«Ως οι Ινδοί εις φυλάς, ούτω και οι Έλληνες διαιρούνται εις τρεις κατηγορίας: α) Εις συμπολιτευομένους, ήτοι έχοντας κοχλιάριον να βυθίζωσιν εις την χύτραν του προϋπολογισμού.β) Εις αντιπολιτευομένους, ήτοι μη έχοντας κοχλιάριον και ζητούντας εν παντί τρόπω να λάβωσιν τοιούτον. γ) Εις εργαζομένους, ήτοι ούτε έχοντας κοχλιάριον ούτε ζητούντας, αλλ’ επιφορισμένους να γεμίζωσι την χύτραν διά του ιδρώτος των» Εμμανουήλ Ροΐδης
Τρίτη, Μαρτίου 29, 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
The New Köln Concert - Tribute to Keith Jarrett | WDR Funkhausorchester
Ο Κιθ Τζάρετ είναι Αμερικανός πιανίστας και συνθέτης. Ο Τζάρετ ξεκίνησε την καριέρα του με τον Αρτ Μπλέικι και αργότερα συνέχι σε να παί...

-
Κι ήτανε τα στήθια σου άσπρα σαν τα γάλατα Γιώργος Σαραντάκος "Γαργάλατα", 50 χρόνια μετά Λέγοντας Αποστασία ή Ιουλιανά εν...
-
Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι: Γιάννης Μηλιώκας Μουσική: Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
-
῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...
3 σχόλια:
Παρακαλώ πολύ διαβάστε καλύτερα ενημερωθείτε και μετά πάρτε θέση. Είναι κρίμα να εκτίθεστε έτσι.
Περί νόμων..
http://www.youtube.com/watch?v=CUavUKeBfzo
Δεν κατάλαβα καλά: σε τι είμαι αδιάβαστος για να εκτίθεμαι έτσι;
Από πότε η απελπισία για όσα τραγικά
συμβαίνουν σ΄αυτόν εδώ τον τόπο είναι ηθικά κατακριτέα;
Δε χρειάζεται να είσαι ιδιαίτερα έξυπνος για να καταλάβεις ότι στο "ρωμαίικο" συμβαίνουν διαχρονικά διάφορες σχιζοφρενικές καταστάσεις εξαιτίας της διαφορετικής ερμηνείας που δίνει ο καθένας στην έννοια του Νόμου αλλλά και στον τρόπο της υπεράσπισής του.
Γιατί η Κερατέα , λοιπόν, να αποτελεί την εξαίρεση αυτού το κανόνα;
Αυτή είναι η θέση μου και το βίντεό σας επιβεβαιώνει αυτή τη θέση. Θα ήθελα να ακούσω και το σκεπτικό των δικαστικών αποφάσεων οι οποίες απέριψαν όλες τις προσφυγές των κατοίκων της Κερατέας, κρίνοντας ότι καλώς ορίστηκε το Οβριόκαστρο ως τόπος ανέγερσης του ΧΥΤΥ.
Ερωτώ: γιατί α/ αποκλείει την αντίθετη πλευρά και προβάλλει αποκλειστικά τη μία, τη "μοναδική" και "αλάθητη" αλήθεια; β/ δικαιολογεί σοφιστικά τον ανομικό ακτιβισμό που καταλύει κάθε έννοια πολιτισμένης κοινωνίας με πρακτικές αναρχοφασιστικές;
Να ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου το φίλο που ενίσταται με τον Gerontakο:
Τόσα χρόνια που ο Δήμος Κερατές πετούσε τα σκουπίδια του στη διπλανή χωματερή, καίγοντάς τα μάλιστα, τότε δεν ρύπαινε το περιβάλλον με τις διοξίνες του;
Νομίζω ότι η υποκρισία όλων αυτών που διαμαρτύρονται έχει ξεπεράσει κάθε όριο.
Θέλουν, λένε, ένα "αδιατάραχτο" γι΄αυτούς περιβάλλον και αδιαφορούν αν θα διαταραχτεί κάπου αλλού.
Πάντως άνθρωποι που έχουν ως μπροστάρηδες αναρχικούς μπαχαλάκηδες
και καίνε ανθρώπους και μηχανήματα για μένα δεν αξίζουν τη συμπάθειά μου.
Δημοσίευση σχολίου