Παρασκευή, Οκτωβρίου 22, 2021

Στείλε, φίλε μου, ένα μήνυμα να πάει στα ξένα μέρη, να ‘ναι όμορφο σα φίλημα για αυτήν που αγαπώ

ΡΕΒΑΝΣ

"Καινούριος φίλος"
(στίχοι/μουσική: Χρήστος Ελ. Παπαδόπουλος)
 
Ένα κορίτσι ανέμελο, στης νιότης τη δροσιά,
λευκό μαντήλι στα μαλλιά και φλόγα στην καρδιά,
ψάχνει ένα αγόρι που έφυγε και πήγε προς τη δύση
και βρέθηκε στο δρόμο μου για να μου τραγουδήσει.
 
Στείλε, φίλε μου, ένα μήνυμα να πάει στα ξένα μέρη
να ‘ναι όμορφο σα φίλημα για αυτήν που αγαπώ.
Κι αν με μάκρυνε ο πόλεμος απ’ το δικό της χέρι
στείλε, φίλε μου , ένα μήνυμα σ’ αυτήν που αγαπώ.
 
Τα δάκρυα δε στεγνώνουνε μπροστά στην προσφυγιά,
φέρνω στο νου μου τον παππού αγκαλιά με τη γιαγιά
και πιάνω την κιθάρα μου το μήνυμα να στείλω,
ας είναι αυτό το δώρο μου για τον καινούριο φίλο.
 
Στείλε , φίλε μου,  ένα μήνυμα να πάει στα ξένα μέρη
να ‘ναι όμορφο σα φίλημα για αυτήν που αγαπώ.
Κι αν με μάκρυνε ο πόλεμος απ’ το δικό της χέρι
στείλε, φίλε μου, ένα μήνυμα σ’ αυτήν που αγαπώ.

*Ο καινούριος φίλος είναι Σύριος πρόσφυγας, τον οποίο γνωρίσαμε στο camp της Βέροιας το 2016. Σήμερα ζει στη Γερμανία μαζί με την οικογένειά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: