Τρίτη, Ιουλίου 21, 2020


https://parallaximag.gr/wp-content/uploads/2020/07/babak.jpgΗ συγκλονιστική μαρτυρία ενός αρρώστου από Covid 19

 Από parallaxi - July 20, 2020


Ο Babak Khosrowshahi μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, χτυπημένος από κοροναϊό, στις 22 Μαρτίου στις 4 το πρωί – μια μέρα που πολλοί άνθρωποι στο Ηνωμένο Βασίλειο είχαν περάσει στο FaceTime μιλώντας στις μητέρες τους για την Ημέρα της Μητέρας. Ο 61χρονος βγήκε από το νοσοκομείο τελικά 86 ημέρες αργότερα. 
Περισσότεροι από 40.000 πέθαναν από το Covid-19 ενώ ο Μπαμπάκ ήταν στο νοσοκομείο. Λέει ότι οφείλει τη ζωή του στο NHS, το σύστημα υγείας της Βρετανίας. Εδώ είναι η ιστορία του πώς επέζησε από κοροναϊό.
 Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ιδέα από που κόλλησα τον Covid-19. Το σκέφτομαι ακόμα και είναι άσκοπο. Ήμουν πολύ προσεκτικός. Έπλενα τα χέρια μου, δεν χρησιμοποίησα ποτέ τα μέσα μαζικής μεταφοράς και πάντα χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητό μου. Αλλά ξέρω από πού ξεκίνησαν όλα. Ήταν μια Παρασκευή, Παρασκευή, η 13η του Μάρτη. 
Η σύντροφός μου ερχόταν να με δει και είχα την αίσθηση ότι κάτι δεν πήγαινε σωστά. Κοιτάζοντας πίσω, πρέπει να ήταν ο πυρετός, αλλά επειδή η θερμοκρασία του σώματός μου ήταν τόσο χαμηλή, απλά είχα ένα προαίσθημα.
 Όταν ήρθε η σύντροφός μου, εγγενώς προσπαθούσα να την κρατήσω μακριά, επειδή ο Covid ήταν στο μυαλό μου. Την επόμενη μέρα συνειδητοποίησα ότι αυτό το συναίσθημα δεν έφυγε και έτσι βρήκα ένα παλιό θερμόμετρο και πήρα τη θερμοκρασία μου, ήταν 38,5C. Το είδα και σκέφτηκα “αυτό είναι, συμβαίνει και είναι κάτι σοβαρό”.
 Κάλεσα το 111 και είπαν να περιμένετε επτά μέρες πριν καλέσω το 999. Εκείνη την εβδομάδα η θερμοκρασία μου παρέμεινε υψηλή και η υγεία μου επιδεινώθηκε. Δυσκολευόμουν να πάω από δωμάτιο σε δωμάτιο. Το να σηκωθώ για να φάω κάτι ήταν πολύ δύσκολο, ήταν πολύ απαίσιο και τελικά ένας φίλος μου τηλεφώνησε στο 999. Η πρώτη μου μέρα στο νοσοκομείο ήταν στις 22 Μαρτίου.
[...................]

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

Η συγκλονιστική μαρτυρία ενός αρρώστου από Covid 19 ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...