Πέμπτη, Μαρτίου 24, 2022

Πάνος Βλάχος - Λαϊφστάιλ | Official Audio Music Video

ΛΑΪΦΣΤΑΙΛ


Πέθανα χτες το βράδυ
σ’ ένα εξώφυλλο
μου το ’παν οι λεζάντες
δεν θα ’ναι για καλό

μου φτιάξανε καλούπι
μέσα για να θαφτώ
με τέτοιο εγώ σουλούπι
πως να συμβιβαστώ

Είδα και τ’ όνομά μου
στα περιοδικά
περήφανη η μαμά μου
κι όλα τα σχετικά

μεγάαααλη επιτυχία
στο λέω προσωπικά
να είσαι στα σταυρόλεξα
τα σκανδιναβικά

Όχι σου λέω δεν είναι, δεν είναι δα κακό
το lifestyle είναι κάτι το μαγικό

σε θέλει διανοούμενο και λίγο λαϊκό
σε κάνει από νούμερο ένα μηδενικό

Όχι σου λέω δεν είναι, δεν είναι δα κακό
το lifestyle είναι κάτι το μαγικό

σε κάνει από νούμερο ένα μηδενικό
χρηματοδοτούμενο, πιόνι κανονικό

Είπα και να ποστάρω
την άδεια μου ζωή
μήπως και ξεφρακάρω
που έμεινα ταπί

κι αν κάτι με πειράζει
καρδιά μου πιο πολύ
είναι ότι σε νοιάζει
ο κόσμος τι θα πει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Take My Life/Η ζωή μου είναι στα χέρια σου (1947): μια καλογυρισμένη αγγλική ταινία νουάρ

Ένας άντρας που κατηγορείται άδικα για τη δολοφονία μιας πρώην φίλης πρέπει να βασιστεί στη σύζυγό του για να κάνει το ντετέκτιβ και να βρει...