gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Πέμπτη, Οκτωβρίου 16, 2025

Ο ψαράς Πείσων βγαίνει σε αναγκαστική σύνταξη και σκέφτεται το μέλλον του

 

***********************

ANTHOLOGIA GRΑΕCA

Epigramm VI

ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΩΣ* 

Fishing in ancient Greece - Le Comptoir Général

Δούνακας ἀκροδέτους, καὶ τὴν ἁλινηχέα κώπην,
γυρῶν τ᾽ ἀγκίστρων λαιμοδακεῖς ἀκίδας,
καὶ λίνον ἀκρομόλιβδον, ἀπαγγελτῆρά τε κύρτου
φελλόν, καὶ δισσὰς σχοινοπλεκεῖς σπυρίδας,

καὶ τὸν ἐγερσιφαῆ πυρὸς ἔγκυον ἔμφλογα πέτρον,
ἄγκυράν τε, νεῶν πλαζομένων παγίδα.
Πείσων ὁ γριπεὺς Ἑρμῇ πόρεν, ἔντρομος ἤδη
δεξιτερήν, πολλοῖς βριθόμενος καμάτοις.https://lecomptoirgeneral.com/wp-content/uploads/2022/07/3Sans-titre-1.png

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

[Gerontakos] 

 

Ο Πείσων ο ψαράς ,  ταλαιπωρημένος  απ΄τη σκληρή δουλειά

 και με το δεξί του χέρι ήδη  τρεμάμενο,

προσφέρει  στον Ερμή τα παρακάτω σύνεργά του: 

τα καλάμια του με τις πετονιές να κρέμονται από την άκρη,Καλάμια Μπαμπού Μήκος 1,20 μ. (Διάμετρος 10-12 χιλ.)

 τα κουπιά που σχίζουν τη θάλασσα,παλαιά κουπιά ξύλινα στοκ εικόνες. εικόνα από - 12993534

 τα καμπυλωτά του αγκίστρια που δαγκώνουν το λαιμό των ψαριών, αγκίστρι - Βικιλεξικό

το δίχτυ του με τα μολυβδένια κρόσσια, Roman fishnet, fishhook and shells « IMPERIUM ROMANUM

τη σημαδούρα από φελό για τον κύρτο  του, Είδη Αλιείας "Petran.biz": ΚΙΟΥΡΤΟΣ ή ΚΥΡΤΟΣ ή ΚΥΟΥΡΤΟΣ

τα δύο του από βούρλα καλάθια, Απόρρητο: Κατάστημα – Σελίδα 16 – Gisela | Διατήρηση & Αποξήρανση νυφικής  ανθοδέσμης

την τσακμακόπετρα ( πυρόλιθο) που δίνει τη σπίθα για το άναμμα φωτιάς, τσακμακόπετρα Ο ορυκτός Stone σε ένα άσπρο υπόβαθρο απομονώστε Στοκ Εικόνες  - εικόνα από oregano, ancientness: 138660686

και την άγκυρά του,  που κρατά σταθερά τα πλοία ,Αρχαία ναυάγια εντοπίστηκαν χάρη στον «Ποσειδώνα» - Αρχαιολογία Online

 για να μην τα παρασέρνει το κύμα .

__________________________________

 


Ο ΨΑΡΑΣ ΠΕΙΣΩΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ  ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ

Ο Πείσων ο ψαράς καταθέτει στο ναό τα σύνεργά του . Τα δίνει στον Ερμή. αδυνατεί πλέον να εργάζεται.Τα χρόνια που τον βαραίνουν και  η κοπιαστική εργασία  έχουν αφήσει τα σημάδια τους πάνω στο σώμα του. Ήδη το δεξί του χέρι είναι άχρηστο επειδή τρέμει , μάλλον από Πάρκινσον. 

Βγαίνει λοιπόν σε αναγκαστική  σύνταξη.Αποθέτει με ευγνωμοσύνη στον θεό Ερμή τα σύνεργα της τέχνης ονομαστικά ένα προς ένα . Αυτά  του  έδιναν , μια ζωή, τη δυνατότητα να κερδίζει το ψωμί του για αυτόν και την οικογένειά του. Από εδώ κι εμπρός αφήνεται στη διάθεση του θεού για την τύχη του.

Το μέλλον του είναι  άδηλο , μια και δεν υπάρχει κανένας θεσμός να τον προστατεύει, να του εξασφαλίζει τη δυνατότητα με μία σύνταξη, ένα επίδομα  να συντηρείται με αξιοπρέπεια έως το αναπόδραστο τέλος. Αν δεν έχει βάλει ένα μεγάλο  ποσό στην άκρη από το περίσσευμα της εργασίας  του, αν δεν έχει πλούσιους συγγενείς για να τον γηροκομήσουν , είναι χαμένος. Μόνο ο θεός μπορεί να τον βοηθήσει.Σ΄αυτόν αφήνεται, αυτόν προσπαθεί να πάρει με το μέρος του . Η προσφορά των "εργαλείων του" δεν είναι μόνο δώρα ευγνωμοσύνης για τον προστάτη θεό αλλά και παράκλησης να συνεχίσει την προστασία του στις δύσκολες μέρες που έρχονται.  

Αλλά οι θεοί , φευ, είναι αστάθμητος παράγοντας. Πάντοτε ήταν . Είναι σαν τους ανθρώπους, άλλοτε ευμενείς, άλλοτε σκληροί , αδιάφοροι και  ανάλγητοι προς τον πάσχοντα , άλλοτε φιλικοί , ελεήμονες, συμπαραστάτες, μερικές φορές κάνουν ακόμα και θαύματα .

  Ο Πείσων δεν είναι απλώς ένα επινοημένο  πρόσωπο· είναι το αρχέτυπο κάθε εργαζόμενου ανθρώπου που φτάνει στο τέλος της ωφέλιμης ζωής του σε μια κοινωνία χωρίς ασφάλεια.

 Θαυμάζουμε τα επιτεύγματα της ελληνικής αρχαιότητας στη σκέψη, την επιστήμη , την τέχνη  , αλλά δε θέλουμε να ξέρουμε  τα στοιχεία της σκληρής ζωής που συνέθεταν  την καθημερινότητά της. Ειδικότερα για την τρίτη ηλικία η ζωή αυτή ήταν αφάνταστα δύσκολη.Η ανημπόρια , οι αρρώστιες , οι έλλειψη οικονομικών πόρων , η περιφρόνηση και αποστροφή  των νεοτέρων για την κατάντια του άλλοτε θαλερού ατόμου συνέθεταν ένα διαρκή εφιάλτη.

 Η πιθανή κακή μοίρα του επιγραμματικού μας  ήρωα   πρέπει να ήταν η συνηθισμένη   μοίρα των ηλικιωμένων  που έζησαν  στις παλαιότερες εποχές. Σε μερικές μάλιστα χώρες τους εγκατέλειπαν στα δάση για να τους ξεφορτωθούν. Η πρακτική της «εγκατάλειψης» (όπως στο ιαπωνικό έθιμο «Ομπάσουτε») δεν ήταν ασυνήθιστη σε πολλούς πολιτισμούς. Ήταν μια βάναυση, αλλά οικονομικά "λογική  λύση" για κοινωνίες που βρίσκονταν  στο όριο της επιβίωσης. giransi_1

Διαβάστε :Η γήρανση και εγκατάλειψη των ηλικιωμένων στη σύγχρονη Ιαπωνία ...


 ______________________________________

 Έπρεπε να έρθουν, υπό την επίδραση  ριζοσπαστικών ιδεολογιών, οι κοινωνικές επαναστάσεις του 18ου, 19ου και 20ού αιώνα, για να γύρει η πλάστιγγα υπέρ αυτών, να τους δοθούν αξιοπρεπείς συντάξεις, να τους παρασχεθεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη , ουσιαστική  φροντίδα και μέριμνα από κρατικούς φορείς (κοινωνικές υπηρεσίες, ΚΑΠΗ κλπ.

 Η Κοινωνική Επανάσταση βασίστηκε στην  ιδέα ότι ένα κράτος έχει την υποχρέωση να φροντίσει τους ηλικιωμένους πολίτες του και  είναι  προϊόν των ριζοσπαστικών κοινωνικών αγώνων και ιδεολογιών (Σοσιαλισμός, Κομουνισμός ) των 18ου-20ου αιώνα. Ήταν μια ηθική και πολιτική επανάσταση: η αναγνώριση ότι η αξία ενός ανθρώπου δεν εξαντλείται στην παραγωγική του ικανότητα. Έτσι γεννήθηκε το περίφημο  Κράτος Πρόνοιας, που Μεταπολεμικά οδήγησε σε ραγδαία βελτίωση των συνθηκών ζωής και των απομάχων της εργασίας

 Ο άνθρωπος όμως του 20ού πρώτου αιώνα φαίνεται ότι αρχίζει να ξεχνά  το ανελέητο παρελθόν του, εμπιστεύεται πολιτικούς ηγέτες που, στο όνομα της "απελευθέρωσης  του ατόμου  από τα φορολογικά δεσμά του Κράτους" και με πρόσχημα τη "δημοσιονομική εξυγίανση"  καταργούν  τη δημόσια κοινωνική  μέριμνα (ΗΠΑ), αυξάνουν τα όρια της συνταξιοδότησης , τσεκουρώνουν συντάξεις, καταργούν επιδόματα , συμπεριφέρονται , γενικώς, ρατσιστικά προς  στην Τρίτη Ηλικία, τη θεωρούν "άχθος αρούρης",που  κλέβει το ψωμί των ενεργών εργαζομένων. Προετοιμάζουν έτσι μεθοδικά το έδαφος για ένα μέλλον δυστοπικό , όπου ο ηλικιωμένος δε θα έχει θέση στην κοινωνία. Ένα μέλλον με αμέτρητους Πείσωνες , που θα προφεύγουν σε ναούς για να ζητήσουν από το θεό τους βοήθεια.

 Η Γλώσσα της νεοφιλελεύθερης  «Δημοσιονομικής Εξυγίανσης» παρουσιάζει τις συντάξεις και την υγειονομική περίθαλψη ως «βάρη» και «εμπόδια ανάπτυξης» και ο ηλικιωμένος μετατρέπεται ξανά από «πολίτης» σε «οικονομικό βάρος» για τους υπόλοιπους πολίτες.

Η εικαζόμενη επισφαλής μοίρα του Πείσωνα  μας δίνει την αφορμή για να σκεφτούμε  ένα πιθανό δυστοπικό μέλλον για την Τρίτη Ηλικία, που βλέπουμε να προετοιμάζεται μεθοδικά από τους νεοφιλελεύθερους ισχυρούς της γης, οι οποίοι γνωρίζουν πολύ καλά πόσο κοντή είναι η μνήμη του ανθρώπου σε ό,τι αφορά την ιστορική του διαδρομή. 

Με την κατάργηση των κρατικών πυλώνων προστασίας του πολίτη, οι νέοι Πείσωνες  αναγκάζονται να αναζητήσουν ξανά προστασία σε ιδιωτικές, οικογενειακές ή – στην πιο απελπισμένη περίπτωση – σε θρησκευτικές λύσεις. Ο σύγχρονος «ναός» μπορεί να είναι ένας φιλανθρωπικός οργανισμός ή μια οικογένεια υπό πολλαπλή πίεση (under strain) , αλλά η δυναμική παραμένει η ίδια: η ανασφάλεια και η εξάρτηση από την ευμένεια των «Θεών της Αγοράς».

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

*Φίλιππος ο Θεσσαλονικεύς


Η Αλιεία στην Αρχαία Ελλάδα - Μέρος Α΄

Η Αλιεία στην Αρχαία Ελλάδα - Μέρος Β΄

ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 

ΘΕΟΚΡΙΤΟΣ

ΘΕΟΚΡΙΤΟΣΘεοκρίτου Ειδύλλια | Δωρεάν βιβλία - Free ebooks

Εἰδύλλια*(21.1-21.28)


ΑΛΙΕΙΣ (Οι ψαράδες)
 Μετάφραση:ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΡΟΣΙΝΗΣ

Δυο γέροι ψαροκυνηγοί μαζ᾽ ήταν πλαγιασμένοι
πάνω στα βούρλα τα στεγνά, μες στην πλεκτή καλύβα.
Της ψαρικής τα σύνεργα είχαν εκεί κοντά τους·
τα κοφινάκια τα ρηχά, τα μακριά καλάμια,
10τ᾽ αγκίστρια, τα δολώματα, τις πετονιές, τα δίχτυα·
τα βρόχια τους και τα κουπιά και τη γριά τους βάρκα.
Και κάτω απ᾽ τα κεφάλια τους αντί για προσκεφάλι
ένα στενό κοντόψαθο και ρούχο και στρωσίδι.
Αυτά είν᾽ όλα τα σύνεργα και πλούτη των ψαράδων.
15Δεν έχουν θύρα με κλειδί και φύλακά τους σκύλο,
μηδέ φοβούνται από κλεψιά — η φτώχεια τούς φυλάει.
Έπειτα δα και γείτονα δεν έχουνε κανένα
και γύρω βρέχει η θάλασσα τη χαμηλή καλύβα.
Δεν ήτανε μεσουρανίς ακόμα το φεγγάρι
20κι οι δυο ψαράδες ξύπνησαν απ᾽ της δουλειάς την έννοια·
εδιώξανε τον ύπνο τους κι άρχισαν να μιλούνε:
—Ψέματα λένε, σύντροφε, πως τάχατες οι νύχτες
το καλοκαίρ᾽ είν᾽ πιο μικρές που μεγαλών᾽ η μέρα·
Εγώ ειδα τόσα ονείρατα, κι ακόμα πού να φέξει !...
25Μην τύχει κι εγελάστηκα, για μάκρυναν οι ώρες;
— Άδικα βρίζεις, γέρο μου, τ᾽ όμορφο καλοκαίρι.
Δεν παραστράτησ᾽ ο καιρός από τον ίσιο δρόμο,
μόνον οι έννοιες σε ξυπνούν και τις νυχτιές μακραίνου 

— Μην ξέρεις απ᾽ ονείρατα; γιατ᾽ είδα απόψε κάτι,
30κάτι καλό στον ύπνο μου και θέλω να το μάθεις.
Πρέπει καθώς μοιράζομεν οι δυο την ψαρική μας,
το ίδιο να μοιράζομε και τα ονείρατά μας.
Θα το ξηγήσεις με τον νου και δε θενα λαθέψεις·
γιατ᾽ όποιος έχει δάσκαλο το νου σε κάθε κρίση,
εκείνος είναι πάντα του καλός ονειροκρίτης.
Έπειτα δα χωρίς δουλειά και τί κανείς να κάνει
35πάνω στα φύκια ξαπλωτός, κοντά στο περιγιάλι;...
— Έλα, για λέγε τ᾽ όνειρο, κι αφού το λες σ᾽ εμένα,
στον σύντροφο σου τον παλιό, καλά να το ιστορήσεις.
— Το βράδυ σαν πλαγιάσαμε απ᾽ τις δουλειές κομμένοι
40(θυμάσαι που δειπνήσαμε και χθες καθώς και πάντα
και δεν παραφορτώσαμε καθόλου το στομάχι)
είδα πως τάχα καθιστός απάνω σ᾽ ένα βράχο
τα ψάρια παραμόνευα μ᾽ ένα μακρύ καλάμι.
Ετάραξα το δόλωμα και κάποιο τρυφερούδι
γλυκάθηκε κι ετσίμπησε και πιάστηκε στ᾽ αγκίστρι—
όποιος πεινά στον ύπνο του πάντα καρβέλια βλέπει
45κι εγ᾽ όλο βλέπω ψαρικές και στ᾽ όνειρό μου ακόμα,—
λοιπόν το ψάρι επιάστηκε και μάτωσε τ᾽ αγκίστρι,
κι εγώ σφιχτά στα χέρια μου κρατούσα το καλάμι,
γιατί το ψάρι εσπάραζε και το καλάμι ελύγα.
Μα όταν έσκυψα μπροστά, εσάστισεν ο νους μου·
πώς μ᾽ έν᾽ αγκίστρι τόσο δα να σύρω τέτοιο ψάρι;
50Έπειτα όμως τίναξα κι απόλυσα τ᾽ αγκίστρι
για να την νιώσει την πληγή στα σπάραχνά του μέσα,
και σαν δεν εσπαρτάριζεν, απάνω τ᾽ ανασέρνω
και βλέπω πλούσια πληρωμή στον τόσο μου τον κόπο,
ψάρι μεγάλο ολόχρυσο και χρυσοπλουμισμένο.
Μ᾽ αληθινά φοβήθηκα, γιατ᾽ είπα μήπως είναι
55κανένα ψάρι ξωτικό η ψάρι μαγεμένο.
Προσεχτικά ξεκάρφωσα τ᾽ αγκίστρι από τα χείλη,
μήπως τυχόν το σίδερο του ξύσει το χρυσάφι·
το ᾽ριξα απάνω στη στεριά κι ορκίστηκα και είπα
πως δε θενα πατήσω πια στο πέλαγος το πόδι,
60παρά θα ζήσω στη στεριά με το χρυσάφι που ᾽χω.
Τα είδ᾽ αυτά και ξύπνησα. Και τώρα, σύντροφε μου,
πες μου και συ τη γνώμη σου, γιατί πολύ φοβούμαι
μ᾽ αυτόν τον όρκο πὄκανα μην πέσω σ᾽ αμαρτία.
— Κι εγώ σου λέω, φίλε μου, καθόλου μη φοβάσαι,
γιατί μηδ᾽ όρκον έκανες και μηδέ ψάρι βρήκες·
65ήτανε ψεύτικ᾽ όνειρο, κι αν θες να βγει στ᾽ αλήθεια,
ψάρευε, ψάρια αληθινά με κόκκαλα και κρέας,
γιατί μ᾽ ονείρατα χρυσά της πείνας θα πεθάνεις.



Πηγή: 

ΘΕΟΚΡΙΤΟΣ - Εἰδύλλια (όλο το έργο σε αρχαίο κείμενο και μετάφραση)

Μτφρ. Ιωάννης Πολέμης. 2015. Θεοκρίτου “Ειδύλλια”. Θεσσαλονίκη: ΚΕΓ.

* Πρώτη δημοσίευση: Θεοκρίτου “Ειδύλλια”. Μετάφραση Ιωαν. Πολέμη, Αθήνα: Εκδοτικός Οίκος Γεωργίου Φέξη, 1911.
Στη συλλογή του Πολέμη περιλαμβάνεται και το ειδύλλιο 21, "Αλιείς", σε μετάφραση του Γ. Δροσίνη.


στις Οκτωβρίου 16, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (Κέρκυρα): οι διοικούντες δε φρόντισαν να φτιάξουν χώρους διδασκαλίας και τώρα συρρικνώνουν τη ...Βιβλιοθήκη

  Σε κίνδυνο η Βιβλιοθήκη του Ιονίου Πανεπιστημίου! Ελένη Γκρούη efsyn.gr   6–8 λεπτά ...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2674)
    • ►  Δεκεμβρίου (165)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ▼  Οκτωβρίου (219)
      • Ο ΣΟΥΠΕΡ ΓΙΟΝΑΣ ΚΑΟΥΦΜΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!ΟΣΟΙ ΠΙΣΤ...
      • ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ:...
      • I Love Trouble (1948): νουάρ σε στιλ Ρέιμοντ Τσάντλερ
      • ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ
      • Ο ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑΡΧΗΣ-έν...
      • Έχει δουλάκι της τον Έρωτα , η μαργιόλα!
      • Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος σχολιάζει με το δικό του α...
      • Το κοκοράκι : άσμα ζαμπέτειον και διαχρονικόν
      • Διαβάζετε Πέτρο Μάρκαρη , τον ανατόμο της ΧΡΕΟΚΟΠ...
      • Από το κάνιστρο της παγκόσμιας Ποίησης : Το ποίημα...
      • ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΙΜΠΛΗΣ - ΜΗ ΜΕ ΛΗΣΜΟΝΕΙ : ένα πρωτότυπο α...
      • Μπασέμ Χαντάκτζι: άντεξε είκοσι χρόνια στις Ισραη...
      • Δημήτρης Γκάζης (δημοσιογράφος) : Η οικονομική διε...
      • Βίβλος και Βία/Ισραήλ και Βία στην Παλαιστίνη εμπν...
      • Ωδή στην κρασοκανάτα
      • The Second Woman (1950)
      • Ο «αρκουδιάρης» εξηγεί γιατί δεν πήγε στην κηδεία ...
      • Οι γελοίες σκηνοθεσίες (μετά το θέατρο) στη λυρική...
      • Ο εμφύλιος στην Αμερική δεν τέλειωσε ποτέ
      • Ρουσφέτια στη Υγεία σε νομοσχέδιο με ...112 άρθρα:...
      • Έτοιμες οι ισραηλινές μηχανές προπαγάνδας για τη δ...
      • The Genius of Beethoven – Autumnal Adagios
      • Έγκλημα στη Διεθνή Έκθεση: Ένα αστυνομικό διήγημα ...
      • Ποιες ασθένειες έπληξαν τους στρατιώτες του Ναπολέ...
      • TOP 15 SWISS PAINTERS LIVING TODAY
      • Στην Ιρλανδία ψήφισαν αριστερή πρόεδρο : από την...
      • Το Βέλγιο είναι πλέον ένα ναρκοκράτος!
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: μια επανάσταση ασύλληπτου μεγέθους
      • Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
      • TOP 16 AMERICAN PAINTERS LIVING TODAY
      • «Όλοι ρουφάμε θάνατον»: Ο ποιητής Άνθος Πωγωνίτης ...
      • Ο πόνος της αγάπης / Love Affair (1939): μια γοητε...
      • Δημήτρης Παπίκας: "Περλιμπλίν & Μπελίσα" | Σερενάτ...
      • Η απούσα Αριστερά στην κηδεία του Νιόνιου και η υπ...
      • Ο Τσίπρας στη μετά το ΣΥΡΙΖΑ εποχή : εικασίες
      • Up the River (Ανεβαίνοντας το ποτάμι 1930) του Joh...
      • Μια ιστορία για "Οβριούς" στη Λακωνία από το συνα...
      • Είκοσι κριτικοί επιλέγουν τις Δέκα (10) καλύτερες ...
      • ΟΙ ριζικές αλλαγές στον τομέα των επαγγελμάτων δημ...
      • Ο Καβάφης και το μάθημα ζωής σε (κάθε) αμόρφωτο ...
      • TOP 20 FRENCH PAINTERS LIVING TODAY/ΟΙ 20 ΚΟΡΥΦΑΙΟ...
      • Σκοπός της ζωής μας δεν είναι η χαμέρπεια .Σκοπός ...
      • Amazone: Baroque arias | Lea Desandre & Ensemble J...
      • Το τάνκερ-απόβλητο του Βαγγέλη Μαρινάκη
      • Ημερίδα στη μνήμη της Άντειας Φραντζή, με τίτλο: Τ...
      • Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ: Για τους λάτρεις της Σκανδιναβ...
      • ΓΡΙΠΗ, COVID-19 Ή ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ; SOS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝ...
      • Οι αλλαγές στο Κληρονομικό Δίκαιο που ενδιαφέρουν ...
      • Μακάμπι Τελ Αβίβ, η ομάδα των φανατικών ρατσιστών
      • Το χαμένο Σαββατοκύριακο /The Lost Weekend (1945):...
      • Προ των ελληνικών εκδοτικών πυλών το τελευταίο βιβ...
      • Οι νέες ταινίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη -Ο Θόδωρο...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ελλάς : δύο αιώνες κλεψιάς (διαχρονικό)
      • Tartini Violin Sonata in G minor ''Devil's Trill S...
      • Προς ελληνο-πατριδο-κάπηλο και όλους τους ομοίους...
      • «Ποιος νοιάζεται για το σύνθημα; Στην Παλαιστίνη δ...
      • Ο ποντικός κι ο καπιταλισμός , μια συνηθισμένη ιστ...
      • Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ : Τ...
      • The Green Promise/H πράσινη υπόσχεση (1948)
      • «Ο περιούσιος λαός» και οι ανήκουστες κτηνωδίες το...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ω τι ωραίο πλιάτσικο !
      • Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ
      • Πώς παρήγαγαν τα έξοχα έργα τους οι αρχαίοι χρυσο...
      • Γιατί στη Βρετανία (και σε άλλες χώρες) οδηγούν α...
      • Thomas Quasthoff "Schubertiade" (Feldkirch, 1998)...
      • Ο ΡΟΝΤΕΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΛΕ ΜΑΡΕΝ
      • Ερωτικές φουρτούνες
      • Το παγκόσμιο μέλλον προβλέπει άφθονη «βία τύπου Γά...
      • Εμείς...Του '60 οι εκδρομείς... λιγοστεύουμε...
      • He Walked By Night /Ο δολοφόνος της νύχτας (1948)
      • Peter Gabriel - Don't Give Up (ft. Kate Bush)
      • ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ: Συλλάβετε τον Νετανιάχου – Η δικαιο...
      • O άνθρωπος που ήξερε πολλά (1934) : η πρώτη εκδοχή
      • Τελικά, Fake News ήταν οι "τρελές" απαγορεύσεις τ...
      • TOP 20 ASIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Μικρό αφιέρωμα στη μεγάλη ελληνίστρια Ζακλίν ντε Ρ...
      • ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΕΚΛΕΚΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ : Ζακ Πρεβέρ, ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ
      • Σαν τα σκυλάκια κάνουν οι άνθρωποι, ενώ η ντροπή ,...
      • Η ΣΥΝΟΨΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΖΩΗΣ ...
      • Αμίρα Χας( Ισραηλινή δημοσιογράφος και ακτιβίστρια...
      • Γιώργος Φυσάκης: ο δυσλεκτικός μαθηματικός που με ...
      • The cat and the canary/Η γάτα και το καναρίνι (1939)
      • Ένα σπιτάκι ονειρεύομαι να χτίσω, πάνω σε όμορφο...
      • Ζητείται ήσυχη πολιτική συνείδηση για αδιατάρακτο ...
      • Δημήτρης Χριστόπουλος: «Δεν χαρίζω τη λέξη «Δικαι...
      • Αποδίδει η πολιτική των δασμών που επιβάλλει ο Τρα...
      • Γιατί οι επιστήμονες φοβούνται να ανοίξουν τον τάφ...
      • "Η απαξία της αριστεράς" , ένα αποκαλυπτικό βιβλίο
      • Ξεφτίλα μέχρι θανάτου αρκεί να είναι γεμάτη η μπάκα
      • ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες εξαφανίζου...
      • Il Giardino Armonico ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , διότι ήρθε στ...
      • TOP 15 ITALIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Τα 39 σκαλοπάτια (1935) : κλασικός Χίτσκοκ, για πά...
      • ΗΠΑ: σκηνές εμφυλίου πολέμου στις πόλεις που ελέγχ...
      • Τα γελοία κυβερνητικά επιχειρήματα για το σκάνδαλο...
      • Σπάνιες γαίες : το υπερόπλο της Κίνας απέναντι στι...
      • Ο φασισμός σήμερα φοράει t-shirt Thor Steinar, Con...
      • Μια εταίρα με αξιοπρέπεια
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2674)
    • ►  Δεκεμβρίου (165)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ▼  Οκτωβρίου (219)
      • Ο ΣΟΥΠΕΡ ΓΙΟΝΑΣ ΚΑΟΥΦΜΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!ΟΣΟΙ ΠΙΣΤ...
      • ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ:...
      • I Love Trouble (1948): νουάρ σε στιλ Ρέιμοντ Τσάντλερ
      • ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ
      • Ο ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑΡΧΗΣ-έν...
      • Έχει δουλάκι της τον Έρωτα , η μαργιόλα!
      • Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος σχολιάζει με το δικό του α...
      • Το κοκοράκι : άσμα ζαμπέτειον και διαχρονικόν
      • Διαβάζετε Πέτρο Μάρκαρη , τον ανατόμο της ΧΡΕΟΚΟΠ...
      • Από το κάνιστρο της παγκόσμιας Ποίησης : Το ποίημα...
      • ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΙΜΠΛΗΣ - ΜΗ ΜΕ ΛΗΣΜΟΝΕΙ : ένα πρωτότυπο α...
      • Μπασέμ Χαντάκτζι: άντεξε είκοσι χρόνια στις Ισραη...
      • Δημήτρης Γκάζης (δημοσιογράφος) : Η οικονομική διε...
      • Βίβλος και Βία/Ισραήλ και Βία στην Παλαιστίνη εμπν...
      • Ωδή στην κρασοκανάτα
      • The Second Woman (1950)
      • Ο «αρκουδιάρης» εξηγεί γιατί δεν πήγε στην κηδεία ...
      • Οι γελοίες σκηνοθεσίες (μετά το θέατρο) στη λυρική...
      • Ο εμφύλιος στην Αμερική δεν τέλειωσε ποτέ
      • Ρουσφέτια στη Υγεία σε νομοσχέδιο με ...112 άρθρα:...
      • Έτοιμες οι ισραηλινές μηχανές προπαγάνδας για τη δ...
      • The Genius of Beethoven – Autumnal Adagios
      • Έγκλημα στη Διεθνή Έκθεση: Ένα αστυνομικό διήγημα ...
      • Ποιες ασθένειες έπληξαν τους στρατιώτες του Ναπολέ...
      • TOP 15 SWISS PAINTERS LIVING TODAY
      • Στην Ιρλανδία ψήφισαν αριστερή πρόεδρο : από την...
      • Το Βέλγιο είναι πλέον ένα ναρκοκράτος!
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: μια επανάσταση ασύλληπτου μεγέθους
      • Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
      • TOP 16 AMERICAN PAINTERS LIVING TODAY
      • «Όλοι ρουφάμε θάνατον»: Ο ποιητής Άνθος Πωγωνίτης ...
      • Ο πόνος της αγάπης / Love Affair (1939): μια γοητε...
      • Δημήτρης Παπίκας: "Περλιμπλίν & Μπελίσα" | Σερενάτ...
      • Η απούσα Αριστερά στην κηδεία του Νιόνιου και η υπ...
      • Ο Τσίπρας στη μετά το ΣΥΡΙΖΑ εποχή : εικασίες
      • Up the River (Ανεβαίνοντας το ποτάμι 1930) του Joh...
      • Μια ιστορία για "Οβριούς" στη Λακωνία από το συνα...
      • Είκοσι κριτικοί επιλέγουν τις Δέκα (10) καλύτερες ...
      • ΟΙ ριζικές αλλαγές στον τομέα των επαγγελμάτων δημ...
      • Ο Καβάφης και το μάθημα ζωής σε (κάθε) αμόρφωτο ...
      • TOP 20 FRENCH PAINTERS LIVING TODAY/ΟΙ 20 ΚΟΡΥΦΑΙΟ...
      • Σκοπός της ζωής μας δεν είναι η χαμέρπεια .Σκοπός ...
      • Amazone: Baroque arias | Lea Desandre & Ensemble J...
      • Το τάνκερ-απόβλητο του Βαγγέλη Μαρινάκη
      • Ημερίδα στη μνήμη της Άντειας Φραντζή, με τίτλο: Τ...
      • Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ: Για τους λάτρεις της Σκανδιναβ...
      • ΓΡΙΠΗ, COVID-19 Ή ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ; SOS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝ...
      • Οι αλλαγές στο Κληρονομικό Δίκαιο που ενδιαφέρουν ...
      • Μακάμπι Τελ Αβίβ, η ομάδα των φανατικών ρατσιστών
      • Το χαμένο Σαββατοκύριακο /The Lost Weekend (1945):...
      • Προ των ελληνικών εκδοτικών πυλών το τελευταίο βιβ...
      • Οι νέες ταινίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη -Ο Θόδωρο...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ελλάς : δύο αιώνες κλεψιάς (διαχρονικό)
      • Tartini Violin Sonata in G minor ''Devil's Trill S...
      • Προς ελληνο-πατριδο-κάπηλο και όλους τους ομοίους...
      • «Ποιος νοιάζεται για το σύνθημα; Στην Παλαιστίνη δ...
      • Ο ποντικός κι ο καπιταλισμός , μια συνηθισμένη ιστ...
      • Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ : Τ...
      • The Green Promise/H πράσινη υπόσχεση (1948)
      • «Ο περιούσιος λαός» και οι ανήκουστες κτηνωδίες το...
      • Κάνιστρο εκλεκτής Ποίησης
      • Ω τι ωραίο πλιάτσικο !
      • Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ
      • Πώς παρήγαγαν τα έξοχα έργα τους οι αρχαίοι χρυσο...
      • Γιατί στη Βρετανία (και σε άλλες χώρες) οδηγούν α...
      • Thomas Quasthoff "Schubertiade" (Feldkirch, 1998)...
      • Ο ΡΟΝΤΕΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΛΕ ΜΑΡΕΝ
      • Ερωτικές φουρτούνες
      • Το παγκόσμιο μέλλον προβλέπει άφθονη «βία τύπου Γά...
      • Εμείς...Του '60 οι εκδρομείς... λιγοστεύουμε...
      • He Walked By Night /Ο δολοφόνος της νύχτας (1948)
      • Peter Gabriel - Don't Give Up (ft. Kate Bush)
      • ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ: Συλλάβετε τον Νετανιάχου – Η δικαιο...
      • O άνθρωπος που ήξερε πολλά (1934) : η πρώτη εκδοχή
      • Τελικά, Fake News ήταν οι "τρελές" απαγορεύσεις τ...
      • TOP 20 ASIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Μικρό αφιέρωμα στη μεγάλη ελληνίστρια Ζακλίν ντε Ρ...
      • ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΕΚΛΕΚΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ : Ζακ Πρεβέρ, ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ
      • Σαν τα σκυλάκια κάνουν οι άνθρωποι, ενώ η ντροπή ,...
      • Η ΣΥΝΟΨΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΖΩΗΣ ...
      • Αμίρα Χας( Ισραηλινή δημοσιογράφος και ακτιβίστρια...
      • Γιώργος Φυσάκης: ο δυσλεκτικός μαθηματικός που με ...
      • The cat and the canary/Η γάτα και το καναρίνι (1939)
      • Ένα σπιτάκι ονειρεύομαι να χτίσω, πάνω σε όμορφο...
      • Ζητείται ήσυχη πολιτική συνείδηση για αδιατάρακτο ...
      • Δημήτρης Χριστόπουλος: «Δεν χαρίζω τη λέξη «Δικαι...
      • Αποδίδει η πολιτική των δασμών που επιβάλλει ο Τρα...
      • Γιατί οι επιστήμονες φοβούνται να ανοίξουν τον τάφ...
      • "Η απαξία της αριστεράς" , ένα αποκαλυπτικό βιβλίο
      • Ξεφτίλα μέχρι θανάτου αρκεί να είναι γεμάτη η μπάκα
      • ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες εξαφανίζου...
      • Il Giardino Armonico ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ , διότι ήρθε στ...
      • TOP 15 ITALIAN PAINTERS LIVING TODAY
      • Τα 39 σκαλοπάτια (1935) : κλασικός Χίτσκοκ, για πά...
      • ΗΠΑ: σκηνές εμφυλίου πολέμου στις πόλεις που ελέγχ...
      • Τα γελοία κυβερνητικά επιχειρήματα για το σκάνδαλο...
      • Σπάνιες γαίες : το υπερόπλο της Κίνας απέναντι στι...
      • Ο φασισμός σήμερα φοράει t-shirt Thor Steinar, Con...
      • Μια εταίρα με αξιοπρέπεια
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.