Πέμπτη, Ιουλίου 12, 2018

Κι έτσι, σ’ ένα πλάνο αγκαλιά, Μάτια μου, να γράφαμε ιστορία

  Δελτίο - 2016        

   
Στίχοι:
Σταύρος Σταύρου
Μουσική:
Γιάννης Ζουγανέλης
    1.    Γιάννης Ζουγανέλης     Φωνητικά: Μαζί με Σοφία Κουρτίδου     
   

Να `μπαινα για λίγο στο κουτί
Να ΄φτιαχνα για μας ένα δελτίο
Τίποτα να μην είχε συμβεί
Να ΄χαμε τη γη εμείς οι δύο

Ν’ άρχιζε στις δέκα και μισή
Έντεκα παρά να ΄χε τελειώσει
Να ΄ταν πρώτο πλάνο το φιλί
Μέσα σ’ ένα σμαρτ που μου ΄χες δώσει

Να ΄χαμε και κάνα - δυο ευρώ
Έτσι για να πάρουμε δυο τσίχλες
Να ΄παιρνε κι ο πόλεμος ρεπό
Όνειρα να `δείχναν όλοι οι δείχτες

Να ΄λεγε πως πρέπει ν’ αγαπάς
Έστω κι αν ο άλλος δε γουστάρει
Να `λεγε πως πρέπει να γελάς
Μια ζωή την έχεις που να πάρει

Και στο δελτίο μου αυτό,
θα ΄χα παράθυρο ανοιχτό
Να σκαρφαλώσεις και να μπεις
Πως μ’ αγαπάς για να μου πεις…

Να `μπαινα για λίγο στο κουτί
Να `μοιαζαν με αγάπη οι ειδήσεις
Σ’ ένα σινεμά εγώ κι εσύ
Μες το φουαγιέ να με φιλήσεις.

Να `χαμε κι οι δυο μας μια δουλειά
Να ΄φτανε μηδέν η ανεργία
Κι έτσι, σ’ ένα πλάνο αγκαλιά,
Μάτια μου, να γράφαμε ιστορία

Δεν υπάρχουν σχόλια: