Παρασκευή, Μαΐου 07, 2021

Δημήτρης Μητσοτάκης ft Καίσαρας Κίκης - Ο Κήπος

 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ae/El_jard%C3%ADn_de_las_Delicias%2C_de_El_Bosco.jpg/1920px-El_jard%C3%ADn_de_las_Delicias%2C_de_El_Bosco.jpg

 Ιερόνυμου Μπος: Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων

______________________

Ο ΚΗΠΟΣ 

(Στίχοι - μουσική: Δημήτρης Μητσοτάκης)

 
Έχω έναν κήπο στην αυλή με ρίζες, με παρτέρια
ποτίζετ' απ' το αίμα μου, τον σκάβω με τα χέρια.

Εκεί 'ναι κι οι αγάπες μου, ψηλές σαν κυπαρίσσι
κι οι φίλοι μου αγριόχορτα που πίνουν απ' τη βρύση.

Βάζω μια τάβλα και γλεντώ στα δέντρα από κάτω
και πότε φτάνω στον Θεό και πότε πιάνω πάτο.

Μα σαν με πάρει η Άνοιξη και με καλεί κοντά της
σαν κλέφτης τρέχω να ριχτώ βαθιά στην αγκαλιά της.

Πέφτω, διψώντας, στους ανθούς, στα χρώματα, στα μύρα
ώσπου το κύμα ν' ανεβεί και να με κάψει η αρμύρα.

Και σαν πνιγώ και σαν καώ, ο αέρας σαν με πάρει
σαν το δαρμένο το σκυλί, θα βρω ξανά το χνάρι.

Όπου κι αν πάω κι αν βρεθώ, όπου κι αν σεργιανίσω
γυρνώ ξανά του κήπου μου το χώμα να σκαλίσω.

____________________________
Τραγουδούν
Καίσαρας Κίκης & Δημήτρης Μητσοτάκης
___________________________
Παίζουν
Κυριάκος Πέτρου: βιολιά
Παντελής Πέτρου: πιάνο, μπάσο, μπάντζο
Κώστας Πλατανιάς: κιθάρα
Δημήτρης Μητσοτάκης: τύμπανα, κρουστά, μεταλλόφωνο

Φωνές:
Ιωάννα Μητσοτάκη, Γωγώ Μητσοτάκη,
Κυριάκος Πέτρου, Δημήτρης Μητσοτάκης

Ηχοληψία-μίξη-mastering-ad sample brass:
Γιάννης Πετρογιάννης
Η φωνή του Καίσαρα ηχογραφήθηκε στο
Polytropon, Θεσσαλονίκη, από τον Θάνο Καζαντζή.

Φωτογραφία και επεξεργασία: Ρία Λειβαδιώτου
Ζωγραφική: Ιωάννα Μητσοτάκη

Μάης 2021<

Δεν υπάρχουν σχόλια: