" H φωτογραφία δεν είναι σπορ. Δεν έχει κανόνες. Καθετί πρέπει να τολμάται και να δοκιμάζεται."
Bill Brandt
1963, Πίτερ Σέλερς.
Ο Bill Brandt (1904-20 Δεκεμβρίου 83) είναι ο πιο χαρισματικός από τους άγγλους φωτογράφους του 20ού αιώνα. Η φαντασία , η συμπόνια προς τον πάσχοντα άνθρωπο και το χιούμορ υπήρξαν κυρίαρχα συστατικά της δουλειάς του. 1937
Ιδιαίτερα ευαίσθητος απέναντι στις κοινωνικές αντιθέσεις έδειξε το χάσμα των τάξεων φωτογραφίζοντας από τη μια μεριά την αργόσχολη τάξη της αγγλικής αριστοκρατίας και από τη άλλη τον κόσμο του μόχθου και της σκληρής βιοπάλης. 1938, Ταβλάκι και κουβεντούλα παρά τη αριστοκρατία.
Ο Μπραντ άφησε ως αυτόπτης μάρτυς πλήθος συγκλονιστικών φωτογραφιών από την εποχή του κραχ αλλά και του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου. 1942, Στον υπόγειο του Λονδίνου,
εξαιτίας των αεροπορικών επιδρομών των ναζί.
Ο Μπραντ επίσης διακρίθηκε για τα υπέροχα "γυμνά " του 1949
αλλά και τις θαυμάσιες προσωπογραφίες διάσημων προσωπικοτήτων της τέχνης. 1942, Γκράχαμ Γκριν
Λέγεται ότι η μεγάλη επιτυχία του οφείλεται στο γεγονός ότι είδε τη Βρετανία όχι ως γνήσιος βρετανός , αλλά ως ευρωπαίος της ηπειρωτικής χώρας, πράγμα που του έδωσε τη δυνατότητα να αναδείξει τη χιουμοριστική του πλευρά.
Ο Bill Brandt (1904-20 Δεκεμβρίου 83) είναι ο πιο χαρισματικός από τους άγγλους φωτογράφους του 20ού αιώνα. Η φαντασία , η συμπόνια προς τον πάσχοντα άνθρωπο και το χιούμορ υπήρξαν κυρίαρχα συστατικά της δουλειάς του. 1937
Ιδιαίτερα ευαίσθητος απέναντι στις κοινωνικές αντιθέσεις έδειξε το χάσμα των τάξεων φωτογραφίζοντας από τη μια μεριά την αργόσχολη τάξη της αγγλικής αριστοκρατίας και από τη άλλη τον κόσμο του μόχθου και της σκληρής βιοπάλης. 1938, Ταβλάκι και κουβεντούλα παρά τη αριστοκρατία.
Ο Μπραντ άφησε ως αυτόπτης μάρτυς πλήθος συγκλονιστικών φωτογραφιών από την εποχή του κραχ αλλά και του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου. 1942, Στον υπόγειο του Λονδίνου,
εξαιτίας των αεροπορικών επιδρομών των ναζί.
Ο Μπραντ επίσης διακρίθηκε για τα υπέροχα "γυμνά " του 1949
αλλά και τις θαυμάσιες προσωπογραφίες διάσημων προσωπικοτήτων της τέχνης. 1942, Γκράχαμ Γκριν
Λέγεται ότι η μεγάλη επιτυχία του οφείλεται στο γεγονός ότι είδε τη Βρετανία όχι ως γνήσιος βρετανός , αλλά ως ευρωπαίος της ηπειρωτικής χώρας, πράγμα που του έδωσε τη δυνατότητα να αναδείξει τη χιουμοριστική του πλευρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου