ. Κ. έχει την απάντησή του. Στο συνδυασμό του για τη διεκδίκηση της υπερνομαρχίας συμπεριέλαβε, λέει, και δύο Εβραίους. Αυτό ήταν το επιχείρημά του, όταν αποκαλύφθηκε η παρουσία της Χρυσής Αυγής στο συνδυασμό του. Μάλιστα για να αποσείσει εντελώς την εναντίον του κατηγορία περί ρατσισμού, ο κ. Κ. δήλωσε ότι έχει συμπεριλάβει στο συνδυασμό του και δύο ομοφυλόφιλους καθώς και έναν τσιγγάνο. Πραγματική υπέρβαση...

*Το αστείο είναι ότι αυτές οι δηλώσεις του κ. Κ. προκάλεσαν την επίσημη διαμαρτυρία της... Χρυσής Αυγής, η οποία διά του φίρερ Μιχαλολιάκου ανακοίνωσε ότι απέχει των εκλογών (πλην των 4 στελεχών τους):

«Μας θλίβει βαθύτατα ότι απέναντι στην παρουσία μελών της Χρυσής Αυγής στο ψηφοδέλτιό τους χρησιμοποιήθηκε ως αντίπαλον δέος η ύπαρξη εβραίων, κιναίδων και γύφτων και δηλώνουμε ότι αυτή η αντιμετώπιση ηθικά δεν μας καλύπτει». Βιάστηκαν οι ευέξαπτοι αντισημίτες. Τελικά, όπως επισημαίνει το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, η συμμετοχή Εβραίων ήταν ένα ακόμα ψεματάκι του κ. Κ.: «Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος θεωρεί απαραίτητο να διευκρινίσει ότι το διατυμπανιζόμενο από τον υποψήφιο υπερνομάρχη Αττικής κ. Γ. Καρατζαφέρη ότι στο ψηφοδέλτιό του μετέχουν δύο πολίτες εβραϊκού θρησκεύματος δεν είναι αληθές. Ο κ. Γ. Κ., επί σειρά ετών, συνηθίζει σε θέματα που αφορούν τον εβραϊσμό να παραποιεί ανεπίτρεπτα την αλήθεια».

*Βέβαια, όταν ήθελε να συσπειρώσει τον κόσμο του, άλλα μας έλεγε ο κ. Κ. Θυμόμαστε την ομιλία του στην Κόρινθο τον περασμένο Μάιο (28/5/02): «Πρώτον: Δεν είμαι Εβραίος. Ας το πει αυτό κι ο πρωθυπουργός. Δεύτερον: Δεν είμαι κομμουνιστής. Ας το πει αυτό κι ο κ. Καραμανλής. Τρίτον: Δεν είμαι ομοφυλόφιλος. Αυτό δεν μπορεί να το πούνε πολλοί».

*Αλλά ας μην στενοχωρούνται οι σκληροί οπαδοί του κ. Κ. Στο συνδυασμό του περιλαμβάνονται και άλλα στελέχη που διεκδικούν επάξια το χαρακτηρισμό του γνήσιου αντισημίτη και ακροδεξιού. Ξεχωρίζουμε το δημοσιογράφο του «Στόχου» Χρήστο Βίρλα και κυρίως τον εκδότη, Ιωάννη Σχοινά, ο οποίος ήδη από το 1982 είχε αποκαλύψει την αδικία που υφίσταται ο Ρούντολφ Ες, από τις στήλες του επίσημου οργάνου του ακραίου φιλοχουντικού ΕΝΕΚ «Νέα Θέσις». Πρόκειται για εξέχουσα φυσιογνωμία της μεταπολιτευτικής ακροδεξιάς, ιδρυτικό μέλος πολλών οργανώσεων του χώρου και, φυσικά, στενό συνεργάτη του Πλεύρη.

***Ο κ. Κ. δεν νοσταλγεί την επταετία

Πολλές φορές ο κ. Κ. έχει αναφερθεί στην «ταλαιπωρία» που έχει υποστεί στο ΕΑΤ-ΕΣΑ επί δικτατορίας, αφήνοντας πολλά υπονοούμενα για κάποια «αντιστασιακή» φιλοβασιλική του δράση.

Δεν έχουμε κανένα λόγο να αμφισβητούμε τα λόγια ενός τόσο ειλικρινούς πολιτικού. Εξάλλου την ίδια περίοδο (δηλαδή την Ιωαννιδική) φυλακίστηκε και το alter ego του, ο Πλεύρης, ο οποίος είχε υπηρετήσει παντοιοτρόπως την Παπαδοπουλική περίοδο της χούντας.

*Οταν, λοιπόν, ο κ. Κ. φιλοξενεί στο κανάλι του επιφανείς παράγοντες του χουντισμού, όπως τον ίδιο τον πραξικοπηματία «στρατηγό» Παττακό, τους προπαγανδιστές Πλεύρη και Γεωργαλά, τους «υπουργούς» Θάνο και Τσάκωνα κ.λπ., το κάνει μόνο και μόνο για να μας δείξει πόσο ανεκτικός είναι στους ιδεολογικούς του αντιπάλους.

*Μέσα στη θερμή ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε στο συνέδριο του κόμματός του, ο κ. Κ. δεν άντεξε και έκλεισε το μάτι στα υπολείμματα των χουντικών: «Με ρωτούν, "κ. Καρατζαφέρη είστε με την 21η Απριλίου;" Απαντώ: Με την 21η Απριλίου ήμουνα. Με την 22α Απριλίου δεν ήμουνα. Διότι την 22α Απριλίου έπρεπε οι φαύλοι να έχουν πληρώσει. Αυτό ήταν το λάθος. Αυτό το λάθος πληρώνουμε σήμερα». Οι οπαδοί σηκώνονται όρθιοι και κραυγάζουν «Ε-πα-νά-στα-ση». Λίγο νωρίτερα είχε ακουστεί και το συμβολικό «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών».

*Το σημαντικότερο είναι ότι με την αρθρογραφία της εφημερίδας του ο κ. Κ. επιδιώκει μια πραγματική αναθεώρηση της πρόσφατης ιστορίας μας και επιχειρεί να εξαγνίσει τη χούντα ταυτίζοντάς την με το Γουδί του 1909. Στο αφιέρωμά της για την 21η Απριλίου, η «Αλφα 1» διεκτραγωδεί την προδικτατορική κατάσταση («Ποια δημοκρατία; Του Πέτρουλα; Των Λαμπράκηδων; Του ΑΣΠΙΔΑ;») και εξυμνεί τα επιτεύγματα της χούντας («Λογοκρισία; Φυσικά. Σε ποιους; Σε αυτούς που οι δημοκρατικοί αγανακτισμένοι πολίτες βάζανε μπουρλότο στις εφημερίδες τους μπροστά στα γραφεία τους; Φόβος; Ποιος φόβος; Που κοιμόντουσαν τα νοικοκυριά με ανοικτές τις μπαλκονόπορτές τους ή ακόμα στον κήπο χωρίς μανδρότοιχους; Που περπατούσαν όποια ώρα του 24ώρου ήθελαν ανενόχλητοι; Χωρίς εγκληματίες, χωρίς λαθρομετανάστες, χωρίς ληστές και βιαστές; Ποια πέτρινα χρόνια της χούντας; Οταν δεν υπήρχε ούτε 0,5% ανεργία; Οταν για να βρεις άστεγο εργάτη έπρεπε να ψάχνεις με το φανάρι του Διογένη; Οταν το δολάριο είχε 30 δρχ. σταθερά για πολλά χρόνια; Οταν η λίρα είχε σταθερή τιμή 300 δρχ.;»)

*Και για όσους δεν κατάλαβαν ακόμα, η εφημερίδα του κ. Κ. κάνει σύγκριση επταετίας και πασοκικής διακυβέρνησης, χωρίς να αφήνει αμφιβολίες για την προτίμησή της:

«Ε, λοιπόν, φίλοι αναγνώστες, ζήσαμε μια δεκαετία δημοκρατίας με το "πουλί" του Ανδρέα να διαμορφώνει πολιτική (θυμηθείτε περιπτώσεις συζύγων διοικητών τραπεζών και υπουργών) και ζήσαμε μια επταετία με το πουλί της χούντας να ξεπετάγεται από τις στάχτες. Συγκρίνατε και κρίνατε: Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών ή Ελλάς Αλβανών Λαθρομεταναστών; Λαλιώτης ή Παττακός στα δημόσια έργα; Μακαρέζος και καθηγητής Κούλης στα οικονομικά ή Γιάννος και Χριστοδουλάκης; Ελληνες Αξιωματικοί ή Σιωνιστές Αξιωματούχοι;» (21-22/4/02)

***Ο κ. Κ. δεν είναι ρατσιστής

Κατά διαβολική σύμπτωση έχουμε παρακολουθήσει δεκάδες εκπομπές στο κανάλι του, όπου αναπτύσσονται όλες οι μορφές της ρατσιστικής προπαγάνδας. Ασφαλώς θα πρόκειται για εξαιρέσεις, διότι δεν είναι δυνατόν ένας μη ακροδεξιός πολιτικός να ανέχεται τη διαρκή επανάληψη από την τηλεοπτική του συχνότητα όλων των ρατσιστικών στερεότυπων.

*Υπάρχει μια «κλασική» εκπομπή (την ονομάζουμε έτσι διότι αναμεταδίδεται σε κάθε ευκαιρία), στην οποία ο κ. Κ. υποδέχεται τον «φίρερ» της 4ης Αυγούστου Κώστα Πλεύρη σαν ιστορικό και συζητούν για την πτώση της Κωνσταντινούπολης. Ο Πλεύρης είναι κατηγορηματικός: «Υπάρχουν ανώτερες και κατώτερες φυλές. Υπάρχουν φυλές που μπορούν να κάνουν πολιτισμό και φυλές που δεν μπορούν».

*Σε δύο συνεχόμενες εκπομπές του ο Χρήστος Βίρλας ανέλυε τα καλά του απαρτχάιντ. «Παγκοσμίως θα είμεθα πάλι πρωτοτυπία, να απορρίψωμεν ένα μύθο Μαντέλα, κομμουνιστού Μαντέλα, ενός διεθνιστού» έλεγε με υπερηφάνεια στο γνωστό παπαδοπουλικό του ιδίωμα ο συνεργάτης του κ. Κ. Την ανάλυση για το απαρτχάιντ είχε αναλάβει ο πρόεδρος της μητροπολιτικής επιτροπής του ΛΑΟΣ στην Κορινθία, Βασίλης Μιχαλόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε σε «υποτιθέμενο» ρατσιστικό καθεστώς: «Εάν το απαρτχάιντ ήταν όντως ένα ρατσιστικό καθεστώς, τότε θα προστάτευε τους ανθρώπους του εις βάρος των άλλων. Αυτό δεν έγινε. Το παράδοξον ήτο ότι αφήρεσε από τους λευκούς την εθνική και φυλετική συνείδηση». Οσο για τους μαύρους, αυτοί πριν από την αποικιοκρατία «επειδή δεν είχαν κανένα να τους καταπιέσει, δεν έκαναν κανένα στοιχείο πολιτισμού» (20/6/02).

*Αλλά και με τον Λεπέν ξεκαθαρίζει ο κ. Κ. ότι δεν έχει καμία σχέση. Το κόμμα του ανήκει άλλωστε σε άλλη ομάδα στο Ευρωκοινοβούλιο. Ομως μετά τις προεδρικές εκλογές στη Γαλλία γελούσαν και τα αφτιά του κ. Κ.: «Και τι άσχημο είπε ο Λεπέν; Κι εμείς τα ίδια δεν λέμε από 'δω; Ο Λεπέν είναι το φιλότιμο των Γάλλων και θέλω να ελπίζω ότι το φιλότιμο των Ελλήνων δεν θα είναι υποδεέστερο από το φιλότιμο των Γάλλων» (22/4/02).

*Ηδη από τότε που ήταν στη Νέα Δημοκρατία τα είχε πει ο άνθρωπος: «Εντέλει, αν μόνο ο λεπενισμός εξασφαλίζει την ασφάλεια στον πολίτη, γιατί ο πολίτης να μην τρέξει προς τα 'κει;» (23/3/98).

***Ο κ. Κ. δεν είναι φιλοβασιλικός

Επανειλημμένα από τις εκπομπές του ο κ. Κ. έχει ξεκαθαρίσει ότι οι σχέσεις του με τον Γλίξμπουργκ είναι απλώς φιλικές.

*Περιγράφει την τιμή που του είχε κάνει ο τέως να τον συμπεριλάβει στους ανθρώπους με τους οποίους έκανε ιστιοπλοΐα και δεν παύει να μας θυμίζει ότι τον επισκέπτεται για λόγους κοινωνικής αβροφροσύνης. Βέβαια κάθε λίγο και λιγάκι τον παρουσιάζει σαν εθνάρχη, αντιστασιακό και περίπου γενικό αρχηγό, αλλά αυτά έχουν οι φιλίες.

*Το κανάλι του κ. Κ. ακολουθεί με θρησκευτική ευλάβεια τις γιορτές των βασιλοφρόνων. Σημειώνουμε τη γιορτή της ΒΕΟ για την «ονομαστική εορτή του Παύλου, του πρωτοτόκου υιού του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου (ενν. του Γλίξμπουργκ), τέως βασιλέως της Ελλάδος και διαδόχου της οικογενείας» (6/7/98). Η γιορτή επισφραγίστηκε με την απαγγελία ενός «ωραιοτάτου» ποιήματος:

«Χρόνια πολλά λεβέντη μας
πολλά κι ευτυχισμένα.
Εμείς σε καμαρώνουμε
κι ευχόμαστε για σένα.
Να γίνει ο Κωνσταντίνος μας
ο αυτοκράτοράς μας
κι εσύ να 'σαι στη στέψη δίπλα του
μες στην Αγιά Σοφιά μας»

***Ο κ. Κ. δεν είναι οπαδός των θεωριών συνωμοσίας

Ως γνωστόν, το βασικό όπλο στην προπαγάνδα των ακροδεξιών σχημάτων από την εποχή του μεσοπολέμου είναι η διάχυση συνωμοτικών θεωριών. Ο κ. Κ. το αποφεύγει όσο μπορεί, αλλά καμιά φορά του ξεφεύγει. Είναι, βλέπετε, κι αυτός ο Θεσσαλονικεύς εκ Πελοποννήσου, ο οποίος μοιράζεται κάθε μεσημέρι την εκπομπή του αρχηγού, πουλώντας τηλεφωνικά όλα τα μυθεύματα της σύγχρονης συνωμοσιολογικής παραφιλολογίας. Λίγο Πλεύρη, λίγο Γεωργαλά, λίγο πρωτόκολλα των σοφών της Σιών... Αυτά τα τελευταία τα έχει αναλύσει ο ίδιος ο νεόκοπος θεωρητικός της «σκέψης Κ.», σε δίτομο πολυσέλιδο έργο, στο οποίο «αποδεικνύει» την εφαρμογή τους.

*Αναγκάζεται, λοιπόν, και ο αρχηγός να βάλει ένα χεράκι: «(Ολα) συμβαίνουν εις εφαρμογήν των Πρωτοκόλλων της Σιών. Εις εφαρμογήν της Νέας Τάξεως πραγμάτων. Και ποιοι εξυπηρετούνται; Από τη μια μεριά οι Εβραίοι, που είναι ο άμεσος αυτουργός κι από την άλλη ο Πάπας και το Βατικανό που είναι ο έμμεσος αυτουργός. (...) Μπορώ να σας φέρω περισσότερα του ενός παραδείγματα συνωμοσίας του Βατικανού και των Εβραίων κατά της Ελλάδος. Οχι ένα, όχι δύο, πάρα πολλά. (...) Ο Κώστας Καραμανλής πήγε με το ίδιο αεροπλάνο, το ίδιο αυτοκίνητο στην ίδια λέσχη με τον Γιωργάκη, στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ» (24/5/00).

«Η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ συνεδρίασε στη Σκοτία. Μέσα είναι ο Καραμανλής και ο Γιωργάκης Παπανδρέου, μέσα είναι και ο Τζεμ, επίσης εξισλαμισθείς Εβραίος, και όλο εκείνο το συνάφι το οποίο γνωρίσαμε, προεξάρχοντος του άλλου Εβραίου, του κ. Χόλμπρουκ» (29/5/00). «Η Νέα Τάξη πραγμάτων σημαίνει (ότι είμαστε) μαριονέτα στα χέρια των Εβραίων. Ισοπέδωση. Πρωτόκολλα της Σιών. Η Παγκυβέρνηση έγινε στην Ευρώπη. Το ενιαίο νόμισμα έγινε κι αυτό. Το χορεύουν όπως θέλουν. Ξέρετε τι χρήματα κερδίζουν οι Εβραίοι μ' αυτό το ανεβοκατέβασμα; Οδηγούμεθα εις πραγμάτωσιν των στόχων που είχαν τεθεί από 200 χρόνια» (24/5/00).

*Υπάρχει ένα έσχατο επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι φίλοι αλλά και οι αντίπαλοι του κ. Κ. για να αποκρούσουν τη ρετσινιά του ακροδεξιού. Πρόκειται για το ρητορικό ερώτημα: «Και τι μας λέτε τώρα; Οτι όσοι ψήφισαν τον Καρατζαφέρη είναι ακροδεξιοί;» Φυσικά η απάντηση είναι αρνητική. Οπως δεν είναι «σοσιαλιστές» όσοι ψήφισαν ΠΑΣΟΚ ή «φιλελεύθεροι» όσοι προτίμησαν τη Νέα Δημοκρατία. Η σχέση των ψηφοφόρων με τα κόμματα δεν σήμαινε ποτέ ταύτιση, αλλά σήμερα είναι πολύ πιο χαλαρή από όσο ήταν παλιότερα, ειδικά στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης. Γι' αυτό μιλούμε για «υψηλές ή χαμηλές συσπειρώσεις».

Αυτό όμως δεν απαλλάσσει τους πολιτικούς ηγέτες από την ευθύνη των λόγων και των πράξεών τους. Από την άλλη μεριά, οι δημοσκοπήσεις για την ευνοϊκή υποδοχή της 21ης Απριλίου σε μεγάλο μέρος της εκλογικής βάσης της Νέας Δημοκρατίας αλλά και η ανάπτυξη της ξενοφοβίας και του ρατσισμού στην εκλογική βάση όλων των κομμάτων ίσως πρέπει να βάλουν σε σκέψεις όσους τόσο εύκολα ξεμπερδεύουν με την υπόθεση Καρατζαφέρη, επικαλούμενοι το αλάνθαστο δημοκρατικό αισθητήριο του λαού μας.

Ο Ιός (Ελευθεροτυπία, 20/10/2002

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Philip Glass - Songs From Liquid Days (Live) : Όταν ο μουσικός μινιμαλισμός ερωτεύτηκε την Ποίηση

Το Songs from Liquid Days(1986 είναι μια συλλογή τραγουδιών που συνέθεσε ο συνθέτης Philip Glass σε στίχους των Paul Simon, Suzanne Vega, ...