Σάββατο, Απριλίου 30, 2022

Ορφέας Περίδης - "Ρεμάλι, Πατέρα!": Αφιερωμένο σε όσους χρεοκόπησαν και από ευγνωμοσύνη προς τους πολιτικούς- υπεύθυνους της χρεοκοπίας τους τους ξαναψήφισαν

ΡΕΜΑΛΙ, ΠΑΤΕΡΑ!

Τα χρέη του πατέρα μου κι όλα τα δάνεια
στην πλάτη μου και η ψεύτικη η επιφάνεια.

Τις μάσες, τις ρεμούλες του, τα γλέντια, τη φιγούρα,
κουβαρνταλίκια, σουαρέ, τα ζάρια και τη σούρα,
όλα τ’ άφησε σε μένα, να πληρώσω τα σπασμένα.

Τα δάνεια του γέρου μου που διογκώθηκαν
τα βρήκα μπρος στον δρόμο μου και τα φορτώθηκα.

Τις βούτες, τις κομπίνες του εγώ να τις ξοφλήσω,
δε θα φτάσει μια ζωή να τα γυρίσω πίσω.

Οι βούτες, οι κομπίνες του τώρα μου τρων το βιος μου
κι αν δε με φτάσει μια ζωή, θα τα πληρώσει ο γιος μου.
Όλα τ’ άφησε σε σένα, να πληρώσεις τα σπασμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...