gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 30, 2025

«Παγίδα για το σώμα της νεότητας ο έρωτας· παγίδα για το σώμα του γήρατος ο θάνατος».Για το νέο βιβλίο του Μάνου Κοντολέοντα


Η τέχνη ως αυτογνωσία

https://www.literature.gr/wp-content/uploads/2021/11/fanti-cover.jpg 

Χρύσα Φάντη


efsyn.gr 
6–8 λεπτά

 https://www.efsyn.gr/sites/default/files/styles/main/public/2025-08/10-kontoleon-vivlio.png.webp?itok=c_x9cWpR

Μάνος Κοντολέων | Κόντρα ρόλος \ Μυθιστόρημα | Σελ. 272 | εκδόσεις Πατάκη, 2025


«Παγίδα για το σώμα της νεότητας ο έρωτας· παγίδα για το σώμα του γήρατος ο θάνατος». Στον Κόντρα ρόλο, ο Κοντολέων -συγγραφέας πολυγραφότατος, που έχει ασχοληθεί επιτυχημένα με όλα σχεδόν τα είδη του λόγου-, ολοκληρώνει μια στοχαστική μυθιστορία για τη ζωή στο περιθώριο και την απατηλή ασφάλεια του χθες∙ ένα ώριμο έργο, όπου πρωταγωνιστούν η θνητότητα, η μνήμη και τα δυσεπίλυτα οικογενειακά και ερωτικά αδιέξοδα

Στο μυθιστόρημα Κόντρα ρόλος, ο Μάνος Κοντολέων μέσ’ από το βλέμμα ενός κριτικού θεάτρου που πλησιάζει τα ογδόντα, του Λάμπρου Αρνή, επιχειρεί να φωτίσει τις έντονες αλληλεπιδράσεις αλλά και τις αδυσώπητες αντιθέσεις ανάμεσα στον έρωτα, το γήρας και τη δημιουργία. Ο Αρνής βρίσκεται αντιμέτωπος με έναν «κρίσιμο ρόλο», ίσως τον πιο «κόντρα ρόλο» που καλείται να εκπροσωπήσει εκτός σκηνής. Καθώς η απομόνωση, η σωματική φθορά και η αβεβαιότητα της ερωτικής σχέσης του με την κατά σχεδόν σαράντα χρόνια νεότερή του ηθοποιό Αντρίνα Λεμονή κυριαρχούν στη ζωή του επιβάλλοντας νέους όρους, συνειδητοποιεί ότι κι αυτός -όπως η Γουίνι στο Ω, Οι ωραίες Μέρες (Ολοι εκείνοι που πέφτουν)-σταδιακά και με ρυθμό μη αναστρέψιμο βυθίζεται στην αφάνεια.

Με τη θεατρική τέχνη να επιδρά ως άξονας αυτογνωσίας, ο Αρνής καλείται να ζήσει σε συνθήκες παρασκηνίου σαν να βρίσκεται μέσα σε ένα τούνελ που ολοένα στενεύει, που του αφαιρεί σκηνικό και λόγο. Δεν είναι πια καθοδηγητής και βασικό στέλεχος μιας θεατρικής σκηνής, αλλά έρμαιο ενός προσωπικού δράματος. Η αποτυχία του να διεγερθεί ερωτικά και η σκέψη να λύσει το πρόβλημα, καταφεύγοντας στα Zanipram και τα Lexotanil, αποκαλύπτουν τη σωματική και ψυχική του κόπωση. Το παρελθόν, οι ρόλοι, οι θεατρικές παραστάσεις γίνονται σκιά – ένας ίσκιος μανόλιας που, πλέον, «δεν προσφέρει απόλυτη προστασία, μήτε υπάρχει».

Η φιγούρα του φίλου του, συνταξιούχου γιατρού Ερρίκου Εσκενάζυ, προαναγγέλλει τις εξελίξεις εισάγοντας τον αντίλογο και έναν νέο ηθικό και αισθητικό ορίζοντα. Η γήινη σοφία του Εσκενάζυ, οι ιατρικές συμβουλές, ο εκλεπτυσμένος σαρκασμός και ο πραγματισμός του αποτελούν το alter ego της κοινής λογικής ή, ίσως, τη θυμοσοφική όψη του θανάτου. Οι εμβριθείς, παρηγορητικές ατάκες των δύο ηλικιωμένων αθεϊστών που συζητούν για το νόημα της ζωής, πίνοντας ουίσκι σε μια επαρχιακή κωμόπολη, φέρνουν στον νου «συντροφικές ανταλλαγές» ηρώων του Τσέχοφ. Η αναφορά στον Ρώσο θεατρικό συγγραφέα από τον ίδιο τον Αρνή δεν είναι τυχαία.

Από την πρώτη κιόλας σελίδα γίνεται φανερό πως έχουμε να κάνουμε με έναν ήρωα-στοχαστή. Ταυτόχρονα, η δεινή θέση και η ψυχοσύνθεσή του θυμίζουν χαρακτήρες του Φίλιπ Ροθ· άνδρες που παλεύουν να σώσουν κάτι από την πνευματική τους κυριαρχία ενώ το σώμα τους παρακμάζει. Ο Αρνής σκέφτεται την Αντρίνα ως «ώριμη γυναίκα», χαρακτηρισμός που ηχεί παράδοξος όταν προέρχεται από έναν άντρα της ηλικίας του. Δεν προκαλεί μόνο τη θυμηδία αλλά και έναν βαθύτερο προβληματισμό, αν αναλογιστεί κανείς την αγεφύρωτη ηλικιακή διαφορά και την καθολική σύγκρουση που αυτή επιφέρει· αισθητική, θεατρική, ψυχοσεξουαλική. Ο Κοντολέων τον συμπονά, τον κατανοεί, αλλά δεν τον εξιδανικεύει, τον ξεγυμνώνει κυριολεκτικά και μεταφορικά. Αποφεύγει κάθε περιττή δραματοποίηση, όμως, σε αντίθεση με τον Ροθ, επιλέγει μια πιο ήπια και διαλογική ματιά.

Η μορφή και ο ρόλος της Αντρίνας στη ζωή του Αρνή συγκροτούν μια σύνθετη και εύθραυστη αντανάκλαση των ερωτικών, κοινωνικών και πολιτισμικών μεταβολών της εποχής. Η σχέση τους φαίνεται να χτίζεται πάνω στην ανάγκη του Αρνή, ως άντρα-μέντορα, να παρατείνει τη νεότητά του μέσω της γυναικείας παρουσίας, αλλά και στην αβεβαιότητα της Αντρίνας, που έχει διαπλάσει την ταυτότητά της υπό τη σκέπη ενός έμπειρου πνευματικού καθοδηγητή. Η αναμόχλευση του νεανικού παρελθόντος του Αρνή με την απροσδόκητη εμφάνιση ενός γιου -του σαραντάχρονου, διάσημου φωτογράφου Πασκάλ Ομάν (ή Πασχάλ, ή Πασχάλη)-και, μέσω εκείνου, της μνήμης της νεκρής πια Σιμπέλ Ομάν -Γαλλοαλγερινής κεραμίστριας, ιδιοκτήτριας παραθαλάσσιου μπαρ κάπου στην Κρήτη και πρώην ερωμένης του Αρνή στο Παρίσι-, θα οξύνουν τις αντιθέσεις του ζεύγους. Η «Φαίδρα» του Ρακίνα -με το πάθος, την απώθηση, τη μοιραία επιθυμία- γίνεται εδώ καθρέφτης των εσωτερικών συγκρούσεων.

«Παγίδα για το σώμα της νεότητας ο έρωτας· παγίδα για το σώμα του γήρατος ο θάνατος». Στον Κόντρα ρόλο, ο Κοντολέων -συγγραφέας πολυγραφότατος, που έχει ασχοληθεί επιτυχημένα με όλα σχεδόν τα είδη του λόγου-, ολοκληρώνει μια στοχαστική μυθιστορία για τη ζωή στο περιθώριο και την απατηλή ασφάλεια του χθες· ένα ώριμο έργο, όπου πρωταγωνιστούν η θνητότητα, η μνήμη και τα δυσεπίλυτα οικογενειακά και ερωτικά αδιέξοδα. Παράλληλα, εστιάζοντας στους χαρακτήρες, με πλήθος ερωτημάτων, υπαινικτικών μεταφορών και γλωσσική φροντίδα που συχνά ακουμπά στην ποίηση, μας παραδίδει ένα πολύπτυχο, σύγχρονο ψυχογράφημα για το αμετάκλητο της φθοράς, την προνοητικότητα της παραδοχής και τη δύναμη της υποχώρησης. Οι εύστοχες διακειμενικότητες, οι δραματικοί εσωτερικοί μονόλογοι, η εναλλαγή υπαρξιακής και καθημερινής παρατήρησης, καθώς και το κτίσιμο μιας ρεαλιστικής όσο και θεατρικής ατμόσφαιρας αποτελούν μερικά από τα πιο δυνατά και διακριτά χαρακτηριστικά της γραφής του

Μάνος Κοντολέων

στις Σεπτεμβρίου 30, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το παράνομο εμπόριο άγριας ζωής όχι μόνο είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα στη χώρα μας, αλλά ευδοκιμεί

  Έρευνα της WWF Ελλάς για το ανεξέλεγκτο εγχώριο εμπόριο άγριων ειδών: «Ήρθαν  τα άγρια να διώξουν… τα άγρια ...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2576)
    • ►  Δεκεμβρίου (67)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ▼  Σεπτεμβρίου (206)
      • (HD) Vivaldi: Le quattro stagioni | Midori Seiler ...
      • «Παγίδα για το σώμα της νεότητας ο έρωτας· παγίδα ...
      • Το τέλος του διεθνούς δικαίου στη Γάζα
      • Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης δεν πρέπει να ιδιωτ...
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ
      • D.O.A./ Κυνηγώντας τον δολοφόνο μου (1950)
      • Και το ερώτημα παραμένει: πόσο μπορεί να αντέξει έ...
      • Οι τιμές των σπιτιών χορεύουν στην κορυφή του Έβε...
      • ΒΟΗΘΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ!
      • 🎨🎵 TV Wall Art Slideshow with Music | Artistic S...
      • Charade / Ραντεβού στο Παρίσι (1963) : από τις τα...
      • Αναβιώνοντας τη ρωμαϊκή αρχαιότητα στην...Ελβετία
      • Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη γλώσσα του ναζισμ...
      • Ισραηλινοί στρατιώτες / Σκοτώσαμε παιδιά και έχουμ...
      • Shani Diluka "Renaissance" - live at the Abbaye r...
      • Βρεθήκαμε στη μεγαλειώδη Ιταλική απεργία για την Π...
      • Η μεγαλειώδης επίθεση της Σλοβένας προέδρου κατά ...
      • Blood on the Sun (1945)
      • “Ως Παλαιστίνιοι και Εβραίοι συνεργάτες, αντιστεκό...
      • Σταύρος Ζουμπουλάκης: «Αφού λοι­πόν ονο­μά­σου­με ...
      • Δύση VS Ρωσίας : ποιος ευθύνεται για την κλιμάκωση...
      • Το ιδεώδες του «δημοκρατικού καπιταλισμού» αλά Τσί...
      • Βάραγγοι: ο φόβος και ο τρόμος της Ευρώπης επί αιώνες
      • ΑΠΛΩΣ ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!
      • Όλα δείχνουν ότι η Εξεταστική της Βουλής για τον Ο...
      • Birds on a Wire - La Jeunesse des Morts | France T...
      • Stalingrad: Dogs, Do You Want to Live Forever?Σκυλ...
      • ΠΑΘΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
      • Τα βιβλία του φθινοπώρου 2025: Τι θα διαβάσουμε τι...
      • «Πρέπει να απελευθερώσουμε την Παλαιστίνη» – Ο πρό...
      • Γιατί η Ελλάδα δεν συνέλαβε τον καταζητούμενο Νετα...
      • Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του καπιταλισμού ή όλ...
      • Ο ΕΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ
      • ΖΑΡΑΛΙΚΟΣ : ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΑΤΥΧΗΜΑ...ΕΙΝΑΙ ΓEΝΟΚΤΟΝΙΑ
      • Penelope Appleyard , Ode to Pity
      • Πριν από τη θύελλα / Foreign Correspondent /Ξένος ...
      • Ποιος θα ορθώσει ανάστημα στον άνθρωπο που συμπερι...
      • Μπέρνι Σάντερς: Το αμερικανικό πολιτικό σύστημα έχ...
      • Ο ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ ΚΑΚΟΣ ΣΤΟ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ...
      • The Public Enemy /Ο εχθρός της κοινωνίας (1931)
      • Στην επικράτεια του Μητσοτάκη όλα... φθηνά, όλα......
      • Η πολιτική ως φόνος και η πολιτική ως ζωή
      • Rachmaninoff & Tchaikovsky Trios: Daniel Lozakovic...
      • Ο τοκετός στην Ελλάδα, αρχαία Ελλάδα .Ένα επίγραμ...
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: Μήπως ήρθε το τέλος της συγγραφ...
      • Γιατρός : ένα ψυχοφθόρο λειτούργημα
      • Πληγωμένος Αετός /Algiers (1938)
      • Εφημερίδα των Συντακτών: Αλλάζει χέρια «χωρίς να ...
      • Παιδί Τραύμα – Κανένας (official lyric video)
      • Camerata Romeu – Classical Music at Museum | Καμερ...
      • ΠΡΟΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ ΟΙΝΟΠΟΙΟΥ...
      • Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ
      • David Hockney
      • “SUDDENLY” (1954) Οι τρομοκράτες: μια καλτ ταινία,...
      • Ο ισραηλινός μαέστρος Ιλάν Βόλκοφ καταδικάζει την ...
      • Η ωραία εταίρα Πλαγγόνα (Πασιφίλη) με τα ακριβά γ...
      • ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ ΣΤΟ ΔΙΟΝ -Πώς μεταφέρθηκε...
      • Κι όμως τα fake news βασίλευαν και στην αρχαιότητα!
      • Τίτος Πατρίκιος: Η «αλήθεια είναι επαναστατική»…
      • Νικόλας Κοσματόπουλος: «Το Ισραήλ έχει μεθύσει από...
      • Το απολιθωμένο δάσος / The Petrified Forest (1936...
      • Το πολιτικό βιογραφικό ενός αριβίστα
      • Ρωμαίος, Ιουλιέτα και τα σκοτάδια:Το θαυμάσιο βιβ...
      • Για τους λάτρεις των υπερφυσικών ιστοριών και του ...
      • Art Central 2025 | (ASMR) | Sound 360 | 4KHK | TV:...
      • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ;ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙ...
      • Τζέφρι Σακς στον υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ: «...
      • Βιωματικά εργαστήρια με τίτλο: ''Η γυναικεία ποίησ...
      • Ημερίδα με τίτλο: ''Ο Αριστοτέλης σήμερα : Πολιτικ...
      • Ήρθε το τέλος της απεχθούς κολονοσκόπησης;
      • Το "κυνήγι μαγισσών" στην αμερικανική Τέχνη από ...
      • Ίδια μεράκια , άλλες εποχές: ένα συμποτικό επίγραμ...
      • Σαντιρβάν: Ένα μνημείο που κουβαλά την ιστορία της...
      • Goodbye, Windows 10!
      • Χριστόφορος Ζαραλίκος -ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑ...
      • Let it flow: Γιατί ο ποταμός Αώος πρέπει να μείνει...
      • "Ανασταίνοντας" αρώματα από την αρχαία Πύλο
      • Dmitri Shostakovich Symphony No. 5 - RCO - Elim Ch...
      • Κωνσταντίνος Τζαμιώτης: "Θα πέσει η νύχτα" (2025):...
      • Το Τσιτάχ, η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Σχολείο: Καλ...
      • The Big Combo / Αριστοκράτες του εγκλήματος (1955)
      • Αποκλείστε το γενοκτόνο Ισραήλ απ’ το Μουντιάλ!
      • Πόσα μήλα την ημέρα κάνουν πράγματι τον γιατρό πέρα;
      • Oι Ταινίεςτης εβδομάδας στους Κινηματογράφους της...
      • ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ
      • Ο δήμιος των κολασμένων/Brute Force 1947 : η πρώτ...
      • Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές στο ΑΠΘ: ...
      • ARTGENÈVE 2025 SALON D'ART (4K) + SOLO SHOWS & ART...
      • ΙΣΤΟΡΙΚΑ NTOKOYMENTA: Το Κίνημα Εθνικής Αμύνης κα...
      • ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙ...
      • Γιατί δεν ενεργοποιήθηκαν εναντίον των ισραηλινών...
      • Nathalie Stutzmann: Bach - Saint Matthew Passion, ...
      • Αμοιβαίος πόνος
      • Οι Αμερικανοί κέρδισαν 350 εκατ. ευρώ για διαφθο...
      • The Woman in the Window (Η γυναίκα της βιτρίνας 1944)
      • Υπερβολές, ψέματα, μισαλλοδοξία – Η ρητορική του Τ...
      • Τσίπρας: λόγος χωρίς τα δίπολα Δεξια-Αριστερά & Π...
      • Πέδρο Σάντσεθ: "Αποκλείστε το Ισραήλ από τις διεθ...
      • Το ακούσαμε κι αυτό: ο Άδωνις δεν αναγνωρίζει το Δ...
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2576)
    • ►  Δεκεμβρίου (67)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ▼  Σεπτεμβρίου (206)
      • (HD) Vivaldi: Le quattro stagioni | Midori Seiler ...
      • «Παγίδα για το σώμα της νεότητας ο έρωτας· παγίδα ...
      • Το τέλος του διεθνούς δικαίου στη Γάζα
      • Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης δεν πρέπει να ιδιωτ...
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ
      • D.O.A./ Κυνηγώντας τον δολοφόνο μου (1950)
      • Και το ερώτημα παραμένει: πόσο μπορεί να αντέξει έ...
      • Οι τιμές των σπιτιών χορεύουν στην κορυφή του Έβε...
      • ΒΟΗΘΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ!
      • 🎨🎵 TV Wall Art Slideshow with Music | Artistic S...
      • Charade / Ραντεβού στο Παρίσι (1963) : από τις τα...
      • Αναβιώνοντας τη ρωμαϊκή αρχαιότητα στην...Ελβετία
      • Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη γλώσσα του ναζισμ...
      • Ισραηλινοί στρατιώτες / Σκοτώσαμε παιδιά και έχουμ...
      • Shani Diluka "Renaissance" - live at the Abbaye r...
      • Βρεθήκαμε στη μεγαλειώδη Ιταλική απεργία για την Π...
      • Η μεγαλειώδης επίθεση της Σλοβένας προέδρου κατά ...
      • Blood on the Sun (1945)
      • “Ως Παλαιστίνιοι και Εβραίοι συνεργάτες, αντιστεκό...
      • Σταύρος Ζουμπουλάκης: «Αφού λοι­πόν ονο­μά­σου­με ...
      • Δύση VS Ρωσίας : ποιος ευθύνεται για την κλιμάκωση...
      • Το ιδεώδες του «δημοκρατικού καπιταλισμού» αλά Τσί...
      • Βάραγγοι: ο φόβος και ο τρόμος της Ευρώπης επί αιώνες
      • ΑΠΛΩΣ ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!
      • Όλα δείχνουν ότι η Εξεταστική της Βουλής για τον Ο...
      • Birds on a Wire - La Jeunesse des Morts | France T...
      • Stalingrad: Dogs, Do You Want to Live Forever?Σκυλ...
      • ΠΑΘΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
      • Τα βιβλία του φθινοπώρου 2025: Τι θα διαβάσουμε τι...
      • «Πρέπει να απελευθερώσουμε την Παλαιστίνη» – Ο πρό...
      • Γιατί η Ελλάδα δεν συνέλαβε τον καταζητούμενο Νετα...
      • Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του καπιταλισμού ή όλ...
      • Ο ΕΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ
      • ΖΑΡΑΛΙΚΟΣ : ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΑΤΥΧΗΜΑ...ΕΙΝΑΙ ΓEΝΟΚΤΟΝΙΑ
      • Penelope Appleyard , Ode to Pity
      • Πριν από τη θύελλα / Foreign Correspondent /Ξένος ...
      • Ποιος θα ορθώσει ανάστημα στον άνθρωπο που συμπερι...
      • Μπέρνι Σάντερς: Το αμερικανικό πολιτικό σύστημα έχ...
      • Ο ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ ΚΑΚΟΣ ΣΤΟ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ...
      • The Public Enemy /Ο εχθρός της κοινωνίας (1931)
      • Στην επικράτεια του Μητσοτάκη όλα... φθηνά, όλα......
      • Η πολιτική ως φόνος και η πολιτική ως ζωή
      • Rachmaninoff & Tchaikovsky Trios: Daniel Lozakovic...
      • Ο τοκετός στην Ελλάδα, αρχαία Ελλάδα .Ένα επίγραμ...
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: Μήπως ήρθε το τέλος της συγγραφ...
      • Γιατρός : ένα ψυχοφθόρο λειτούργημα
      • Πληγωμένος Αετός /Algiers (1938)
      • Εφημερίδα των Συντακτών: Αλλάζει χέρια «χωρίς να ...
      • Παιδί Τραύμα – Κανένας (official lyric video)
      • Camerata Romeu – Classical Music at Museum | Καμερ...
      • ΠΡΟΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ ΟΙΝΟΠΟΙΟΥ...
      • Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ
      • David Hockney
      • “SUDDENLY” (1954) Οι τρομοκράτες: μια καλτ ταινία,...
      • Ο ισραηλινός μαέστρος Ιλάν Βόλκοφ καταδικάζει την ...
      • Η ωραία εταίρα Πλαγγόνα (Πασιφίλη) με τα ακριβά γ...
      • ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ ΣΤΟ ΔΙΟΝ -Πώς μεταφέρθηκε...
      • Κι όμως τα fake news βασίλευαν και στην αρχαιότητα!
      • Τίτος Πατρίκιος: Η «αλήθεια είναι επαναστατική»…
      • Νικόλας Κοσματόπουλος: «Το Ισραήλ έχει μεθύσει από...
      • Το απολιθωμένο δάσος / The Petrified Forest (1936...
      • Το πολιτικό βιογραφικό ενός αριβίστα
      • Ρωμαίος, Ιουλιέτα και τα σκοτάδια:Το θαυμάσιο βιβ...
      • Για τους λάτρεις των υπερφυσικών ιστοριών και του ...
      • Art Central 2025 | (ASMR) | Sound 360 | 4KHK | TV:...
      • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ;ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙ...
      • Τζέφρι Σακς στον υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ: «...
      • Βιωματικά εργαστήρια με τίτλο: ''Η γυναικεία ποίησ...
      • Ημερίδα με τίτλο: ''Ο Αριστοτέλης σήμερα : Πολιτικ...
      • Ήρθε το τέλος της απεχθούς κολονοσκόπησης;
      • Το "κυνήγι μαγισσών" στην αμερικανική Τέχνη από ...
      • Ίδια μεράκια , άλλες εποχές: ένα συμποτικό επίγραμ...
      • Σαντιρβάν: Ένα μνημείο που κουβαλά την ιστορία της...
      • Goodbye, Windows 10!
      • Χριστόφορος Ζαραλίκος -ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑ...
      • Let it flow: Γιατί ο ποταμός Αώος πρέπει να μείνει...
      • "Ανασταίνοντας" αρώματα από την αρχαία Πύλο
      • Dmitri Shostakovich Symphony No. 5 - RCO - Elim Ch...
      • Κωνσταντίνος Τζαμιώτης: "Θα πέσει η νύχτα" (2025):...
      • Το Τσιτάχ, η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Σχολείο: Καλ...
      • The Big Combo / Αριστοκράτες του εγκλήματος (1955)
      • Αποκλείστε το γενοκτόνο Ισραήλ απ’ το Μουντιάλ!
      • Πόσα μήλα την ημέρα κάνουν πράγματι τον γιατρό πέρα;
      • Oι Ταινίεςτης εβδομάδας στους Κινηματογράφους της...
      • ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ
      • Ο δήμιος των κολασμένων/Brute Force 1947 : η πρώτ...
      • Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές στο ΑΠΘ: ...
      • ARTGENÈVE 2025 SALON D'ART (4K) + SOLO SHOWS & ART...
      • ΙΣΤΟΡΙΚΑ NTOKOYMENTA: Το Κίνημα Εθνικής Αμύνης κα...
      • ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙ...
      • Γιατί δεν ενεργοποιήθηκαν εναντίον των ισραηλινών...
      • Nathalie Stutzmann: Bach - Saint Matthew Passion, ...
      • Αμοιβαίος πόνος
      • Οι Αμερικανοί κέρδισαν 350 εκατ. ευρώ για διαφθο...
      • The Woman in the Window (Η γυναίκα της βιτρίνας 1944)
      • Υπερβολές, ψέματα, μισαλλοδοξία – Η ρητορική του Τ...
      • Τσίπρας: λόγος χωρίς τα δίπολα Δεξια-Αριστερά & Π...
      • Πέδρο Σάντσεθ: "Αποκλείστε το Ισραήλ από τις διεθ...
      • Το ακούσαμε κι αυτό: ο Άδωνις δεν αναγνωρίζει το Δ...
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.