Σήμερα παρουσιάζεται στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης το συγκλονιστικό βιβλίο «Άουσβιτς: Έλληνες – Αριθμός Μελλοθανάτου»
*************************************
Γ. Μυλόπουλος: Το 2018 ξεκινούν οι εργασίες του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη και ελευθερώνονται δρόμοι!
17 Ιανουαρίου 2018 23:14:59
«Τα
τελευταία δύο χρόνια η Θεσσαλονίκη ζει μεγάλες ανατροπές αναφορικά με
τις αστικές της συγκοινωνίες, ξεκινώντας από την επανεκκίνηση του Μετρό
τον Μάρτιο του 2016 και τη μεγάλη πρόοδο των έργων της βασικής γραμμής
και της γραμμής Καλαμαριάς, με τη μετάβαση του αμαρτωλού και δήθεν
«ιδιωτικού» ΟΑΣΘ σε δημόσιο έλεγχο, καθώς και την ανακοίνωση της έναρξης
των πρόδρομων εργασιών των επεκτάσεων του Μετρό στη Δυτική Θεσσαλονίκη»
σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος, ενώ αναφέρθηκε στο ιστορικό του Μετρό, το
οποίο «δημοπρατήθηκε το 2006 και που επρόκειτο να ολοκληρωθεί το 2012
αλλά που, κατά περίεργη σύμπτωση, σταμάτησε να κατασκευάζεται λίγο μετά
από τότε που η λήξη της σύμβασης του «αμαρτωλού» ΟΑΣΘ με το δημόσιο
συνδέθηκε, δια νόμου, με την ολοκλήρωση του Μετρό».Σε σχέση με την διάνοιξη στον σταθμό Καλαμαριά από τον μετροπόντικα «Φρίξο» το πρωί της Πέμπτης ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό σημείωσε ότι «οι εκτιμήσεις είναι ότι περίπου προς το τέλος του καλοκαιριού θα πρέπει να έχουμε ολοκληρώσει την διάνοιξη και των σηράγγων της Καλαμαριάς. Το έργο προχωρεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς, και στα δύο μέτωπα, της βασικής γραμμής και της Καλαμαριάς, και ακολουθούμε πιστά το χρονοδιάγραμμα που έχουμε παρουσιάσει».
Σύμφωνα με τον ίδιο, «αυτό που πρόκειται να γίνει το 2018 είναι ότι καταρχήν θα ελευθερωθούν δρόμοι, καθώς θα αρχίσουν πλέον να συρρικνώνονται τα εργοστάσια εκείνα τα οποία έχουν ολοκληρώσει το κατασκευαστικό τους έργο».
Πιο συγκεκριμένα, στο τέλος του μήνα θα επανέλθει στην προτεραία κατάσταση η Μοναστηρίου, μεταξύ Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού και Δημοκρατίας, και επίσης θα επανέλθει και η Εγνατία μπροστά από το εργοτάξιο Παπάφη. Προς το τέλος του καλοκαιριού, πιθανόν λίγο πριν τη ΔΕΘ, θα αποκατασταθεί και η Εγνατία μπροστά από την έκθεση, στον σταθμό Σιντριβάνι. Είναι τρείς μεγάλες παρεμβάσεις.
Το πιο σημαντικό γεγονός που πρόκειται να γίνει το 2018 σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο είναι ότι ξεκινάνε πλέον οι επεκτάσεις στη δυτική Θεσσαλονίκη. «Έχει ληφθεί η απόφαση, και αυτό είναι σημαντικό καθώς δείχνει το κοινωνικό ενδιαφέρον που έχει η κυβέρνηση για τη δυτική Θεσσαλονίκη, μια περιοχή που χτυπάει η «καρδιά» της εργατικής Θεσσαλονίκης» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Υπάρχει υψηλή προτεραιότητα να ξεκινήσουν τα έργα, έτσι μέσα στο 2018 ξεκινούμε να δημοπρατήσουμε τις πρόρδρομες εργασίες, είναι δύο γραμμές, η μια από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό προς το Κορδελιό, και η δεύτερη από τον σταθμό Δημοκρατία και πηγαίνει μέχρι το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου» σημείωσε.
Σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο είναι σημαντική η έναρξη των πρόδρομων εργασιών καθώς θα αποφευχθούν τυχών καθυστερήσεις λόγω πιθανών αρχαιολογικών ευρημάτων, καθώς επίσης με αυτόν τρόπο πιέζουμε στην κατεύθυνση της χρηματοδότησης αυτού του έργου όσο νωρίτερα γίνεται.
Τέλος, αναφορικά με το εργοτάξιο του σταθμού Βενιζέλου ο Γ. Μυλόπουλος ενημέρωσε ότι «οι εργασίες έχουν ξεκινήσει, ακολουθούμε το κανονικό χρονοδιάγραμμα. Προς το καλοκαίρι όπως το είχαμε προαναγγείλει για ένα μικρό διάστημα 2-3 μηνών θα κλείσει η οδός Βενιζέλου προκειμένου να γίνουν εργασίες στο κάτω τμήμα της οδού, και αργότερα αφού ανοίξει αυτό, θα κλείσει το επάνω τμήμα προς το φθινόπωρο. Όπως όλοι διαπιστώνετε ούτε η Εγνατία μονοδρομήθηκε, ούτε η Εγνατία έκλεισε, αυτές οι φοβερές επιπτώσεις που οι Κασσάνδρες μας έλεγαν καθημερινά ότι η Βενιζέλου θα καταστρέψει τη Θεσσαλονίκη. Τίποτα από όλα αυτά δεν συνέβη.
stokokkino.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου