Σάββατο, Ιουλίου 08, 2023

«Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται, λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται»

 

Η μαμά μου η αγορά

Η μαμά μου η αγορά όλο με συμβουλεύει
κι ο Σωκράτης μου μιλά και όλα τα δασκαλεύει
Η μαμά μου η αγορά στα φώτα της με ρίχνει
κι ο Διογένης ου γελά τον ήλιο του μου δείχνει

Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται
μα αυτοί φιλιόνται , φιλιόνται κι ούτε νοιάζονται
Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται,
λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται

Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται,
λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται

Η μαμά μου η αγορά συνέχεια με χαϊδεύει
κι ο Χριστός που με κοιτά τις σκέψεις μου αλιεύει
Η μαμά μου η αγορά μου λέει που να πάω
κι η Αφροδίτη σιγανά μου λέει να σ αγαπάω

Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται
μα αυτοί φιλιόνται , φιλιόνται κι ούτε νοιάζονται
Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται,
λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται

Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται,
λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται

Π. ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ - Μ. ΡΑΣΟΥΛΗΣ - Η μαμά μας η αγορά

(ΔΙΦΩΝΟ Συλλογή 86)

 01. Η μαμά μου η αγορά - Νένα Βενετσάνου 00m01s
02. Αθήνα κατεργάρα - Πέτρος Βαγιόπουλος 03m12s
03. Κακοί ντυθήκανε καλοί - Χ. & Π. Κατσιμίχας, Μ. Ρασούλης 05m59s
04. Στου Ρέντη έπεσε βροχή - Μανώλης Ρασούλης 09m22s
05. Δάσκαλε που με δίδαξες - Γιώργος Λίζος 12m00s
06. Δυο δυο ποτέ - Γλυκερία 15m19s
07. Οι μπαμ και κάτω έρωτες - Αγάθωνας Ιακωβίδης 18m08s
08. Ο έρωτας ο δήμιος - Δημήτρης Μπάσης 21m20s
09. Στη Ζολί που άφησε το γάμο και πήγε για στουρνάρια - Μ. Ρασούλης, Αντ. Καφετζόπουλος 24m49s
10. Ο άντρας με το χωρισμό πονάει περισσότερο - Πασχάλης Τερζής 28m40s
11. Οι νότες είναι εφτά - Μανώλης Μητσιάς 32m37s
12. Τίποτα δεν χάνεται - Ελένη Βιτάλη 35m45s
13. Πύργος ελέγχου - Ναταλί Ρασούλη 39m10s
14. Η μπαλάντα της ευτυχίας - Γλυκερία 42m53s

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ghost - Rats (Official Music Video)

Rats (Ghost song) [Verse 1: Cardinal Copia] In times of turmoil, in times like these Beliefs contagious, spreading disease This wretched mis...