Τρίτη, Φεβρουαρίου 25, 2020

Η Γαλλία στην εποχή του μπαρόκ : το "είναι και το φαίνεσθαι" στους χορούς της Αυλής

Ο ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΜΠΑΡΟΚ

Χορογραφία: Marie-Geneviève Massé
Μπαλέτο σε 4 πίνακες:
1. Γαλλία 2.  Αγγλία 3.  Γερμανία 4. Ιταλία

Πρώτος πίνακας: Η Γαλλία "Το είναι και το φαίνεσθαι"

Ο Μαρκήσιος και η Μαρκησία ντε Σαμπλέ έχουν μόλις πάρει το προνόμιο να οργανώσουν μια χοροεσπερίδα στον πύργο  τους. Επί  εβδομάδες προετοιμάζονται γι 'αυτό το γεγονός  , παίρνοντας καθημερινά μαθήματα χορού από  τον χοροδιδάσκαλό  τους. Διότι, όπως γράφει ο Philippe Beaussant, "Ο χορός αυτού του είδους θεωρούνταν ο τέλειος τρόπος να αναδειχθείς στα μάτια των άλλων.  "
[.......]
Ιδού λοιπόν  τώρα , ακάλυπτοι, μέσα στους αυλικούς, χορεύουν προσέχοντας το παραμικρό λάθος που θα τους γελοιοποιήσει στα μάτια των άλλων που τους κατασκοπεύουν.
Η τελετουργία του χορού καθοδηγεί κάθε κίνησή τους , κάθε στάση, κάθε βλέμμα . Η μεγαλοπρεπής  και άκαμπτη ετικέτα της αντανακλά στην ιεραρχία της αυλής  και "είναι στην τέχνη του χορού που αυτή επιβάλλει την εικόνα της λαμπρότερα "Francine Lancelot.

 Μουσική: Campra, Destouches, Lully, Purcell, Rosenmüller, Vivaldi

Με εφτά χορευτές καιχορεύτριες από την  Compagnie l'Eventail :
Marc Barret, Bruno Benne, Anne-Sophie Berring, Emilie Bregougnon, Olivier Collin, Adeline Lerme, Enora Mantel
Και εφτά μουσικούς  από το l'Ensemble les Folies Françoises
Patrick Cohën-Akenine, direction et violon1
Benjamin Chénier, violon 2
Laurent Bruni, alto
François Poly, violoncelle
Jean-Christophe Deleforge, contrebasse
Béatrice Martin, clavecin
Massimo Moscardo, théorbe

DANSE BAROQUE Cie L'EVENTAIL : 1er tableau : la France from Luc Riolon on Vimeo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Armand Guillaumin (1841-1927) - Της μεγάλης των Γάλλων ιμπρεσιονιστών σχολής

Αρμάν Γκιγιομέν(1841-1927) ****************************************   Μορέ – Αρμάν Γκιγιομέν Κατερίνα Βασιλείου ...