Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2007

Σατιρικοί στίχοι 22-Νίκος Μπαζιάνας


ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΖΙΑΝΑΣ
ΚΛΙΣΗ ΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

Εγώ καταναλώνω
Εσύ καταναλώνεις
Αυτός καταναλώνει.
Εγώ σε καπελώνω
Εσύ με καπελώνεις
Αυτός μας καπελώνει.

Εγγώ δουλεύω
Εσύ δουλεύεις
Αυτός κερδίζει και μας δουλεύει.
Εγώ σου κλέβω
Εσύ μου κλέβεις
Αυτός ενεδρεύει και μας ληστεύει.

Εγώ πονώντας
Εσύ πονώντας
κι Αυτός δεν νοιάζεται
Εγώ πολεμώντας
Εσύ πολεμώντας
κι Αυτός δοξάζεται.

Εγώ πεθαίνω
Εσύ πεθαίνεις
κι Αυτός υγιέστατος και μας πεθαίνει
- ίδια η ζωή μας κι ο θάνατος-
Εγώ δεν υπάρχω
Εσύ δεν υπάρχεις
κι Αυτός παραμένει αθάνατος...

2 σχόλια:

gademissa είπε...

Ωραιότατο!!!!

Sting είπε...

Χαίρομαι που σ' ευχαρίστησε το ποίημα
και χαιρετώ σε με την ευχή να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα ωραία της ζωής.

Μια μορφή μέσα στο πλήθος – A Face in the Crowd (1957): «Ένα καυστικό και επίκαιρο σχόλιο για την κατασκευή της πραγματικότητας από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης»

Μια μορφή μέσα στο πλήθος – A Face in the Crowd (1957) Σκηνοθεσία: Ελία Καζάν(1909-2003) Ηθοποιοί: Alexander Kirkland, Andy Griffith, Antho...