Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 03, 2020

Αυτή αν είναι εικονική πραγματικότητα

https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/cp0/p60x60/105041184_2954902914622448_6755936796353279383_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_sid=7206a8&_nc_eui2=AeGJC1l_9-NFS7xUe3bpkg1Ssh8QNG53JFqyHxA0bnckWqSO6UIvYdnLjGHjh6TK2YeqWcyPmjXsCPf_3iowAISb&_nc_ohc=nDYT6KZ1D48AX-Covki&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=4d1b206bd9249203b3f847b9dec8a9c4&oe=5F76C138Γιάννης Μυλόπουλος : "Το Μετρό Θεσσαλονίκης και το εργοτάξιο παραπληροφόρησης"

Αντί να ετοιμαζόμαστε για την παράδοση και κανονική λειτουργία του έργου, έχουμε πανηγυρισμούς για τα λίγα μέτρα που διένυσε ένας συρμός στις ράγες του αμαξοστασίου της Πυλαίας
Για πρώτη διαδρομή συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης κάνει λόγο η κυβέρνηση και τα φιλικά σε αυτήν ΜΜΕ, ξεχνώντας τον πλήρη εκτροχιασμό του έργου που έγινε με αποκλειστική ευθύνη της ΝΔ.
Αφορμή στάθηκε το γεγονός ότι σήμερα στις ράγες του αμαξοστασίου της Πυλαίας κινήθηκε ο ένας από τους συρμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης, που διήνυσε μερικές εκατοντάδες μέτρα πάνω στη γραμμή, με πρώτους επιβάτες τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, τον γενικό γραμματέα, Γιώργο Καραγιάννη, τη διοίκηση της Αττικό Μετρό ΑΕ και στελέχη της κατασκευάστριας των βαγονιών, Hitachi.
Την πραγματική διάσταση των γεγονότων αναδεικνύει ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος. Όπως σημειώνει με ανάρτησή του στο Facebook,  «σήμερα η... προπαγάνδα διαδίδει ότι έγινε η πρώτη διαδρομή συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Για την ιστορία:
1. Το αμαξοστάσιο ολοκληρώθηκε πριν τις εκλογές 2019
2. Οι πρώτοι συρμοί παρελήφθησαν πριν τις εκλογές 2019
3. Τα δοκιμαστικά δρομολόγια έπρεπε να έχουν αρχίσει 1 χρόνο πριν.
4. Αν δεν είχαν σταματήσει τα έργα μετά τις εκλογές, τώρα θα ετοιμαζόμασταν για την παράδοση και κανονική λειτουργία του έργου
Και μια ειλικρινής απορία:
Τι θαύμα έκανε πάλι ο Μωυσής και κατάφερε να βάλει... μουσαμάδες σε λειτουργία;.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Αυγή - Στο Κόκκινο 105,5 : τα εμβληματικά ΜΜΕ της Αριστεράς δεν πρέπει να κλείσουν

  Η Αυγή και Στο Κόκκινο 105,5 :το πρόβλημα είναι πολιτικό Η ΑΥΓΗ έχει επιβιώσει σε πιο χαλεπούς οικονομικά καιρούς, όταν το κόμμα δεν έμ...