Πέμπτη, Ιανουαρίου 13, 2022

Λάκης Παπαδόπουλος - Γιόκα Μου | Official Audio Video

Γιόκα Μου 

(Στίχοι: Μαρία Μπακιρτζή)

Γιόκα Μoυ φοβάμαι μη σ’ ακουμπήσω

και σε μολύνω

καθώς θα προσπαθώ τη φρίκη ν’ απαλύνω

έτσι όπως γίναμε

πολύ νομίζω

πως θέλω χάδια

να σε αναγνωρίσω

Γιόκα Μoυ φοβάμαι

βγάλε τη μάσκα να σε φιλήσω

σα στήλη άλατος εγώ να μη σ’ αγγίξω

και μη ξεχάσεις πως σ’ αγαπάω

όλη τη σκέψη μου μαζί σου την περνάω

Γιόκα Μoυ ζωγράφισέ μου

πύργους, εκδρομές και καραβάκια

και βγάλε απ’ το μυαλό σου

αυτά τα πέτρινα χρονάκια

Γιόκα Μoυ ζωγράφισέ μου

πύργους, εκδρομές και καραβάκια

Γιόκα Μoυ τις ζωγραφιές σου φύλαγα στο πατάρι

τις κολλάω με μανία στο συρτάρι

στην εξώπορτα, σ’ όλους τους τοίχους

στο κουδούνι που ποτέ του δε χτυπάει

Γιόκα Μoυ φοβάμαι

βγάλε τη μάσκα να σε φιλήσω

σα στήλη άλατος εγώ να μη σ’ αγγίξω

και μη ξεχάσεις πως σ’ αγαπάω

όλη τη σκέψη μου μαζί σου την περνάω

Δεν υπάρχουν σχόλια: