Τρίτη, Οκτωβρίου 22, 2013

Η αληθινή αγάπη σημάδια δεν αφήνει

 Leonard Cohen
"True Love Leaves No Traces"
 "Η αληθινή αγάπη σημάδια  δεν αφήνει"
 
As the mist leaves no scar
On the dark green hill
So my body leaves no scar
On you and never will.

Καθώς η ομίχλη σημάδια δεν αφήνει
στο βαθυπράσινο το λόφο πάνω,
έτσι σημάδια δεν αφήνει και το σώμα μου
πάνω σου, ούτε ποτέ θ' αφήσει. 
Through windows in the dark
The children come, the children go
Like arrows with no targets
Like shackles made of snow
Τα παιδιά μπανοβγαίνουν
μες στο σκοτάδι απ΄ τα παράθυρα
σαν βέλη χωρίς στόχους
σαν αλυσίδες φτιαγμένες από χιόνι.
 
True love leaves no traces
If you and I are one
It's lost in our embraces
Like stars against the sun
Η αληθινή αγάπη σημάδια  δεν αφήνει,
αν συ κι εγώ είμαστε ένας
χάνονται μες στην αγκαλιά μας
όπως τα άστρα μπροστά  στον ήλιο.

As a falling leaf may rest
A moment on the air
So your head upon my breast
So my hand upon your hair
Καθώς ένα φύλλο προτού πέσει
πρέπει να μείνει για λίγο στον αέρα,
έτσι στο στήθος μου η κεφαλή σου,
έτσι το χέρι μου  πα΄στα μαλλιά σου.
 
And many nights endure
Without a moon or star
So we will endure
When one is gone and far.
Πολλές  είναι οι νύχτες που αντέχουν
την έλλειψη του φεγγαριού και τ΄άστρων,
έτσι κι εμείς θ΄αντέξουμε
όταν ο ένας φύγει και πάει μακριά.

True love leaves no traces
If you and I are one
It's lost in our embraces
Like stars against the sun.
Η αληθινή αγάπη σημάδια  δεν αφήνει,
αν συ κι εγώ είμαστε ένας
χάνονται μες στην αγκαλιά μας
όπως τα άστρα μπροστά  στον ήλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Yasmine Hamdan - Hal (official music video) #JimJarmusch EditQ « Ω εύθραυστη καρδιά μου/ Ο χωρισμός με σκοτώνει»...

I adore you And if a day passes by without seeing you I forget you How come this time I drew you The Longing moves the nostalgia in my heart...