Τρίτη, Ιουλίου 28, 2020

ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ

ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ

Στίχοι: Βασίλης Αυγουστάκης
 Μουσική: Βασίλης Αυγουστάκης
Ερμηνευτής: Λάκης Παπαδόπουλος

Της ζωής το ποτάμι
ψάχνω να δροσιστώ
μα έχω χάσει το δρόμο
κι είμαι ακόμα εδώ.

Μια ζωή να πλανιέμαι
μες στο ίδιο κατώφλι
με αφήσανε όλοι
μ' έχω αφήσει κι εγώ.

Άνοιξη ψάχνω να βρω
 στων ματιών σου το φως
στων φιλιών σου τη λάβα
λίγο να ζεσταθώ.

 Ζωή μου Πνοή μου
Παράτα τα όλα απόψε
και γίνε δική μου.

Κι όλοι οι χτύποι της καρδιάς μου
 σε φωνάζουν μ' ένα επίμονο παράξενο ρυθμό
 Των φιλιών σου η μελωδία με μεθάει και με πάει,
και με πάει σε ταξίδι ονειρικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακόμα και καθηγητές πανεπιστημίων συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ όταν καταγγέλλουν τη σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα

  Η Μαργαρίτα Συγγενιώτη έγραψε στο προφίλ της στο Facebook το παρακάτω σχόλιο , το οποίο ευχαρίστως προσυπογράφουμε και αναρτούμε:   «Η Νόε...