Πέμπτη, Οκτωβρίου 14, 2021

Σφηνάκι: Κώστας ο πιτόγυρος


  «Κυριάκο , μια συμβουλή έχω να σου δώσω: ξόδευε , ξόδευε, ξόδευε: Δώσ΄τα όλα σε κολλητούς , κομματικούς φίλους και τους εκατό νταβατζήδες που διαφεντεύουν τον τόπο. Μη φοβάσαι τη χρεοκοπία.

Δες με εμένα . Κυβέρνησα την  Ελλάδα από το 2004 έως το 2009. Την έριξα στα βράχια αλλά πλήρωσε το μάρμαρο ο Παπανδρέου. Κανείς δε νοιάστηκε να μου ρίξει το φταίξιμο. Ούτε ειδικό δικαστήριο ούτε εξεταστική για τα πεπραγμένα . 

Εγώ απλώς την έβγαλα καθαρή με το να χάσω τη φωνή μου επί δέκα χρόνια. Έπαθα αλαλία. Κιχ δεν έβγαλα για τα πεπραγμένα μου. Στον ενδέκατο όμως χρόνο  που γιατρεύτηκαν οι φωνητικές μου χορδές με φώναξαν για να μιλήσω στο ίδρυμα Καραμνλή.

Αν ακολουθήσεις σωστά τα βήματά μου , κι εσύ, Κυριάκο , που όπως βλέπω κάνεις τη χώρα κεραμιδαριό,  σε δέκα χρόνια θα εκφωνείς ομιλίες τιμής ένεκεν στο Ίδρυμα του μπαμπά σου του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: