Ελένη Τουλουπάκη / Έτσι στήθηκε η πιο συντονισμένη προσπάθεια εξόντωσης δικαστικού λειτουργού
Η απολογία της Ελένης Τουλουπάκη στο Ειδικό Δικαστήριο
«Πρόκειται για την πιο συντονισμένη προσπάθεια εξόντωσης
δικαστικών λειτουργών στην μεταπολιτευτική ιστορία του τόπου μας. Μια
προσπάθεια παραδειγματισμού όλων των μελλοντικών συναδέλφων που θα έχουν
την ατυχία να επεξεργαστούν δικογραφίες με σημαίνοντα πολιτικά
πρόσωπα».
Κυρία Πρόεδρε
Κύριες και κύριοι δικαστές
Κυρία Εισαγγελέα
Το 2023 συμπληρώνω 25 χρόνια υπηρεσίας στο δικαστικό σωμα. Όταν εισήλθα στο δικαστικό σωμα το 1998, γεμάτη όνειρα και ιδανικά, δεν φανταζόμουν ποτέ, ότι θα βρισκόμουν ενώπιων σας απολογούμενη, γιατί έπραξα τον καθήκον μου, αποδίδοντας μου τόσο ταπεινά κίνητρα. Επειδή λοιπόν υπηρέτησα την θέμιδα από τα έδρανα των δικαστικών λειτουργών, επιτρέψτε μου σήμερα να δυσκολεύομαι να υποστηρίξω τον εαυτό μου από την θέση του κατηγορουμένου.
Υπηρετώ τη Δικαιοσύνη ως Εισαγγελέας από το 1998 , όταν και εισήχθη στο Εισαγγελικό Σώμα και μετά τις σπουδές μου στη Νομική Σχολή της Αθήνας, στην Εθνική Σχολή Δικαστών. Έχω τελειώσει 3 μεταπτυχιακά ΕΚΠΑ στην Εγκληματολογία, στο Διεθνές Δίκαιο και στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο. Μάλιστα το τελευταίο ήταν καθολοκληρία αγγλόφωνο και είναι το πρώτον που εφαρμόστηκε στην Νομική Σχολή, πιο απαιτητικό και πιο δύσκολο σε σχέση με τα μεταπτυχιακά που διδάσκονται στην μητρική γλώσσα, και με μεταπτυχιακή εργασία « Η προστασία των οικονομικών συμφερόντων της ευρωπαϊκής ένωσης»
Υπηρέτησα σε διάφορα πόστα.
Επίσης υπηρέτησα και ως εισαγγελέας κατά του ρατσισμού μέχρι το 2017, όπου η επιτυχημένη πορεία μου αποτύπωνεται στη έκθεση του ΟΗΕ με ειδικό εισηγητή τον Μutuma Ruteere όπου έλαβα τα εύσημα για τον αγώνα μου κατά του ρατσισμού.
Κατά την επαγγελματική μου πορεία είχα την ευκαιρία να ασχοληθώ με πληθώρα πολύ σοβαρών υποθέσεων που απασχόλησαν την επικαιρότητα στη χώρα μου πολύ πριν αναλάβω χρέη εισαγγελέα διαφθοράς. Χαρακτηριστικά σας αναφέρω υποθέσεις που αφορούσαν διασπάθιση δημοσίου χρήματος στον Ο.Τ.Ε και SIEMENS, την Αττική Οδό, έρευνα σε πολύ μεγάλη εταιρεία δημοσκοπήσεων (AGB), προμήθειες εξοπλιστικών προγραμμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (TOR-M1 και TPQ-37), υπόθεση Τσοχατζόπουλου, OCTAGON κλπ ενώ επί δύο χρόνια υπηρέτησα ως επίκουρη εισαγγελέας οικονομικού εγκλήματος αναλαμβάνοντας τη διερεύνηση των πλέον σοβαρών υποθέσεων φοροδιαφυγής στη χώρα μου και ειδικότερα τις λίστες Λαγκάρντ – Φαλτσιανί, τη Λίστα Μπόργιανς panamapaper, και άλλες υποθέσεις μεγάλου οικονομικού ενδιαφέροντος εν μέσω της οικονομικής κατάρρευσης που ταλάνιζε τη χώρα μου. Μάλιστα από τίς λίστες αυτές καταφερα μαζι με τους συναδέλφους μου να εισπραχτούν για το ελληνικό δημόσιο ποσά εκατομμυρίων ευρώ
Το 2016 συνεργάστηκα με το διεθνές τμήμα κατά της διαφθοράς του FBI παρακολούθησα και επιμορφωτικό σεμινάριο-εκπαίδευση από τους αρμόδιους ομοσπονδιακούς εισαγγελείς των ΗΠΑ των τμημάτων της διεθνής διαφθοράς του ξεπλύματος και του τμήματος Kleptocracy Asset Recovery Initiative. Το έγγραφο συνεργασίας μας προσκομίστηκε στο Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο όταν επιλέχτηκα ως εισαγγελέας διαφθοράς.
Αυτή η πολύτιμη εμπειρία μου που αποκόμισα από τις θέσεις του προανακριτικού τμήματος του οικονομικού καθώς και η συνεργασία και η εκπαίδευση από τους Εισαγγελείς των ΗΠΑ και το τμήμα του FBI της διεθνούς διαφθοράς , πιστεύω ότι ήταν και οι λόγοι επιλογής μου στην θέση του Εισαγγελέα Διαφθοράς.
Η προκάτοχος μου κ. Ράικου είχε ανάλογη εμπειρία με μένα-είχε υπηρετήσει και αυτή στο προανακριτικό τμήμα- και για αυτό προφανώς την είχαν επιλέξει, χωρίς να διαθέτει κανένα επιπλέον προσόν και επίσης ήταν και εκείνη η νεώτερη Αντεισαγγελέας Εφετών. Το ίδιο ίσχυε και για την κ. Κυβέλου η οποία ακριβώς τα αυτά προσόντα δηλ. την προϋπηρεσία της στο προανακριτικό τμήμα επικαλέστηκε στην προσφυγή της στην ολομέλεια του Αρειού Πάγου προκειμένου να ακυρώσει την επιλογή μου.
Επίσης κατά την πρώτη επιλογή μου στη θέση αυτή επιλέχτηκα σχεδόν ομόφωνα 10 -1 και στη δεύτερη 8-3 έναντι 6-5 της προκατόχου μου. Εξάλλου η επιλογή μου την πρώτη φορά έγινε μετά από πρόωρο συμβούλιο που συγκλήθηκε λόγω παραίτησης της προκατόχου μου. Προσωπικά πιστεύω ότι αν δεν είχε παραιτηθεί θα επανεκλεγόταν και για τρίτη θητεία. Μάλιστα και η κ. Δημητρίου σας το κατέθεσε αυτό. ΑΡΑ ΟΥΔΟΛΩΣ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ.
Αντιθέτως η επιλογή μου σ΄ αύτη τη θέση ήταν ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ μια ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ αλλά και μια πολύ μεγάλη πρόκληση στην οποία ανταποκρίθηκαμε μεγάλη περίσκεψη και σοβαρότητα.
1) ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ
1) ΣΤΙΣ 24-3-2017 η κ. Ράϊκου υποβάλει την επιστολή παραίτησης της από εισαγγελέας διαφθοράς στην εισαγγελέα του ΑΠ. Αρχές Απριλίου συγκαλείται εκτάκτως το ΑΝΩΤΑΤΟ δΙΚ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΣΤΙΣ 13-4-2017, ΗΜΕΡΑ Μ. Πέμπτη δημοσιεύεται το ΦΕΚ διορισμοί και εγώ παρουσιάστηκα την Τέταρτη μετά το Πάσχα δηλ 19-4-2017.Παρουσιαστηκα στη γραμματεία της Εισαγγελίας Εφετών, όπου μου δόθηκε η πραξη διορισμού μου, όπου εκεί συνάντησα για πρώτη και τελευταία φορά τη κ. Ραικου, τυχαία, και η οποία δεν με συνόδευε στη εισαγγελία διαφθοράς. Διαδέχτηκα την κ. Ραικου τέλη Απριλίου του 2017 και ανέλαβα μια Εισαγγελία με πάρα πολλές ελλείψεις υλικοτεχνικής υποδομής, προσωπικού και πάρα πολλών δικογραφιών που στοιβάζονταν κυριολεκτικά στα πατώματα και στο υπόγειο του κτιρίου. Με το που ανέλαβα καθήκοντα, έπρεπε να διαχειριστώ επείγοντα ζητήματα διοικητικής φύσεως αλλά και υποθεσεων που βρίσκονταν εκείνη τη περίοδο σε κρίσιμη φάση. Όπως τα εξοπλιστικά και υπόθεση Παπαντωνιου.
Γνωρίζω ότι είναι δύσκολο να το πιστέψει κάποιος, αλλά η αλήθεια είναι ότι ανέλαβα μια υπηρεσία για πρώτη φορά, χωρίς καμιά ενημέρωση, χωρίς να γνωρίζω πάρα μόνο από δημοσιεύματα της εποχής για τις σημαντικές υποθέσεις που χειριζόταν η εισαγγελία διαφθοράς και το πιο τραγικό όλων, ότι δεν γνώριζα -γιατί δεν είχα ενημέρωση-ούτε καν που ήταν τοποθετημένα τα σώματα των δικογραφιών
Γι΄ αυτό και ζήτησα εγώ η ίδια γραπτή ενημέρωση από τους επίκουρους εισαγγελείς της κ. Ραικου ώστε να ενημερωθώ για τις υποθέσεις, ποια ήταν η μέχρι τότε πορεία τους και για μπορέσω να τις χρεώσω περαιτέρω. Και κυρίως για το αν υπάρχουν θέματα παραγραφής και για ποιες δικογραφίες, γιατί πρόσεξα ότι υπήρχαν ανεπεξέργαστες πολλές δικογραφίες ετών 2013, 2014 και 2015 στις οποίες πιθανόν ο χρόνος τέλεσης να ήταν 2002, 2003 κλπ. Ηταν δικογραφίες από την εποχή του Πεπόνη. Δικογραφίες που έπρεπε να δοθεί μια προτεραιότητα. Διότι δεν ήταν μονό η Νοβαρτις. Εξίσου σοβαρές ήταν και άλλες!!
2)Το δεύτερο που παρατήρησα ήταν ότι δεν υπήρχε μηχανογραφική οργάνωση και ιδίως δεν υπήρχαν ηλεκτρονικές καρτέλες των υποθέσεων. Ούτε τα πρωτοκόλλα περασμένα σε κομπιούτερ πάρα μόνο σε ένα βιβλίο πρωτόκολλου δηλαδή χειρόγραφα. Είχα συνηθίσει από την εισαγγελία πρωτοδικών και ειδικα στο προανακριτικό που χειριζόμασταν τις πιο σοβαρές δικογραφίες, να είναι καταχωρημένες όλες οι ενέργειες μας σε ηλεκτρονικές καρτέλες για κάθε δικογραφία ώστε να υπάρχει ΑΜΕΣΗ πρόσβαση ΚΑΙ άμεση ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ του περιεχομένου της δικογραφίας ΔΗΛ να είναι όλα σε διαφάνεια και τάξη- Ζαγοραιος γραμματέας κ. Παπαρουπα ήρθε στη Διαφθορά από το προανακριτικό και με βοήθησε να οργανώσω την διαφθορά κατά το πρότυπο της εισαγγελίας πρωτοδικών.
Υπήρχε προχειρότητα και αταξία στην εισαγγελία Διαφθοράς λόγω των ελλείψεων που σας ανέφερα χωρίς να αποτελεί μομφή αυτό για τους συναδέλφους μου. Όταν χειρίζεσαι σοβαρές και ογκώδεις δικογραφίες πρέπει να έχει η υπηρεσία και ο εισαγγελέας το έλεγχο των ενεργειών. Δεν γίνεται να μην είναι καταχωρημένες ποιες ενέργειες έχουν γίνει γιατί πολύ απλά θα χάσεις την μπάλα.
Έπρεπε να μπεί μια τάξη στη αταξία και αυτό ήταν η βασική μου προτεραιότητα .
3οΗ εισαγγελία διαφθοράς πέραν των δικογραφιών που χειρίζονταν οι επίκουροι εισαγγελείς επόπτευε πολλές άλλες δικογραφίες, ο χειρισμός των οποίων είχε ανατεθεί στην εισαγγελία πρωτοδικων σύμφωνα με το νόμο 4042. Αρκετοί δηλαδή εισαγγελείς της εισαγγελίας πρωτοδικών Λειτουργούσαν ως οιονεί επίκουροι εισαγγελείς διαφθοράς.. Ο λόγος ήταν η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού στην εις διαφθοράς. Άρα πέραν των λοιπών καθηκόντων μου ήμουν επιβαρυμένη και με την έγκριση των αρχειοθετήσεων η έγκριση άσκησης ποινικής δίωξης
4) Δικογραφίες από όλη την Ελλάδα η διαβίβαση καταγγελιών σε άλλες εισαγγελίες λόγω αρμοδιότητας.
5). Οι δικογραφίες μετά την χρέωση τους παρέμεναν στα γραφεία των επικούρων που τις χειρίζονταν για να έχουν τον έλεγχο και την εποπτεία αυτών. Στο δικό μου γραφείο καθημερινά έρχονταν οι δικογραφίες από την εισαγγελία πρωτοδικών η από άλλες εισαγγελίες η δικογραφίες που ηταν προς χρέωση. Και μάλιστα ήταν τοποθετημένες σε καροτσάκια του σουπερ μάρκετ. Έτσι γίνεται σε κάθε γραφείο προϊσταμένου. Π.χ. ο κ. Μπαρδακης δεν γνωρίζει το περιεχόμενο όλων των δικογραφιών ούτε τις έχει στο γραφείο του.
6) Επίσης όλες οι δικογραφίες είναι ογκοδέστατες. Αρκεί να σας πω για παράδειγμα ότι το υλικό της Νοβαρτις ηταν ένα δωμάτιο. Το δε υλικό του Κελπνο έπιανε όλο το υπόγειο. Οι περισσότερες υποθέσεις Ήταν τουλάχιστον από 5 μεγάλα ντοσιέ και άνω, υπόθεση Βγενοπουλου ένας τόμος..
7) Επίσης, πολύ σημαντικό, την περίοδο που ανέλαβα αξιολογειτο η Ελλάδα στο ΟΟΣΑ, Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης. Πήγα εγώ και με 2 επίκουρους ως αντιπροσωπεία στο Παρίσι γι’ αυτό το λόγο-πολύ κρίσιμη ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2017. Σχεδόν όλο τον Μαιο ασχοληθήκαμε με την αξιολόγηση Πολλά κονδύλια που δίνονται στη χώρα εξαρτώνται εν μέρει από την αξιολόγηση αυτή.
8)Για να επανέλθω όμως στην χρονική στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων μου, μελέτησα προσεκτικά τις αναφορές που μου συνέταξαν οι επίκουροι της Ραικου για να έχω μια γνώση και εποπτεία των υποθέσεων τις χρέωσα στους καινούργιους επίκουρους.
Από ότι θυμάμαι την υπόθεση της Νοβαρτις άρχισαν οι επίκουροι να επεξεργάζονται σοβαρά από τον Οκτώβριο 2017 και μετά αν θυμάμαι καλά. Ακριβώς γιατί δόθηκε προτεραιότητα σε υποθέσεις εξίσου σοβαρές σε στάδιο παραγραφής και πολύ παλαιότερες.
Η δικογραφία για την υπόθεση της Νοβάρτις σχηματίστηκε από την προκάτοχο μου το Δεκέμβριο του 2016 με αφορμή δημοσιεύματα προκειμένου να διερευνηθούν τυχόν παράνομες πρακτικές της εταιρείας NOVARTIS HELLAS ΑΕΒΕ, αλλά και άλλων φαρμακευτικών εταιρειών, κατά τη διαδικασία έγκρισης, τιμολόγησης και αποζημίωσης φαρμακευτικών σκευασμάτων. Κατά τη διάρκεια της δίκης μου θητείας, το υλικό της έρευνας αυτής, εμπλουτίστηκε με μεγάλο αριθμό εγγράφων και κυρίως ηλεκτρονικών αρχείων χιλιάδων σελίδων, μετά από κατασχέσεις του συνόλου σχεδόν των ηλεκτρονικών αρχείων της εταιρείας. Ταυτόχρονα είχε δοθεί παραγγελία στη Γενική επιθεωρήτρια κ. Παπασπυρου για την συγκρότηση μίτου κλιμακίου έλεγχου που αποτελείτο από επιθεωρητές υγείας, ελεγκτές του ΣΔΟΕ και φαρμακοποιούς για την έρευνα της τιμολόγησης των φαρμάκων, το οποίο με την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα υπέβαλαν πορισμα. Η πρώτη παραγγελία δόθηκε από την Τριανταφυλλου και μετά συνεχίστηκε και από μας.
Ακολούθως, όταν προέκυψαν από έγγραφα και καταθέσεις των προστατευομένων μαρτύρων, αναφορές σε εμπλοκή πολιτικών προσώπων, διαβιβάσθηκαν στις 5-2-2018 στην Βουλή των Ελλήνων αντίγραφα της σχηματισθείσας δικογραφίας ως ορίζει το Σύνταγμα και ο νομός.
Η υποβλητική μας αναφορά δηλαδή η δικη μου και των επίκουρων εισαγγελέων ελέγχθηκε από την τότε Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Κατόπιν η αναφορά της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου συνοδευόμενη από την αναφορά μου και την αναφορά των επίκουρων διαβιβαστήκαν στη Βουλή για τις πράξεις: α) της απιστίας στην υπηρεσία και β) της παθητικής δωροδοκίας. Δηλαδή εσταλη και για τον Κουρουμπλή. Στις 26-4-2018 με πόρισμα της πλειοψηφίας της Βουλής που εγκρίθηκε από την ολομέλεια, μας επεστράφη προς περαιτέρω επεξεργασία της υπόθεσης σε σχέση με τα πολιτικά πρόσωπα
Έκτοτε ξεκίνησε ένας ανελέητος πόλεμος από τα ερευνώμενα πολιτικά πρόσωπα, με την σθεναρή συμπαράσταση των κομμάτων τους και την ενεργή υποστήριξη των ΜΜΕ.
Δεχτήκαμε
1) σωρεία μηνύσεων και πειθαρχικών αναφορών που κατέθεσαν τα πολιτικά πρόσωπα σε βάρος εμού και των Εισαγγελέων και τεθήκαν στο Αχρείο από τον κ Αγγελή από την κ Γαλάνη, την κ. Παρασκευα και τον κ. Πεπόνη.
2) σωρεία μηνύσεων που εξαρχής κατέθεσαν τα πολιτικά πρόσωπα κατά των προστατευομένων μαρτυρίων, απαιτώντας επίμονα την άρση του καθεστώτος προστασίας και την αποκάλυψη της ταυτότητάς τους·
3) Στη συνέχεια όμως λίγο πριν τις εκλογές του 2019 ανασυρθήκαν από τον κ. Αγγελή οι αρχειοθετηθεισες μηνύσεις σε βάρος μας χωρίς να έχουν προκύψει νεώτερα στοιχεία και χωρίς να κληθούμε για εξηγήσεις όπως απαιτεί ο νόμος γεγονός που άλλωστε επισήμαινε στο πόρισμα του ο κ. Σοφουλάκης ζητώντας την άσκηση της ποινικής δίωξης σε βάρος του ανασύροντος
4) Αυτή η αντιδικονομική ενέργεια οδηγήσει στην εκ νέου έρευνα σε βάρος μας από τους κ.κ. Ζαχαρη και Σοφουλάκη επί των καταγγελιών των ερευνώμενων πολιτικών προσώπων
Με άλλα λόγια, ενώ , συνεχίζαμε την έρευνα μας κατά της Novartis και των πολιτικών προσώπων, μετατραπήκαμε ταυτόχρονα ερευνώμενοι και ελεγχόμενοι για την εισαγγελική μας έρευνα, από τα ποινικώς ερευνώμενα πολιτικά πρόσωπα ,
Δεν υπήρξε μέρα που να μην δίνουμε εξηγήσεις είτε στον Άρειο Πάγο είτε στη Βουλή.
5) Ταυτόχρονα, γίνονταν συστηματικές προσπάθειες να αφαιρεθεί η υπόθεση από την Εισαγγελία Διαφθοράς, το φυσικό της δικαστή και να περάσει σε άλλα χέρια. Σχετικό μάλιστα αίτημα υποβλήθηκε από τον τότε εισαγγελέα του ΑΠ προς τον τότε προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών, ο οποίος ζήτησε τη σύγκληση της ολομέλειας του Εφετείου Αθηνών, ορίζοντας εισηγητή τον μετέπειτα βασικό μάρτυρα κατηγορίας μου, Εισαγγελέα Εφετών, κ Αθανασιου. Τόσο η σχετική εισήγηση, όσο και το σχετικό αίτημα απορρίφθηκαν με μεγάλη πλειοψηφία από την Ολομέλεια του Εφετείου Αθηνών, από την οποία και απορρίφθηκε.
6) Μετά την αποτυχία του εγχειρήματος αυτού, ήταν μονόδρομος για την αφαίρεση της δικογραφίας η κατάργηση της Εισαγγελίας Διαφθοράς και η ίδρυση μιας νέας υπηρεσίας, στην οποία περιήλθε η δικογραφία της Νοβαρτις «εν μια νυκτί». Η μεθόδευση αυτή ,θύμιζε κατά πολύ, ανάλογη μεθόδευση με την οποία αφαιρέθηκαν πάλι εν μία νυκτί δικογραφίες από τον τέως Οικονομικό Εισαγγελέα κ. Πεπόνη για να περάσει ο χειρισμός τους στην τότε νεοιδρυθείσα Εισαγγελία Διαφθοράς υπό την κα. Ράικου.
Όσο λοιπόν είχαμε την δικογραφία και παρά τις καθημερινές απειλές και πιέσεις που δεχόμασταν σε καθημερινή βάση,, ολοκληρώσαμε την έρευνα για 7 από τα 10 πολιτικά πρόσωπα κρίνοντας ότι έπρεπε να τεθούν στο Αρχείο. Για 2 από τα υπολειπόμενα πρόσωπα δεν ολοκληρώθηκε η έρευνα μας και συνεχίστηκε από τον κ. Μπαρδάκη ενώ για τον τρίτο κρίναμε ότι υπήρχαν επαρκείς ενδείξεις για την άσκηση της ποινικής δίωξης
Η αμεροληψία μας και η απουσία οιασδήποτε παρέμβασης στο έργο μας, επιβεβαιώνεται από το γεγονός, ότι αφενός οι 7 αρχειοθετήσεις έλαβαν χώρα προ των εκλογών του 2019 και αφετέρου η ποινική δίωξη σε βάρος του ενός πολιτικού προσώπου ασκήθηκε σε χρόνο μεταγενέστερο των εκλογών, κατόπιν αδείας της νέας Βουλής – νέας Κυβέρνησης. Δηλαδή από το χειρισμό μας αποδεικνύεται ότι δεν αφήσαμε κανένα περιθώριο πολιτικής εκμετάλλευσης των ενεργειών μας.
Σε ό,τι αφορά δε την έρευνα των δύο πολιτικών προσώπων που παρέμενε ανοικτή, εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι ορθώς δεν είχαν αρχειοθετηθεί οι υποθέσεις αυτές κατά τη στιγμή που μας αφαιρέθηκαν οι δικογραφίες, αφού η έρευνα για τα πρόσωπα αυτά συνεχίστηκε από την οικονομική Εισαγγελία τουλάχιστον για έναμισυ χρόνο.
Επίσης σας επισημαίνω ότι σε ότι αφορά την έρευνα σε βάρος των μη πολιτικών προσώπων, δηλ για τον χρηματισμό των γιατρών από την Νοβάρτις η έρευνα μας παρά τα όσα ψευδή διακινούνταν σε βάρος μας, ήταν στο στάδιο των εξηγήσεων από το 2019 και καθυστερούσε λόγω συνεχών προσφυγών των υπόπτων, ολοκληρώθηκε λίγο πριν την κατάργηση της Υπηρεσίας μας και ασκήθηκαν οι σχετικές διώξεις στη εταιρία Νοβαρτις.
ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟΥ
Σε ότι αφορά στη σημερινή κατηγορία και συγκεκριμένα στις αναφορές των κ.κ. Λοβέρδου, Χριστοφιλοπούλου και Γκεγκέρογλου, που κατά το κατηγορητήριο δήθεν δεν τις διαβίβασα αμελλητί στη Βουλή με αποτέλεσμα να υποπέσουν σε παραγραφή οι ευθύνες του τέως Υπουργού κ. Κουρουμπλή, η δε ενέργειά μου αυτή, κατά το κατηγορητήριο πάντοτε, ήταν υποκινούμενη από τον τέως αναπληρωτή Υπουργό Δικαιοσύνης και συγκατηγορούμενό μου, τον κ. Παπαγγελόπουλο.
[.....................................]
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου