Πέμπτη, Μαρτίου 20, 2025

Περήφανοι για το Πανεπιστήμιό μας με την εξαιρετική Συμφωνική του Ορχήστρα /«Allegro Energico»: Συναυλία της Συμφωνικής Ορχήστρας του ΑΠΘ


Η συναυλία έγινε στο πλαίσιο της βράβευσης του διαγωνισμού ζωγραφικής της ΡΑΑΕΥ (Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων) με θέμα «Έξυπνα και πράσινα νησιά». Το πρόγραμμα αναδεικνύει τη συνύπαρξη των μουσικών παραδόσεων του Μπαρόκ και του Ρομαντισμού με έργα εμπνευσμένα από την ελληνική και μεσογειακή μουσική παράδοση, καθώς και την Jazz.

 Συμμετέχει ο πιανίστας και τελειόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ, Κωνσταντίνος Κατσούλης, καθώς και το Σύνολο Παλαιάς Μουσικής του Τμήματος.

Την ορχήστρα διευθύνει ο Βλαδίμηρος Συμεωνίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Μουσικών Σπουδών ΑΠΘ.

Πρόγραμμα

Georg Friedrich Händel (1685–1759): Ορατόριο Μεσσίας, HWV 56, Εισαγωγή
Johann Sebastian Bach (1685–1750) Ιταλικό Κοντσέρτο, BWV 971: 3ο μέρος
Antonio Vivaldi (1678–1741): Κοντσέρτο σε Σολ ελάσσονα, RV 157: Allegro, Largo, Allegro                         
Edward Elgar (1857–1934): Pomp and Circumstance March No. 4, Op. 39
Fazil Say (γ. 1970): Black Earth
Θοδωρής Παπαδημητρίου (γ.1978): Τρεις Ελληνικοί Χοροί: Κερκυραϊκός, Μήλο μου κόκκινο, Κοφτός

Σύνολο Παλαιάς Μουσικής ΤΜΣ ΑΠΘ (διδασκαλία: Θοδωρής Κίτσος, Αν. Καθηγητής ΤΜΣ)
Πιάνο: Κωνσταντίνος Κατσούλης (τελειόφοιτος ΤΜΣ)
Συμφωνική Ορχήστρα ΑΠΘ (μουσική διεύθυνση: Βλαδίμηρος Συμεωνίδης, διδασκαλία εγχόρδων: Μικέλ Μιχαηλίδης, διδασκαλία πνευστών: Θεοδώρα Ιορδανίδου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Οι χήρες της Πέμπτης» , της Κλαούδια Πινιέιρο : σπουδαίο θρίλερ για τη διεφθαρμένη νεοπλουτίστικη Ελίτ της Αργεντινής και η πρώτη μεταφορά του στη μεγάλη οθόνη

  Σελίδες λατινοαμερικάνικης λογοτεχνίας — Κώστας Αθανασίου epohi.gr   Ιούλ 27, 2025 Κλαούδια Πινιέιρο* «Οι χήρες της Πέμπτης», μετάφραση: Α...