gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Τετάρτη, Μαΐου 06, 2020

Ένας κανόνας ζωής υπάρχει, βασικός και χωρίς εξαιρέσεις κανόνας , αυτός της θνητότητας



«Ο “κανόνας” δεν έχει τίποτα το έμφυτο»

Μικέλα Χαρτουλάρη
10-12 λεπτά
efsyn.gr


«Ο “κανόνας” δεν έχει τίποτα το έμφυτο»

«Χωρίς εξαιρέσεις, η κανονικότητα αποκτά ολοκληρωτικό χαρακτήρα», υποστηρίζει ο Θανάσης Χατζόπουλος με αφορμή το δεύτερο πεζογραφικό βιβλίο του «Ιστορικός Ενεστώς» (Πόλις).

Ψυχίατρος-ψυχαναλυτής αφοσιωμένος στην ποίηση από το 1986, με 14 συλλογές, δύο έργα ποιητικής και κομβικές μεταφράσεις στο ενεργητικό του, μπήκε στην πεζογραφία το 2014 με τους «Λησμονημένους» και σήμερα «βιογραφεί» την ελληνική κοινωνία, σχολιάζοντας την έννοια, το φορτίο και τη χρήση του «κανονικού».
Οι λέξεις «κανονικό», «μη κανονικό», δεν υπάρχουν στο καινούργιο πεζογραφικό έργο του ποιητή και ψυχαναλυτή Θανάση Χατζόπουλου. Κι όμως οι 21 ιστορίες που συγκροτούν τον Ιστορικό Ενεστώτα (εκδ. Πόλις) παρακολουθούν διαδρομές απλών ανθρώπων σε κάθε γωνιά της Ελλάδας κατά την περίοδο 1896-2004, μεταξύ των Ολυμπιακών Αγώνων, εστιάζοντας στη «ρήξη τους με την κανονικότητα που τις συγκροτεί». Μια «κανονικότητα» που τυλίγει σα δίχτυ την καθημερινότητα των ηρώων του -στόχους, συμπεριφορές, όνειρα, αισθήματα, απωθημένα- και επηρεάζεται από την «κανονική» ή «μη κανονική» πολιτική και κοινωνική ιστορία της χώρας που κι αυτή εμποτίζει το πεπρωμένο τους: Ελληνοτουρκικός πόλεμος, εμφύλιος, «καχεκτική δημοκρατία», μεταναστευτική (δι)έξοδος, δικτατορία, Μεταπολίτευση, «Αλλαγή», τουριστική ανάπτυξη, μεταναστευτικές εισροές κ.ά.
Ο Χατζόπουλος έγραψε αυτές τις ιστορίες μεταξύ 2010 και 2013, αλλά, όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, αυτό το βιβλίο κεντρίζει ακόμα και τον ελάχιστα υποψιασμένο αναγνώστη/στρια, προκαλώντας τον/την να αντιμετωπίσει κριτικά την εμβληματική λέξη του Μητσοτακισμού, την «κανονικότητα», και να οδηγηθεί στην αμφισβήτηση - αν όχι στην απόρριψη - της αντίληψης που την τροφοδοτεί.
Η γλώσσα που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας, μια γλώσσα «κανονική» που λειτουργεί «μη κανονικά», και το φαινομενικά αντικειμενικό ύφος του, πολλαπλασιάζουν τη δύναμη της γραφής του προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Χατζόπουλος παίζει με την καθαρεύουσα, παίζει με την ειρωνική χρήση της, με το υπονομευτικό χιούμορ, με τα σχήματα λόγου ή τις παρηχήσεις, και υιοθετεί μια προσέγγιση που παραπέμπει στο αστυνομικό δελτίο και στις στήλες των «Κοινωνικών» του παραδοσιακού επαρχιακού και αστικού Τύπου. Έτσι, φωτίζει λοξά την «έξω» αλλά και τη «μέσα» ζωή των ανθρώπων που μνημονεύει, χωρίς παρόλα αυτά να τους ερμηνεύει ψυχολογικά. Και καταφέρνει να μιλήσει για το σήμερα αλλά και να το υπερβεί, σχολιάζοντας τη χρήση της έννοιας του «κανονικού».
Στον Ιστορικό Ενεστώτα, ο τρίχρονος Γιώργος από τον Πλάτανο Κυνουρίας, «σβέλτος σα βελζεβούλης», πεθαίνει μη κανονικά το 1929, όταν καταπίνει σαν καραμέλες τα κανονικά χάπια κινίνου που οι μεγάλοι έπαιρναν για να μην πεθάνουν από την ελονοσία. Απ’ τη μεριά του, ο Ιωσήφ Βιδηλάκης, παιδί έκθετο στο Βρεφοκομείο Ηρακλείου, που σπούδασε κανονικά αλλά αγαπήθηκε τσιγκούνικα και εγωιστικά από τους θετούς γονείς του, πεθαίνει το 1996 ως μέλος μιας θρησκευτικής σέκτας, με ομαδική αυτοκτονία. Είχε μεγαλώσει με ψέματα για την καταγωγή του, στον στρατό, το 1986, τον είχαν πιάσει στα πράσα με τον έφεδρο, και οι γονείς του, «νεοπαγείς σοσιαλιστές», επέμεναν «να συγκαλυφθεί όχι μόνο το σκάνδαλο αλλά και η πέτρα του». Ωσπου πήγε στην Αγγλία για μεταπτυχιακά στη Φαρμακευτική και φρόντισε να εξαφανιστεί για χρόνια.
Ήταν «κανονική» ή «μη κανονική» η πορεία του; Και η Ελένη Γκαστιούδα; Σ’ όλη της τη ζωή ονειρευόταν έναν δρόμο «μη κανονικό» και τελικά τη σκότωσε η «κανονικότητα». «Ατιθάσευτο πλάσμα» που μεγάλωσε στη μετεμφυλιακή Ελλάδα, ήθελε να ακολουθήσει τον δικαστικό κλάδο, αλλά οι γονείς της ήσαν χαρακτηρισμένοι δημοκρατικοί. Έτσι κατέληξε συμβολαιογράφος το 1974 στην Πάτρα, αλλά συνέχισε να αρνείται να παντρευτεί με προξενιό. Ένας έρωτας με έναν νεότερό της, μάστορα σε συνεργείο, της έδωσε φτερά. Όμως δεν μπόρεσε να αντέξει τους λεκτικούς εξευτελισμούς που συνόδευσαν το σκάνδαλο. Ο άνεμος των αλλαγών δεν άλλαξε τις νοοτροπίες... Έτσι το 1992 σύρθηκε σε έναν γάμο με έναν χωρισμένο πατέρα. Το πότε θα δραπέτευε ήταν πλέον θέμα χρόνου.
Τι απαντά λοιπόν στην «Εφ.Συν.» ο Χατζόπουλος, για τη διάκριση «κανονικού»-«μη κανονικού»; Είναι αντικειμενική ή κατασκευασμένη;
«Η έννοια του “κανονικού” είναι κατασκευασμένη και σχετική, αφού διακρίνεται για την ιστορικότητά της. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όπως και άλλες, για ιδεολογικούς λόγους και συνδέεται με κάθε είδους κανόνα, με κάθε τι που θεωρείται “κατά κανόνα” σύνηθες. Συνδέεται με το ομαλό και το “μέτρο” που είναι μια άλλη λέξη για τον κανόνα. Η έννοια και μαζί της η λέξη διακρίνονται για τον πλούτο των χρήσεών τους. Το 1998 δημοσίευσα ένα ποιητικό βιβλίο με αυτό τον τίτλο, Κανόνας, όπου μιλούσα για έναν κανόνα ζωής, τον βασικό και χωρίς εξαιρέσεις κανόνα, αυτόν της θνητότητας. Από εκεί και πέρα, μύριοι όσοι κανόνες και κανονικότητες μας περιβάλλουν: από την επαναληπτικότητα της καθημερινής ζωής μέχρι όσα κάποτε αποτελούσαν εξαιρέσεις, τα οποία έχουν πλέον ενταχθεί ή τείνουν να ενταχθούν στους κανόνες, ή εξαιρέσεις που μέσω της εξαιρετικότητάς τους αποτελούν μέρος του κανόνα, ο οποίος δεν νοείται χωρίς αυτές. Διαφορετικά, ο κανόνας και η κανονικότητα αποκτούν απόλυτο και ολοκληρωτικό χαρακτήρα και χάνουν την έννοια του μέτρου από την οποία εκκινούν. Έτσι, στην ουσία, ο κανόνας διαμορφώνει τόσο το κέντρο όσο και τα άκρα και δεν έχει τίποτα το έμφυτο».
Υπάρχει ένα δηλητηριώδες σχόλιο του Χατζόπουλου στον Ιστορικό Ενεστώτα, σχετικά με την ιδεολογική χρήση του παρελθόντος, εμπνευσμένο από τα επετειακά έτη που είναι προϊόντα «πολιτικοκοινωνικών συγκυριών». Αφορμή, ένας νεκρός συγγραφέας που το έργο του «είχε από καιρό πάψει να είναι ζωντανό», ωστόσο οργανώθηκε ο εορτασμός των 100 χρόνων από τη γέννησή του κι έτσι το δικό του έργο θα αποκτήσει θέση στην ιστορία της Λογοτεχνίας. «Οι επέτειοι», σημειώνει, «είναι για να βαυκαλίζονται οι ζωντανοί ότι τιμούν το παρελθόν, με άλλα λόγια να φαντάζονται ένα μέλλον που δεν έχουν και δεν πρόκειται να έχουν, όταν επιφυλάσσουν ανάλογες χρήσεις στο παρελθόν τους».
Συγγραφέας με σπουδές Ιατρικής και ειδίκευση στην Παιδοψυχιατρική, ο Χατζόπουλος ποτέ δεν μετέτρεψε σε λογοτεχνία τις εξομολογήσεις των ανθρώπων που γνώρισε ως ψυχαναλυτής. Ωστόσο εδώ ξεμυτίζει η ιατρική του ιδιότητα, μέσα από αναφορές σε ποικίλες ασθένειες. Γιατί;
«Η ασθένεια και η αρρώστια, που γλωσσικά ορίζονται από τη στέρηση της δύναμης, έχουν να κάνουν με το ανθρώπινο “πάσχειν”, με τα ποικίλα πάθη, είτε του σώματος είτε της ψυχής, είτε όσα αναφύονται στις σωματοψυχικές παρυφές. Υπό αυτή την έννοια το “πάσχειν” συνιστά μια πολύ σημαντική παράμετρο, η οποία μας διαμορφώνει περισσότερο από όσο υποψιαζόμαστε. Αυτό είναι ίσως περισσότερο εμφανές για τα “πάθη”, όσα ονομάζονται έτσι στην κοινή γλώσσα, από τα πάθη του παιχνιδιού και του έρωτα μέχρι αυτά του θανάτου και της απώλειας, πίσω από τα οποία συνήθως βρίσκονται τα ψυχικά. Εξίσου όμως μας διαμορφώνουν και τα σωματικά, με τρόπο τόσο αυτονόητο που συχνά περνάει απαρατήρητος. Αλλωστε και ο “γιατρός” είναι για μένα μια εγγραφή, που ενώ εν μέρει την παραμέρισα (εννοώ με τη συνέχεια που της έδωσα, κυρίως την ψυχανάλυση), παραμένει εντούτοις ανεξίτηλη, σαν κάθε επιλογή που μας σφραγίζει».

.:BiblioNet : Ιστορικός ενεστώς / Χατζόπουλος, Θανάσης, 1961

στις Μαΐου 06, 2020
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (Κέρκυρα): οι διοικούντες δε φρόντισαν να φτιάξουν χώρους διδασκαλίας και τώρα συρρικνώνουν τη ...Βιβλιοθήκη

  Σε κίνδυνο η Βιβλιοθήκη του Ιονίου Πανεπιστημίου! Ελένη Γκρούη efsyn.gr   6–8 λεπτά ...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (2674)
    • ►  Δεκεμβρίου (165)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ▼  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ▼  Μαΐου (237)
      • ΟΣΟ ΠΙΟ "ΜΙΚΡΗ" ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΜΝΗΣΙΚΑΚΗ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ
      • Ο ηθοποιός και το "πετσί" του ρόλου του
      • ΕΝΝΕΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΠΕΡΕΣ , ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΑ ...
      • Εκλεκτές νέες εκδόσεις
      • Two Handelcookies
      • Aπό τον εμβληματικό "Δούναβη" στα "Στιγμιότυπα" τη...
      • Άλλο ο πατριωτισμός και άλλο οι περικεφαλαίες!
      • Aυτή είναι η δολοφονική Αμερική
      • Επομένως κάθε πολιτεία και κάθε άνθρωπος που έχουν...
      • Φραντσέσκο Γκουάρντι:O ζωγράφος της Βενετίας στην ...
      • Γουόρεν Μόνταγκ: «Η υπεράσπιση της ζωής θα μπορούσ...
      • «Η κρίση μας κάνει να αναρωτηθούμε για τον τρόπο ζ...
      • H ζωή και ο θάνατος της αναρχικής επαναστάτριας Lo...
      • H Γαλλίδα Σταχτοπούτα στα... "πατήματα" του αλησμό...
      • «Αφού αρνείστε τα πάντα, δεν μας δίνετε και το πόρ...
      • Η ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ & Ο ΚΡΑΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΤΙΑ: Δ...
      • Kλαούντιο Αράου: "Το σώμα είναι ο βράχος, τα χέρι...
      • Για έναν "αποστειρωμένο" εορτασμό...
      • Κυριάκος Ντελόπουλος : ο άνθρωπος που μας οδήγησε ...
      • Πολάκης: ο πολλάκις λοιδορηθείς και ανελέητα υβρι...
      • ΚΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΝΟΥΑΡ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
      • Πλέκοντας γοητευτικά παραμύθια με τη μουσική και ...
      • Αυτό είναι το σύγχρονο ελληνικό κράτος - πεσκέσι, ...
      • Ένα απίστευτο γεγονός της περιόδου της Γερμανο-Βου...
      • Η πόλη που διοικείται όπως ένα σκυλάδικο
      • Γέλιο αβίαστο
      • Δικαίωση του ιχθυοκαλλιεργητή Στελακάτου για τις «...
      • Θυμόμαστε τον πολυδιάστατο καλλιτέχνη κύριο Μπράια...
      • Απολαύστε χαλαρωτική μουσική , για να μη σας χαλάσ...
      • Το κενό και οι τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι Γιώρ...
      • Ένα σπάνιο άλμπουμ με φωτογραφίες της Αθήνας του 1...
      • Κάντε μια εικονική περιήγηση στα Μουσεία του...
      • Επειδή πολύ αγάπησε την Ελλάδα
      • Γιατί καταψήφισα Σ...
      • ΕΡΤ της απόκρυψης , της διαστρέβλωσης και της κυβ...
      • O Παντελής Μπουκάλας μιλάει στο Docville: «Ο...
      • Συνάτηση δύο κολοσσών της Τέχνης
      • Ο Δρόμος της Απώλειας - Road to Perdition 2002 (...
      • Oι λατρεμένοι φτερωτοί μας εχθροί
      • Αναγνώριση των ψηφιακών έργων του ΣΥΡΙΖΑ από τον...
      • Η θυελλώδης ζωή της Ολλανδής κατασκόπου και χορεύτ...
      • Τσόμσκι για Τραμπ: «Ένας ανισόρρ...
      • Και λίγα του είπε
      • Άλλη πρέσα δεν μπορώ, μάνα. Θα τα κάνω ρημαδιό όλα...
      • Διαβάζοντας την “Ιογενή πνευμονία” του Ζήσιμου Λο...
      • Claude Monet: Περιηγηθείτε εικονικά στο σπίτι το...
      • ΖΗΤΩ ΚΑΙ Η ΦΟΡΑΔΑ ΤΗΣ ΗΡΩΙΔΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΝΑΣ
      • Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙ Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
      • Κόμης Μοντεχρίστος, το μυθιστόρη...
      • Ντιέγκο Ορτίς: ο συνθέτης και μουσικολόγος του Χ...
      • Ο ναζισμός, το Ολοκαύτωμα και ο ρόλος του ιστο...
      • SYRIZA TV : για να προβάλλονται οι θέσεις της ...
      • ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΧΑΡΕΙΤΕ ! ΡΙΞΑΤΕ "ΔΑΓΚΩΤΟ" ΣΤΟΝ ΜΗΤΣ...
      • Οργισμένη ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα "δείχνει" ...
      • Σύσσωμος ο κόσμος του πολιτισμού δίπλα στους...
      • ΤΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ
      • Το 1821 από την οθωμανική σκοπιά: Mια διαφ...
      • Όταν ο Ιταλικός υπερεθνικισμός μυούσε τις μάζες σ...
      • O ελληνικός 20ός αιώνας του Αντώνη Λιάκου Στρ...
      • Ώρα για καλό κινηματογράφο
      • Κακοί ντυθήκανε καλοί και πιάσαν εξουσίες - Κι υπε...
      • Ουίλιαμ Χόλμαν Χαντ (William Holman Hunt): ο διάσ...
      • Καθεστώς πλήρους ελευθερίας
      • Pina immortal
      • Κάμερες και «γδαρμένοι ζωντ...
      • «Λαός και λαϊκισμός» Μ. Γ...
      • Ελλάδα , μία απέραντη Οργουελιανή χώρα ΝεοΔημοκρατ...
      • Θέλω πίσω τη ζωή μου, κι αν υπάρχει γυρισμός, θα ...
      • "Έφυγε" ένας μεγάλος του σινεμά
      • Κοροβίνης για Μπέο - Αλκίνοο: "Τα σκ##ά δεν θαμπ...
      • Ντέιβιντ Φόστερ Γουάλας «Σύντομες συνεν...
      • ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ
      • Το πογκρόμ ενάντια...
      • Διαβάσματα για τις μαύρες τρύπες του κόσμου ...
      • Έγκλημα με ονοματεπώνυμο στο Μετρό Θεσσαλονίκη...
      • Eλαφρύ χωνευτικό για τη σιέστα σας
      • ΟΥΚ ΑΠΕΣΒΕΤΟ ΤΟ ΛΑΛΟΝ ΥΔΩΡ
      • Ότι πολύ μας λείπει...
      • Γιατί οι πολίτες ψηφίζουν τους χειρότερους; ...
      • Προηγείται η δημόσια υγεία της ανθρώπινης αξιο...
      • O καθηγητής του Columbia Χρίστος Παπαδημητρίο...
      • Η «νέα σοσιαλδημοκρατία» είναι έξυπνη κι ευέλι...
      • 700 πίνακες ενός συναρπαστικού ζωγράφου ...
      • Τα 92α γενέθλια ενός σπουδαίου Ποιητή
      • ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ ΘΑ ΒΓΑΖΑΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ...
      • ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΛΛΗΣΕΤΕ!
      • Πρόσφυγας anadan, babadan Παναγιώτης Α. Τζ...
      • Η μοιραία γυναίκα και ο ατελής ...τέλειος φόνος
      • Ο διακρατικός πόλεμος της σ...
      • Κοινωνίες σε βαθιά παρακμή εκλέγουν ηγέτες σαν τ...
      • «H Γέννηση ενός Έθνους»: «ένα από τα πιο ρατσιστικ...
      • Ανοχή στη χώρα της μισαλλοδοξίας Απ΄την πολύπ...
      • “Σε σχολείο βρίσκεσαι, όχι στα γενέθλια του ...
      • Άλλη μια συνάθροιση στην οποία δεν κολλάει ο ιός
      • Ό,τι για μία πρώην σοσιαλίστρια Επίτροπο είναι ανή...
      • "Καπιταλισμό έχουμε", κύριε Χατζηδάκη, ή μήπως θα ...
      • Το αγαπημένο «Mother» επίκαιρο όσο ποτέ
      • Οι βραχείες λίστες κρατικών λογοτεχνικών βραβείω...
      • Τρωάδες : μια ιστορική παράσταση με την αλησμόνητη...
      • Ποια Ηλιόλουστη πλευρά του δρόμου προτιμάτε; Εγώ ψ...
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2025 (2674)
    • ►  Δεκεμβρίου (165)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ▼  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ▼  Μαΐου (237)
      • ΟΣΟ ΠΙΟ "ΜΙΚΡΗ" ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΜΝΗΣΙΚΑΚΗ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ
      • Ο ηθοποιός και το "πετσί" του ρόλου του
      • ΕΝΝΕΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΠΕΡΕΣ , ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΑ ...
      • Εκλεκτές νέες εκδόσεις
      • Two Handelcookies
      • Aπό τον εμβληματικό "Δούναβη" στα "Στιγμιότυπα" τη...
      • Άλλο ο πατριωτισμός και άλλο οι περικεφαλαίες!
      • Aυτή είναι η δολοφονική Αμερική
      • Επομένως κάθε πολιτεία και κάθε άνθρωπος που έχουν...
      • Φραντσέσκο Γκουάρντι:O ζωγράφος της Βενετίας στην ...
      • Γουόρεν Μόνταγκ: «Η υπεράσπιση της ζωής θα μπορούσ...
      • «Η κρίση μας κάνει να αναρωτηθούμε για τον τρόπο ζ...
      • H ζωή και ο θάνατος της αναρχικής επαναστάτριας Lo...
      • H Γαλλίδα Σταχτοπούτα στα... "πατήματα" του αλησμό...
      • «Αφού αρνείστε τα πάντα, δεν μας δίνετε και το πόρ...
      • Η ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ & Ο ΚΡΑΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΤΙΑ: Δ...
      • Kλαούντιο Αράου: "Το σώμα είναι ο βράχος, τα χέρι...
      • Για έναν "αποστειρωμένο" εορτασμό...
      • Κυριάκος Ντελόπουλος : ο άνθρωπος που μας οδήγησε ...
      • Πολάκης: ο πολλάκις λοιδορηθείς και ανελέητα υβρι...
      • ΚΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΝΟΥΑΡ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
      • Πλέκοντας γοητευτικά παραμύθια με τη μουσική και ...
      • Αυτό είναι το σύγχρονο ελληνικό κράτος - πεσκέσι, ...
      • Ένα απίστευτο γεγονός της περιόδου της Γερμανο-Βου...
      • Η πόλη που διοικείται όπως ένα σκυλάδικο
      • Γέλιο αβίαστο
      • Δικαίωση του ιχθυοκαλλιεργητή Στελακάτου για τις «...
      • Θυμόμαστε τον πολυδιάστατο καλλιτέχνη κύριο Μπράια...
      • Απολαύστε χαλαρωτική μουσική , για να μη σας χαλάσ...
      • Το κενό και οι τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι Γιώρ...
      • Ένα σπάνιο άλμπουμ με φωτογραφίες της Αθήνας του 1...
      • Κάντε μια εικονική περιήγηση στα Μουσεία του...
      • Επειδή πολύ αγάπησε την Ελλάδα
      • Γιατί καταψήφισα Σ...
      • ΕΡΤ της απόκρυψης , της διαστρέβλωσης και της κυβ...
      • O Παντελής Μπουκάλας μιλάει στο Docville: «Ο...
      • Συνάτηση δύο κολοσσών της Τέχνης
      • Ο Δρόμος της Απώλειας - Road to Perdition 2002 (...
      • Oι λατρεμένοι φτερωτοί μας εχθροί
      • Αναγνώριση των ψηφιακών έργων του ΣΥΡΙΖΑ από τον...
      • Η θυελλώδης ζωή της Ολλανδής κατασκόπου και χορεύτ...
      • Τσόμσκι για Τραμπ: «Ένας ανισόρρ...
      • Και λίγα του είπε
      • Άλλη πρέσα δεν μπορώ, μάνα. Θα τα κάνω ρημαδιό όλα...
      • Διαβάζοντας την “Ιογενή πνευμονία” του Ζήσιμου Λο...
      • Claude Monet: Περιηγηθείτε εικονικά στο σπίτι το...
      • ΖΗΤΩ ΚΑΙ Η ΦΟΡΑΔΑ ΤΗΣ ΗΡΩΙΔΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΝΑΣ
      • Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙ Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
      • Κόμης Μοντεχρίστος, το μυθιστόρη...
      • Ντιέγκο Ορτίς: ο συνθέτης και μουσικολόγος του Χ...
      • Ο ναζισμός, το Ολοκαύτωμα και ο ρόλος του ιστο...
      • SYRIZA TV : για να προβάλλονται οι θέσεις της ...
      • ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΧΑΡΕΙΤΕ ! ΡΙΞΑΤΕ "ΔΑΓΚΩΤΟ" ΣΤΟΝ ΜΗΤΣ...
      • Οργισμένη ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα "δείχνει" ...
      • Σύσσωμος ο κόσμος του πολιτισμού δίπλα στους...
      • ΤΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ
      • Το 1821 από την οθωμανική σκοπιά: Mια διαφ...
      • Όταν ο Ιταλικός υπερεθνικισμός μυούσε τις μάζες σ...
      • O ελληνικός 20ός αιώνας του Αντώνη Λιάκου Στρ...
      • Ώρα για καλό κινηματογράφο
      • Κακοί ντυθήκανε καλοί και πιάσαν εξουσίες - Κι υπε...
      • Ουίλιαμ Χόλμαν Χαντ (William Holman Hunt): ο διάσ...
      • Καθεστώς πλήρους ελευθερίας
      • Pina immortal
      • Κάμερες και «γδαρμένοι ζωντ...
      • «Λαός και λαϊκισμός» Μ. Γ...
      • Ελλάδα , μία απέραντη Οργουελιανή χώρα ΝεοΔημοκρατ...
      • Θέλω πίσω τη ζωή μου, κι αν υπάρχει γυρισμός, θα ...
      • "Έφυγε" ένας μεγάλος του σινεμά
      • Κοροβίνης για Μπέο - Αλκίνοο: "Τα σκ##ά δεν θαμπ...
      • Ντέιβιντ Φόστερ Γουάλας «Σύντομες συνεν...
      • ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ
      • Το πογκρόμ ενάντια...
      • Διαβάσματα για τις μαύρες τρύπες του κόσμου ...
      • Έγκλημα με ονοματεπώνυμο στο Μετρό Θεσσαλονίκη...
      • Eλαφρύ χωνευτικό για τη σιέστα σας
      • ΟΥΚ ΑΠΕΣΒΕΤΟ ΤΟ ΛΑΛΟΝ ΥΔΩΡ
      • Ότι πολύ μας λείπει...
      • Γιατί οι πολίτες ψηφίζουν τους χειρότερους; ...
      • Προηγείται η δημόσια υγεία της ανθρώπινης αξιο...
      • O καθηγητής του Columbia Χρίστος Παπαδημητρίο...
      • Η «νέα σοσιαλδημοκρατία» είναι έξυπνη κι ευέλι...
      • 700 πίνακες ενός συναρπαστικού ζωγράφου ...
      • Τα 92α γενέθλια ενός σπουδαίου Ποιητή
      • ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ ΘΑ ΒΓΑΖΑΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ...
      • ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΛΛΗΣΕΤΕ!
      • Πρόσφυγας anadan, babadan Παναγιώτης Α. Τζ...
      • Η μοιραία γυναίκα και ο ατελής ...τέλειος φόνος
      • Ο διακρατικός πόλεμος της σ...
      • Κοινωνίες σε βαθιά παρακμή εκλέγουν ηγέτες σαν τ...
      • «H Γέννηση ενός Έθνους»: «ένα από τα πιο ρατσιστικ...
      • Ανοχή στη χώρα της μισαλλοδοξίας Απ΄την πολύπ...
      • “Σε σχολείο βρίσκεσαι, όχι στα γενέθλια του ...
      • Άλλη μια συνάθροιση στην οποία δεν κολλάει ο ιός
      • Ό,τι για μία πρώην σοσιαλίστρια Επίτροπο είναι ανή...
      • "Καπιταλισμό έχουμε", κύριε Χατζηδάκη, ή μήπως θα ...
      • Το αγαπημένο «Mother» επίκαιρο όσο ποτέ
      • Οι βραχείες λίστες κρατικών λογοτεχνικών βραβείω...
      • Τρωάδες : μια ιστορική παράσταση με την αλησμόνητη...
      • Ποια Ηλιόλουστη πλευρά του δρόμου προτιμάτε; Εγώ ψ...
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.