Η Calascione ποτέ δεν αντιγράφει πιστά μια φωτογραφία και το περιβάλλον της . Όταν βλέπει μια φιγούρα που της αρέσει, διαμορφώνει το όραμά της γύρω από αυτό. Ντυμένες φιγούρες στις φωτογραφίες μερικές φορές απογυμνώνονται αστους πίνακές της και τοποθετούνται στο κέντρο μίας σκηνής που η ίδια δημιουργεί. Σπάνια κάνει το περιβάλλον γύρω από την εικόνα να προέρχεται απευθείας από τη φωτογραφία ενός βιβλίου .
Αντιμετωπίζοντας το ζήτημα της ταυτότητας του φύλου και ιδιαίτερα εκείνο της «γυναικείας ταυτότητας», η φαντασία της Calascione την απογειώνει σε πτήσεις ονειρικές . Ζωγραφίζει γυναίκες σε όλες τις μορφές, ως επί το πλείστον χωρίς ενδύματα , καθισμένες σε ντιβάνια χρυσοποίκιλτα με σατέν, να στέκονται προκλητικά κοιτάζοντας τον θεατή, μισοξαπλωμένες σε ένα κρεβάτι που περιβάλλεται από υλικά του ονείρου και της φαντασίας, όπως γάτες που γουργουρίζουν, ψάρια παραμυθένια και στρατιώτες παιδικών παιχνιδιών.
Ο πίνακάς της "Ο ερημίτης ταξιδευτής», δίνει την εμφάνιση ενός αριστουργήματος, με ένα κλασικό «πορτρέτο» μιας στητής κομψής γυναίκας, ντυμένης με βελούδο και δαντέλα και φορώντας ένα εξωτικό καπέλο.Το φανταστικό καπέλο, σε σχήμα πλαγιασμένων φτερών, υποχρεώνει την εστίαση της προσοχής του θεατή πάνω στα μάτια της γυναίκας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου