Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2007

Εγώ , Γεώργιος Σουρής, Ιππότης του Σωτήρος

Γεωργίου Σουρή
ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ

Α΄
Εγώ , Γεώργιος Σουρής, Ιππότης του Σωτήρος
και Χιώτης διαβολόλωλος αστείου χαρακτήρος,
επιχειρώ να Σας ειπώ ξηρώς και εν συντομία
τα μάλλον σπουδαιότερα του βίου μου σημεία,
προτού οι βιογράφοι μου καθ' όλα μ' ανατάμουν
κι εις όλην την υφήλιον ρεντίκολο με κάμουν.

Κατ' άλλους είμαι γέννημα της ηρωίδος Χίου
και λέγουν πως εξ ευγενούς κατάγομαι στοιχείου,
πλην άλλοι παραδέχονται πατρίδα μου την Σύρον
και άλλοι , περισσότεροι, την νήσον των Κυθήρων.
Αλλά εγώ επιθυμώ να είμαι πάντα Χιώτης,
μα κάποτε και Συριανός κ' έσθ' ότε Τσιριγώτης.
Η μήτηρ μου μετήρχετο τα γυναικεία έργα
και πότε-πότε μ' έδερνε με ξύλο ή με βέργα,
ο δε πατήρ μου έμπορος ελέγετο πως ήτο
και με το "Δούναι" και "Λαβείν" πολύ ενησχολείτο
απολαμβάνων πάντοτε οικιακής ειρήνης...
Πλην λωποδύται κάμποσοι της εποχής εκείνης
στο μαγαζί του τρύπωσαν μια νύκτα σκοτεινή
κι ούτ' ένα αμερικάνικο δεν τ' άφησαν πανί΄
και από τότε ο πατήρ είχε μεγάλο χάλι,
ως ότου εμουφλούζεψε καθώς και τόσοι άλλοι.
Εγώ δε τότ' εσύχναζα μετά μεγάλου ζήλου
εις το σχολείον του γνωστού κυρίου Θεοφίλου,
όστις εσχάτως μ' έξαψιν και μ' ενθουσιασμόν
του κύκλου ανεκάλυψε τον τετραγωνισμόν,
εφ' ω σοφόν διδάσκαλον ο κόσμος τον κηρύττει
και ίσως πρώτος θα εμβεί μέσ' στου Δρομοκαΐτη.
Συνεχίζεται..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η κλέφτρα των βιβλίων: από το βιβλίο στην ταινία

Η Κλέφτρα των Βιβλίων: Μία ιστορία για την δύναμη της ανθρωπιάς Η Κλέφτρα των Βιβλίων: Μία ιστορία για την δύναμη της ανθρωπιάς ΠΗΓΗ: dromo...