gerontakos

Άδωνις Γεωργιάδης : «Σεβασμό στην ανθρώπινη ύπαρξη δείχνει το Ισραήλ όχι η Γάζα»! Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ: Rivka Lafair (σιωνίστρια έποικος και Ναζί) : «Είμαστε αποφασισμένοι να πάρουμε εκδίκηση και να καταστρέψουμε τη Γάζα. Από βρέφη μέχρι γριές».

Κυριακή, Μαρτίου 23, 2025

Όταν η αριστερή ή συντηρητική ριζοσπαστική, δογματική, πολιτική ορθότητα ταλαιπωρεί με τη λογοκρισία της τον Κινηματογράφο (και όχι μόνο) και σπέρνει τη σύγχυση στο κοινό

ΕΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΑΡΘΡΟ

 Η πολιτική ορθότητα στον κινηματογράφο


Η πολιτική ορθότητα στον κινηματογράφο*

Θόδωρος Σούμας | Athens VoiceΘΟΔΩΡΟΣ ΣΟΥΜΑΣ**
athensvoice.gr

Η αριστερή ριζοσπαστική, δογματική, πολιτική ορθότητα µας περιορίζει και µας λογοκρίνει για διάφορα καυτά, επίκαιρα πολιτικά, ιδεολογικά, εκπολιτιστικά και καλλιτεχνικά θέµατα, όταν τα θέτουµε µε ειλικρίνεια, οξυδέρκεια κι ευθύτητα. Δυστυχώς υπάρχει πρόβληµα και στον τοµέα των τεχνών: η ιδεολογική «κουλτούρα της ακύρωσης» είναι προβληµατική στο πλαίσιο της αµφιλεγόµενης ιδεολογίας της πολιτικής ορθότητας. Μερικές φορές η καλλιτεχνική πολιτική ορθότητα έρχεται αντιµέτωπη µε την ελεύθερη καλλιτεχνική έκφραση. Συναντάµε ακόµη και αυτολογοκρισία των καλλιτεχνών, των δηµοσιογράφων, των σχολιαστών, των στοχαστών και των συγγραφέων υπό τον φόβο της «αστυνοµίας» της πολιτικής ορθότητας. Στον δυτικό, δηµοκρατικό, εύπορο και προοδευµένο κόσµο πλανάται πλέον το φάντασµα της εξισωτικής, ισοπεδωτικής, φιλοαριστερής ή συντηρητικής και σχηµατικής πολιτικής ορθότητας, που τείνει να οδηγήσει καλλιτέχνες, σχολιαστές και διανοούµενους σε περιορισµούς της ελεύθερης έκφρασής τους, σε αυτολογοκρισία ή ιδεολογικούς συµβιβασµούς. Αν σε ένα καλλιτεχνικό και αφηγηµατικό έργο σού απαγορεύεται να σατιρίσεις ή και να ασκήσεις κριτική στον ένα και στον άλλο επειδή έχει το τάδε χρώµα επιδερµίδας ή τη δείνα εµφάνιση ή νοοτροπία ή πάχος ή ήθη, έθιµα και συνήθειες, δεν µπορεί να υπάρξει ούτε σάτιρα, ούτε κωµωδία, ούτε κοινωνική κριτική ή πολιτική καταγγελία, οπότε ας ξεχάσουµε την ελευθερία της τέχνης κι ας γίνουµε όλοι οµονοούντες φονταµενταλιστές (ισλαµιστές ή µέλη κάποιας παλαβής, δεξιάς, αµερικάνικης εκκλησίας) για να λήξει η συζήτηση...

Στον τομέα της πολιτιστικής, καλλιτεχνικής και κινηµατογραφικής πολιτικής ορθότητας βρίσκουµε την ιδέα της συµπερίληψης, η οποία γεννήθηκε εξαιτίας του παλαιότερου αποκλεισµού ή της µειωµένης παρουσίας των κοινωνικών, φυλετικών ή σεξουαλικών µειονοτήτων στο παλιότερο χολιγουντιανό σινεµά. Συµπερίληψη σηµαίνει πως δεν αφήνουµε κανέναν έξω από το σύνολο και την κοινωνία, πως δεν αποκλείουµε κανέναν ούτε από την εκπροσώπηση ούτε από τις κοινωνικές αναπαραστάσεις, και ότι δεν κάνουµε καµιά διάκριση µε βάση τη φυλή, το φύλο, την εθνικότητα, την ηλικία, την αρτιµέλεια, τις ιδιοµορφίες, τον σεξουαλικό προσανατολισµό, την οικονοµική κατάσταση και τις θρησκευτικές ή πολιτικές πεποιθήσεις.

Ωστόσο, οι οπτικοακουστικές και αναπαραστατικές τέχνες, ο κινηµατογράφος και η τέχνη γενικότερα, υπάρχουν για να καλλιεργούν και να οξύνουν τον στοχασµό µας για τη ζωή, τον εαυτό µας και την κοινωνία, τη θέση µας στο σύµπαν. Η πολιτική ορθότητα, ριζοσπαστική ή συντηρητική, επέβαλε µε την αναπόδραστη αναγκαιότητα της συµπερίληψης, όρια και προδιαγραφές, προσανατολισµούς, τρόπους σκέψης και µεθόδους διαχείρισης των σχετικών ζητηµάτων. Η cancel culture επιβάλλει να παραγκωνίσουµε και να εξαφανίσουµε παλιές, ιδεολογικά «αντιδραστικές» –ας πούµε τη «Γέννηση ενός έθνους» (1914) του Γκρίφιθ– σκηνές που υποτιµούν, αµαυρώνουν ή χειρίζονται υποτιµητικά ορισµένες φυλετικές µειονότητες, π.χ. τους µαύρους, τους οµοφυλόφιλους, τους τρανς. Αλλά καταχωνιάζοντας και περιθωριοποιώντας τέτοια φιλµ, παραχαράσσουµε την ιστορία του πολιτισµού, την ιστορία του κινηµατογράφου, και ταυτοχρόνως την εξέλιξη της κινηµατογραφικής γλώσσας, του µοντάζ και της σκηνοθεσίας. Η κουλτούρα της ακύρωσης, εν προκειµένω, παραποιεί την αληθινή εξέλιξη της κινηµατογραφικής τέχνης, µε τα καλά της και τα κακά της, µε τις προόδους και τα πισωγυρίσµατά της.

Μια τέτοια µεταχείριση των φιλµ δείχνει πως ο θεατής επιβάλλεται να καθοδηγείται, πως η σκέψη του πρέπει να οριοθετείται ή να ποδηγετείται. Η συµπεριληπτικότητα καταλήγει να µετατρέπεται σε µια µηχανιστική λύση που επιβάλλει συγκεκριµένα ποσοστά στην παρουσία των χαρακτήρων µε συγκεκριµένες ταυτοτικές, φυλετικές ή σεξουαλικές ιδιότητες και ταυτότητες φύλου κ.ο.κ. Φτιάχνονται δηλαδή συγκεκριµένες προδιαγραφές και ποσοτικές δοσολογίες στην αντιπροσώπευση των ταυτοτήτων επί του συνόλου των φιλµικών αναπαραστάσεων, οι οποίες υποτίθεται πως αντιπροσωπεύουν κατ’ αυτόν τον τρόπο ακριβέστερα και αντικειµενικότερα, τα συστατικά της πολύµορφης, πλουραλιστικής  κοινωνίας.

Όμως τα γνήσια καλλιτεχνικά έργα δεν µπορούν να δηµιουργηθούν µε τέτοιους όρους εκπροσώπευσης, µε κοινωνικοπολιτικές εντολές. Ούτε να οικοδοµηθούν µε βάση τις µετρήσιµες, καλές ή κακές συµπεριφορές και κοσµοαντιλήψεις των κεντρικών χαρακτήρων. Αυτός ο «καλοπροαίρετος» και τεχνητά προοδευτικός κόσµος του τοιουτοτρόπως φτιαγµένου έργου τέχνης θυµίζει τον Ζντάνοφ, τη σταλινική επιβολή κοινωνικών και ιδεολογικών προτύπων· τέτοιες ήταν οι επιταγές του σοβιετικού σοσιαλιστικού ρεαλισµού που κατηύθυνε το τυπικό, παραδοσιακό και δογµατικό κοµµουνιστικό σινεµά των χωρών του υπαρκτού σοσιαλισµού. Σήµερα ταιριάζει µε τον ριζοσπαστισµό της πολιτικής ορθότητας.

Ένα αντίστοιχο παράδειγμα αμερικανικής εφαρμογής της πολιτικής ορθότητας είναι το παρακάτω.

Τα πρότυπα αναπαράστασης και συµπεριληπτικότητας της αµερικανικής Ακαδηµίας Κινηµατογραφικών Τεχνών και Επιστηµών για την επιλεξιµότητα των Όσκαρ καλύτερης ταινίας και άλλων βραβείων, σχεδιάστηκαν πριν από λίγα χρόνια για να ενθαρρύνουν τη δίκαιη αναπαράσταση στην οθόνη (αλλά και τη «δίκαιη» κοινωνική και σεξουαλική σύνθεση των συντελεστών της κατασκευής των φιλµ, εκτός οθόνης) ώστε να αντικατοπτρίζεται πιστότερα, η ποικιλοµορφία του παγκόσµιου πληθυσµού. Αυτοί οι νέοι κανονισµοί των Όσκαρ, αυτά τα πρότυπα αναπαράστασης και συµπεριληπτικότητας, εστιάζουν στην εφαρµογή της «συµπερίληψης» στις ταινίες που υποβάλλονται για βράβευση. Οι κανόνες συµπερίληψης των Όσκαρ του επόµενου έτους πυροδοτούν έντονες, θερµές κι αντιτιθέµενες συζητήσεις και διαφωνίες κι έναν δυναµικό αντίλογο (ιδίως στην Ευρώπη). Αν και τα πρότυπα είναι καλοπροαίρετα, ορισµένοι σκηνοθέτες, παραγωγοί και κινηµατογραφιστές ισχυρίζονται ότι η συλλογή δεδοµένων είναι σχετικά αυθαίρετη, αδιάκριτη, ουσιαστικά αντιδηµοκρατική, προκαλεί σύγχυση και αµφιβολίες και έρχεται σε σύγκρουση µε τη νοµοθεσία περί απορρήτου· πώς θα µάθουµε ποιος είναι γκέι όταν δεν πρέπει να ρωτάµε; Ο σχετικά αυθαίρετος καθορισµός κανόνων για την απαιτούµενη συµπερίληψη και οι αυστηρές, άκαµπτες προδιαγραφές επιβάλλουν νόρµες οι οποίες, πολλές φορές, δεν χωράνε στη δηµιουργία και κατασκευή µιας κινηµατογραφικής καλλιτεχνικής ή ανεξάρτητης, εναλλακτικής, «διαφορετικής» ταινίας.

Οι όροι, οι κανόνες που τίθενται στο επίσηµο κείµενο, στο ραπόρτο για τη συµµετοχή των φιλµ στη βράβευση µε Όσκαρ, αφορούν τα µέλη του συνεργείου και τους δηµιουργικούς συντελεστές της εκάστοτε ταινίας, αυτούς που την παράγουν, την εµπνέονται, την προωθούν και τη διαφηµίζουν. Οι εν λόγω νόρµες απαιτούν να περιλαµβάνεται σε όλους αυτούς τους συντελεστές και συνεργάτες, συγκεκριµένο ποσοστό γυναικών, LGTBQ+, µελών εθνοτικών και φυλετικών οµάδων, αναπήρων και ασθενών µε νευρολογικά προβλήµατα, επί του συνόλου! Φυσικά αυτές οι προδιαγραφές είναι δύσκολο να τηρηθούν και αναρωτιέται κανείς γιατί πρέπει να τηρηθούν µε συγκεκριµένα ποσοστά και αριθµούς… Μήπως είναι εύκολο ή απλό να έχεις µια ανεξάρτητη, εναλλακτική καλλιτεχνική ταινία που πραγµατώνει αυτά τα ποσοστά συµπερίληψης των µελών των συγκεκριµένων κοινωνικών, φυλετικών και σεξουαλικών οµάδων; Ασφαλώς όχι. Η παραγωγή των ταινιών θα πρέπει λοιπόν να µεγαλώνει τους αριθµούς, ακόµη και τεχνητά, για να συµµορωθεί µε τις προδιαγραφές; Έτσι διασφαλίζεται η ισότητα, η δικαιοσύνη και η καλλιτεχνική ποιότητα; Μάλλον δύσκολα, και ειδικά για την τελευταία απαντάµε απερίφραστα όχι. Οι κινηµατογραφικοί δηµιουργοί και καλλιτέχνες θα οφείλουν στο εξής να νοιάζονται εκ των προτέρων για την τήρηση κι εφαρµογή αυτών των αριθµών/ποσοστών στο καλλιτεχνικό έργο τους; Κι αν ένα φιλµ που σέβεται επακριβώς τα ποσοστά αυτά, βγει ανοησία, ακαλαίσθητο ή και συντηρητικό, η αισθητική και νοηµατική (αν)επάρκειά του δεν θα µας ενδιαφέρει επειδή απλώς τηρεί τις νόρµες; Αλλά τότε δεν θα κάνουµε καλλιτεχνικά οπτικοακουστικά έργα, µα διδακτικά, διδακτικές κοινωνικοπολιτικές πράξεις, ιδεολογικά κατασκευάσµατα του σοσιαλιστικού –ή κάποιου άλλου– ρεαλισµού ή της κινέζικης πολιτιστικής επανάστασης. Τι θα έλεγαν για όλα αυτά ο Μπέργκµαν, ο Τρυφώ ή ο Φελίνι; Τι λένε οι  auteurs της σύγχρονης εποχής;

Οι όροι που περιλαμβάνονται στα Πρότυπα αναπαράστασης και συµπερίληψης είναι συζητήσιµοι. Γιατί π.χ. υπάρχει µέριµνα µόνο για τους οµοφυλόφιλους, όσους έχουν ζητήµατα ταυτότητας φύλου µεταξύ των σεξουαλικών µειονοτήτων ταυτότητας φύλου LGTBQ και όχι οι υπόλοιποι «διαφορετικοί» στις σεξουαλικές πρακτικές και ηθικές στάσεις που δεν έχουν θέµα ταυτότητας φύλου, αλλά είναι «πολυσεξουαλικοί», «πανσεξουαλιστές» και «διαστροφικοί» ή όπως αλλιώς αυτοπροσδιορίζονται χωρίς να εκφράζουν ζητήµατα επιλογής ταυτότητας φύλου; (Το θέµα αυτό υπάρχει άραγε στη γενικότερη κοινωνική-φυλετική πολιτική και στις σπουδές φύλου;) Η πολιτιστική και ιδεολογική πολιτική ορθότητα µπορεί επίσης να σχετίζεται µε τις όποιες ακρότητες του νεοφεµινιστικού κινήµατος που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις «σεξιστικές» ερωτικές/σεξουαλικές αναπαραστάσεις ή αναφορές ή σκηνές που λόγω του έντονου ερωτισµού τους υποτίθεται πως θίγουν τη γυναικεία αξιοπρέπεια. Σύµφωνα µε τη σκέψη µερικών φεµινιστριών πρέπει να επιστρέψουµε σε µια µορφή σεµνοτυφίας, µολονότι το βέλος του χρόνου έδειχνε µέχρι πρότινος στην απελευθέρωση, την αµφιφυλοφιλία ή την πολυγαµία. Ακόµη, η πολιτική ορθότητα µπορεί να αφορά στα φιλµ τη δήθεν αδικαιολόγητη ισλαµοφοβία και τον εντοπισµό του κινδύνου έναντι της προέλασης των ισλαµιστών σε όλο τον κόσµο και στη Δύση.

* Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην ειδική έκδοση για τα 20 χρόνια Athens Voice «Επιβιώνοντας στον 21ο αιώνα - Οι πολιτικές, οι τάσεις, τα ρεύµατα της εποχής µας», σε επιµέλεια Σώτης Τριανταφύλλου

**Θόδωρος Σούμας

στις Μαρτίου 23, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Fail Safe /Συναγερμός θανάτου (1964): επίκαιρο όσο ποτέ το θέμα της ταινίας στους ταραγμένους καιρούς που ζούμε

  Fail Safe (Συναγερμός θανάτου 1964)  του Sidney Lumet   Το Συναγερμός Θανάτου (αγγλικά: Fail Safe) είναι μια ταινία θρίλερ για τον Ψυχρό Π...

  • (χωρίς τίτλο)
  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (1141)
    • ►  Μαΐου (215)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ▼  Μαρτίου (240)
      • Benjamin Biolay - Dans la Merco Benz (Cold War)
      • Οι θέσεις της Νέας Αριστεράς για τον «προοδευτικό ...
      • Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων : «Υποχρέωση της κυ...
      • Christmas Holiday /Θα σ' αγαπώ παντοτινά (1944)
      • Το μόνο δυνατό στοιχείο της Ζωής
      • Μαρία Ευθυμίου: “Αντέχοντας στο χρόνο” 13ος -19...
      • Ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία κήρυξαν πόλεμο στον εκδοτι...
      • Διηγήματα που ξαναγράφονται τώρα: ΖΩΗ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ
      • Ο Εφευρέτης των Χριστουγέννων/ The Man Who Invent...
      • Το απίστευτα οργανωμένο σχέδιο του Ισραήλ να εξαφα...
      • ARTE Concert's Piano Day - 2025 edition
      • ΠΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΑ «ΜΑΤΙΑ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΤΟ...
      • Νόρα Ράλλη: Επί Σκηνής με την Όλγα Ποζέλη
      • Συνέντευξη με τον Στέφανο Λουκάκο , ηγέτη του AI
      • Το φαγητό στον ελληνικό κινηματογράφο: οι λιγούρηδ...
      • ΡΕ ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ , ΝΙΚΟΛΑΚΗ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ...
      • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΝΤΙΛΕΡ (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΘΟΓΡΑ...
      • Good night and good luck /Καληνύχτα, και καλή τύχη...
      • Concours Bach à Leipzig 2025 - ARTE
      • Πώς έθαβαν τους νεκρούς στην αρχαία Πέλλα. Τα αποτ...
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Επανεκδίδεται το σπουδαίο βιβλίο του Αλέξανδρου Σχ...
      • Αγαπούμε τη Σουηδική αστυνομική λογοτεχνία (nordic...
      • Picnic at Hanging Rock - Το μυστικό του Βράχου των...
      • Beethoven: Sonatas for Cello and Piano (Complete) ...
      • Υπάρχει πρόσφορο για τη σύγκλιση των κομμάτων της ...
      • Κρίνοντας την "εθνική πυξίδα" του Τσίπρα: έπαινοι...
      • Ο ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΤ...
      • Ο Ορχάν Παμούκ παίζει το κεφάλι του , μιλώντας για...
      • Τα μπινελίκια του παπά
      • Μάριος Σαλμάς: κεραυνοί κατά Μητσοτάκη
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Ο καθηγητής Βασίλης Τσαουσίδης για την «έκρηξη» α...
      • Ο Σ.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΟΥ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΕΝΔΩΝΗ ΣΤΟ Α...
      • The Adventures of Baron Munchausen - Οι περιπέτειε...
      • Ολικά παράλυτος ασθενής περπάτησε ξανά !
      • Ποιήματα που γράφονται τώρα : ΕΙΚΟΝΕΣ
      • Ελεύθερος ο Παλαιστίνιος σκηνοθέτης του “No Other ...
      • James Kerr
      • 坂本龍一/Ryuichi Sakamoto PLAYING THE ORCHESTRA 1997 “f”
      • They Won't Forget /Αυτοί που δεν ξεχνούν (1937) : ...
      • Φαντασιώνονται ότι έχουν ανακαλύψει τον εχθρό της ...
      • ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΣΤΗΣ «Θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που δ...
      • Henrik Fexeus, Η ΘΥΣΙΑ: για όσους/ες αγαπούν τα ψυ...
      • Πώς οι Έλληνες της Μαριούπολης αφέθηκαν στη μοίρα...
      • ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ 1821 :Οι ανιστόρητοι της ΕΡΤ και η εμ...
      • Δυτική Όχθη: Ισραηλινοί λίντσαραν τον Παλαιστίνιο ...
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Rosemary Standley & Dom la Nena au cloître du musé...
      • Citizen Cane/Πολίτης Κέιν (1941): ταινία-ορόσημο
      • Άρης Χατζηστεφάνου | Βίος και Πολιτεία #71
      • Τάσης Παπαϊωάννου: άρθρο για τον άνευ προηγουμέν...
      • Νενέκος (Μπέης): το σύμβολο της προδοσίας κάθε εθν...
      • Ο άγνωστος αφορισμός του Γρηγόριου Ε΄ του 1819, πο...
      • Γαβριήλ Νικολάου Πεντζίκης: «O πατέρας μου δεν ήτα...
      • Η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα και στη Βόρεια Μακεδονία:...
      • Γιατί η αντισυστημική ατραξιόν που παρουσιάζει η Κ...
      •   Οι χούλιγκανς της Αργε...
      • «Πέρασαν τ’ ἄνθη καὶ ἔφτασε τοῦ θερισμοῦ και...
      • Eduard Kunz -Recital 2024, Milan Sala Verdi. Sound...
      • Θόδωρος Σούμας : Κριτήρια για την κινηματογραφική ...
      • Wanda (Γουάντα 1970) : αριστούργημα του ανεξάρτητο...
      • Ο βραχύς κατάλογος των βραβείων 2024 του Χάρτη
      • Σκιώδης απαγόρευση στις διαδικτυακές πλατφόρμες (κ...
      • ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ : Σε μια ευνομούμενη ...
      • Κυριάκος – Ζωή : μια άτυπη «συμμαχία» επ΄ωφελεία τ...
      • ΤΑ ΛΑΪΚΟΤΡΟΠΑ: 13. Τα χρυσόβολα
      • Το πραξικόπημα των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας: Π...
      • High Noon /Το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές (1952)...
      • Ιδρυμα Friedrich Ebert: άσχημες οι συνθήκες εργασ...
      • Concert Gala: International Classical Music Awards...
      • news247.gr Είναι τα γηροκομεία στην Ελλάδα “αποθήκ...
      • Όταν η αριστερή ή συντηρητική ριζοσπαστική, δογμα...
      • Εσείς έχετε πάει στην ...Αερόπολη και φοράτε μαύρη...
      • Η «Ανοιχτή Θεατρική Σκηνή της Πόλης 2025» ξεκινά σ...
      • Witchfinder general /Ο μεγάλος ιεροεξεταστής (1968...
      • Kantorow père et fils interprètent Brahms/ Οι Καντ...
      • ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
      • Γιατί η χώρα απεχθάνεται αυτόν τον πρωθυπουργό; Ο...
      • Ο Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος, διευθυντής του In....
      • ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ :Φαρμακοβιο...
      • Παγκόσμια ημέρα Ποίησης: Κώστας Μόντης
      • Φρίκη! Τα πνευματικά δικαιώματα της Κάλλας τα διαχ...
      • Γεμάτη συγκίνηση η εκδήλωση μνήμης από συγγενείς ε...
      • ΠΑΛΑΤΙΝΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ : Δύο επιγράμματα και ένα βιβλίο
      • Περί όνων και περί αμνών
      • Και οι παλαιότεροι είχανε χιούμορ: Αλέξανδρου Ρίζο...
      • Ο ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑ...
      • Αμάν!
      • ΕΝΟΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ
      • Κάπου σε μια μοναρχία του Κόλπου
      • Ταράς Μπούλμπα/Тарас Бульба (фильм 2009 года)
      • Περήφανοι για το Πανεπιστήμιό μας με την εξαιρετι...
      • Τι απέμεινε από την Επιχείρηση «Καθαρά Χέρια» στην...
      • Ζωή Κωνσταντοπούλου : η μονοπρόσωπη ΕΠΕ στην πολιτ...
      • Κρατώντας τους φτωχούς κολλημένους στη φτώχεια τους
      • LIVE: Barock bis Beatles: A Music History I WDR Fu...
      • Woody Allen : στην επόμενη ζωή του θέλει να ζήσει....
      • Σαρωτική αντιμεταρρύθμιση στα αμερικανικά πανεπιστ...
      • Cronaca di Una Morte Annunciata /Chronicle of a De...
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3034)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (243)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (294)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3131)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (280)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (1141)
    • ►  Μαΐου (215)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ▼  Μαρτίου (240)
      • Benjamin Biolay - Dans la Merco Benz (Cold War)
      • Οι θέσεις της Νέας Αριστεράς για τον «προοδευτικό ...
      • Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων : «Υποχρέωση της κυ...
      • Christmas Holiday /Θα σ' αγαπώ παντοτινά (1944)
      • Το μόνο δυνατό στοιχείο της Ζωής
      • Μαρία Ευθυμίου: “Αντέχοντας στο χρόνο” 13ος -19...
      • Ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία κήρυξαν πόλεμο στον εκδοτι...
      • Διηγήματα που ξαναγράφονται τώρα: ΖΩΗ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ
      • Ο Εφευρέτης των Χριστουγέννων/ The Man Who Invent...
      • Το απίστευτα οργανωμένο σχέδιο του Ισραήλ να εξαφα...
      • ARTE Concert's Piano Day - 2025 edition
      • ΠΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΑ «ΜΑΤΙΑ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΤΟ...
      • Νόρα Ράλλη: Επί Σκηνής με την Όλγα Ποζέλη
      • Συνέντευξη με τον Στέφανο Λουκάκο , ηγέτη του AI
      • Το φαγητό στον ελληνικό κινηματογράφο: οι λιγούρηδ...
      • ΡΕ ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ , ΝΙΚΟΛΑΚΗ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ...
      • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΝΤΙΛΕΡ (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΘΟΓΡΑ...
      • Good night and good luck /Καληνύχτα, και καλή τύχη...
      • Concours Bach à Leipzig 2025 - ARTE
      • Πώς έθαβαν τους νεκρούς στην αρχαία Πέλλα. Τα αποτ...
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Επανεκδίδεται το σπουδαίο βιβλίο του Αλέξανδρου Σχ...
      • Αγαπούμε τη Σουηδική αστυνομική λογοτεχνία (nordic...
      • Picnic at Hanging Rock - Το μυστικό του Βράχου των...
      • Beethoven: Sonatas for Cello and Piano (Complete) ...
      • Υπάρχει πρόσφορο για τη σύγκλιση των κομμάτων της ...
      • Κρίνοντας την "εθνική πυξίδα" του Τσίπρα: έπαινοι...
      • Ο ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΤ...
      • Ο Ορχάν Παμούκ παίζει το κεφάλι του , μιλώντας για...
      • Τα μπινελίκια του παπά
      • Μάριος Σαλμάς: κεραυνοί κατά Μητσοτάκη
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Ο καθηγητής Βασίλης Τσαουσίδης για την «έκρηξη» α...
      • Ο Σ.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΟΥ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΕΝΔΩΝΗ ΣΤΟ Α...
      • The Adventures of Baron Munchausen - Οι περιπέτειε...
      • Ολικά παράλυτος ασθενής περπάτησε ξανά !
      • Ποιήματα που γράφονται τώρα : ΕΙΚΟΝΕΣ
      • Ελεύθερος ο Παλαιστίνιος σκηνοθέτης του “No Other ...
      • James Kerr
      • 坂本龍一/Ryuichi Sakamoto PLAYING THE ORCHESTRA 1997 “f”
      • They Won't Forget /Αυτοί που δεν ξεχνούν (1937) : ...
      • Φαντασιώνονται ότι έχουν ανακαλύψει τον εχθρό της ...
      • ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΣΤΗΣ «Θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που δ...
      • Henrik Fexeus, Η ΘΥΣΙΑ: για όσους/ες αγαπούν τα ψυ...
      • Πώς οι Έλληνες της Μαριούπολης αφέθηκαν στη μοίρα...
      • ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ 1821 :Οι ανιστόρητοι της ΕΡΤ και η εμ...
      • Δυτική Όχθη: Ισραηλινοί λίντσαραν τον Παλαιστίνιο ...
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Rosemary Standley & Dom la Nena au cloître du musé...
      • Citizen Cane/Πολίτης Κέιν (1941): ταινία-ορόσημο
      • Άρης Χατζηστεφάνου | Βίος και Πολιτεία #71
      • Τάσης Παπαϊωάννου: άρθρο για τον άνευ προηγουμέν...
      • Νενέκος (Μπέης): το σύμβολο της προδοσίας κάθε εθν...
      • Ο άγνωστος αφορισμός του Γρηγόριου Ε΄ του 1819, πο...
      • Γαβριήλ Νικολάου Πεντζίκης: «O πατέρας μου δεν ήτα...
      • Η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα και στη Βόρεια Μακεδονία:...
      • Γιατί η αντισυστημική ατραξιόν που παρουσιάζει η Κ...
      •   Οι χούλιγκανς της Αργε...
      • «Πέρασαν τ’ ἄνθη καὶ ἔφτασε τοῦ θερισμοῦ και...
      • Eduard Kunz -Recital 2024, Milan Sala Verdi. Sound...
      • Θόδωρος Σούμας : Κριτήρια για την κινηματογραφική ...
      • Wanda (Γουάντα 1970) : αριστούργημα του ανεξάρτητο...
      • Ο βραχύς κατάλογος των βραβείων 2024 του Χάρτη
      • Σκιώδης απαγόρευση στις διαδικτυακές πλατφόρμες (κ...
      • ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ : Σε μια ευνομούμενη ...
      • Κυριάκος – Ζωή : μια άτυπη «συμμαχία» επ΄ωφελεία τ...
      • ΤΑ ΛΑΪΚΟΤΡΟΠΑ: 13. Τα χρυσόβολα
      • Το πραξικόπημα των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας: Π...
      • High Noon /Το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές (1952)...
      • Ιδρυμα Friedrich Ebert: άσχημες οι συνθήκες εργασ...
      • Concert Gala: International Classical Music Awards...
      • news247.gr Είναι τα γηροκομεία στην Ελλάδα “αποθήκ...
      • Όταν η αριστερή ή συντηρητική ριζοσπαστική, δογμα...
      • Εσείς έχετε πάει στην ...Αερόπολη και φοράτε μαύρη...
      • Η «Ανοιχτή Θεατρική Σκηνή της Πόλης 2025» ξεκινά σ...
      • Witchfinder general /Ο μεγάλος ιεροεξεταστής (1968...
      • Kantorow père et fils interprètent Brahms/ Οι Καντ...
      • ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
      • Γιατί η χώρα απεχθάνεται αυτόν τον πρωθυπουργό; Ο...
      • Ο Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος, διευθυντής του In....
      • ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ :Φαρμακοβιο...
      • Παγκόσμια ημέρα Ποίησης: Κώστας Μόντης
      • Φρίκη! Τα πνευματικά δικαιώματα της Κάλλας τα διαχ...
      • Γεμάτη συγκίνηση η εκδήλωση μνήμης από συγγενείς ε...
      • ΠΑΛΑΤΙΝΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ : Δύο επιγράμματα και ένα βιβλίο
      • Περί όνων και περί αμνών
      • Και οι παλαιότεροι είχανε χιούμορ: Αλέξανδρου Ρίζο...
      • Ο ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑ...
      • Αμάν!
      • ΕΝΟΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ
      • Κάπου σε μια μοναρχία του Κόλπου
      • Ταράς Μπούλμπα/Тарас Бульба (фильм 2009 года)
      • Περήφανοι για το Πανεπιστήμιό μας με την εξαιρετι...
      • Τι απέμεινε από την Επιχείρηση «Καθαρά Χέρια» στην...
      • Ζωή Κωνσταντοπούλου : η μονοπρόσωπη ΕΠΕ στην πολιτ...
      • Κρατώντας τους φτωχούς κολλημένους στη φτώχεια τους
      • LIVE: Barock bis Beatles: A Music History I WDR Fu...
      • Woody Allen : στην επόμενη ζωή του θέλει να ζήσει....
      • Σαρωτική αντιμεταρρύθμιση στα αμερικανικά πανεπιστ...
      • Cronaca di Una Morte Annunciata /Chronicle of a De...
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3034)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (243)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (294)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3131)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (280)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

2,787,909
Θέμα Αιθέριο. Από το Blogger.