Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 28, 2007

Η ευφορική γελάδα


Οι προγραμματικές δηλώσεις του Κωστάκη
έχουν τονώσει το ηθικό μου λίαν.

Νιώθω ένα γαργαλητό σούπερ στους μαστούς μου!
Έτσι μού 'ρχεται να πιω απ' το ίδιο μου το γάλα και να το στερήσω από το καρτέλ του γάλακτος.
Εγώ το 'λεγα: αυτό το παιδί έχει σχέδιο , έχει όραμα και είναι αποφασισμένο να μας προοδεύσει λίαν.
Δεν τον ενδιαφέρει το ζην , αλλά το ευ ζην , γι' αυτό θα μας αυξήσει την μπενζίν!
Ούτε θα ορρωδήσει προ του κράτους, αλλά θα το συρρικνώσει υπέρ του παρακράτους!
Κανένας φόρος πια στις μερικές συναλλαγές, αλλά ένας και μοναδικός χωρίς φοροαπαλλαγές!
Η σύνταξη ποτέ πια δε θα δίνεται πρόωρα , αλλά μετά τα εκατό ολίγον πάρωρα.
Την ανεργία ως νέος Δίας θα διεμβολίσει, αφού για το καλό μας λίγα χρονάκια μάς σουβλίσει.
Την ιστορία την παλιά στα σκουπίδια έχει πετάξει και το πατριωτικό μας φρόνημα σκοπεύει ν' ανατάξει.
Από τα άκρα ο Κωνσταντής δε θ 'ανεχθεί κανένα εκβιασμό,
εκτός του ΛΑ.Ο.Σ τον γλυκό τον κοασμό.
Γενικώς θα κάνει ό,τι επιτάσσει ο κάργα φιλελευθερισμός μας!
Κι όποιος αντέξει, όταν θ' αρχίσει να βαράει ο συναγερμός μας!
Αχ! τι γλύκα λίαν μού προξενούν τα λόγια του Κωστάκη τα μεγάλα,
για περαιτέρω ηδονή θα κάνω ένα αφρόλουτρο στο ίδιο μου το γάλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Όλβιος όστις ιστορίας έσχε μάθησιν»(Ευριπίδης) : «Ο Χίτλερ και οι Απόστολοι του Κακού» /Ντοκιμαντέρ (2016)

Αντικειμενικό πορτρέτο, βασισμένο σε έγχρωμα αρχεία, του Αδόλφου Χίτλερ και των ανδρών γύρω του, που ήταν οι  υπεύθυνοι για την επιτυχία του...