Τετάρτη, Μαρτίου 17, 2021

«Επιβεβαιώνω την ΕΛ.ΑΣ, δεν βασανίστηκε κάποιος Δημήτρης. Βασανίστηκα εγώ ο Άρης»...

Διαβάστε αναλυτικά: https://thepressproject.gr/epivevaion... 
 
 Ο Άρης Παπαζαχαρουδάκης «συνελήφθη» από την αστυνομία, αν συνιστά σύλληψη αυτό που περιγράφει ως απαγωγή από κουκουλοφόρους χωρίς στολές και διακριτικά, που δεν αποκαλύπτουν την ταυτότητά τους και δεν του εξηγούν πού πάει και για τι κατηγορείται. 
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΤhePressProject, περιγράφει, με λεπτομέρεια, κάτι που δεν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε με κάποια άλλη λέξη εκτός από "βασανιστήρια", ενώ απαντά και στην ιδιαίτερα επιθετική προσπάθεια διάψευσης των καταγγελιών του από την ΕΛ.ΑΣ σε απάντησή της στην «Εφημερίδα των Συντακτών»: «Ψεύδεται ακόμα και για το όνομά μου. Εγώ επιβεβαιώνω το δελτίο τους, ότι δεν βασανίστηκε κάποιος Δημήτρης. Βασανίστηκα εγώ, ο Άρης!».

Διαβάστε επίσης το σημερινό κύριο άρθρο-απάντηση της  Efsyn στην Αστυνομία:  "Ομολογία ενοχής"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όταν η Ποίηση του Μιχάλη Γκανά έσμιξε με τη Μουσική του Θεοδωράκη: «Σημαδεμένος απ' την αγάπη»

Σαν θαλασσάκι να κυματίσεις και σαν αέρας να σηκωθείς, να με ζαλίσεις, να με σκορπίσεις και τη ζωή μου μη λυπηθείς. Να γίνεις φλόγα να με δρ...