gerontakos

«Φύγε ρε λαμόγιο» – Έτσι πέταξαν τη δασκάλα των παιδιών μας στον δρόμο, για να μπουν οι τουρίστες στα Χανιά Η γυναίκα πήρε το πλοίο νύχτα, για να σωθεί. Για να μη μείνει χωρίς ρεύμα, χωρίς νερό, χωρίς πόρτα.

Σάββατο, Μαρτίου 29, 2025

Πώς έθαβαν τους νεκρούς στην αρχαία Πέλλα. Τα αποτελέσματα πολυετούς συστηματικής έρευνας

 

https://emakedonia.cachefly.net/portal-img/art_f_webp/225/tafos-efimerida.jpg

Πώς έθαβαν τους νεκρούς στην αρχαία Πέλλα

Κυριακή Τσολάκη
emakedonia.gr 
7–8 λεπτά

Η αγορά, που βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της αρχαίας Πέλλας, ήταν ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια κτίρια του αρχαίου κόσμου κατά την ελληνιστική περίοδο.

Αρχαία Πέλλα

Πρόκειται για έναν αρχαιολογικό χώρο που αποτελεί φάρο φωτεινό και συμβάλλει ουσιαστικά στην εξέλιξη της επιστήμης της αρχαιολογίας και στον εμπλουτισμό της γνώσης μας για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.

Οι συστηματικές ανασκαφές που ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1980 έφεραν στο φως το μεγαλύτερο μέρος του συγκροτήματος και τους γειτονικούς του δρόμους, στο πλαίσιο της πανεπιστημιακής ανασκαφής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. https://www.palaceofpella.gr/wp-content/uploads/2021/05/16.-%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%A7%CF%8E%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%9B%CF%8C%CE%B3%CE%B3%CE%BF%CF%85.jpg

Το συγκρότημα της αγοράς, που κτίστηκε το τελευταίο τέταρτο του 4ου αιώνα π.Χ. ήταν ενταγμένο στο ιπποδάμειο πολεοδομικό σχέδιο καταλαμβάνοντας μία έκταση περίπου 70.000 τ.μ. Αναπτυσσόταν γύρω από μεγάλη κεντρική πλατεία, με στοές στις τέσσερις πλευρές και ορθογώνιους χώρους πίσω τους. Στους χώρους αυτούς εντοπίστηκαν εργαστήρια και καταστήματα κεραμικής, κοροπλαστικής (= αγαλμάτια από πηλό) και μεταλλοτεχνίας, καταστήματα πώλησης αγγείων και αρωματικών ελαίων, λαδιού, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία και χώροι όπου συνέρχονταν σώματα αρχόντων, ιδίως στη βόρεια πτέρυγα. Τέλος, στη νοτιοδυτική γωνία της αγοράς ήρθε στο φως το δημόσιο αρχείο της Πέλλας.

Σε τομές που έγιναν για τη διερεύνηση των οικοδομικών φάσεων διαπιστώθηκε η ύπαρξη προγενέστερου νεκροταφείου των κλασικών χρόνων, που ήταν σε χρήση από το τέλος του 5ου έως και λίγο μετά τα μέσα του 4ου αιώνα π.Χ.

Μεγάλη πυκνότητα τάφων

Στο πλαίσιο των μελετών τους οι επιστήμονες επικεντρώθηκαν πρόσφατα στη διερεύνηση 100 τάφων της νότιας πτέρυγας, που ήρθαν στο φως από το 1999 έως και το 2017.


Στο εξεταζόμενο τμήμα του νεκροταφείου παρατηρείται σχετικά μεγάλη πυκνότητα τάφων. Η σήμανσή τους γινόταν με τύμβους, οι οποίοι είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ολοκληρωτικά κατεστραμμένοι λόγω της μεταγενέστερης ανοικοδόμησης του κτιριακού συγκροτήματος της αγοράς. Ορισμένοι από τους τύμβους ήταν οριοθετημένοι περιμετρικά με αδρούς λίθους.https://www.palaceofpella.gr/wp-content/uploads/2021/05/76.%CE%91%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%A7%CF%8E%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%A0%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CF%82.jpg

Οι περισσότεροι από τους τάφους είναι τετράπλευροι λαξευτοί στον μαλακό φυσικό βράχο, χαρακτηριστική μορφή που εμφανίζεται στην Πέλλα και αλλού από την Πρώιμη Εποχή του Σιδήρου έως και τους Ελληνιστικούς χρόνους. Στο αρχικό ωοειδές ή ακανόνιστο λάξευμα ανοιγόταν τετράπλευρη ορθογώνια ή τραπεζιόσχημη ταφική θήκη μικρότερου μεγέθους, γύρω από την οποία συχνά λαξεύονταν αναβαθμοί σε μια ή και περισσότερες πλευρές. Ο σκελετός τοποθετούνταν στο όρυγμα σε ύπτια στάση, κυρίως με προσανατολισμό Α-Δ και μικρή απόκλιση ΒΑ-ΝΔ. Οι γυναίκες, όπως συνήθως συμβαίνει στα νεκροταφεία της Μακεδονίας, τοποθετούνταν -όχι όμως πάντα- με την κεφαλή προς τα ανατολικά και οι άνδρες προς τα δυτικά. Από τη μελέτη των οστών, που είναι υπό εξέλιξη, επιβεβαιώνεται ότι στο συγκεκριμένο τμήμα του νεκροταφείου οι παιδικές και γυναικείες ταφές είναι πολύ περισσότερες από τις ανδρικές.

Στο νεκροταφείο της νότιας πτέρυγας απαντούν και άλλοι τύποι τάφων, όπως κεραμοσκεπείς, καλυβίτες, εγχυτρισμοί ( ταφές -συνήθως παιδιών-) μέσα σε αγγεία)και ενταφιασμοί σε πήλινες σαρκοφάγους. Οι καύσεις είναι πολύ σπάνιες.

Τα κτερίσματα

Στις αδιατάρακτες ταφές τα κτερίσματα είναι σχετικά περιορισμένα. Ωστόσο, σπανίως απαντούν και ταφές με περισσότερα κτερίσματα, όπως μία παιδική. Τα κτερίσματα τοποθετούνταν συνήθως στα πόδια, στη λεκάνη και στα χέρια. Στην κεφαλή βρίσκονται νομίσματα και ενώτια(=σκουλαρίκια) και στους ώμους πόρπες που συγκρατούσαν τα ενδύματα. Τμήματα κατακερματισμένων αγγείων και άλλα ευρήματα που χρησιμοποιούνταν σε τελετές εναγισμών(καθαρμοί μέσω εξιλέωσης των χθόνιων πνευμάτων) ή αποτελούσαν κτερίσματα προγενέστερων ταφών, ρίχνονταν συχνά στο γέμισμα των τάφων με χώμα και πέτρες. Με το νεκροταφείο μπορούν να συνδεθούν και αρκετά μεμονωμένα ευρήματα που εντοπίστηκαν στις επιχώσεις των δρόμων και των δωματίων της αγοράς.

Τα αγγεία, όπως είναι αναμενόμενο, αποτελούν το συνηθέστερο εύρημα. Τα περισσότερα από αυτά ανήκουν στην κατηγορία της λεπτής κεραμικής, ιδίως της μελαμβαφούς και ερυθρόμορφης.

Ειδώλια ήρθαν στο φως κυρίως σε παιδικές και γυναικείες ταφές. Απαντούν περιστέρια, καθιστές και όρθιες γυναικείες μορφές, παιδικές μορφές, Σάτυροι, πετεινοί, ζώα και ελάχιστες προτομές. Πρόκειται για τύπους γνωστούς από μεγάλα κέντρα κοροπλαστικής της εποχής, όπως τη Βοιωτία, την Όλυνθο και άλλα. Τα ειδώλια ερμηνεύονται συνήθως ως παιχνίδια ή αντικείμενα με προστατευτικό-αποτροπαϊκό (=αποτρεπτικό) χαρακτήρα. Αν και τα περισσότερα αποτελούν πιθανότατα προϊόντα τοπικών εργαστηρίων, δύο ειδώλια, ένθρονης γυναικείας μορφής και ανακεκλιμένου συμποσιαστή ήταν εισηγμένα, πιθανώς από την Κόρινθο.

Εκτός από πήλινα αγγεία, τους νεκρούς των εξεταζόμενων τάφων συνόδευαν και κοσμήματα. Ειδικότερα, βρέθηκαν αργυρά ενώτια (=σκουλαρίκια), χάλκινα ψέλια (=βραχιόλια), δαχτυλίδια, ψήφοι περιδεραίων, και αρκετές τοξωτές χάλκινες πόρπες. Σε χάλκινο δαχτυλίδι που ήρθε στο φως σε παιδική ταφή, πιθανώς αγοριού, εικονίζεται έκτυπη μορφή σκύλου που βαδίζει.

Στα μετάλλινα αντικείμενα των τάφων συγκαταλέγονται σιδερένιες αιχμές ακοντίων και δοράτων, σιδερένιες και χάλκινες στλεγγίδες, σιδερένιο εγχειρίδιο, χάλκινα ωτογλύφανα (=περόνες), κρίκοι, τμήματα χάλκινων αγγείων και άλλα.

Νομίσματα ήρθαν στο φως μόνο σε 26 τάφους, που αποτελούν περίπου το 26% του ευρύτερου συνόλου. Όταν βρίσκονται στο στόμα ή στα χέρια του νεκρού, συνήθως συνδέονται με τον «χαρώνειο οβολό», Οβολός - Βικιπαίδειααν και οι συγκεκριμένες αργυρές ή χάλκινες υποδιαιρέσεις συνήθως δεν αντιστοιχούν σε οβολούς. Τα νομίσματα των εξεταζόμενων τάφων, όπως είναι αναμενόμενο, είναι κυρίως κοπές Μακεδόνων βασιλέων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ακόμη η εύρεση αστραγάλων που είχαν τοποθετηθεί στον θώρακα και στη λεκάνη των σκελετών σε αρκετές ταφές. Οι αστράγαλοι αποτελούν αντικείμενα με ποικίλες ερμηνείες, που απαντούν κυρίως σε παιδικούς και γυναικείους τάφους. Ταυτίζονται συνήθως με παιχνίδια, αλλά και με αντικείμενα με θρησκευτικό ή συμβολικό και προφυλακτικό χαρακτήρα.

Ο Ιωάννης Ακαμάτης

Δυστυχώς, ο άοκνος διευθυντής της πανεπιστημιακής ανασκαφής της αγοράς, Ιωάννης Ακαμάτης*, που πρόσφατα έφυγε από κοντά μας δεν πρόλαβε να δει ολοκληρωμένη τη συγκεκριμένη μελέτη. Ωστόσο, όπως τονίζει ο γιος του και αρχαιολόγος Νίκος Ακαμάτης: «είμαι σίγουρος ότι θα είναι(!) ευτυχής, γνωρίζοντας ότι οι συνεργάτες και μαθητές του θα συνεχίσουν το έργο του ολοκληρώνοντας τις δημοσιεύσεις της αρχιτεκτονικής, της πλαστικής, της κεραμικής, της κοροπλαστικής, των νομισμάτων και των μετάλλινων και λοιπών αντικειμένων από την αγορά, που βρίσκονται σε εξέλιξη».

*Δημοσιεύθηκε στη «ΜτΚ» στις 23.03.2025

Έφυγε από τη ζωή ο σπουδαίος αρχαιολόγος, καθηγητής

στις Μαρτίου 29, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Drunken Angel/ Μεθυσμένος άγγελος (1948) : το αριστούργημα του Κουροσάβα

  Drunken Angel/ Μεθυσμένος άγγελος (1948)  Akira Kurosawa Takashi Shimura, Toshiro Mifune, Reizaburo Yamamoto Το Μεθυσμένος άγγελος (ια...

  • (χωρίς τίτλο)
  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΤΕ
      Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΤΕ Θερμές ευχαριστίες στον Κώστα Μ.  που εντόπισε τις φωτογραφίες στο sch.gr    και μου τις έστειλε... 1.ΚΥΨΕΛΗ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (1243)
    • ►  Ιουνίου (95)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ▼  Μαρτίου (240)
      • Benjamin Biolay - Dans la Merco Benz (Cold War)
      • Οι θέσεις της Νέας Αριστεράς για τον «προοδευτικό ...
      • Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων : «Υποχρέωση της κυ...
      • Christmas Holiday /Θα σ' αγαπώ παντοτινά (1944)
      • Το μόνο δυνατό στοιχείο της Ζωής
      • Μαρία Ευθυμίου: “Αντέχοντας στο χρόνο” 13ος -19...
      • Ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία κήρυξαν πόλεμο στον εκδοτι...
      • Διηγήματα που ξαναγράφονται τώρα: ΖΩΗ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ
      • Ο Εφευρέτης των Χριστουγέννων/ The Man Who Invent...
      • Το απίστευτα οργανωμένο σχέδιο του Ισραήλ να εξαφα...
      • ARTE Concert's Piano Day - 2025 edition
      • ΠΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΑ «ΜΑΤΙΑ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΤΟ...
      • Νόρα Ράλλη: Επί Σκηνής με την Όλγα Ποζέλη
      • Συνέντευξη με τον Στέφανο Λουκάκο , ηγέτη του AI
      • Το φαγητό στον ελληνικό κινηματογράφο: οι λιγούρηδ...
      • ΡΕ ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ , ΝΙΚΟΛΑΚΗ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ...
      • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΝΤΙΛΕΡ (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΘΟΓΡΑ...
      • Good night and good luck /Καληνύχτα, και καλή τύχη...
      • Concours Bach à Leipzig 2025 - ARTE
      • Πώς έθαβαν τους νεκρούς στην αρχαία Πέλλα. Τα αποτ...
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Επανεκδίδεται το σπουδαίο βιβλίο του Αλέξανδρου Σχ...
      • Αγαπούμε τη Σουηδική αστυνομική λογοτεχνία (nordic...
      • Picnic at Hanging Rock - Το μυστικό του Βράχου των...
      • Beethoven: Sonatas for Cello and Piano (Complete) ...
      • Υπάρχει πρόσφορο για τη σύγκλιση των κομμάτων της ...
      • Κρίνοντας την "εθνική πυξίδα" του Τσίπρα: έπαινοι...
      • Ο ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΤ...
      • Ο Ορχάν Παμούκ παίζει το κεφάλι του , μιλώντας για...
      • Τα μπινελίκια του παπά
      • Μάριος Σαλμάς: κεραυνοί κατά Μητσοτάκη
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Ο καθηγητής Βασίλης Τσαουσίδης για την «έκρηξη» α...
      • Ο Σ.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΟΥ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΕΝΔΩΝΗ ΣΤΟ Α...
      • The Adventures of Baron Munchausen - Οι περιπέτειε...
      • Ολικά παράλυτος ασθενής περπάτησε ξανά !
      • Ποιήματα που γράφονται τώρα : ΕΙΚΟΝΕΣ
      • Ελεύθερος ο Παλαιστίνιος σκηνοθέτης του “No Other ...
      • James Kerr
      • 坂本龍一/Ryuichi Sakamoto PLAYING THE ORCHESTRA 1997 “f”
      • They Won't Forget /Αυτοί που δεν ξεχνούν (1937) : ...
      • Φαντασιώνονται ότι έχουν ανακαλύψει τον εχθρό της ...
      • ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΣΤΗΣ «Θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που δ...
      • Henrik Fexeus, Η ΘΥΣΙΑ: για όσους/ες αγαπούν τα ψυ...
      • Πώς οι Έλληνες της Μαριούπολης αφέθηκαν στη μοίρα...
      • ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ 1821 :Οι ανιστόρητοι της ΕΡΤ και η εμ...
      • Δυτική Όχθη: Ισραηλινοί λίντσαραν τον Παλαιστίνιο ...
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Rosemary Standley & Dom la Nena au cloître du musé...
      • Citizen Cane/Πολίτης Κέιν (1941): ταινία-ορόσημο
      • Άρης Χατζηστεφάνου | Βίος και Πολιτεία #71
      • Τάσης Παπαϊωάννου: άρθρο για τον άνευ προηγουμέν...
      • Νενέκος (Μπέης): το σύμβολο της προδοσίας κάθε εθν...
      • Ο άγνωστος αφορισμός του Γρηγόριου Ε΄ του 1819, πο...
      • Γαβριήλ Νικολάου Πεντζίκης: «O πατέρας μου δεν ήτα...
      • Η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα και στη Βόρεια Μακεδονία:...
      • Γιατί η αντισυστημική ατραξιόν που παρουσιάζει η Κ...
      •   Οι χούλιγκανς της Αργε...
      • «Πέρασαν τ’ ἄνθη καὶ ἔφτασε τοῦ θερισμοῦ και...
      • Eduard Kunz -Recital 2024, Milan Sala Verdi. Sound...
      • Θόδωρος Σούμας : Κριτήρια για την κινηματογραφική ...
      • Wanda (Γουάντα 1970) : αριστούργημα του ανεξάρτητο...
      • Ο βραχύς κατάλογος των βραβείων 2024 του Χάρτη
      • Σκιώδης απαγόρευση στις διαδικτυακές πλατφόρμες (κ...
      • ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ : Σε μια ευνομούμενη ...
      • Κυριάκος – Ζωή : μια άτυπη «συμμαχία» επ΄ωφελεία τ...
      • ΤΑ ΛΑΪΚΟΤΡΟΠΑ: 13. Τα χρυσόβολα
      • Το πραξικόπημα των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας: Π...
      • High Noon /Το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές (1952)...
      • Ιδρυμα Friedrich Ebert: άσχημες οι συνθήκες εργασ...
      • Concert Gala: International Classical Music Awards...
      • news247.gr Είναι τα γηροκομεία στην Ελλάδα “αποθήκ...
      • Όταν η αριστερή ή συντηρητική ριζοσπαστική, δογμα...
      • Εσείς έχετε πάει στην ...Αερόπολη και φοράτε μαύρη...
      • Η «Ανοιχτή Θεατρική Σκηνή της Πόλης 2025» ξεκινά σ...
      • Witchfinder general /Ο μεγάλος ιεροεξεταστής (1968...
      • Kantorow père et fils interprètent Brahms/ Οι Καντ...
      • ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
      • Γιατί η χώρα απεχθάνεται αυτόν τον πρωθυπουργό; Ο...
      • Ο Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος, διευθυντής του In....
      • ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ :Φαρμακοβιο...
      • Παγκόσμια ημέρα Ποίησης: Κώστας Μόντης
      • Φρίκη! Τα πνευματικά δικαιώματα της Κάλλας τα διαχ...
      • Γεμάτη συγκίνηση η εκδήλωση μνήμης από συγγενείς ε...
      • ΠΑΛΑΤΙΝΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ : Δύο επιγράμματα και ένα βιβλίο
      • Περί όνων και περί αμνών
      • Και οι παλαιότεροι είχανε χιούμορ: Αλέξανδρου Ρίζο...
      • Ο ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑ...
      • Αμάν!
      • ΕΝΟΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ
      • Κάπου σε μια μοναρχία του Κόλπου
      • Ταράς Μπούλμπα/Тарас Бульба (фильм 2009 года)
      • Περήφανοι για το Πανεπιστήμιό μας με την εξαιρετι...
      • Τι απέμεινε από την Επιχείρηση «Καθαρά Χέρια» στην...
      • Ζωή Κωνσταντοπούλου : η μονοπρόσωπη ΕΠΕ στην πολιτ...
      • Κρατώντας τους φτωχούς κολλημένους στη φτώχεια τους
      • LIVE: Barock bis Beatles: A Music History I WDR Fu...
      • Woody Allen : στην επόμενη ζωή του θέλει να ζήσει....
      • Σαρωτική αντιμεταρρύθμιση στα αμερικανικά πανεπιστ...
      • Cronaca di Una Morte Annunciata /Chronicle of a De...
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3034)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (243)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (294)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3131)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (280)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (1243)
    • ►  Ιουνίου (95)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ▼  Μαρτίου (240)
      • Benjamin Biolay - Dans la Merco Benz (Cold War)
      • Οι θέσεις της Νέας Αριστεράς για τον «προοδευτικό ...
      • Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων : «Υποχρέωση της κυ...
      • Christmas Holiday /Θα σ' αγαπώ παντοτινά (1944)
      • Το μόνο δυνατό στοιχείο της Ζωής
      • Μαρία Ευθυμίου: “Αντέχοντας στο χρόνο” 13ος -19...
      • Ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία κήρυξαν πόλεμο στον εκδοτι...
      • Διηγήματα που ξαναγράφονται τώρα: ΖΩΗ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ
      • Ο Εφευρέτης των Χριστουγέννων/ The Man Who Invent...
      • Το απίστευτα οργανωμένο σχέδιο του Ισραήλ να εξαφα...
      • ARTE Concert's Piano Day - 2025 edition
      • ΠΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΑ «ΜΑΤΙΑ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΤΟ...
      • Νόρα Ράλλη: Επί Σκηνής με την Όλγα Ποζέλη
      • Συνέντευξη με τον Στέφανο Λουκάκο , ηγέτη του AI
      • Το φαγητό στον ελληνικό κινηματογράφο: οι λιγούρηδ...
      • ΡΕ ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ , ΝΙΚΟΛΑΚΗ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ...
      • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΝΤΙΛΕΡ (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΘΟΓΡΑ...
      • Good night and good luck /Καληνύχτα, και καλή τύχη...
      • Concours Bach à Leipzig 2025 - ARTE
      • Πώς έθαβαν τους νεκρούς στην αρχαία Πέλλα. Τα αποτ...
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Επανεκδίδεται το σπουδαίο βιβλίο του Αλέξανδρου Σχ...
      • Αγαπούμε τη Σουηδική αστυνομική λογοτεχνία (nordic...
      • Picnic at Hanging Rock - Το μυστικό του Βράχου των...
      • Beethoven: Sonatas for Cello and Piano (Complete) ...
      • Υπάρχει πρόσφορο για τη σύγκλιση των κομμάτων της ...
      • Κρίνοντας την "εθνική πυξίδα" του Τσίπρα: έπαινοι...
      • Ο ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΤ...
      • Ο Ορχάν Παμούκ παίζει το κεφάλι του , μιλώντας για...
      • Τα μπινελίκια του παπά
      • Μάριος Σαλμάς: κεραυνοί κατά Μητσοτάκη
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Ο καθηγητής Βασίλης Τσαουσίδης για την «έκρηξη» α...
      • Ο Σ.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΟΥ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΕΝΔΩΝΗ ΣΤΟ Α...
      • The Adventures of Baron Munchausen - Οι περιπέτειε...
      • Ολικά παράλυτος ασθενής περπάτησε ξανά !
      • Ποιήματα που γράφονται τώρα : ΕΙΚΟΝΕΣ
      • Ελεύθερος ο Παλαιστίνιος σκηνοθέτης του “No Other ...
      • James Kerr
      • 坂本龍一/Ryuichi Sakamoto PLAYING THE ORCHESTRA 1997 “f”
      • They Won't Forget /Αυτοί που δεν ξεχνούν (1937) : ...
      • Φαντασιώνονται ότι έχουν ανακαλύψει τον εχθρό της ...
      • ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΣΤΗΣ «Θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που δ...
      • Henrik Fexeus, Η ΘΥΣΙΑ: για όσους/ες αγαπούν τα ψυ...
      • Πώς οι Έλληνες της Μαριούπολης αφέθηκαν στη μοίρα...
      • ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ 1821 :Οι ανιστόρητοι της ΕΡΤ και η εμ...
      • Δυτική Όχθη: Ισραηλινοί λίντσαραν τον Παλαιστίνιο ...
      • ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ...
      • Rosemary Standley & Dom la Nena au cloître du musé...
      • Citizen Cane/Πολίτης Κέιν (1941): ταινία-ορόσημο
      • Άρης Χατζηστεφάνου | Βίος και Πολιτεία #71
      • Τάσης Παπαϊωάννου: άρθρο για τον άνευ προηγουμέν...
      • Νενέκος (Μπέης): το σύμβολο της προδοσίας κάθε εθν...
      • Ο άγνωστος αφορισμός του Γρηγόριου Ε΄ του 1819, πο...
      • Γαβριήλ Νικολάου Πεντζίκης: «O πατέρας μου δεν ήτα...
      • Η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα και στη Βόρεια Μακεδονία:...
      • Γιατί η αντισυστημική ατραξιόν που παρουσιάζει η Κ...
      •   Οι χούλιγκανς της Αργε...
      • «Πέρασαν τ’ ἄνθη καὶ ἔφτασε τοῦ θερισμοῦ και...
      • Eduard Kunz -Recital 2024, Milan Sala Verdi. Sound...
      • Θόδωρος Σούμας : Κριτήρια για την κινηματογραφική ...
      • Wanda (Γουάντα 1970) : αριστούργημα του ανεξάρτητο...
      • Ο βραχύς κατάλογος των βραβείων 2024 του Χάρτη
      • Σκιώδης απαγόρευση στις διαδικτυακές πλατφόρμες (κ...
      • ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ : Σε μια ευνομούμενη ...
      • Κυριάκος – Ζωή : μια άτυπη «συμμαχία» επ΄ωφελεία τ...
      • ΤΑ ΛΑΪΚΟΤΡΟΠΑ: 13. Τα χρυσόβολα
      • Το πραξικόπημα των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας: Π...
      • High Noon /Το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές (1952)...
      • Ιδρυμα Friedrich Ebert: άσχημες οι συνθήκες εργασ...
      • Concert Gala: International Classical Music Awards...
      • news247.gr Είναι τα γηροκομεία στην Ελλάδα “αποθήκ...
      • Όταν η αριστερή ή συντηρητική ριζοσπαστική, δογμα...
      • Εσείς έχετε πάει στην ...Αερόπολη και φοράτε μαύρη...
      • Η «Ανοιχτή Θεατρική Σκηνή της Πόλης 2025» ξεκινά σ...
      • Witchfinder general /Ο μεγάλος ιεροεξεταστής (1968...
      • Kantorow père et fils interprètent Brahms/ Οι Καντ...
      • ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
      • Γιατί η χώρα απεχθάνεται αυτόν τον πρωθυπουργό; Ο...
      • Ο Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος, διευθυντής του In....
      • ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ :Φαρμακοβιο...
      • Παγκόσμια ημέρα Ποίησης: Κώστας Μόντης
      • Φρίκη! Τα πνευματικά δικαιώματα της Κάλλας τα διαχ...
      • Γεμάτη συγκίνηση η εκδήλωση μνήμης από συγγενείς ε...
      • ΠΑΛΑΤΙΝΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ : Δύο επιγράμματα και ένα βιβλίο
      • Περί όνων και περί αμνών
      • Και οι παλαιότεροι είχανε χιούμορ: Αλέξανδρου Ρίζο...
      • Ο ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑ...
      • Αμάν!
      • ΕΝΟΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ
      • Κάπου σε μια μοναρχία του Κόλπου
      • Ταράς Μπούλμπα/Тарас Бульба (фильм 2009 года)
      • Περήφανοι για το Πανεπιστήμιό μας με την εξαιρετι...
      • Τι απέμεινε από την Επιχείρηση «Καθαρά Χέρια» στην...
      • Ζωή Κωνσταντοπούλου : η μονοπρόσωπη ΕΠΕ στην πολιτ...
      • Κρατώντας τους φτωχούς κολλημένους στη φτώχεια τους
      • LIVE: Barock bis Beatles: A Music History I WDR Fu...
      • Woody Allen : στην επόμενη ζωή του θέλει να ζήσει....
      • Σαρωτική αντιμεταρρύθμιση στα αμερικανικά πανεπιστ...
      • Cronaca di Una Morte Annunciata /Chronicle of a De...
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3034)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (243)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (294)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3131)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (280)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Αιθέριο. Από το Blogger.