"Σε ένα τέτοιο τέλμα βρισκόμαστε. Έχει επιβληθεί στην Ελλάδα του σήμερα η "δικτατορία των μετριοτήτων" σε όλους τους τομείς. Στην οικονομία, στο Πανεπιστήμιο, στην πολιτική ,στην εθνική άμυνα, στη δημόσια τάξη. Καθημερινά η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με τον κίνδυνο της οικονομικής κατάρρευσης, με τα ανοιχτά εθνικά θέματα, με την διάβρωση του στρατού, με την ανυπαρξία της παιδείας μας. Ωστόσο, η δικτατορία των μετριοτήτων παραγκωνίζει αδιάφορα. Απολαμβάνει τη διαχείριση της εξουσίας και αναπαράγεται. Παγώνει κάθε εκσυγχρονιστική προσπάθεια και πολεμά κάθε εξυγιαντική φωνή. Εξουδετερώνει κάθε άξιο που αρνείται να συμβιβαστεί με τη διαφθορά. Η δικτατορία των μετριοτήτων στραγγαλίζει κάθε νεανική ελπίδα και υποτάσσει όλο το λαό σ' αυτή τη λογική της ισοπέδωσης."
Ευριπίδης Στυλιανίδης
Ελλάδα
Εγκύκλιος "χτυπά" καθηγητές Πληροφορικής
Εντονες αντιδράσεις προκαλεί εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, η οποία υποβαθμίζει το έργο των καθηγητών Πληροφορικής και ταυτόχρονα καθορίζει ότι μαθήματα Πληροφορικής μπορούν να διδάσκουν εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων με μια απλή πιστοποίηση.
Για τον λόγο αυτό, σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία (16.10.2008), οι καθηγητές Πληροφορικής μαζί με συναδέλφους τους πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων. Οπως κατήγγειλαν μεταξύ άλλων, «με την υπουργική απόφαση 118842/Γ2/17-9-2008 και τη διευκρινιστική 127070/Γ2/3-10-2008, αφαιρείται από τους καθηγητές Πληροφορικής το δικαίωμα να διδάσκουν τα μαθήματα Πληροφορικής και Εφαρμογών Υπολογιστών, που δίδασκαν μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα να θεωρούμαστε ως υπεράριθμοι στα σχολεία που εργαζόμαστε τόσα χρόνια, ενώ τα μαθήματα της ειδικότητάς μας, που διδάσκουμε μέχρι σήμερα, ανατίθενται σε καθηγητές οποιουδήποτε κλάδου, με απλή πιστοποίηση σε στοιχειώδεις δεξιότητες χρήσης υπολογιστών!».
Σε υπόμνημα που επέδωσε στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ζητώντας να σταλεί στο υπουργείο Παιδείας, η ΕΛΜΕ Χανίων επιπλέον σημειώνει: «Δραματικά και επείγοντα προβλήματα δοκιμάζουν την τεχνική - επαγγελματική εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς της.
Η εφαρμογή του Ν. 3475/06 επιδείνωσε τα προβλήματα που υπήρχαν τόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη λειτουργία των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ όσο και στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτές τις σχολικές μονάδες.
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται χωρίς οργανική θέση, χωρίς διδακτικό ωράριο και χωρίς καμία στήριξη από το υπουργείο Παιδείας, η ηγεσία του οποίου απλώς διαπιστώνει τις αρνητικές συνέπειες της πολιτικής της».
σπάει τη δικτατορία των μετριοτήτων της Πληροφορικής
φέρνοντας στη θέση τους τη... δημοκρατία των ασχέτων!
Μη βιαστείτε να πείτε ότι "έχουμε κυβέρνηση ηλιθίων".
Δεν είναι ηλίθιοι οι άνθρωποι που μας κυβερνούν,
αλλά ψυχροί δολοφόνοι της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Απαξιώνοντας , λόγου χάρη, το μάθημα της Πληροφορικής,
υποβαθμίζουν τις παρεχόμενες γνώσεις, με αποτέλεσμα
οι γονείς να στρέψουν τα παιδιά τους προς
τα κοράκια της παραπαιδείας, που βρίσκονται
έξω από τα σχολεία και καραδοκούν για φρέσκα κοψίδια.
Από την άλλη μεριά βολεύουν ένα κάρο αργόμισθους
και ημετέρους των ΕΠΑΛ, που χωρίς να διαθέτουν
πανεπιστημιακή μόρφωση ξέρουν τόση πληροφορική
όση γνωρίζει η μαμά μου.
Όσο γρηγορότερα απαλλαγούμε από τους επικίνδυνους
αναμορφωτές τύπου Στυλιανίδη, τόσο καλύτερα
θα είναι για όλους μας.
Να ξεκουμπιστεί ο κύριος που είπε την μνημειώδη ατάκα
"πιστεύω ότι η ΟΝΝΕΔ είναι το καλύτερο σχολείο για έναν νέο"!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου