Τρίτη, Ιουλίου 24, 2018

Art 
 Ο διεστραμμένος μητροπολίτης ενός διαστροφικά κακού θεού
Την στιγμή που η χώρα είναι βουτηγμένη στο πένθος και η τραγωδία στο Μάτι, τον Νέο Βουτζά και τη Ραφήνα δεν έχει τέλος, ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος  βρήκε τους ενόχους:
είναι ο ...Τσίπρας και η άθεη παρέα του!  
Υπερβαίνοντας  κάθε όριο κοινής λογικής , ερμηνεύοντας με διαστροφικό τρόπο τη σχέση Θεού και ανθρώπου.  καταπατώντας κάθε έννοια χριστιανικής καταλλαγής , ο μοχθηρός χρυσαυγίτης γέροντας παραδίδει μαθήματα μιας διεστραμμένης αντίληψης του Θεού , ως πανίσχυρης οντότητας που  ανταμείβει τους ταπεινούς πιστούς και κατακεραυνώνει τους αθέους. Ακριβώς όπως τον φαντάζονται οι καθολικοί , οι προτεστάντες, οι ελληνικές χριστιανικές αδελφότητες (Ζωή, Σωτήρ κ.α. )  και όχι οι Πατέρες της εκκλησίας μας  και οι "φωτισμένοι" ορθόδοξοι θεολόγοι... 
Gerontakos
Ο

Παραληρηματικός  Αμβρόσιος: Ο άθεος Τσίπρας επισύρει... την κατάρα του Θεού που εκδηλώθηκε   με τη μορφή πυρκαγιάς!

Ο πάντοτε προκλητικός ιερέας κατηγόρησε την κυβέρνηση όχι για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών, αλλά για την… αθεΐα του Αλέξη Τσίπρα, η οποία -κατά τον Αμβρόσιο- ξεσήκωσε τις θείες αντιδράσεις. Η θεϊκή κατάρα ήρθε με τη μορφή πυρκαγιάς, ισχυρίστηκε ο μητροπολίτης.
Μάλιστα, ο Αμβρόσιος δεν σταματάει στις πυρκαγιές, θεωρεί δε ότι υπάρχουν πολλά μη κανονικά σημάδια που φανερώνουν τη θεϊκή οργή.
 «Ας μη ξεχνάμε, ότι πέρα απο τις καταστρεπτικές αυτές φωτιές, στη Χώρα μας συμβαίνουν ακόμη πολλά άλλα περίεργα φαινόμενα! Κεραυνοί π.χ. δολοφονούν αθώους διαβάτες στη μέση του δρόμου! Κεραυνοί επίσης καταστρέφουν ένα Πούλμαν, το οποίον γεμάτο με επιβάτες κινείται στο δημόσιο δρόμο! Επιβάτης πάλιν από κεραυνό δολοφονείται πάνω στο μηχανάκι του, καθώς κινείται επίσης σε δημόσιο δρόμο!», αναφέρει.
Μάλιστα, εγκαλεί διακριτικά και την Ιερά Σύνοδο, αναφέροντας ότι δεν πρόκειται να δώσει μία απάντηση στο γιατί συμβαίνουν όλα αυτά.
Και η εξήγηση του Αμβρόσιου (η ορθογραφία όπως στο πρωτότυπο κείμενο):

«Σε καιρούς αποστασίας από τό δρόμο του Θεού θα εκδηλώνεται η οργή του Πανοικτίρμονος Θεού με διάφορα φυσικά καταστροφικά φαινόμενα, όπως για παράδειγμα σεισμοί, πείνα, επιδημίες και αρρώστειες λοιμικές, αιματοχυσίες, εγκληματικότης, καταστρο- φικές φωτιές, σύνεφα καπνού, που θα ανεβαίνουν μέχρι τόν ουρανό!

Ποιος, άραγε, να είναι ο υπεύθυνος για την απομάκρυνση του Νεοέλληνα από τόν δρόμο του Θεού;Ποιος άλλος; Ο άθεος Πρωθυπουργός κ. Αλέξιος Τσίπρας και οι Συνεργάτες του; Ιδού μερικά από τα κατορθώματά τους:
Κατάργηση του Θρησκευτικού Όρκου στους Υπουργούς!
Αφαίρεση των Εικόνων του Χριστού μας και των Αγίων μας από τα Σχολεία, τα Γραφεία των Υπουργών, τις Δημόσιες Υπηρεσίες κλπ.
Νομιμοποίηση του Γάμου των Ομοφυλοφίλων διά του Συμφώνου Συμβιώσεως.
Παρελάσεις των Gays και γελειοποίηση των Εικόνων με την ανάρτησή τους στα γεννητικά όργανα τους στις δημόσιες παρελάσεις τους.
Κατάργηση της πρωινής προσευχής από τά Σχολεία.
Κατάργηση του εκκλησιασμού των Μαθητών.
Κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών από τα Δημόσια Σχολεία.
Περιφρόνηση του Μυστηρίου του χριστιανικού Γάμου, αφού ο Πρωθυπουργός συζεί αστεφάνωτος με την φιλενάδα του κα Μπέττυ ή Περιστέρα.
Περιφρόνηση του Μυστηρίου της Βαπτίσεως, αφού δεν έχει βαπτίσει τα παιδιά τους.
Εξάπλωση της εγκληματικότητος κατά την περίοδο της Πρωθυπουργίας του. Βλέπε και τον Ρουβίκωνα!
Εξάπλωση του γυμνισμού και εν γενει της ανηθικότητος στη σύγχρονη Κοινωνία μας .
Ο Υπουργός της α-Παιδέιας κ. Γαβρόγλου θέλει να καταργήσει τις Πανελλήνιες Εισαγωγικές Εξετάσεις στην Πανεπιστημιακή Βαθμία, ώστε «τα παιδιά μας χωρίς αγωνία το Σάββατο το βράδυ να μπορούν νά πηγαίνουν στα μπάρ για ένα ποτό και για να μπορούν επίσης να ερωτεύωνται»!!!!
ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΑΣΤΗΣ;
Μα, ποιός άλλος από τον Πρωθυπουργό μας;».
____________________________________________ 
 Ο Θεός που αγνοεί ο κακός  και ασύστολος ψεύτης ακροδεξιός παπάς


Ο Θεός δεν δημιουργεί ενοχές στον άνθρωπο. Και δεν τιμωρεί!https://www.agrinionews.gr/wp-content/uploads/2018/02/maxresdefault.jpg

Ηρακλής Αθ. Φίλιος, Βαλκανιολόγος, Θεολόγος

 [...................].Ο Θεός, βέβαια, δεν αυξάνει τον πόνο του Αδάμ και της Εύας. Δεν τους λέει, τώρα θα δείτε τι θα πάθετε που επαναστατήσατε εναντίον μου. Είναι αγάπη ο Θεός. Τελεία και παύλα. Δεν μεταβάλλεται αυτή Του η αγάπη. Δεν είναι ηθική ιδιότητα, ούτε αυξομειώνεται ανάλογα με το πώς φέρεται ο άνθρωπος. Είναι «παράλογη» αγάπη. Μην ψάχνετε τα πώς και τα γιατί του Θεού. Είναι ανεξιχνίαστος και ακατανόητος. Θα μπορούσε να πει «δεν σας αγαπώ, δεν με ακούσατε, θέλατε να γίνετε θεοί, ανώτεροι από εμένα, απολαύσετε την πτώση σας, ζήσετε μόνοι». Και αντί να ενεργήσει με τον τρόπο αυτό, τι κάνει; Αγαπάει. Δεν πάει εσύ να του κλείσεις αμέτρητες φορές την πόρτα; Σε αγαπάει. Δεν πάει να τον εξορίσεις από τη ζωή σου; Σε αγαπάει. Δεν κάνει απολύτως τίποτε άλλο από το να σε αγαπάει. Δεν νιώθει μίσος, κακία, δεν διακατέχεται από τάσεις εκδικητικότητας.
Δεν είναι δικαστής, τιμωρός. Έναν τέτοιο Θεό δίδαξε η Δύση και μάλιστα ο Λούθηρος το φώναζε συνεχώς: «Κάποιος πρέπει να τσακιστεί από την οργή του Θεού». Αυτό, πέρασε στις θρησκευτικές οργανώσεις (αδελφότητες), οι οποίες διακατέχονται από την προτεσταντική ηθική. Τί είναι η τιμωρία για τον προτεσταντισμό, τον ρωμαιοκαθολικισμό, τις αδελφότητες; Μία επιβολή ποινής στον άνθρωπο για την παρακοή του, όπου πρέπει να πληρώσει για να εξιλεωθεί. Αυστηρώς δικανικό πνεύμα. Το λένε τα σχετικά βιβλία τους. Διαβάστε για παράδειγμα το βιβλίο, γνωστής αδελφότητας, με τίτλο «Οι καμπάνες των Χριστουγέννων», τι γράφει για την τιμωρία.
Οι Πατέρες δεν μιλάνε για την τιμωρία και την πτώση υπό την έννοια ενός δικαιϊκού συστήματος, μιας επιβολής ποινών προς αποκατάσταση της δικαιοσύνης. Αυτή την έλλειψη, αυτό το κενό που δημιουργείται μεταξύ του ανθρώπου που επαναστατεί και του Θεού, έρχεται και το αναπληρώνει ο Θεός με την άπειρη φιλανθρωπία και το έλεος Του, τα οποία δίνει εντελώς δωρεάν στον άνθρωπο. Το ένστικτο της εκδίκησης είναι ξένο για τον Θεό. Το προπατορικό αμάρτημα, αλλά και κάθε προσωπικό αμάρτημα, δεν υφίσταται καμία ενοχή, θα γράψει ο αείμνηστος καθηγητής Νίκος Ματσούκας, ο οποίος συνεχίζοντας θα πει πως «η ενοχή του ανθρώπου είναι η αμέλεια του, η αμετανοησία του και η άρνηση του να δεχτεί τη θεία ζωοποίηση».
Πολλές φορές, εντός της ορθοδοξίας, καλλιεργείται επιμελώς ο φόβος και οι ενοχές στους ανθρώπους. Το τι συμβαίνει τότε, το περιγράφει ο π. Νικόλαος Λουδοβίκος: «…Σταματά η αγάπη και αρχίζει η νευρωτική ενοχή. Δεν ξέρουμε τον Θεό, και γεμίζουμε όλο τον κόσμο και εμάς τους ίδιους με ενοχές. Οι Χριστιανοί έχουν τότε πολλές ενοχές και δυστυχώς τις σκορπούν γύρω τους». Τους ασκείται ψυχολογική βία και αποκτούν φοβικά σύνδρομα. Ο φόβος, στις περιπτώσεις αυτές, λειτουργεί ως το μοναδικό μέσο για την αποφυγή της αμαρτίας. Λένε ορισμένοι για παράδειγμα, αν κάνεις αυτό που σκέφτεσαι ή συμπεριφερθείς με τον τάδε τρόπο, θα πας στην κόλαση. Το αν επιθυμήσω να διακόψω τη σχέση μου με τον Θεό ή να επαναστατήσω, εκείνο που με κάνει να θρηνώ δεν είναι το γεγονός της τιμωρίας, της καταδίκης που θα έρθει, αλλά το γεγονός ότι απέκοψα τον εαυτό μου από τη ζωντανή σχέση μαζί Του. Πόσο τραγικό είναι να νομίζω ότι αγαπώ τον Θεό, επειδή Τον φοβάμαι;
Γεμίσαμε τον Θεό με πάθη. Τον κάναμε τιμωρό, δικαστή. Του κουνάμε το δάχτυλο και Του λέμε «κάτσε εκεί που είσαι». Η περί Θεού αντίληψη έγινε ανθρωπομορφική. Εκείνος, μας δημιούργησε κατ’ εικόνα δική Του, κι εμείς Τον δημιουργήσαμε κατ΄ εικόνα δική μας. Του φορτώσαμε τις δικές μας ενοχές, τα δικά μας ψυχοφθόρα πάθη, τις ατέλειες μας, τους φόβους μας, τις ανασφάλειες μας και τα απωθημένα μας. Τον εξορίσαμε και Του απαγορεύσαμε να σώσει κατά το δικό Του έλεος. Εν τέλει; Του υψώσαμε τη φωνή μας λέγοντας Του «να πας να σταυρωθείς Εσύ για τον Εαυτό Σου». Πόσο δίκιο είχε ο Νίτσε, όταν έγραφε στο τρίτο βιβλίο της «Χαρούμενης Γνώσης»: «Ο Θεός είναι νεκρός! Ο Θεός παραμένει νεκρός! Κι εμείς τον σκοτώσαμε! Πώς να παρηγορηθούμε εμείς, οι φονιάδες των φονιάδων;  
 Πηγή: agrinionews.gr
________________________

 

Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

Πατήρ  Φιλόθεος Φάρος
«Η διαστροφή της έννοιας της δικαιοσύνης συνδέεται άμεσα με την παραχάραξη του Θεού που μας απεκάλυψε ο Ιησούς Χριστός. Μπορεί να πιστεύουμε ότι ο Θεός που λατρεύουμε είναι εκείνος που απεκάλυψε στον κόσμο ο Ιησούς Χριστός, αλλά στην πραγματικότητα το Θεό που λατρεύουμε τον έχουμε δημιουργήσει εμείς και είναι εικόνα και ομοίωση της δικής μας πεπτωκυίας φύσεως, έστω και αν έχει ένα επίχρισμα του Θεού που μας απεκάλυψε ο Ιησούς Χριστός. Δηλαδή πιστεύουμε ότι ο Θεός που λατρεύουμε εκτός από αγάπη δεν μπορεί παρά να είναι ένας παντοδύναμος εξουσιαστής του σύμπαντος, που μπορεί να κάνει ό,τι θέλει και που μπορεί να κάνει ό,τι θέλουμε κι εμείς.
Μπορεί να μας προστατεύει, να μας φροντίζει και να ικανοποιεί όλες μας τις ανάγκες, αν έχουμε εξασφαλίσει την εύνοια Του. Μπορούμε δε να εξασφαλίσουμε την εύνοια Του αν υπακούμε στις εντολές Του και αν τον παρακαλούμε γι’ αυτό. Ο Θεός που έχουμε δημιουργήσει κατ’ εικόνα και ομοίωσή μας οργίζεται, μνησικακεί, εξαγοράζεται, δωροδοκείται, εξευμενίζεται, προσεγγίζεται, αν διαθέτεις τα κατάλληλα μέσα, και ικανοποιεί όλα τα αιτήματα αυτών που διαθέτουν τα κατάλληλα μέσα. Δηλαδή θεραπεύει τις αρρώστιες μας αν τον θερμοπαρακαλέσουμε, βοηθάει το παιδί μας να περάσει στις εξετάσεις αν γνωρίζουμε κάποιον άγιο άνθρωπο που θα του το ζητήσει για χάρη μας, και ξεχνάει τις αμαρτίες μας αν μετανοήσουμε. Βέβαια έχει και κάποια χαρακτηριστικά που του αποδίδει ο Ιησούς Χριστός. Αγαπά τον κόσμο και τον άνθρωπο.
Αλλά τα χαρακτηριστικά του Θεού που αποκάλυψε ο Ιησούς Χριστός δεν συμβιβάζονται με τα χαρακτηριστικά που έχει ο Θεός που δημιουργήσαμε κατ’ εικόνα και ομοίωση της πεπτωκυίας φύσεως μας.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι η εικόνα που έχουμε του Θεού είναι αθροιστική τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό, θεολογικό, ιστορικό και εκκλησιαστικό επίπεδο.
Είναι γεγονός ότι η Εκκλησία και οι άγιοί της προσεπάθησαν να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, αλλά θα πρέπει να είμεθα τυφλοί για να μη δούμε ότι η επικρατούσα ηθική ανά τους αιώνες καθορίζονται από την πίστη ότι ο Θεός είναι σίγουρα εξουσιαστής του σύμπαντος, που όμως ο Ιησούς Χριστός μας αποκάλυψε ότι δεν είναι τύραννος αλλά φιλάνθρωπος.
Αποτέλεσμα αυτής της περίεργης συνθέσεως είναι η πίστη μας να υπηρετεί τις φυσικές μας ανάγκες μάλλον, παρά να μας δίνει τη δυνατότητα να αποδεχθούμε τη βασιλεία του Θεού, η θεολογία να αγωνίζεται να διασώσει την παντοδυναμία, το άχρονο, το άτρωτο και τα συναφή του Θεού, στη λατρεία να επικρατεί μια νοοτροπία συναλλαγής με τον πανταχού παρόντα Θεό και στην ηθική η ελευθερία να αντικαθίσταται με το δέον.[......]
Πηγή: antiairetikos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: