Πέμπτη, Αυγούστου 12, 2010

ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ



«Πώς είναι νοητό να διδάσκουμε στα παιδιά ότι η αρχαία Αθήνα είχε “σχολεία”, όπου πήγαιναν αγόρια και… “κορασίδες”; Να τους μαθαίνουμε την αρχαία κοινωνία λογοκριμένη ως προς τις αρχές και τις αξίες, επειδή δεν είναι σήμερα αποδεκτά ήθη που ίσχυαν πριν από δυόμισι χιλιάδες χρόνια; Θα “αγαπήσουν” την αρχαιότητα με την κατακρεούργηση της ιστορίας , ή μήπως θα γίνουν ( όπως το μαθαίνουμε) ανίκανα να συλλάβουν την έννοια του ιστορικού χρόνου, να ξεχωρίσουν τις εποχές, να κατανοήσουν την ιστορική εξέλιξη, ανίκανα να καταλάβουν τι το σπουδαίο έκαναν οι αρχαίοι Έλληνες;».

Άννα Φραγκουδάκη, «Τα αρχαία σχολείο αμάθειας» (απόσπασμα).
Τα Νέα /Βιβλιοδρόμιο, 3 Ιουλίου 2010.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...