Πέμπτη, Ιουλίου 23, 2020

Θα τα καταφέρω


[Intro]
Ναι, hey, hey, ναι

[Verse 1]
Άλλη μια μέρα στο κρεβάτι που ξυπνώ
Μ' ένα φεγγάρι δανεικό κι ημέρα ξεκινάει άσχημα
Άλλο ένα βράδυ προσπαθώ να κοιμηθώ
Και δεν μπορώ και στο τηλέφωνο σου είπα πως κουράστηκα
Μου πήρε μήνες να γυρεύω την ακτή μου
Και χαράμισα γι' αυτήν κάθε λεπτό και κάθε μέρα μου
Δεν ξέρω αν τελείωσε η αναζήτησή μου
Μα κατάλαβα καλά πως η ακτή μου είναι μέσα μου
Δεν είμαι δύσκολο παιδί, δεν θέλω τίποτα
Ζω με 2 καφέδες κι αποτσίγαρα
Ζω μ' έναν καημό και μια ελπίδα
Πως κοντεύουν τα καλύτερα από τη γαμημένη μέρα που γεννήθηκα
Οι άνθρωποι στολίζουν την σαπίλα τους
Και γδύνουνε τους άλλους για να κρύψουν την ασχήμια τους
Οι φίλοι μου κουράστηκαν και κλείστηκαν στα σπίτια τους
Αυτός ο κόσμος μάλλον δεν είναι για μας
Και μ' έχει γονατίσει η πίεση
Και αμφιβάλλω αν μπορώ να συνεχίσω
Το μόνο πράγμα που 'χει μείνει είναι η ποίηση
Μα ακόμα ελπίζω

[Chorus]
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Σ' αυτή τη δύσκολη στιγμή θα βρω τον τρόπο την ελπίδα να σου φέρω
Θα τα καταφέρω
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Σ' αυτή τη δύσκολη στιγμή θα βρω τον τρόπο την ελπίδα να σου φέρω
[Verse 2]
Άλλη μια μέρα στο κρεβάτι που ξυπνώ
Κι ίσως τα πρωινά είσαι εδώ μα πάντα χάνεσαι το βράδυ
Και σε σιχαίνομαι γι' αυτό, φοβάμαι την απόρριψη σου
Όπως φοβόμουνα σα παιδί το σκοτάδι
Χόρεψε γύρω απ' τη ζάλη, το κερί μου ανάβει
Για να κάψει μία και καλή της ζωής μου τα λάθη
Φούντωσε η φωτιά μετά μου μαύρισε τα βάθη
Κι εγώ σου χάρισα για φυλαχτό τη στάχτη
Βιώνω μια μεταβατική περίοδο
Κι αλήθεια αν με ρωτήσεις δεν είναι καθόλου εύκολο
Ελπίζω σύντομα να μπορώ να σου πω
Αν έχω μια νέα ζωή ή ένα νέο αδιέξοδο
Ρίζωσα στην πιο μικρή γωνία
Ξύλινα βήματα του tango σε αρμονία
Αν αγάπησα κάτι σ' αυτόν τον κόσμο
Είναι χωρίς δεύτερη σκέψη η ησυχία
Έφερα ένα όνειρο να δούμε, μία ιστορία να πούμε
Φθείρομαι για να 'χετε να ακούτε
Όταν χαμογελάει ο άνθρωπος νικάει το Θεό
Γιατί ο Θεός θα 'χε πεθάνει εδώ που ζούμε
Και μ' έχει γονατίσει η πίεση
Και αμφιβάλλω αν μπορώ να συνεχίσω
Το μόνο πράγμα που 'χει μείνει είναι η ποίηση
Μα ακόμα ελπίζω
[Chorus]
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Σ' αυτή τη δύσκολη στιγμή θα βρω τον τρόπο την ελπίδα να σου φέρω
Θα τα καταφέρω
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Μωρό μου θα τα καταφέρω
Σ' αυτή τη δύσκολη στιγμή θα βρω τον τρόπο την ελπίδα να σου φέρω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...