Παρασκευή, Μαρτίου 20, 2020

Μέρες και νύχτες περπατώ αμάν αμάν μέσα στη Δραπετσώνα


Γιοβάν Τσαούς (1893-1942) 

 Έλληνας λαϊκός συνθέτης ρεμπέτικων τραγουδιών, ο οποίος άφησε πίσω του περιορισμένο ηχογραφημένο έργο. Σταμάτησε να γράφει και να παίζει στη δικτατορία  του Μεταξά , λέγοντας το παροιμιώδες «Δε θα παίζω εγώ για να χορεύουν οι πουτάνες!». Λέγεται ότι τους στίχους κάποιων τραγουδιών του δεν τους έγραφε ο ίδιος αλλά η γυναίκα του, Αικατερίνη Χαρμουτζή.
Πέθανε από τροφική δηλητηρίαση μαζί με τη γυναίκα του  μέσα στην Κατοχή. Είχαν καταναλώσει χαλασμένο αλεύρι.
 Αποτέλεσμα εικόνας για Γιοβάν Τσαούς

Γιοβάν Τσαούς - Βικιπαίδεια

 https://i.pinimg.com/originals/05/96/5f/05965fa31bc63772c2e946ff70c98baa.jpg

  Η ΒΛΑΜΙΣΣΑ

  Στίχοι - Μουσική: Γιοβάν Τσαούς
Πρώτη εκτέλεση: Στελλάκης Περπινιάδης
Έτος φωνογράφησης: 1936


Γειά σου Γιοβάν Τσαούση με την πενιά σου!

Μέρες και νύχτες περπατώ αμάν αμάν
μέσα στη Δραπετσώνα
για μια σουλτάνα βλάμισσα αμάν αμάν
πεντάμορφη κοκκώνα

Μού 'χει ποτίσει την καρδιά αμάν αμάν
με πίκρες και φαρμάκι
γι αυτό το ρίχνω στο κρασί αμάν αμάν
να φύγει το μεράκι

Άλα

(Γιοβάν Τσαούς:)- Γειά σου Στελλάκη μου!

Ως πότε πες μου βλάμισσα αμάν αμάν
δεν είναι αμαρτία
να λιώνω εγώ για σένανε αμάν αμάν
και να 'σαι εσύ η αιτία

Αχ Άλα

Έλα γλυκιά μου βλάμισσα αμάν αμάν
να γίνουμε ζευγάρι
οι μάγκες θα μας έχουνε αμάν αμάν
το μόνο τους καμάρι

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Nick Drake (19/6-/1948 – 25/11/ 1974) - Way to Blue (1969)+ Lyrics

Nick Drake (19/6-/1948 – 25/11/ 1974) ********************* Way to Blue   Don't you have a word to show what may be done Have you never...