Παρασκευή, Ιουλίου 23, 2021

Θα εισαχθώ λοιπόν σε κάποια άλλη σχολή, όμως πάντα θα είστε στη συνείδησή μου ως εκείνη που μου στερήσατε το «μεράκι μου».

 ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
ΚΑΤΑ ΚΕΡΑΜ(ΙΔΑΡ)ΕΩΣ

Μία ακόμα επιστολή μαθήτριας η οποία δεν μπορεί να μπει στην σχολή για την οποία μόχθησε λόγω των σοβαρών στρεβλώσεων που έχουν προκληθεί με τον νόμο της Νίκης Κεραμέως για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έρχεται στη δημοσιότητα.

Η επιστολή της Ελένης Τριάντη προς την Νίκη Κεραμέως που έφτασε στο Documento είναι ενδεικτική της απόγνωσης που βρίσκονται χιλιάδες υποψήφιοι φοιτητές φέτος οι οποίοι έχουν μείνει εκτός της σχολής προτίμησής τους παρά το γεγονός πως τα μόρια που έχουν συγκεντρώσει είναι υψηλά. Όπως επισημαίνει η Ελένη, παρά το γεγονός πως συγκέντρωσε 19.987 μόρια, δεν καταφέρνει να εισαχθεί στη Σχολή που επιθυμούσε, επειδή δεν είχε καλή βαθμολογία στα Γαλλικά, με αποτέλεσμα να μην «πιάσει» την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.

Αναλυτικά η επιστολή της

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Λέγομαι Ελένη Τριάντη και είμαι μαθήτρια ενος Γενικού Λυκείου του Αγρινίου. Φέτος πέρασα κι εγώ την επώδυνη διαδικασία των Πανελλαδικών εξετάσεων σε μια ομολογουμένως δύσκολη χρονιά. Συγκέντρωσα την πολύ υψηλή βαθμολογία των 19.987 μορίων αλλά δεν μου δίνεται το δικαίωμα να υποβάλω αίτηση για τη Σχολή Μεταφραστικού του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα που αποτελεί την πρώτη σχολή προτίμησης μου. Και αυτό γιατί ενώ έγραψα Αγγλικα 17,8 στα Γαλλικά δεν κατάφερα για λίγα μόρια να πιάσω την ΕΒΕ. Πίστευα ότι η μεταρρύθμιση σας σκοπό είχε να αποκλείσει από τα πανεπιστήμια μαθητές με βαθμολογίες 2 και 3 όπως λέγατε. Συγχαρητήρια λοιπόν. Τα καταφέρατε. Με αποκλείσατε με γενική βαθμολογία πάνω από 17. Πέτυχε η μεταρρύθμισή σας, λοιπόν . Μπορείτε να είστε περήφανη !

 Θέλω να επισημάνω εδώ ότι Γαλλικά δεν διδάχτηκα ποτέ στο σχολείο μου, αλλά ο πατέρας μου, ένας φτωχός άνθρωπος, πληρώνει εδώ και 2 χρόνια φροντιστήριο προκειμένου να με βοηθήσει να πετύχω το όνειρο μου. Τα δύο τελευταία χρόνια λόγω πανδημίας τα μαθήματα και των Γαλλικών γίνονταν διαδικτυακά με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη σωστή εκμάθησή τους. 

Πολλές φορές έχω σκεφτεί αν είναι συνταγματικό ή αν συμβαίνει σε κάποια άλλη χώρα να ζητούνται για εισαγωγή σε Πανεπιστήμιο μαθήματα που δεν έχουν διδαχτεί ποτέ στα σχολεία. Ξέρω ότι θα μου απαντήσετε πως μπορώ να υποβάλω αίτηση για κάποια άλλη σχολή. Όμως έχετε ακούσει πότε την λέξη όνειρο; Ήταν το όνειρό μου λοιπόν και μου το στερείτε με έναν εντελώς παράλογο τρόπο αφού με κρίνετε ικανή να εισαχθώ στην Γαλλική Φιλολογία Αθηνών με την ίδια βαθμολογία στα Γαλλικά αλλά όχι στο Μεταφραστικό Κέρκυρας. Δηλαδή με το σκεπτικό σας μπορώ να διδάξω Γαλλικά αλλά δεν μπορώ να μεταφράσω. Έχει κάποια λογική αυτό; Για μένα πάντως όχι. 

Θα εισαχθώ σίγουρα σε μια άλλη σχολή. Μικρό το κακό -θα πείτε-. Διαφωνώ. Το κακό είναι μεγάλο. Για αυτό κι η κοινωνία είναι αυτή που είναι. σήμερα Με ανθρώπους που κάνουν την δουλειά τους απλά για βιοπορισμό χωρίς να την αγαπούν πραγματικά, χωρίς να νιώθουν δημιουργικοί, χωρίς «μεράκι» . Αυτή ακριβώς είναι η λέξη. Θα εισαχθώ λοιπόν σε κάποια άλλη σχολή, όμως πάντα θα είστε στη συνείδησή  μου ως εκείνη που μου στερήσατε το  «μεράκι μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...