Κυριακή, Νοεμβρίου 29, 2020

Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ

 

Η εθνική αναισθησία του STAR


Γράφει ο Λεωνίδας Κουμάκης


Είναι πραγματικά απίστευτο αυτό που συμβαίνει με τον τηλεοπτικό σταθμό STAR, συμφερόντων της οικογένειας Βαρδινογιάννη

Οι φανατικοί ισλαμιστές που ελέγχουν την τουρκική εξουσία στην Άγκυρα εξαπολύουν καθημερινά ιταμές και ταπεινωτικές προκλήσεις εναντίον της Ελλάδος και των Ελλήνων, απειλώντας συνεχώς με πόλεμο αν δεν ικανοποιηθούν οι ληστρικές τους απαιτήσεις. Εξαπολύουν συστηματική προπαγάνδα που θα ζήλευε και αυτός ακόμα ο Πάουλ Γιόζεφ Γκαίμπελς (1897 – 1945) «κατηγορώντας» την Ελλάδα για τα αναρίθμητα εγκλήματα που διέπραξαν και διαπράττουν οι ίδιοι (κακομεταχείριση και εργαλειοποίηση προσφύγων, καταπίεση μειονοτήτων, επιθετικοί εξοπλισμοί, εγκληματικές πρακτικές, καλλιέργεια θρησκευτικού μίσους κ.ο.κ.ε).

Είναι χαρακτηριστικό πως ο Χουλουσί Ακάρ, ο οποίος από κρατούμενος με χειροπέδες το 2016 σήμερα παριστάνει του Υπουργό Άμυνας των φανατικών ισλαμιστών, με δηλώσεις του στο πρακτορείο Anadolu (11 Σεπτεμβρίου 2020) «κάλεσε την Ελλάδα να σωπάσει για να μην γίνει μεζές»!

Ένας άλλος φανατικός ισλαμιστής που παριστάνει τον Υπουργό Εξωτερικών, ο Μεβλούτ Τσαβούσογλου, μια μέρα νωρίτερα (10 Σεπτεμβρίου 2020) μιλώντας ενώπιον της επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου δεν δίστασε να μιλήσει για νησιά που βρίσκονται στη «λάθος πλευρά», αμφισβητώντας με τον πιο επίσημο τρόπο την ελληνική κυριαρχία σε ελληνικά νησιά του Αιγαίου!

Είχε προηγηθεί ο Ρ. Τ. Ερντογάν (7 Σεπτεμβρίου 2020) ο οποίος με απίστευτο κυνισμό αναφέρθηκε στους Έλληνες λέγοντας πως «αντί να κάτσουν στο τραπέζι με μας, κάνουν νταηλίκια με τις διαλυμένες στρατιωτικές δυνάμεις τους, αφήνοντας στην άκρη την ιστορία. Τους συμβουλεύω να εξετάσουν καλύτερα τις διπλωματικές μας εργασίες και τις στρατιωτικές  μας επιχειρήσεις των τελευταίων 4 ετών». 

Μάλιστα, το δικό μας το καρφί το βλέπει, το δικό του το παλούκι δεν το βλέπει! Δεν βλέπει ότι έχει κλείσει στις φυλακές τον μισό τουρκικό στρατό από τρόμο για την ασφάλεια της εξουσίας του, δεν βλέπει πως οι Έλληνες έχουν ιστορία πνεύματος και φωτός και οι δικοί του ιστορία αίματος και καταστροφών, δεν συνειδητοποιεί πως «οι επιχειρήσεις των τελευταίων 4 ετών» ήταν σε χώρες με εμφύλιες διαμάχες (Ιράκ, Συρία, Λιβύη) και πως οι στρατιωτικές δυνάμεις της Ελλάδος που θεωρεί «διαλυμένες» μπορεί να του κοστίσουν το κεφάλι όχι μόνο το δικό του, αλλά και ολόκληρης της «φαμίλιας» του. Δεν βλέπει ακόμα την κατρακύλα της τουρκικής λίρας – η τελευταία υποβάθμιση της Moody’s (12/9/2020) αποτελεί το χαμηλότερο σημείο πιστοληπτικής ικανότητας της Τουρκίας από τότε που ανέλαβε το κόμμα του την εξουσία το έτος 2003, στο ίδιο επίπεδο με την Τζαμάικα και την Ρουάντα.  Όσο για τα «νταηλίκια», ολόκληρος ο κόσμος (με εξαίρεση το Αζερμπαιτζάν) γνωρίζει πολύ καλά ποιος είναι ο θρασύδειλος ισλαμοφασίστας* της Ανατολικής Μεσογείου.

Μέσα στο πλαίσιο αυτό, ο τηλεοπτικός σταθμός STAR συνεχίζει τον χαβά του σαν να μην συμβαίνει απολύτως τίποτα: Αποτελεί τον μοναδικό πλέον τηλεοπτικό σταθμό της Ελλάδος ο οποίος μεταδίδει καθημερινά τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» σε κάθε γωνιά της χώρας μας, χωρίς καμιά ντροπή για την περιφρόνηση του λαϊκού αισθήματος και για την αγανάκτηση που προκαλεί σε τηλεθεατές του.

Η εθνική αναισθησία των υπευθύνων του τηλεοπτικού σταθμού φαίνεται να μην επηρεάζεται καθόλου από το καθημερινό υβρεολόγιο εναντίον της Ελλάδος και των Ελλήνων που εξαπολύουν συστηματικά οι τούρκοι ισλαμιστές, οι οποίοι όμως επιδοτούν πλουσιοπάροχα τις τουρκοσειρές που προβάλλονται εδώ και 15 χρόνια στην Ελλάδα. 

Η τουρκική σειρά των 1.000 περίπου επεισοδίων του ΣΤΑΡ, εξασφαλισμένη σε «ανταγωνιστικές τιμές» από τους τούρκους ισλαμιστές, «αποδίδει» καθημερινά  σαράντα περίπου διαφημιστικά μηνύματα ανά εκπομπή και (συνολικά) μερικές δεκάδες εκατομμυρίων ευρώ στα ταμεία του τηλεοπτικού σταθμού. Άρχισε να μεταδίδεται από τον Δεκέμβριο του 2018 και μέχρι σήμερα έχουν ήδη «ρευστοποιηθεί» 670 από τα 1.000 περίπου επεισόδια. Η τηλεοπτική αυτή σειρά αποτελεί μια ανερμάτιστη «σύνδεση» ιδίων θεμάτων (ανίατη αρρώστια, απαγωγή, αυτοκινητιστικό δυστύχημα, απόπειρα δολοφονίας κ.ο.κ.ε.) που επαναλαμβάνονται συνεχώς, χωρίς αρχή-μέση-τέλος για τις ανάγκες «συμπλήρωσης» χιλίων επεισοδίων. Μεταφέρει την τουρκική γλώσσα –και όχι μόνο– μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι χρησιμοποιώντας σαν δόλωμα, μεταξύ άλλων, αξιολάτρευτα παιδάκια για την «επιστημονική» υποβολή συμπάθειας στην συνείδηση ή στο υποσυνείδητο των τηλεθεατών. 

Σ Υ Μ Π Ε Ρ Α Σ Μ Α Τ Α: Οι υπεύθυνοι και οι ιδιοκτήτες του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ φαίνεται ότι δεν θέλουν να καταλάβουν πως από τον Νοέμβριο του 2019 με το τουρκο-λιβυκό «μνημόνιο», η Τουρκία εξαπέλυσε ένα απροκάλυπτο και γενικό υβριδικό πόλεμο εναντίον της Ελλάδος, ο οποίος κλιμακώνεται καθημερινά με ορατό το ενδεχόμενο ενός ατυχήματος που θα τον μετατρέψει σε πραγματικό πόλεμο:  Τον Φεβρουάριο ο Έβρος, το καλοκαίρι οι απόπειρες μεταφοράς παράνομων μεταναστών σε ελληνικά νησιά με την συνοδεία τουρκικών ακταιωρών, τον Σεπτέμβριο το Oruc Reis και η ξαφνική έκδοση αυθαίρετων Navtex σε ξένα χωράφια, πολεμικές δηλώσεις αυξανόμενης οξύτητας, αξιοποίηση «προσφύγων» που είναι και υπάλληλοι της ΜΙΤ για εμπρησμούς σε τόπους φιλοξενίας  κ.α.π.

Η εθνική αναισθησία του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ είναι πραγματικά ακατανόητη. Να είναι άραγε οι «εισπράξεις» μερικών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ που αποφέρει η τουρκική προπαγάνδα στα ταμεία του σταθμού; Να είναι τα συμφέροντα της οικογένειας που ελέγχει τον τηλεοπτικό σταθμό με άλλες εταιρίες της «αυτοκρατορίας» της, όπως η Motor Oil; Να είναι μήπως κάτι άλλο που μόνο οι ιδιοκτήτες γνωρίζουν; 

Ένα είναι πάντως βέβαιο: Ο τηλεοπτικός σταθμός με την επιμονή του στην μετάδοση καθημερινής τουρκικής προπαγάνδας μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, έχει απογοητεύσει πολλούς (πρώην) φανατικούς τηλεθεατές του. Τα τηλέφωνα διαμαρτυρίας στο τηλεφωνικό κέντρο του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ (211 18 91 000211 18 92 000 και 211 18 91 004) ή οι έγγραφες διαμαρτυρίες στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του καναλιού (pr@star.gr), φαίνεται επίσης πως συνεχίζονται καθημερινά. 

Εκτός όμως από τον τηλεοπτικό σταθμό, υπάρχουν και οι διάφορες εταιρίες που προσφέρουν τα σαράντα περίπου διαφημιστικά μηνύματα κάθε μέρα, σε ένα πρόγραμμα που βρίσκεται σταθερά στις τελευταίες θέσεις τηλεθέασης της απογευματινής ζώνης.

Πρόκειται σε ποσοστό άνω του 95% για απρόσωπες πολυεθνικές, με πασίγνωστα όμως προϊόντα που υπάρχουν μέσα σε όλα σχεδόν τα ελληνικά νοικοκυριά. Η επικοινωνία με τις εταιρίες αυτές μοιάζει με Ιερά Εξέταση και Γολγοθά που συνήθως καταλήγει σε αποτυχία, πριν ολοκληρωθεί. Ακόμα και όταν έχει σαν σκοπό μια απλή έκκληση να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε άλλα προγράμματα!

Όλες αυτές οι εκατό περίπου εταιρίες που διαφημίζονται στην μοναδική τουρκική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης αναρτώνται αναλυτικά την τελευταία Κυριακή κάθε μήνα, στο Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική Τηλεόραση του ΙΗΑ.

Την τελευταία Κυριακή κάθε μήνα αναρτάται επίσης και η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ των προϊόντων που διέθεσαν διαφημιστική δαπάνη με πέντε τουλάχιστον διαφημιστικά μηνύματα μέσα σε μία εβδομάδα, στην μοναδική τουρκική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης. 

Σε εμάς τους καταναλωτές απομένει να μην αγοράζουμε όσα προϊόντα πληρώνουν τα δικά μας χρήματα (το κόστος διαφήμισης συμπεριλαμβάνεται στην τιμή πώλησης), σε διαφημιστικά μηνύματα που μεταδίδονται στην τουρκική σειρά του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ – μια σειρά η οποία, με μονοψήφια τηλεθέαση σε ποσοστό άνω το 90%, βρίσκεται συνήθως στις τελευταίες θέσεις τηλεθέασης της απογευματινής ζώνης.

Τέλος, από τις καθημερινές ανακοινώσεις τηλεθέασης προκύπτει ότι το πάλαι ποτέ πρώτο Δελτίο Ειδήσεων του ΣΤΑΡ αγωνίζεται τώρα να «κρατηθεί» στην τρίτη θέση – την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020 διασώθηκε στην τέταρτη θέση, επί συνόλου έξη δελτίων ειδήσεων. 

Πολλοί τηλεθεατές «εγκαταλείπουν» πλέον τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ σε όλες τις εκπομπές του εξ αιτίας της εθνικής αναισθησίας που συνεχίζει να επιδεικνύει. Η σιωπηλή αλλά αμείλικτη πλειοψηφία των τηλεθεατών όπως ακριβώς «επιβραβεύει» ένα κανάλι, έτσι ακριβώς και το «τιμωρεί» κιόλας. Φαίνεται λοιπόν ότι άρχισαν να «τιμωρούν» τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ όχι μόνο με καθημερινές διαμαρτυρίες στο τηλεφωνικό του κέντρο αλλά και με την εγκατάλειψη και άλλων προγραμμάτων του. 

Πρέπει όμως και εμείς οι καταναλωτές να «τιμωρούμε» τα προϊόντα που χρηματοδοτούν με την διαφημιστική τους δαπάνη την μοναδική τουρκική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης, απέχοντας συστηματικά από την αγορά τους. Ο συνδυασμός και των δύο είναι απόλυτα βέβαιο πως θα πολλαπλασιάσει τις πιθανότητες να πάψει η εθνική αναισθησία του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ και να τερματιστεί επιτέλους η καθημερινή, πανελλαδική μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι!

___________________________________________________________

*Ο χαρακτηρισμός ισλαμοφασίστας αποδόθηκε στον Ρ.Τ. Ερντογάν από τον Τούρκο καθηγητή Πολιτικών Επιστημών, πρώην διευθυντή του ΟΗΕ στη Σλοβενία, δημοσιογράφο και συγγραφέα Cengiz Aktar (Τζενγκίζ Ακτάρ) σε συνέντευξη του στον Δ. Γκαβέα (Δεκέμβριος 2019).

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του ΙΗΑ εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς – μέλη του ΙΗΑ. Η ιστοσελίδα του ΙΗΑ δεν λογοκρίνει, ούτε επεμβαίνει σε άρθρα – κείμενα των μελών του ΙΗΑ. 

INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION

 

  • *******************************
    Turk GIF - Turk - Discover & Share GIFs | Flag gif, Gif, Flags of the world

    503 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΟ STAR

     

    Logo, company name

Description automatically generated

     

    Πεντακόσια τρία διαφημιστικά μηνύματα «στήριξαν» οικονομικά με άφθονο διαφημιστικό χρήμα τον Νοέμβριο 2020, την τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» που μεταδίδεται καθημερινά σε εθνική εμβέλεια από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ (συμφερόντων οικογένειας Βαρδινογιάννη).

     

    Η τουρκική προπαγάνδα του ΣΤΑΡ συνέχισε και τον Νοέμβριο να βρίσκεται σταθερά στις τελευταίες θέσεις τηλεθέασης όλων των εκπομπών, όλων των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας της απογευματινής ζώνης.

     

    Παρ΄ όλα αυτά ορισμένες πολυεθνικές – μεγαθήρια, όπως η  Procter & Gamble Hellas, επιμένουν να ξοδεύουν τα χρήματα των πελατών τους (η διαφημιστική δαπάνη συμπεριλαμβάνεται στην τιμή πώλησης των προϊόντων), ενισχύοντας με διαφημιστικό χρήμα την τουρκική προπαγάνδα σε πανελλαδική εμβέλεια.

     

    Έτσι τον Νοέμβριο, η παραπάνω πολυεθνική-μεγαθήριο πλήρωσε από την τσέπη των πελατών της εκατόν δώδεκα διαφημιστικά μηνύματα στην εκπομπή τουρκικής προπαγάνδας του ΣΤΑΡ για τα εισαγόμενα προϊόντα της Pampers, Fairy, Always, Ariel, Oral-B, Vicks, Pantene, Swiffer, Lenor και Fixodent. Τον αμέσως προηγούμενο μήνα, είχε πληρώσει άλλα 130 διαφημιστικά μηνύματα στην τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας η οποία τον Οκτώβριο συγκέντρωσε συνολικά την οικονομική ενίσχυση 815 συνολικά διαφημίσεων!

     

    Όπως ήταν φυσικό τον Νοέμβριο 2020, τέσσερα από τα πέντε εισαγόμενα προϊόντα που βρέθηκαν στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ, ήταν της Procter & Gamble Hellas (Pampers, Always, Fairy, Ariel).

     

    Δυστυχώς για τα προϊόντα της ΜΑΥΡΗΣ ΒΙΒΛΟΥ μηνός ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020 υπάρχουν στην αγορά αντίστοιχα προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα, φέρουν στην συσκευασία τους την ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ», είναι φθηνότερα, διακρίνονται για την εξαιρετική τους ποιότητα και δεν διαφημίζονται στην τουρκοσειρά. Συνεπώς, γιατί π.χ. να αγοράζουμε τα εισαγόμενα Pampers όταν υπάρχουν τα ελληνικής παραγωγής Babylino που δεν ξοδεύουν τα χρήματα των πελατών τους προκειμένου να υποστηρίξουν διαφημιστικά την τουρκική προπαγάνδα στην Ελλάδα;

    Γιατί να αγοράζουμε εισαγόμενο Fairy όταν υπάρχουν σε κάθε αλυσίδα λιανικής αντίστοιχα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που παράγονται στην Ελλάδα, φέρουν στην συσκευασία τους την ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ», είναι φθηνότερα, διακρίνονται για την εξαιρετική τους ποιότητα και δεν διαφημίστηκαν ποτέ σε καμιά τουρκοσειρά;  Φυσικά, το ίδιο ακριβώς ισχύει για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ όχι μόνο του Νοεμβρίου 2020, αλλά και όλων των άλλων μηνών.

     

    Η εθνική αναισθησία του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ είναι πιθανόν να οφείλεται στο μπόλικο χρήμα που προσφέρει στον σταθμό η μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας από τον συνδυασμό πολλών διαφημιστικών μηνυμάτων παρά την χαμηλή τηλεθέαση, με την απόκτηση χιλίων επεισοδίων (διάρκεια μετάδοσης πέντε περίπου χρόνια) σε «ανταγωνιστικές τιμές», χάρη στις επιδοτήσεις των τούρκων ισλαμοφασιστών, προκειμένου να μεταδίδεται τουρκική προπαγάνδα σε διάφορες χώρες-στόχους όπως η Ελλάδα.

     

    Οι πέντε κορυφαίες σε διαφημιστικά μηνύματα εταιρίες που «τροφοδότησαν» την τουρκική προπαγάνδα τον μήνα Νοέμβριο 2020 (ακόμα και στον πάτο της τηλεθέασης) ήταν οι εξής:

     

     

    Α/Α


    Εταιρία


    Αριθ. διαφημίσεων


    1


    Procter & Gamble Ελλάς Μ.Ε.Π.Ε.


    112


    2


    Diamant (τηλεπωλήσεις διαφ. προϊόντων)


    40


    3


    Glaxo Smith Kleine


    22


    4


    COSMOTE


    16


    5


    ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ


    14


    Πηγή: Παρατηρητήριο Διαφημίσεων σε Τουρκοσειρές της Ελληνικής Τηλεόρασης

     

    Τα διάφορα προϊόντα / υπηρεσίες που διαφημίστηκαν με 5 τουλάχιστον διαφημιστικά μηνύματα κατά την διάρκεια μιας εβδομάδας τον Νοέμβριο 2020, βρίσκονται στην  ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ που ακολουθεί:

     

     

    Text

Description automatically generated
    Text

Description automatically generated

     

    Όλες ανεξαιρέτως οι εταιρίες και τα προϊόντα που διαφημίστηκαν τον μήνα Νοέμβριο στην μοναδική τουρκική, προπαγανδιστική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης περιλαμβάνονται αναλυτικά στο Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκικών σειρών στην Ελληνική τηλεόραση  στην ενότητα «Χρονική περίοδος: Νοέμβριος 2020».

     

    Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, κάνει μια ακόμα έκκληση στις εταιρίες οι οποίες συνεχίζουν να διαφημίζονται  στην τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας του ΣΤΑΡ, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων την τουρκική σειρά. Αυτό θεωρείται αναγκαίο για λόγους στοιχειώδους εθνικής ευαισθησίας, όχι μόνο τώρα που η σειρά τουρκικής προπαγάνδας βρίσκεται στον πάτο της τηλεθέασης, αλλά ακόμα και αν τους προσφέρονταν τζάμπα

    Οι διάφορες εταιρίες που δαπανούν τα χρήματα των πελατών τους συνειδητά «χρηματοδοτώντας» την τουρκική προπαγάνδα που μεταδίδεται στην Ελλάδα από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ, είναι βέβαιο πως αργά ή γρήγορα θα προκαλέσουν την αντίδραση ολοένα και μεγαλύτερου αριθμού ευαισθητοποιημένων πελατών τους οι οποίοι προσβάλλονται βάναυσα όταν συνειδητοποιούν πως από τα χρήματα που πληρώνουν για το αγαπημένο τους προϊόν, «χρηματοδοτείται» η τουρκική προπαγάνδα μέσα στην Ελλάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια περίοδο που το τουρκικό καθεστώς εντείνει ένα εξαιρετικά επικίνδυνο υβριδικό πόλεμο εναντίον της Ελλάδος και της Κύπρου που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2019 και συνεχίζεται ασταμάτητα με ολοένα και μεγαλύτερες προκλήσεις.

    Μόλις τις τελευταίες μέρες, ο κατά διάσημο Τούρκο μπασκετμπολίστα του ΝΒΑ, ψυχοπαθής της Άγκυρας, διαβεβαίωσε σε ομιλία του (21/11/2020) προς συνέδριο μελών του κυβερνώντος κόμματος (ΑΚΡ) πως  «Δεν βλέπουμε τον εαυτό μας κάπου αλλού, αλλά μέσα στην Ευρώπη, το μέλλον μας το σχεδιάζουμε να το χτίσουμε μαζί με την Ευρώπη» την οποία βέβαια, στο όχι μακρινό παρελθόν, έχει χαρακτηρίσει «ναζιστική» η οποία «δεν έχει τίποτα να προσφέρει στην Τουρκία

    Στο ίδιο κλίμα παραπληροφόρησης, ο (πρώην φυλακισμένος) Υπουργός Εθνικής Άμυνας της Τουρκίας ισχυρίζεται διαρκώς πως «Η Ελλάδα παραβιάζει διεθνείς συμφωνίες στο Αιγαίο», «Ζητά διάλογο» (φυσικά υπό καθεστώς συνεχών προκλήσεων), ενώ το τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών ισχυρίζεται ξεδιάντροπα πως «Τα καλοπροαίρετα βήματα της Τουρκίας δεν έχουν ανταπόκριση από την Ελλάδα

    Δηλαδή, ο βιασμός των αποφάσεων του ΟΗΕ για την Αμμόχωστο, ο βιασμός του Διεθνούς Δικαίου στην Κυπριακή ΑΟΖ και στην Ελληνική υφαλοκρηπίδα, οι προκλητικές τουρκικές ΝΑFTEX για αποστρατικοποίηση ελληνικών νησιών ώστε να είναι εύκολο το έργο της τουρκικής «Στρατιάς του Αιγαίου» που καραδοκεί στα Μικρασιατικά παράλια και τόσα άλλα, αποτελούν «καλοπροαίρετα βήματα» κατά την ασύστολη, τουρκική προπαγάνδα παραπληροφόρησης!

    Επί πλέον, οι σύμφωνα με την Άγκυρα «εγγυημένες θρησκευτικές ελευθερίες για όλα τα θρησκεύματα στην Τουρκία» (Τουρκικό ΥΠΕΞ, 11/11/2020) κατεξευτελίζονται επιδεικτικά όχι μόνο με την μετατροπή Χριστιανικών εκκλησιών - Βυζαντινών μνημείων της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς σε τζαμιά, αλλά και με την χάραξη σταυρού σε πέτρες πάνω στις οποίες θα πατήσουν υποχρεωτικά οι εισερχόμενοι σε τέμενος! Η αρχή έγινε από το παλιό τέμενος Αλαεντίν της Άγκυρας που επισκευάστηκε πρόσφατα (Νοέμβριος 2020) και άρχισε να λειτουργεί, με μια μεγάλη πέτρα, χαραγμένη με σταυρό, να βρίσκεται τοποθετημένη στην είσοδο του τεμένους από την οποία θα περάσουν υποχρεωτικά όλοι οι «πιστοί»!

    Μην αδιαφορείτε, μην επαναπαύεστε, μην υποτιμάτε την σοβαρότητα της τουρκικής απειλής - εκφράστε και εσείς την αντίδραση σας έστω και συμβολικά!

     

    Σημειώσεις: (1) Εάν επιθυμείτε να διαμαρτυρηθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ για την μετάδοση χιλίων «επεισοδίων» τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, μπορείτε να τηλεφωνείτε καθημερινά στα τηλέφωνα 211 18 91 000, 211 18 92 000 και 211 18 91 004 ή να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του καναλιού (pr@star.gr) (2) Στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ δεν συμπεριλαμβάνονται προϊόντα τηλε-πωλήσεων, τηλε-αγορών, διαφημίσεις κοινωνικής φροντίδας καθώς και συγκυριακές διαφημίσεις όπως δημόσιες εγγραφές κ.α. (3)  Τα προϊόντα / υπηρεσίες που συμπληρώνουν μέσα στον ίδιο μήνα 15 εκπομπές της μοναδικής τουρκικής σειράς της ελληνικής τηλεόρασης χωρίς καμιά διαφημιστική παρουσία, αφαιρούνται αυτόματα από την ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ. (4) Η επόμενη ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ μηνός Δεκεμβρίου, θα εκδοθεί την Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021.

     

    Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ

    Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020

    International Hellenic Association
    Delaware U.S.A
    www.professors-phds.com
    ihahellas@gmail.com

    ΠΗΓΗ: International Hellenic Association

     

    --

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...