gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Πέμπτη, Οκτωβρίου 30, 2025

Διαβάζετε Πέτρο Μάρκαρη , τον ανατόμο της ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ που γονάτισε την Ελλάδα, αλλά δεν εξαφάνισε τους διαχρονικούς πολιτικοοικονομικούς ολετήρες μας ...

 

Ο ΑΝΑΤΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ



1. ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΡΚΑΡΗΣ
Ο ανατόμος της ελληνικής κρίσης
Ο μετρ του νουάρ μυθιστορήματος έγινε περιζήτητος σχολιαστής
 της πολιτικής και της οικονομίας

ΕΙΠΕ
"Το ελληνικό κράτος είναι η μοναδική μαφία στον κόσμο
 που κατάφερε να... χρεοκοπήσει!"

Της Μικέλας Χαρτουλάρη
Τα Νέα: Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Οι ισπανοί δημοσιογράφοι το λένε απερίφραστα: «Ο Μάρκαρης είναι ο μοναδικός συγγραφέας του ευρωπαϊκού Νότου που γράφει τι περνάμε και γιατί το περνάμε». Με καταγωγή αρμενική, παιδεία γερμανική, κοσμοπολιτισμό κωνσταντινουπολίτικο, σκέψη μαρξιστική και πάθος νεανικό, εξελίχθηκε σε μάστορα του νουάρ μυθιστορήματος με πανευρωπαϊκή απήχηση, που γιγαντώθηκε όταν τόλμησε να κάνει μια ανατομία της ελληνικής κρίσης

Εχει πολλούς λόγους ο Πέτρος Μάρκαρης να καμαρώνει για την πολιτική του όσφρηση. Ο πλέον πρόσφατος είναι πως δεν πίστεψε ποτέ τις κυβερνητικές εξαγγελίες ότι η κρίση θα περνούσε σε μια πενταετία. «Και τώρα ακούω βερεσέ τη θριαμβολογία του Πρωθυπουργού. Διότι το πρόβλημα δεν ήταν να πάρουμε το δάνειο. Ηταν, και είναι, το ότι δεν βγαίνει το πρόγραμμα - κάτι που το λένε και οι νομπελίστες Στίγκλιτς και Κρούγκμαν». Ετσι, στο αστυνομικό μυθιστόρημά του που μόλις κυκλοφόρησε μας προκαλεί να αναρωτηθούμε ποιες θα ήταν οι επιπτώσεις στην κοινωνία μας εάν ολόκληρος ο ευρωπαϊκός Νότος επέστρεφε στο εθνικό του νόμισμα; Αυτά όμως δεν τα λέει για να κινδυνολογήσει και να κηρύξει την υποταγή στις ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες αλλά για να εξηγήσει ότι «η κρίση μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο με ριζικές αλλαγές και ριζοσπαστικές λύσεις»... τις οποίες, εκείνος τουλάχιστον, δεν βλέπει στον ορίζοντα. Γι' αυτό και επιμένει σε μια πολιτική κριτική από αριστερή, όπως λέει, σκοπιά, η οποία διατρέχει ολόκληρο το μυθιστορηματικό έργο του από το 1995. Ηταν τότε 58 χρόνων και (ξανα)ξεκινούσε για τρίτη φορά τη ζωή του, «όχι από την αρχή, αλλά διαφορετικά», μπαίνοντας στα χωράφια της λογοτεχνίας με πρωταγωνιστή τον αστυνόμο Χαρίτο. Εναν μικροαστό προϊστάμενο του Τμήματος Ανθρωποκτονιών, τυπικό εκπρόσωπο της παλιάς Ελλαδίτσας ο οποίος βρίσκεται αντιμέτωπος με τα ανεπούλωτα τραύματα της πρόσφατης ελληνικής Ιστορίας και την παθογένεια της νέας, εκσυγχρονισμένης, Ελλάδας, έχοντας ως μοναδικό όπλο του την επιμονή και την εντιμότητά του.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ. Στα χρόνια που ακολούθησαν την πτώση του συστήματος του «υπαρκτού σοσιαλισμού»,  όταν η ιστορία είχε φτάσει, υποτίθεται, στο τέλος της και ο κανόνας ήταν η  αποπολιτικοποίηση, ο Μάρκαρης θέλησε να επαναφέρει τις κοινωνικοπολιτικές ανησυχίες στο τραπέζι από έναν πλάγιο δρόμο: τον δρόμο της αστυνομικής πλοκής. Το ίδιο έκαναν εκείνη την εποχή ο Μονταλμπάν στην Ισπανία, ο Ιζό στη Γαλλία, ο Καμιλέρι στην Ιταλία, ο Τάιμπο στο Μεξικό κ.ά. Το 1995 κυκλοφόρησε, λοιπόν, το πρώτο από τα οκτώ έως τώρα μυθιστορήματά του, το «Νυχτερινό δελτίο», όπου μίλησε για τη δύναμη των ΜΜΕ και την εμπορία παιδιών, και συνέχισε μιλώντας για τις διασυνδέσεις ανάμεσα στον κόσμο του ποδοσφαίρου και εκείνον της νύχτας («Αμυνα ζώνης»).
Πριν από τους Ολυμπιακούς της Αθήνας έγραψε για τα προδομένα οράματα της γενιάς του Πολυτεχνείου, για το αναπτυξιακό «μπουμ» και για το φαινόμενο της διαπλοκής ως αρμό ενός συστήματος χωρίς ηθικά ερείσματα («Ο Τσε αυτοκτόνησε»). Μετά τους Ολυμπιακούς συνέλαβε την ανάδυση του εθνικισμού και της θρησκοληψίας, της τυφλής βίας και του κυνισμού σε μια Ελλάδα-χρηματιστήριο («Βασικός μέτοχος»). Και την τελευταία τριετία  εξερευνά τα «τι» και τα «γιατί» της ελληνικής κρίσης, κερδίζοντας περίοπτη θέση σε μεγάλες ισπανικές, ιταλικές, γαλλικές και γερμανικές εφημερίδες. Ηδη σχολίασε το ντοπάρισμα της ελληνικής κοινωνίας με τα τραπεζικά δάνεια («Ληξιπρόθεσμα δάνεια»), τη φοροδιαφυγή που καλλιεργεί το έδαφος για την ανοχή της κοινωνίας σε σωτήρες τύπου Μπερλουσκόνι, οι οποίοι υπονομεύουν εντέλει τους δημοκρατικούς θεσμούς («Περαίωση»), και έκλεισε την τριλογία με το «Ψωμί, παιδεία, ελευθερία», που κυκλοφόρησε πριν από δύο εβδομάδες. Εδώ, τραβάει στα άκρα μια υπόθεση εργασίας - την επιστροφή στη δραχμή - με στόχο να εμπνεύσει μια δημιουργική αντιμετώπιση της κατάστασης και να ταρακουνήσει τα αριστερά κόμματα. «Η ευρωπαϊκή εμπειρία δείχνει ότι σε ανάλογες καταστάσεις οι κοινωνίες κάνουν δεξιά στροφή. Γι' αυτό και πιστεύω πως η άνοδος της Χρυσής Αυγής και της Ακροδεξιάς γενικότερα μπορούν να αναχαιτιστούν μονάχα με ένα κοινό πρόγραμμα δράσης της Αριστεράς, το οποίο δυστυχώς δεν υπάρχει. Το σύστημα των κομμάτων αντιδρά σαν εξαρτημένο άτομο, διατεθειμένο να κάνει τα πάντα για να εξασφαλίσει τη δόση του».

ΤΙΤΑΝ, ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΜΠΡΕΧΤ. Δεν μοιάζει ο Μάρκαρης με τους συγγραφείς που εκσφενδονίζουν εκ του ασφαλούς απόψεις για την οικονομία και το μέλλον της χώρας. Και δεν έφτασε τυχαία να λειτουργεί ως παρεμβατικός διανοούμενος, με πανευρωπαϊκή μάλιστα απήχηση. Γνωρίζει τι σημαίνει οικονομική διαχείριση επειδή εργάστηκε ως προϊστάμενος εξαγωγών σε κορυφαία βιομηχανία. Ο πατέρας του τον ήθελε οικονομολόγο κι εκείνος ξεκίνησε σπουδές στην Αυστρία, αλλά τις παράτησε στη μέση προκειμένου να αφιερωθεί στο γράψιμο. Ομως δεν τα κατάφερε τότε. Κι έτσι η πρώτη του ζωή, η τεχνοκρατική, ξεκίνησε το 1965 στα Τσιμέντα Τιτάν, όπου έμεινε έντεκα χρόνια. Γι' αυτό σήμερα έχει την άνεση να λέει ξεκάθαρα (και σε άψογα γερμανικά) στους Γερμανούς που του ζητούν συνεντεύξεις και άρθρα πως «με κάθε νέο πακέτο μέτρων, περικοπών και φόρων, η απόσταση ανάμεσα στο ευρώ και στη δραχμή μειώνεται, διότι η κοινωνία δεν αντέχει άλλο!» Υπάρχει όμως και κάτι ακόμη: είναι η πολιτική παιδεία του Μάρκαρη και η ταύτισή του με μια γενιά που όλα τα αξιολογούσε και τα ανέλυε πολιτικά. Οι δάσκαλοί του ήταν ο Μαρξ και ο Μπρεχτ, η σκέψη του εξακολουθεί να λειτουργεί μαρξιστικά, και πρωτοέκανε όνομα στα ελληνικά καλλιτεχνικά πράγματα ως ειδήμων και μεταφραστής του Μπρεχτ, που ήταν ευαγγέλιο στα χρόνια της δικτατορίας. «Ο Μαρξ μου έδωσε τα εργαλεία της πολιτικής ανάλυσης και ο Μπρεχτ τον τρόπο να κρατώ την απόσταση του παρατηρητή». Η δεύτερη ζωή του, η θεατρική, αρχίζει το 1971, στα 34 του, με το (μπρεχτικό) θεατρικό έργο του «Η ιστορία του Αλή Ρέτζο» που ανέβηκε από την ομάδα του Ελεύθερου Θεάτρου στο Καλουτά και λειτούργησε ως συλλογική πράξη αντίστασης κατά της χούντας, με εντυπωσιακή επιτυχία. Το 1971 γνώρισε και τον Θόδωρο Αγγελόπουλο κι άρχισε η μακροχρόνια συνεργασία τους, με τη σύμπραξή του στο σενάριο της ταινίας «Μέρες του '36». Από τότε, λέει, είχε να παθιαστεί τόσο πολύ με την πολιτική, και νοσταλγεί εκείνο το κλίμα επειδή «ο κόσμος ζητούσε μια δημοκρατία θεσμική και λειτουργική».

ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ. Σήμερα ο Μάρκαρης έχει εξελιχθεί σε περιζήτητο και συστηματικό σχολιαστή της ελληνικής υπόθεσης στις τέσσερις γωνιές της Ευρώπης. Το διαβατήριό του είναι τα μυθιστορήματά του, που κερδίζουν τα μεγαλύτερα βραβεία της αστυνομικής λογοτεχνίας, και το «γκελ» που κάνει στο ακροατήριό του, όσο κι αν δυσαρεστεί τους πιο ριζοσπάστες αριστερούς...


ΕΙΠΑΝ  ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ
Πίσω από τα σαρκαστικά σχόλιά του κρύβεται ένας οργισμένος άνθρωπος που δεν μασάει τα λόγια του προκειμένου να καταγγείλει το πελατειακό σύστημα, το οποίο έχει πλέον γιγαντωθεί και καθορίζει ολόκληρη την ελληνική κοινωνία
Γιαν Πλουγκαστέλ, στη «Μοντ» της 15/8/2012
*********************************** 

Πέτρος Μάρκαρης | Ίδρυμα Ωνάση2. Πέτρος Μάρκαρης (1937)/Βικιπαίδεια

*****************************

3.  Βίος και Πολιτεία με τον  συγγραφέα Πέτρο Μάρκαρη.  

Παρουσιάζει ο Κώστας Κατσουλάρης. 

 0:00 Εισαγωγή 01:29 Η μοναχική ζωή στη Χάλκη που τον έφερε κοντά με την ανάγνωση 04:25 Το πρώτο κείμενο, ένα μονόπρακτο θεατρικό έργο 05:35 Οι σπουδές στο εξωτερικό και το επίθετο Μαρκαριάν 08:32 Ο καθοριστικός ρόλος του Μπρεχτ στο συγγραφικό του έργο 11:03 Η συνεργασία και η στενή φιλία με τον Θόδωρο Αγγελόπουλο 14:47 Η δουλειά ως σεναριογράφος στην τηλεόραση 17:20 Η γέννηση του αστυνόμου Χαρίτου 19:57 Η ελληνική μικροαστική οικογένεια 26:35 "Για να γράψω ένα μυθιστόρημα, πρέπει κάτι να με εξοργίσει στην κοινωνία ή την πολιτική" 30:02 Η εξέγερση των Καρυάτιδων 33:38 Η σχέση του με την επικαιρότητα 37:10 Η επιτυχία του αστυνομικού μυθιστορήματος 40:57 Η επιτυχημένη πορεία στο εξωτερικό 50:24 Η αντίσταση των νέων στην κατάρρευση του συστήματος αξιών 52:25 Ερωτήσεις του κοινού

 0:00 Εισαγωγή 01:29 Η μοναχική ζωή στη Χάλκη που τον έφερε κοντά με την ανάγνωση 04:25 Το πρώτο κείμενο, ένα μονόπρακτο θεατρικό έργο 05:35 Οι σπουδές στο εξωτερικό και το επίθετο Μαρκαριάν 08:32 Ο καθοριστικός ρόλος του Μπρεχτ στο συγγραφικό του έργο 11:03 Η συνεργασία και η στενή φιλία με τον Θόδωρο Αγγελόπουλο 14:47 Η δουλειά ως σεναριογράφος στην τηλεόραση 17:20 Η γέννηση του αστυνόμου Χαρίτου 19:57 Η ελληνική μικροαστική οικογένεια 26:35 "Για να γράψω ένα μυθιστόρημα, πρέπει κάτι να με εξοργίσει στην κοινωνία ή την πολιτική" 30:02 Η εξέγερση των Καρυάτιδων 33:38 Η σχέση του με την επικαιρότητα 37:10 Η επιτυχία του αστυνομικού μυθιστορήματος 40:57 Η επιτυχημένη πορεία στο εξωτερικό 50:24 Η αντίσταση των νέων στην κατάρρευση του συστήματος αξιών 52:25 Ερωτήσεις του κοινού

***************

4. ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΡΚΑΡΗΣ - ΧΩΡΙΣ ΣΚΗΝΙΚΟ

Αστυνομικό διήγημα , σε επιμέλεια της Τιτίνας Δανέλλη, ραδιοσκηνοθεσία και επιμέλεια παραγωγής της Αντέλας Μέρμηγκα, ηχοληψία του Κυριάκου Σιβατζή και αφήγηση του Δημήτρη Πουλικάκου.


στις Οκτωβρίου 30, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

LE CRIME DE MONSIEUR LANGE/ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΛΑΝΖ (1936) : με την υπογραφή του Ζαν Ρενουάρ και τη συνυπογραφή στο σενάριο του Ζακ Πρεβέρ

Ένας άντρας και μια γυναίκα φτάνουν σε ένα καφέ-ξενοδοχείο κοντά στα βελγικά σύνορα. Οι πελάτες αναγνωρίζουν τον άντρα από την περιγραφή τη...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2685)
    • ►  Δεκεμβρίου (176)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ▼  Οκτωβρίου (219)
      • Ο ΣΟΥΠΕΡ ΓΙΟΝΑΣ ΚΑΟΥΦΜΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!ΟΣΟΙ ΠΙΣΤ...
      • ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ:...
      • I Love Trouble (1948): νουάρ σε στιλ Ρέιμοντ Τσάντλερ
      • ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ
      • Ο ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑΡΧΗΣ-έν...
      • Έχει δουλάκι της τον Έρωτα , η μαργιόλα!
      • Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος σχολιάζει με το δικό του α...
      • Το κοκοράκι : άσμα ζαμπέτειον και διαχρονικόν
      • Διαβάζετε Πέτρο Μάρκαρη , τον ανατόμο της ΧΡΕΟΚΟΠ...
      • Από το κάνιστρο της παγκόσμιας Ποίησης : Το ποίημα...
      • ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΙΜΠΛΗΣ - ΜΗ ΜΕ ΛΗΣΜΟΝΕΙ : ένα πρωτότυπο α...
      • Μπασέμ Χαντάκτζι: άντεξε είκοσι χρόνια στις Ισραη...
      • Δημήτρης Γκάζης (δημοσιογράφος) : Η οικονομική διε...
      • Βίβλος και Βία/Ισραήλ και Βία στην Παλαιστίνη εμπν...
      • Ωδή στην κρασοκανάτα
      • The Second Woman (1950)
      • Ο «αρκουδιάρης» εξηγεί γιατί δεν πήγε στην κηδεία ...
      • Οι γελοίες σκηνοθεσίες (μετά το θέατρο) στη λυρική...
      • Ο εμφύλιος στην Αμερική δεν τέλειωσε ποτέ
      • Ρουσφέτια στη Υγεία σε νομοσχέδιο με ...112 άρθρα:...
      • Έτοιμες οι ισραηλινές μηχανές προπαγάνδας για τη δ...
      • The Genius of Beethoven – Autumnal Adagios
      • Έγκλημα στη Διεθνή Έκθεση: Ένα αστυνομικό διήγημα ...
      • Ποιες ασθένειες έπληξαν τους στρατιώτες του Ναπολέ...
      • TOP 15 SWISS PAINTERS LIVING TODAY
      • Στην Ιρλανδία ψήφισαν αριστερή πρόεδρο : από την...
      • Το Βέλγιο είναι πλέον ένα ναρκοκράτος!
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: μια επανάσταση ασύλληπτου μεγέθους
      • Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
      • TOP 16 AMERICAN PAINTERS LIVING TODAY
      • «Όλοι ρουφάμε θάνατον»: Ο ποιητής Άνθος Πωγωνίτης ...
      • Ο πόνος της αγάπης / Love Affair (1939): μια γοητε...
      • Δημήτρης Παπίκας: "Περλιμπλίν & Μπελίσα" | Σερενάτ...
      • Η απούσα Αριστερά στην κηδεία του Νιόνιου και η υπ...
      • Ο Τσίπρας στη μετά το ΣΥΡΙΖΑ εποχή : εικασίες
      • Up the River (Ανεβαίνοντας το ποτάμι 1930) του Joh...
      • Μια ιστορία για "Οβριούς" στη Λακωνία από το συνα...
      • Είκοσι κριτικοί επιλέγουν τις Δέκα (10) καλύτερες ...
      • ΟΙ ριζικές αλλαγές στον τομέα των επαγγελμάτων δημ...
      • Ο Καβάφης και το μάθημα ζωής σε (κάθε) αμόρφωτο ...
      • TOP 20 FRENCH PAINTERS LIVING TODAY/ΟΙ 20 ΚΟΡΥΦΑΙΟ...
      • Σκοπός της ζωής μας δεν είναι η χαμέρπεια .Σκοπός ...
      • Amazone: Baroque arias | Lea Desandre & Ensemble J...
      • Το τάνκερ-απόβλητο του Βαγγέλη Μαρινάκη
      • Ημερίδα στη μνήμη της Άντειας Φραντζή, με τίτλο: Τ...
      • Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ: Για τους λάτρεις της Σκανδιναβ...
      • ΓΡΙΠΗ, COVID-19 Ή ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ; SOS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝ...
      • Οι αλλαγές στο Κληρονομικό Δίκαιο που ενδιαφέρουν ...
      • Μακάμπι Τελ Αβίβ, η ομάδα των φανατικών ρατσιστών
      • Το χαμένο Σαββατοκύριακο /The Lost Weekend (1945):...
      • Προ των ελληνικών εκδοτικών πυλών το τελευταίο βιβ...
      • Οι νέες ταινίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη -Ο Θόδωρο...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ελλάς : δύο αιώνες κλεψιάς (διαχρονικό)
      • Tartini Violin Sonata in G minor ''Devil's Trill S...
      • Προς ελληνο-πατριδο-κάπηλο και όλους τους ομοίους...
      • «Ποιος νοιάζεται για το σύνθημα; Στην Παλαιστίνη δ...
      • Ο ποντικός κι ο καπιταλισμός , μια συνηθισμένη ιστ...
      • Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ : Τ...
      • The Green Promise/H πράσινη υπόσχεση (1948)
      • «Ο περιούσιος λαός» και οι ανήκουστες κτηνωδίες το...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ω τι ωραίο πλιάτσικο !
      • Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ
      • Πώς παρήγαγαν τα έξοχα έργα τους οι αρχαίοι χρυσο...
      • Γιατί στη Βρετανία (και σε άλλες χώρες) οδηγούν α...
      • Thomas Quasthoff "Schubertiade" (Feldkirch, 1998)...
      • Ο ΡΟΝΤΕΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΛΕ ΜΑΡΕΝ
      • Ερωτικές φουρτούνες
      • Το παγκόσμιο μέλλον προβλέπει άφθονη «βία τύπου Γά...
      • Εμείς...Του '60 οι εκδρομείς... λιγοστεύουμε...
      • He Walked By Night /Ο δολοφόνος της νύχτας (1948)
      • Peter Gabriel - Don't Give Up (ft. Kate Bush)
      • ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ: Συλλάβετε τον Νετανιάχου – Η δικαιο...
      • O άνθρωπος που ήξερε πολλά (1934) : η πρώτη εκδοχή
      • Τελικά, Fake News ήταν οι "τρελές" απαγορεύσεις τ...
      • TOP 20 ASIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Μικρό αφιέρωμα στη μεγάλη ελληνίστρια Ζακλίν ντε Ρ...
      • ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΕΚΛΕΚΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ : Ζακ Πρεβέρ, ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ
      • Σαν τα σκυλάκια κάνουν οι άνθρωποι, ενώ η ντροπή ,...
      • Η ΣΥΝΟΨΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΖΩΗΣ ...
      • Αμίρα Χας( Ισραηλινή δημοσιογράφος και ακτιβίστρια...
      • Γιώργος Φυσάκης: ο δυσλεκτικός μαθηματικός που με ...
      • The cat and the canary/Η γάτα και το καναρίνι (1939)
      • Ένα σπιτάκι ονειρεύομαι να χτίσω, πάνω σε όμορφο...
      • Ζητείται ήσυχη πολιτική συνείδηση για αδιατάρακτο ...
      • Δημήτρης Χριστόπουλος: «Δεν χαρίζω τη λέξη «Δικαι...
      • Αποδίδει η πολιτική των δασμών που επιβάλλει ο Τρα...
      • Γιατί οι επιστήμονες φοβούνται να ανοίξουν τον τάφ...
      • "Η απαξία της αριστεράς" , ένα αποκαλυπτικό βιβλίο
      • Ξεφτίλα μέχρι θανάτου αρκεί να είναι γεμάτη η μπάκα
      • ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες εξαφανίζου...
      • Il Giardino Armonico ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , διότι ήρθε στ...
      • TOP 15 ITALIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Τα 39 σκαλοπάτια (1935) : κλασικός Χίτσκοκ, για πά...
      • ΗΠΑ: σκηνές εμφυλίου πολέμου στις πόλεις που ελέγχ...
      • Τα γελοία κυβερνητικά επιχειρήματα για το σκάνδαλο...
      • Σπάνιες γαίες : το υπερόπλο της Κίνας απέναντι στι...
      • Ο φασισμός σήμερα φοράει t-shirt Thor Steinar, Con...
      • Μια εταίρα με αξιοπρέπεια
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2685)
    • ►  Δεκεμβρίου (176)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ▼  Οκτωβρίου (219)
      • Ο ΣΟΥΠΕΡ ΓΙΟΝΑΣ ΚΑΟΥΦΜΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!ΟΣΟΙ ΠΙΣΤ...
      • ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ:...
      • I Love Trouble (1948): νουάρ σε στιλ Ρέιμοντ Τσάντλερ
      • ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ
      • Ο ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑΡΧΗΣ-έν...
      • Έχει δουλάκι της τον Έρωτα , η μαργιόλα!
      • Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος σχολιάζει με το δικό του α...
      • Το κοκοράκι : άσμα ζαμπέτειον και διαχρονικόν
      • Διαβάζετε Πέτρο Μάρκαρη , τον ανατόμο της ΧΡΕΟΚΟΠ...
      • Από το κάνιστρο της παγκόσμιας Ποίησης : Το ποίημα...
      • ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΙΜΠΛΗΣ - ΜΗ ΜΕ ΛΗΣΜΟΝΕΙ : ένα πρωτότυπο α...
      • Μπασέμ Χαντάκτζι: άντεξε είκοσι χρόνια στις Ισραη...
      • Δημήτρης Γκάζης (δημοσιογράφος) : Η οικονομική διε...
      • Βίβλος και Βία/Ισραήλ και Βία στην Παλαιστίνη εμπν...
      • Ωδή στην κρασοκανάτα
      • The Second Woman (1950)
      • Ο «αρκουδιάρης» εξηγεί γιατί δεν πήγε στην κηδεία ...
      • Οι γελοίες σκηνοθεσίες (μετά το θέατρο) στη λυρική...
      • Ο εμφύλιος στην Αμερική δεν τέλειωσε ποτέ
      • Ρουσφέτια στη Υγεία σε νομοσχέδιο με ...112 άρθρα:...
      • Έτοιμες οι ισραηλινές μηχανές προπαγάνδας για τη δ...
      • The Genius of Beethoven – Autumnal Adagios
      • Έγκλημα στη Διεθνή Έκθεση: Ένα αστυνομικό διήγημα ...
      • Ποιες ασθένειες έπληξαν τους στρατιώτες του Ναπολέ...
      • TOP 15 SWISS PAINTERS LIVING TODAY
      • Στην Ιρλανδία ψήφισαν αριστερή πρόεδρο : από την...
      • Το Βέλγιο είναι πλέον ένα ναρκοκράτος!
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: μια επανάσταση ασύλληπτου μεγέθους
      • Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
      • TOP 16 AMERICAN PAINTERS LIVING TODAY
      • «Όλοι ρουφάμε θάνατον»: Ο ποιητής Άνθος Πωγωνίτης ...
      • Ο πόνος της αγάπης / Love Affair (1939): μια γοητε...
      • Δημήτρης Παπίκας: "Περλιμπλίν & Μπελίσα" | Σερενάτ...
      • Η απούσα Αριστερά στην κηδεία του Νιόνιου και η υπ...
      • Ο Τσίπρας στη μετά το ΣΥΡΙΖΑ εποχή : εικασίες
      • Up the River (Ανεβαίνοντας το ποτάμι 1930) του Joh...
      • Μια ιστορία για "Οβριούς" στη Λακωνία από το συνα...
      • Είκοσι κριτικοί επιλέγουν τις Δέκα (10) καλύτερες ...
      • ΟΙ ριζικές αλλαγές στον τομέα των επαγγελμάτων δημ...
      • Ο Καβάφης και το μάθημα ζωής σε (κάθε) αμόρφωτο ...
      • TOP 20 FRENCH PAINTERS LIVING TODAY/ΟΙ 20 ΚΟΡΥΦΑΙΟ...
      • Σκοπός της ζωής μας δεν είναι η χαμέρπεια .Σκοπός ...
      • Amazone: Baroque arias | Lea Desandre & Ensemble J...
      • Το τάνκερ-απόβλητο του Βαγγέλη Μαρινάκη
      • Ημερίδα στη μνήμη της Άντειας Φραντζή, με τίτλο: Τ...
      • Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ: Για τους λάτρεις της Σκανδιναβ...
      • ΓΡΙΠΗ, COVID-19 Ή ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ; SOS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝ...
      • Οι αλλαγές στο Κληρονομικό Δίκαιο που ενδιαφέρουν ...
      • Μακάμπι Τελ Αβίβ, η ομάδα των φανατικών ρατσιστών
      • Το χαμένο Σαββατοκύριακο /The Lost Weekend (1945):...
      • Προ των ελληνικών εκδοτικών πυλών το τελευταίο βιβ...
      • Οι νέες ταινίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη -Ο Θόδωρο...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ελλάς : δύο αιώνες κλεψιάς (διαχρονικό)
      • Tartini Violin Sonata in G minor ''Devil's Trill S...
      • Προς ελληνο-πατριδο-κάπηλο και όλους τους ομοίους...
      • «Ποιος νοιάζεται για το σύνθημα; Στην Παλαιστίνη δ...
      • Ο ποντικός κι ο καπιταλισμός , μια συνηθισμένη ιστ...
      • Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ : Τ...
      • The Green Promise/H πράσινη υπόσχεση (1948)
      • «Ο περιούσιος λαός» και οι ανήκουστες κτηνωδίες το...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ω τι ωραίο πλιάτσικο !
      • Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ
      • Πώς παρήγαγαν τα έξοχα έργα τους οι αρχαίοι χρυσο...
      • Γιατί στη Βρετανία (και σε άλλες χώρες) οδηγούν α...
      • Thomas Quasthoff "Schubertiade" (Feldkirch, 1998)...
      • Ο ΡΟΝΤΕΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΛΕ ΜΑΡΕΝ
      • Ερωτικές φουρτούνες
      • Το παγκόσμιο μέλλον προβλέπει άφθονη «βία τύπου Γά...
      • Εμείς...Του '60 οι εκδρομείς... λιγοστεύουμε...
      • He Walked By Night /Ο δολοφόνος της νύχτας (1948)
      • Peter Gabriel - Don't Give Up (ft. Kate Bush)
      • ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ: Συλλάβετε τον Νετανιάχου – Η δικαιο...
      • O άνθρωπος που ήξερε πολλά (1934) : η πρώτη εκδοχή
      • Τελικά, Fake News ήταν οι "τρελές" απαγορεύσεις τ...
      • TOP 20 ASIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Μικρό αφιέρωμα στη μεγάλη ελληνίστρια Ζακλίν ντε Ρ...
      • ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΕΚΛΕΚΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ : Ζακ Πρεβέρ, ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ
      • Σαν τα σκυλάκια κάνουν οι άνθρωποι, ενώ η ντροπή ,...
      • Η ΣΥΝΟΨΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΖΩΗΣ ...
      • Αμίρα Χας( Ισραηλινή δημοσιογράφος και ακτιβίστρια...
      • Γιώργος Φυσάκης: ο δυσλεκτικός μαθηματικός που με ...
      • The cat and the canary/Η γάτα και το καναρίνι (1939)
      • Ένα σπιτάκι ονειρεύομαι να χτίσω, πάνω σε όμορφο...
      • Ζητείται ήσυχη πολιτική συνείδηση για αδιατάρακτο ...
      • Δημήτρης Χριστόπουλος: «Δεν χαρίζω τη λέξη «Δικαι...
      • Αποδίδει η πολιτική των δασμών που επιβάλλει ο Τρα...
      • Γιατί οι επιστήμονες φοβούνται να ανοίξουν τον τάφ...
      • "Η απαξία της αριστεράς" , ένα αποκαλυπτικό βιβλίο
      • Ξεφτίλα μέχρι θανάτου αρκεί να είναι γεμάτη η μπάκα
      • ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες εξαφανίζου...
      • Il Giardino Armonico ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , διότι ήρθε στ...
      • TOP 15 ITALIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Τα 39 σκαλοπάτια (1935) : κλασικός Χίτσκοκ, για πά...
      • ΗΠΑ: σκηνές εμφυλίου πολέμου στις πόλεις που ελέγχ...
      • Τα γελοία κυβερνητικά επιχειρήματα για το σκάνδαλο...
      • Σπάνιες γαίες : το υπερόπλο της Κίνας απέναντι στι...
      • Ο φασισμός σήμερα φοράει t-shirt Thor Steinar, Con...
      • Μια εταίρα με αξιοπρέπεια
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.