BBC Proms 2026 - Prog Rock at the Proms
Εκθαμβωτικές νέες κλασικές διασκευές των ELP, Genesis, Mike Oldfield, Yes και άλλων, με ερμηνείες από τους Guy Garvey, Gruff Rhys και Jane Weaver. Ερμηνεύοντας μαζί με την Ορχήστρα Συναυλιών του BBC και τον μαέστρο Robert Ames, το "more is more" σε αυτό το απόλυτο ροκ-κλασικό crossover. Αναμένονται συνθεσάιζερ και tubular bells σε μια ειδικά επιμελημένη βραδιά που παρουσιάζει ο Stuart Maconie.
00:00:01 00. Introduction
00:00:31 01. ELP - Fanfare for the Common Man
00:08:50 02. Genesis - I Know What I Like (In Your Wardrobe)
00:13:00 03. Renaissance - Northern Lights
00:18:30 04. Moody Blues - Nights in White Satin
00:23:11 05. Soft Machine - Out-Bloody-Rageous Pt
1 00:28:08 06. Peter Hammill - Van der Graaf Generator - Refugees
00:35:35 07. Yes - And You And I
00:43:42 08. Mike Oldfield - Tubular Bells Pt 1
00:51:45 09. ELP - Karn Evil 9: First Impression,
Part 2
00:53:50 10. Thjis van Leer - Sylvia
00:56:36 11. Osibisa - Komfo
01:00:21 12. Frank Zappa - Peaches en Regalia
01:04:06 13. King Crimson - 21st Century Schizoid Man
01:05:41 14. King Crimson - I Talk To The Wind - The Court of the Crimson King
01:09:02 15. King Crimson - The Court of the Crimson King
01:14:13 16. Genesis - Entangled
01:21:24 17. Gentle Giant - On Reflection
01:26:04 18. Mike Heron - Maker of Islands
01:32:24 19. Pink Floyd - Great Gig In the Sky
01:38:09 20. Supertramp - Crime of the Century
01:44:51 21. ELP - The Great Gate of Kiev
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου