gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 01, 2025

Όλοι οι άνθρωποι του βασιλιά /Αll The King's Men (1949)

oloi oi anthropoi tou vasilia kentriki
 

 

 

 

 

Όλοι οι άνθρωποι του βασιλιά, του Ρόμπερτ Πεν Γουόρεν



Για το μυθιστόρημα του Robert Penn Warren «Όλοι οι άνθρωποι του βασιλιά» (μτφρ. Αθηνά Δημητριάδου, εκδ. Πόλις).

Του Γιώργου Ν. Περαντωνάκη

Πηγή: bookpress.gr 

Η λίστα του Robert McCrum στην εφημερίδα «The Guardian» –ανάμεσα στις πολλές λίστες που κυκλοφορούν– για τα 100 καλύτερα μυθιστορήματα στην αγγλική γλώσσα περιλαμβάνει (νο. 67, με χρονολογική σειρά) το Όλοι οι άνθρωποι του βασιλιά (1946), συμπερίληψη με την οποία συμφωνούν και πολλοί άλλοι κριτικοί (το περιοδικό «Time» το κατέταξε στα 100 καλύτερα από το 1923 κι εξής, η Modern Library το ανέδειξε 36ο καλύτερο μυθιστόρημα του 20ού αιώνα κ.λπ.). Κι αν ελέγξουμε ποια από αυτά έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά, θα ανακαλύψουμε ότι είναι ένα από τα ελάχιστα που είχε απομείνει αμετάφραστο.

Κι είναι όντως ένα μεγάλο ερώτημα αυτό το «γιατί», αν σκεφτεί κανείς ότι είναι ένα καταξιωμένο έργο (βραβείο Πούλιτζερ το 1947), που έχει μεταφερθεί δύο φορές στην κινηματογραφική οθόνη (το 1949 με σκηνοθέτη τον Robert Rossen και το 2006 από τον Steven Zaillian), έχει παιχτεί πολλές φορές στο θέατρο κι έχει διασκευαστεί για την τηλεόραση. Όλα αυτά, βέβαια, δεν μετράνε αυτά καθαυτά, αν δεν επιβεβαιώσουμε ότι το ελληνικό κοινό μπορεί να δει μέσα στο μυθιστόρημα όχι μόνο μια αόριστη γραμματολογική αξία, αλλά και μια βάση για να αντιληφθεί την κοινωνικοπολιτική κατάσταση όχι μόνο της Αμερικής αλλά και τη δική του.

Πολιτικό μυθιστόρημα

Κι όντως το θέμα του μυθιστορήματος δεν είναι ένας κυβερνήτης σε μια μικρή νότια Πολιτεία των ΗΠΑ, αλλά η ίδια η πολιτική, ιδωμένη μέσα από το ψυχολογικό πρίσμα ενός κοντινού του ανθρώπου. Ο κυβερνήτης είναι ο Γουίλι Σταρκ, αφηγητής είναι ο πρώην δημοσιογράφος και νυν σύμβουλός του Τζακ Μπέρντεν κι όλα ξεκινάνε από τη στιγμή που ο τελευταίος αναλαμβάνει να ξεψαχνίσει το παρελθόν του δικαστή Μόνταγκιου Ίρβιν, για να βρει κάτι σάπιο. Η μύτη, λοιπόν, του διαβήτη μπαίνει σ’ αυτό το σημείο κι η γραφίδα του απλώνεται κυκλικά (και αναδρομικά) προς την ιδεαλιστική ανιδιοτελή δράση του Σταρκ μέσα στη δεκαετία του ’20 και την αναρρίχηση του άσημου καταρχάς δικηγοράκου στον κυβερνητικό θώκο, σε δύο θητείες τη δεκαετία του ’30. Με ανάλογες αναδρομές ο Μπέρντεν αφηγείται τη ζωή του θείου του Κας Μάστερν, που πέθανε τελικά μέσα στον Εμφύλιο, ενώ προηγουμένως η δράση του είχε συνέπειες στη ζωή των άλλων. Και φυσικά το ψάξιμο που επιχειρεί ο μυστικοσύμβουλος βγάζει λαβράκι, καθώς ο δικαστής Ίρβιν είχε πριν από είκοσι περίπου χρόνια διαφθαρεί με οικομικό αντάλλαγμα για τις «υπηρεσίες» του.

Η δημοκρατία γύρω από έναν «βασιλιά» δεν είναι ακριβώς δημοκρατική, ο «βασιλιάς» καταστρατηγεί τη νόμιμή του ισχύ, αφού κατευθύνει μαριονέτες, όσο κι αν έχει ξεκινήσει από ιδεαλιστικές πρακτικές και συμπεριφορές, και το παρασκήνιο υπονομεύει την επιφάνεια, καθώς η διαπλοκή, ο εκβιασμός και η διαφθορά είναι πάντοτε παρόντα.

Το καλογραμμένο μυθιστόρημα του R.P. Warren, που αναφέρεται στη δημοκρατία του Μεσοπολέμου, δεν παύει να είναι αντιπροσωπευτικό της γενικότερης πολιτικής σήψης και του αριβισμού που διακρίνει την πολιτική και την εξουσία. Η δημοκρατία γύρω από έναν «βασιλιά» δεν είναι ακριβώς δημοκρατική, ο «βασιλιάς» καταστρατηγεί τη νόμιμή του ισχύ, αφού κατευθύνει «μαριονέτες», όσο κι αν έχει ξεκινήσει από ιδεαλιστικές πρακτικές και συμπεριφορές, και το παρασκήνιο υπονομεύει την επιφάνεια, καθώς η διαπλοκή, ο εκβιασμός και η διαφθορά είναι πάντοτε παρόντα.

warren 2
Ο Ρόμπερτ Πεν Γουόρεν, ποιητής, πεζογράφος, κριτικός και πανεπιστημιακός δάσκαλος, είναι ο μόνος Αμερικανός συγγραφέας που τιμήθηκε τόσο με το βραβείο Πούλιτζερ ποίησης (δύο φορές, το 1957 και το 1979) όσο και με το Πούλιτζερ μυθιστορήματος (για το Όλοι οι άνθρωποι του βασιλιά, το 1947). Το βιβλίο γνώρισε δύο κινηματογραφικές μεταφορές (η πρώτη σε σκηνοθεσία Ρόμπερτ Ρόσσεν, τιμήθηκε με το Όσκαρ καλύτερης ταινίας) και δύο τηλεοπτικές (η πρώτη από τον Σίντνεϊ Λιούμετ).

 

Η πολιτική, ωστόσο, παρόλο που είναι πανταχού παρούσα, συχνά παραμερίζει μπροστά στα ψυχολογικά διλήμματα και τις ευαισθησίες, κυρίως του αφηγητή. Ενώ κι ο ίδιος ξέρει ότι συμμετέχει με τις έρευνές του στους εκβιασμούς του αφεντικού του, προσπαθεί να τα έχει καλά με τη συνείδησή του και αναζητά στηρίγματα προς δύο κατευθύνσεις: Αφενός, δίνει ευκαιρίες στους ανθρώπους να αμυνθούν, όπως έκανε με τον Δικαστή Ίρβιν, μολονότι –σε ένα είδος αριστοτελικής περιπέτειας– οδήγησε στα αντίθετα αποτελέσματα και στην αποκάλυψη στοιχείων για τη δική του ζωή. Αφετέρου, με μνημονικές εξακτινώσεις, όπως με τον πρόγονό του, Κας Μάστερν, το αγνό ξεκίνημα του Γουίλι Σταρκ, την προδοσία του απ’ αυτόν όσον αφορά τη νεανική του αγάπη κ.λπ., επιχειρεί να αναδείξει τις εσωτερικές συγκρούσεις, τον διχασμό του –όσο θεωρεί ότι η ιστορία του Σταρκ είναι κομμάτι της δικής του ιστορίας– και σε κάποια κρίσιμη φάση τις αποστάσεις που παίρνει από το Αφεντικό.

Ο ίδιος ο Γουίλι Σταρκ αναδεικνύεται σε σημαίνουσα λογοτεχνική μορφή. Δεν είναι κακός, αφού κάνει πολλά με στόχο το κοινό καλό (χτίζει νοσοκομείο, επιβάλλει φορολογικά μέτρα κατά των πλούσιων, στηρίζει την πολιτειακή ομάδα μπέιζμπολ)· συνάμα όμως ως στυγνός πολιτικός και κυνικός στις αποφάσεις και τις πράξεις του παίζει το παιχνίδι των εκβιασμών, του πολιτικού τσαμπουκά και της αδίστακτης πυγμής. Έτσι, συμπαθής και αντιπαθής συνάμα, τίθεται στο κέντρο μιας σύγχρονης τραγωδίας, όπου η ύβρις συναντά την τίσιν, η αλαζονεία βρίσκει για όλους την τιμωρία της (όχι μόνο ο δικαστής Ίρβιν αυτοκτονεί, αλλά κι ο γιος του κυβερνήτη μένει παράλυτος, ενώ κι ο ίδιος ο πρωταγωνιστής τιμωρείται κατάστηθα) κι ο αναγνώστης «δι’ ελέου και φόβου» φτάνει σε μια οδυνηρή κάθαρση.

Πολιτικό και ψυχολογικό, γραμμένο με δεξιότητα, αφηγηματική (λόγω της σοφής μίξης παρόντος και παρελθόντος όπως και της εξιστόρησης γεγονότων και σκέψεων), και τραγωδιακή με την εξαιρετική αυξομείωση της έντασης, το μυθιστόρημα προβληματίζει για τα όρια της δημοκρατίας αλλά και για τις αντοχές της ψυχής.

* Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Ν. ΠΕΡΑΝΤΩΝΑΚΗΣ είναι διδάκτορας Νεοελληνικής Φιλολογίας, κριτικός βιβλίου και συγγραφέας. Τελευταίο του βιβλίο, το μυθιστόρημα «Πυθαγόρας» (εκδ. Καστανιώτη).


warrenΌλοι οι άνθρωποι του βασιλιά
ROBERT PENN WARREN
Μτφρ. ΑΘΗΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ
ΠΟΛΙΣ 2020
Σελ. 560, τιμή εκδότη €22.00









************************************

Brilliant Broderick Crawford as Willie Stark in “All the King's Men” (1949)  – @flammentanz on TumblrΗ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΔΘΟΝΗΤΑΙΝΙΑ 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/7/75/%CE%91%CF%86%CE%AF%CF%83%CE%B1_%CE%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9_%CE%BF%CE%B9_%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF%CE%B9_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%AC.jpg Το Όλοι οι άνθρωποι του βασιλιά (αγγλ. Αll The King's Men) είναι μια δραματική ταινία του 1949 σε σκηνοθεσία Ρόμπερτ Ρόσεν. Πρωταγωνιστής της ταινίας είναι ο Μπρόντερικ Κρόφορντ στο ρόλο του πολιτικάντη Γουίλι Σταρκ. Η ταινία βραβεύτηκε με Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, ενώ απέσπασε συνολικά τρία βραβεία Όσκαρ. Το 2001 η ταινία χαρακτηρίστηκε από την Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου ως «πολιτιστικά, αισθητικά και ιστορικά σημαντική» και επιλέχθηκε να ενταχθεί στο Εθνικό Μητρώο Κινηματογράφου των Ηνωμένων Πολιτειών.[3]

Υπόθεση

Η ταινία αφηγείται την άνοδο ενός πολιτικάντη του Γουίλι Σταρκ (Μπρόντερικ Κρόφορντ), ενός τίμιου χωρικού από μια πολιτεία του αμερικάνικου νότου, ο οποίος καταφέρνει να γίνει δικηγόρος και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων του όταν αποκαλύπτει τη διαφθορά του κυβερνήτη της πολιτείας του και καταφέρνει να γίνει αυτός κυβερνήτης στη θέση του. All the King's Men on Make a GIFΣτο κατόπι του ο δημοσιογράφος Τζακ Μπέρντεν (Τζον Άιρλαντ), ο οποίος ενθουσιάζεται με την τιμιότητα του Γουίλι, καθώς και η φιλόδοξη ατζέντισσα του εκλογικού του γραφείου (Μερσέντες Μακ Κέιμπριτζ). Όταν ο Σταρκ όμως παίρνει την εξουσία στα χέρια του διαπιστώνει ότι ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορεί να τη διατηρήσει είναι η διαφθορά. Όσο περνάει ο καιρός ο τίμιος κι ειλικρινής Σταρκ αλλάζει και μετατρέπεται σε δεσποτικό τύραννο και δημαγωγό κι η εξουσία απομακρύνει από το πλάι του τα άτομα που αγαπά περισσότερο...A Mighty Fine Blog: Film Review: All The King's Men (1949)

Σχετικές πληροφορίες

Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο και βραβευμένο με Πούλιτζερ μυθιστόρημα του Ρόμπερτ Πεν Γουόρεν (1905-1989). Το βιβλίο του Γουόρεν είναι βασισμένο στη ζωή του κυβερνήτη της Λουιζιάνας Χιούι Λονγκ, ο οποίος δολοφονήθηκε το 1935. Η ταινία γυρίστηκε στην Καλιφόρνια και ο Ρόσεν χρησιμοποίησε ως κομπάρσους, πολλούς ανθρώπους της περιοχής, κάτι το οποίο ήταν ασυνήθιστο για το Χόλιγουντ εκείνης της εποχής[4].[............................]

Βικιπαίδεια=>Όλοι οι άνθρωποι του βασιλιά

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ανάρτηση του Video δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα . 

Στόχος του ιστολογίου  είναι να γίνουν η Επιστήμη , η Ιστορία , η Τέχνη και η  Λογοτεχνία προσβάσιμες σε όλους δωρεάν: σε άτομα με προβλήματα όρασης, σε μαθητές, σε εκπαιδευτικούς, σε ταξιδιώτες, σε όποιον/αν  επιθυμεί να αξιοποιήσει τον ελεύθερο χρόνο του/της  στις ανθρωπιστικές επιστήμες , για να εξευγενίσει την ψυχή του/της και να ενδυναμώσει το πνεύμα του/της.

Φυσικά , το αρχειακό και μη  υλικό  που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα βρίσκεται διαθέσιμο In public domain  στο διαδίκτυο , επιλέγεται  με ποιοτικά κριτήρια και αναρτάται για στοχευμένους (ιστορικούς, ψυχαγωγικούς, αισθητικούς, παιδαγωγικούς) λόγους.

Πηγή ταινίας : movio.club (The movie is in Public Domain)

στις Σεπτεμβρίου 01, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Angel (1937) : με τη θρυλική Marlene Dietrich

Άγγελος (1937 ΗΠΑ 88 λεπτά) Εταιρεία. Co: Paramount Pictures Παραγωγός: Ernst Lubitsch Σκηνοθεσία: Ernst Lubitsch Scr: Samson ...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2607)
    • ►  Δεκεμβρίου (98)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ▼  Σεπτεμβρίου (206)
      • (HD) Vivaldi: Le quattro stagioni | Midori Seiler ...
      • «Παγίδα για το σώμα της νεότητας ο έρωτας· παγίδα ...
      • Το τέλος του διεθνούς δικαίου στη Γάζα
      • Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης δεν πρέπει να ιδιωτ...
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ
      • D.O.A./ Κυνηγώντας τον δολοφόνο μου (1950)
      • Και το ερώτημα παραμένει: πόσο μπορεί να αντέξει έ...
      • Οι τιμές των σπιτιών χορεύουν στην κορυφή του Έβε...
      • ΒΟΗΘΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ!
      • 🎨🎵 TV Wall Art Slideshow with Music | Artistic S...
      • Charade / Ραντεβού στο Παρίσι (1963) : από τις τα...
      • Αναβιώνοντας τη ρωμαϊκή αρχαιότητα στην...Ελβετία
      • Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη γλώσσα του ναζισμ...
      • Ισραηλινοί στρατιώτες / Σκοτώσαμε παιδιά και έχουμ...
      • Shani Diluka "Renaissance" - live at the Abbaye r...
      • Βρεθήκαμε στη μεγαλειώδη Ιταλική απεργία για την Π...
      • Η μεγαλειώδης επίθεση της Σλοβένας προέδρου κατά ...
      • Blood on the Sun (1945)
      • “Ως Παλαιστίνιοι και Εβραίοι συνεργάτες, αντιστεκό...
      • Σταύρος Ζουμπουλάκης: «Αφού λοι­πόν ονο­μά­σου­με ...
      • Δύση VS Ρωσίας : ποιος ευθύνεται για την κλιμάκωση...
      • Το ιδεώδες του «δημοκρατικού καπιταλισμού» αλά Τσί...
      • Βάραγγοι: ο φόβος και ο τρόμος της Ευρώπης επί αιώνες
      • ΑΠΛΩΣ ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!
      • Όλα δείχνουν ότι η Εξεταστική της Βουλής για τον Ο...
      • Birds on a Wire - La Jeunesse des Morts | France T...
      • Stalingrad: Dogs, Do You Want to Live Forever?Σκυλ...
      • ΠΑΘΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
      • Τα βιβλία του φθινοπώρου 2025: Τι θα διαβάσουμε τι...
      • «Πρέπει να απελευθερώσουμε την Παλαιστίνη» – Ο πρό...
      • Γιατί η Ελλάδα δεν συνέλαβε τον καταζητούμενο Νετα...
      • Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του καπιταλισμού ή όλ...
      • Ο ΕΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ
      • ΖΑΡΑΛΙΚΟΣ : ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΑΤΥΧΗΜΑ...ΕΙΝΑΙ ΓEΝΟΚΤΟΝΙΑ
      • Penelope Appleyard , Ode to Pity
      • Πριν από τη θύελλα / Foreign Correspondent /Ξένος ...
      • Ποιος θα ορθώσει ανάστημα στον άνθρωπο που συμπερι...
      • Μπέρνι Σάντερς: Το αμερικανικό πολιτικό σύστημα έχ...
      • Ο ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ ΚΑΚΟΣ ΣΤΟ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ...
      • The Public Enemy /Ο εχθρός της κοινωνίας (1931)
      • Στην επικράτεια του Μητσοτάκη όλα... φθηνά, όλα......
      • Η πολιτική ως φόνος και η πολιτική ως ζωή
      • Rachmaninoff & Tchaikovsky Trios: Daniel Lozakovic...
      • Ο τοκετός στην Ελλάδα, αρχαία Ελλάδα .Ένα επίγραμ...
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: Μήπως ήρθε το τέλος της συγγραφ...
      • Γιατρός : ένα ψυχοφθόρο λειτούργημα
      • Πληγωμένος Αετός /Algiers (1938)
      • Εφημερίδα των Συντακτών: Αλλάζει χέρια «χωρίς να ...
      • Παιδί Τραύμα – Κανένας (official lyric video)
      • Camerata Romeu – Classical Music at Museum | Καμερ...
      • ΠΡΟΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ ΟΙΝΟΠΟΙΟΥ...
      • Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ
      • David Hockney
      • “SUDDENLY” (1954) Οι τρομοκράτες: μια καλτ ταινία,...
      • Ο ισραηλινός μαέστρος Ιλάν Βόλκοφ καταδικάζει την ...
      • Η ωραία εταίρα Πλαγγόνα (Πασιφίλη) με τα ακριβά γ...
      • ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ ΣΤΟ ΔΙΟΝ -Πώς μεταφέρθηκε...
      • Κι όμως τα fake news βασίλευαν και στην αρχαιότητα!
      • Τίτος Πατρίκιος: Η «αλήθεια είναι επαναστατική»…
      • Νικόλας Κοσματόπουλος: «Το Ισραήλ έχει μεθύσει από...
      • Το απολιθωμένο δάσος / The Petrified Forest (1936...
      • Το πολιτικό βιογραφικό ενός αριβίστα
      • Ρωμαίος, Ιουλιέτα και τα σκοτάδια:Το θαυμάσιο βιβ...
      • Για τους λάτρεις των υπερφυσικών ιστοριών και του ...
      • Art Central 2025 | (ASMR) | Sound 360 | 4KHK | TV:...
      • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ;ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙ...
      • Τζέφρι Σακς στον υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ: «...
      • Βιωματικά εργαστήρια με τίτλο: ''Η γυναικεία ποίησ...
      • Ημερίδα με τίτλο: ''Ο Αριστοτέλης σήμερα : Πολιτικ...
      • Ήρθε το τέλος της απεχθούς κολονοσκόπησης;
      • Το "κυνήγι μαγισσών" στην αμερικανική Τέχνη από ...
      • Ίδια μεράκια , άλλες εποχές: ένα συμποτικό επίγραμ...
      • Σαντιρβάν: Ένα μνημείο που κουβαλά την ιστορία της...
      • Goodbye, Windows 10!
      • Χριστόφορος Ζαραλίκος -ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑ...
      • Let it flow: Γιατί ο ποταμός Αώος πρέπει να μείνει...
      • "Ανασταίνοντας" αρώματα από την αρχαία Πύλο
      • Dmitri Shostakovich Symphony No. 5 - RCO - Elim Ch...
      • Κωνσταντίνος Τζαμιώτης: "Θα πέσει η νύχτα" (2025):...
      • Το Τσιτάχ, η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Σχολείο: Καλ...
      • The Big Combo / Αριστοκράτες του εγκλήματος (1955)
      • Αποκλείστε το γενοκτόνο Ισραήλ απ’ το Μουντιάλ!
      • Πόσα μήλα την ημέρα κάνουν πράγματι τον γιατρό πέρα;
      • Oι Ταινίεςτης εβδομάδας στους Κινηματογράφους της...
      • ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ
      • Ο δήμιος των κολασμένων/Brute Force 1947 : η πρώτ...
      • Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές στο ΑΠΘ: ...
      • ARTGENÈVE 2025 SALON D'ART (4K) + SOLO SHOWS & ART...
      • ΙΣΤΟΡΙΚΑ NTOKOYMENTA: Το Κίνημα Εθνικής Αμύνης κα...
      • ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙ...
      • Γιατί δεν ενεργοποιήθηκαν εναντίον των ισραηλινών...
      • Nathalie Stutzmann: Bach - Saint Matthew Passion, ...
      • Αμοιβαίος πόνος
      • Οι Αμερικανοί κέρδισαν 350 εκατ. ευρώ για διαφθο...
      • The Woman in the Window (Η γυναίκα της βιτρίνας 1944)
      • Υπερβολές, ψέματα, μισαλλοδοξία – Η ρητορική του Τ...
      • Τσίπρας: λόγος χωρίς τα δίπολα Δεξια-Αριστερά & Π...
      • Πέδρο Σάντσεθ: "Αποκλείστε το Ισραήλ από τις διεθ...
      • Το ακούσαμε κι αυτό: ο Άδωνις δεν αναγνωρίζει το Δ...
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2607)
    • ►  Δεκεμβρίου (98)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ▼  Σεπτεμβρίου (206)
      • (HD) Vivaldi: Le quattro stagioni | Midori Seiler ...
      • «Παγίδα για το σώμα της νεότητας ο έρωτας· παγίδα ...
      • Το τέλος του διεθνούς δικαίου στη Γάζα
      • Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης δεν πρέπει να ιδιωτ...
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ
      • D.O.A./ Κυνηγώντας τον δολοφόνο μου (1950)
      • Και το ερώτημα παραμένει: πόσο μπορεί να αντέξει έ...
      • Οι τιμές των σπιτιών χορεύουν στην κορυφή του Έβε...
      • ΒΟΗΘΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ!
      • 🎨🎵 TV Wall Art Slideshow with Music | Artistic S...
      • Charade / Ραντεβού στο Παρίσι (1963) : από τις τα...
      • Αναβιώνοντας τη ρωμαϊκή αρχαιότητα στην...Ελβετία
      • Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη γλώσσα του ναζισμ...
      • Ισραηλινοί στρατιώτες / Σκοτώσαμε παιδιά και έχουμ...
      • Shani Diluka "Renaissance" - live at the Abbaye r...
      • Βρεθήκαμε στη μεγαλειώδη Ιταλική απεργία για την Π...
      • Η μεγαλειώδης επίθεση της Σλοβένας προέδρου κατά ...
      • Blood on the Sun (1945)
      • “Ως Παλαιστίνιοι και Εβραίοι συνεργάτες, αντιστεκό...
      • Σταύρος Ζουμπουλάκης: «Αφού λοι­πόν ονο­μά­σου­με ...
      • Δύση VS Ρωσίας : ποιος ευθύνεται για την κλιμάκωση...
      • Το ιδεώδες του «δημοκρατικού καπιταλισμού» αλά Τσί...
      • Βάραγγοι: ο φόβος και ο τρόμος της Ευρώπης επί αιώνες
      • ΑΠΛΩΣ ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!
      • Όλα δείχνουν ότι η Εξεταστική της Βουλής για τον Ο...
      • Birds on a Wire - La Jeunesse des Morts | France T...
      • Stalingrad: Dogs, Do You Want to Live Forever?Σκυλ...
      • ΠΑΘΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
      • Τα βιβλία του φθινοπώρου 2025: Τι θα διαβάσουμε τι...
      • «Πρέπει να απελευθερώσουμε την Παλαιστίνη» – Ο πρό...
      • Γιατί η Ελλάδα δεν συνέλαβε τον καταζητούμενο Νετα...
      • Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του καπιταλισμού ή όλ...
      • Ο ΕΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ
      • ΖΑΡΑΛΙΚΟΣ : ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΑΤΥΧΗΜΑ...ΕΙΝΑΙ ΓEΝΟΚΤΟΝΙΑ
      • Penelope Appleyard , Ode to Pity
      • Πριν από τη θύελλα / Foreign Correspondent /Ξένος ...
      • Ποιος θα ορθώσει ανάστημα στον άνθρωπο που συμπερι...
      • Μπέρνι Σάντερς: Το αμερικανικό πολιτικό σύστημα έχ...
      • Ο ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ ΚΑΚΟΣ ΣΤΟ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ...
      • The Public Enemy /Ο εχθρός της κοινωνίας (1931)
      • Στην επικράτεια του Μητσοτάκη όλα... φθηνά, όλα......
      • Η πολιτική ως φόνος και η πολιτική ως ζωή
      • Rachmaninoff & Tchaikovsky Trios: Daniel Lozakovic...
      • Ο τοκετός στην Ελλάδα, αρχαία Ελλάδα .Ένα επίγραμ...
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: Μήπως ήρθε το τέλος της συγγραφ...
      • Γιατρός : ένα ψυχοφθόρο λειτούργημα
      • Πληγωμένος Αετός /Algiers (1938)
      • Εφημερίδα των Συντακτών: Αλλάζει χέρια «χωρίς να ...
      • Παιδί Τραύμα – Κανένας (official lyric video)
      • Camerata Romeu – Classical Music at Museum | Καμερ...
      • ΠΡΟΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ ΟΙΝΟΠΟΙΟΥ...
      • Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ
      • David Hockney
      • “SUDDENLY” (1954) Οι τρομοκράτες: μια καλτ ταινία,...
      • Ο ισραηλινός μαέστρος Ιλάν Βόλκοφ καταδικάζει την ...
      • Η ωραία εταίρα Πλαγγόνα (Πασιφίλη) με τα ακριβά γ...
      • ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ ΣΤΟ ΔΙΟΝ -Πώς μεταφέρθηκε...
      • Κι όμως τα fake news βασίλευαν και στην αρχαιότητα!
      • Τίτος Πατρίκιος: Η «αλήθεια είναι επαναστατική»…
      • Νικόλας Κοσματόπουλος: «Το Ισραήλ έχει μεθύσει από...
      • Το απολιθωμένο δάσος / The Petrified Forest (1936...
      • Το πολιτικό βιογραφικό ενός αριβίστα
      • Ρωμαίος, Ιουλιέτα και τα σκοτάδια:Το θαυμάσιο βιβ...
      • Για τους λάτρεις των υπερφυσικών ιστοριών και του ...
      • Art Central 2025 | (ASMR) | Sound 360 | 4KHK | TV:...
      • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ;ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙ...
      • Τζέφρι Σακς στον υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ: «...
      • Βιωματικά εργαστήρια με τίτλο: ''Η γυναικεία ποίησ...
      • Ημερίδα με τίτλο: ''Ο Αριστοτέλης σήμερα : Πολιτικ...
      • Ήρθε το τέλος της απεχθούς κολονοσκόπησης;
      • Το "κυνήγι μαγισσών" στην αμερικανική Τέχνη από ...
      • Ίδια μεράκια , άλλες εποχές: ένα συμποτικό επίγραμ...
      • Σαντιρβάν: Ένα μνημείο που κουβαλά την ιστορία της...
      • Goodbye, Windows 10!
      • Χριστόφορος Ζαραλίκος -ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑ...
      • Let it flow: Γιατί ο ποταμός Αώος πρέπει να μείνει...
      • "Ανασταίνοντας" αρώματα από την αρχαία Πύλο
      • Dmitri Shostakovich Symphony No. 5 - RCO - Elim Ch...
      • Κωνσταντίνος Τζαμιώτης: "Θα πέσει η νύχτα" (2025):...
      • Το Τσιτάχ, η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Σχολείο: Καλ...
      • The Big Combo / Αριστοκράτες του εγκλήματος (1955)
      • Αποκλείστε το γενοκτόνο Ισραήλ απ’ το Μουντιάλ!
      • Πόσα μήλα την ημέρα κάνουν πράγματι τον γιατρό πέρα;
      • Oι Ταινίεςτης εβδομάδας στους Κινηματογράφους της...
      • ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ
      • Ο δήμιος των κολασμένων/Brute Force 1947 : η πρώτ...
      • Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές στο ΑΠΘ: ...
      • ARTGENÈVE 2025 SALON D'ART (4K) + SOLO SHOWS & ART...
      • ΙΣΤΟΡΙΚΑ NTOKOYMENTA: Το Κίνημα Εθνικής Αμύνης κα...
      • ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙ...
      • Γιατί δεν ενεργοποιήθηκαν εναντίον των ισραηλινών...
      • Nathalie Stutzmann: Bach - Saint Matthew Passion, ...
      • Αμοιβαίος πόνος
      • Οι Αμερικανοί κέρδισαν 350 εκατ. ευρώ για διαφθο...
      • The Woman in the Window (Η γυναίκα της βιτρίνας 1944)
      • Υπερβολές, ψέματα, μισαλλοδοξία – Η ρητορική του Τ...
      • Τσίπρας: λόγος χωρίς τα δίπολα Δεξια-Αριστερά & Π...
      • Πέδρο Σάντσεθ: "Αποκλείστε το Ισραήλ από τις διεθ...
      • Το ακούσαμε κι αυτό: ο Άδωνις δεν αναγνωρίζει το Δ...
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.