gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 18, 2025

The Big Combo / Αριστοκράτες του εγκλήματος (1955)


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/The_Big_Combo_poster.jpg 

The Big Combo (1955) / Αριστοκράτες του εγκλήματος. 
 

Βικιπαίδεια :Αριστοκράτες του εγκλήματος

ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΓΛΟΥ

«Ένας μισογύνης αστυνομικός, που παραπονιέται πως αμείβεται ελάχιστα, έχει βάλει ως στόχο της ζωής του να εξοντώσει έναν κομψό, όμορφο και με πολλά χρήματα παντρεμένο γκάνγκστερ, που έχει δεσμό με μια πανέμορφη κοπέλα, την οποία επιθυμεί ο εκπρόσωπος του νόμου. Ο γκάνγκστερ περιγράφεται ως μια μανιακή φιγούρα, ενώ η σύζυγός του είναι ψυχοπαθής. Ακολουθούν συγκρούσεις και ανατροπές, πολλή βία ως το εκπληκτικό, αμφίσημο φινάλε.

Ο παραγνωρισμένος μετρ Τζόζεφ Λιούις παραλαμβάνει ένα έξοχο σενάριο του μέγιστου Φίλιπ Γιόρνταν και τελικά παρακάμπτει το γκανγκστερικό φιλμ, καταλήγοντας σε μια κοινωνιολογική και ψυχολογική σπουδή στο νέο κοινωνικό συμβόλαιο της Αμερικής του `55 και του τέλους της επιτροπής Μακάρθι.

Υψηλή αισθητική, αριστοτεχνική σκηνοθεσία, μια εκπληκτική μουσική επένδυση από τον Ντέιβιντ Ράκσιν και μια ντοκιμαντερίστικη φωτογραφία από τον Τζον Άλτον.

Ο Λιούις αφηγείται με μια συνέχεια μεγάλων πλάνων, για να φθάσει στο τελικό κοινωνιολογικό συμπέρασμα. Ταυτότητες, ρόλοι λιώνουν, με τις σχέσεις εξουσίας να εμφανίζονται είτε ως η αστυνομική  επιτήρηση είτε ως η βία του χρήματος, που εξαγοράζει τα πάντα. Ο αστυνομικός  επιθυμεί να παραλάβει το ρόλο του γκάνγκστερ στο επίπεδο της μεγάλης του δύναμης και την επικαρπία του κορμιού της πανέμορφης κοπέλας.
Δεν θα διστάσω να εκφραστώ με θαυμασμό γι’ αυτό το αριστούργημα, που με τη μορφή του γκάνγκστερ-νουάρ κάνει σχόλιο για το μεγάλο αναγκαίο συμβιβασμό που απαιτεί η κοινωνική συνοχή. Η Αμερική υπερασπίζεται το σύστημά της και εκφράζει τις ευχές για κοινωνική συμφιλίωση, μια γέφυρα τόσο αναγκαία όσο και απαραίτητη. Ο γκανγκστερισμός αποσύρεται, ο νόμος θριαμβεύει, η κοπέλα επιστρέφει στο δρόμο της αρετής, αλλά η σκιαγραφία του αστυνομικού παραμένει συνειδητά ασαφής. Το μεγάλο χάσμα γεφυρώνεται κι αυτό σημαίνει και ευρύτερα κοινωνιολογικά σημαινόμενα. Το εκπληκτικό τέλος δείχνει την αυγή να ροδίζει, το σκοτάδι να αποχωρεί. Όλα παίζονται, όλα αμφίσημα, μαζί για νέους ρόλους ή για μια μεγάλη συναίνεση. Υπέροχο φιλμ».

ΔΕΚΑ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ  «ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ»

Εξάλλου, δέκα λόγοι για να μην χάσετε τους Αριστοκράτες του εγκλήματος είναι οι ακόλουθοι:

1.    Για το εκπληκτικό σενάριο που αναζητάει γέφυρες συμφιλίωσης  στη μεταμακαρθική Αμερική.
2.    Για την εξαιρετική και λειτουργική κολλώδη, μουντή, ασπρόμαυρη φωτογραφία του Τζον Άλτον
3.    Για την τζαζ επένδυση του Ντέιβιντ Ράκσιν, που «ντύνει» όλη την ταινία με μια αναμονή.
4.    Για την αριστοτεχνική σκηνοθεσία  του παραγνωρισμένου μετρ Τζόζεφ Λιούις
5.    Για το εκπληκτικό, ελλειπτικό φινάλε
6.    Για τα σοβαρά  ηθικά διλήμματα που θέτει το φιλμ.
7.    Για τα τρία πρόσωπα  της γυναίκας: η μία νεκρή, η άλλη ψυχοπαθής, η Τρίτη όμορφη και νέα φιλενάδα του γκάνγκστερ.
8.    Για την επέκταση των ορίων του φιλμ- νουάρ στο επίπεδο της κοινωνικής αλληγορίας
9.    Για τα αινιγματικά κίνητρα του αστυνομικού και ιχνηλάτη δηλαδή του νόμου
10.    Για την απόδειξη πως το κλασικό φιλμ- νουάρ ήταν για τους Αμερικανούς σκηνοθέτες ένα κατ’ εξοχή πεδίο υπόγειων, κοινωνικών και πολιτικών αναφορών.

Πηγή: alterthess.gr

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
 
Η ανάρτηση του Video δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα ούτε πρόθεση παραβίασης ξένων πνευματικών δικαιωμάτων.  Οι εικόνες χρησιμοποιούνται μόνο για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς, δεν είναι διαθέσιμες για εκτύπωση ούτε  για  πώληση, καθώς ενδέχεται να υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Εμφανίζονται εδώ στην ενότητα για τη  Δίκαιη Χρήση.                                                                                                                                                            Το αρχειακό και μη  υλικό  που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα βρίσκεται διαθέσιμο In public domain (ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων) στο διαδίκτυο , επιλέγεται  με ποιοτικά κριτήρια και αναρτάται για στοχευμένους ιστορικούς, ψυχαγωγικούς, αισθητικούς, παιδαγωγικούς λόγους.                                                                                                                                                                          Στόχος του ιστολογίου, ειδικότερα,   είναι να γίνουν η Επιστήμη , η Ιστορία , η Τέχνη και η  Λογοτεχνία  δωρεάν προσβάσιμες από  όλους: από  άτομα με προβλήματα όρασης, από μαθητές και  εκπαιδευτικούς,  από  όποιον/αν  επιθυμεί να αξιοποιήσει τον ελεύθερο χρόνο του/της διασκεδάζοντας  και ενδυναμώνοντας το πνεύμα του/της.
 

Πηγή της  ταινίας : youtube.com (The movie is in Public Domain)Public Domain Gif GIFs | Tenor

στις Σεπτεμβρίου 18, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το παράνομο εμπόριο άγριας ζωής όχι μόνο είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα στη χώρα μας, αλλά ευδοκιμεί

  Έρευνα της WWF Ελλάς για το ανεξέλεγκτο εγχώριο εμπόριο άγριων ειδών: «Ήρθαν  τα άγρια να διώξουν… τα άγρια ...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2576)
    • ►  Δεκεμβρίου (67)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ▼  Σεπτεμβρίου (206)
      • (HD) Vivaldi: Le quattro stagioni | Midori Seiler ...
      • «Παγίδα για το σώμα της νεότητας ο έρωτας· παγίδα ...
      • Το τέλος του διεθνούς δικαίου στη Γάζα
      • Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης δεν πρέπει να ιδιωτ...
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ
      • D.O.A./ Κυνηγώντας τον δολοφόνο μου (1950)
      • Και το ερώτημα παραμένει: πόσο μπορεί να αντέξει έ...
      • Οι τιμές των σπιτιών χορεύουν στην κορυφή του Έβε...
      • ΒΟΗΘΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ!
      • 🎨🎵 TV Wall Art Slideshow with Music | Artistic S...
      • Charade / Ραντεβού στο Παρίσι (1963) : από τις τα...
      • Αναβιώνοντας τη ρωμαϊκή αρχαιότητα στην...Ελβετία
      • Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη γλώσσα του ναζισμ...
      • Ισραηλινοί στρατιώτες / Σκοτώσαμε παιδιά και έχουμ...
      • Shani Diluka "Renaissance" - live at the Abbaye r...
      • Βρεθήκαμε στη μεγαλειώδη Ιταλική απεργία για την Π...
      • Η μεγαλειώδης επίθεση της Σλοβένας προέδρου κατά ...
      • Blood on the Sun (1945)
      • “Ως Παλαιστίνιοι και Εβραίοι συνεργάτες, αντιστεκό...
      • Σταύρος Ζουμπουλάκης: «Αφού λοι­πόν ονο­μά­σου­με ...
      • Δύση VS Ρωσίας : ποιος ευθύνεται για την κλιμάκωση...
      • Το ιδεώδες του «δημοκρατικού καπιταλισμού» αλά Τσί...
      • Βάραγγοι: ο φόβος και ο τρόμος της Ευρώπης επί αιώνες
      • ΑΠΛΩΣ ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!
      • Όλα δείχνουν ότι η Εξεταστική της Βουλής για τον Ο...
      • Birds on a Wire - La Jeunesse des Morts | France T...
      • Stalingrad: Dogs, Do You Want to Live Forever?Σκυλ...
      • ΠΑΘΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
      • Τα βιβλία του φθινοπώρου 2025: Τι θα διαβάσουμε τι...
      • «Πρέπει να απελευθερώσουμε την Παλαιστίνη» – Ο πρό...
      • Γιατί η Ελλάδα δεν συνέλαβε τον καταζητούμενο Νετα...
      • Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του καπιταλισμού ή όλ...
      • Ο ΕΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ
      • ΖΑΡΑΛΙΚΟΣ : ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΑΤΥΧΗΜΑ...ΕΙΝΑΙ ΓEΝΟΚΤΟΝΙΑ
      • Penelope Appleyard , Ode to Pity
      • Πριν από τη θύελλα / Foreign Correspondent /Ξένος ...
      • Ποιος θα ορθώσει ανάστημα στον άνθρωπο που συμπερι...
      • Μπέρνι Σάντερς: Το αμερικανικό πολιτικό σύστημα έχ...
      • Ο ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ ΚΑΚΟΣ ΣΤΟ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ...
      • The Public Enemy /Ο εχθρός της κοινωνίας (1931)
      • Στην επικράτεια του Μητσοτάκη όλα... φθηνά, όλα......
      • Η πολιτική ως φόνος και η πολιτική ως ζωή
      • Rachmaninoff & Tchaikovsky Trios: Daniel Lozakovic...
      • Ο τοκετός στην Ελλάδα, αρχαία Ελλάδα .Ένα επίγραμ...
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: Μήπως ήρθε το τέλος της συγγραφ...
      • Γιατρός : ένα ψυχοφθόρο λειτούργημα
      • Πληγωμένος Αετός /Algiers (1938)
      • Εφημερίδα των Συντακτών: Αλλάζει χέρια «χωρίς να ...
      • Παιδί Τραύμα – Κανένας (official lyric video)
      • Camerata Romeu – Classical Music at Museum | Καμερ...
      • ΠΡΟΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ ΟΙΝΟΠΟΙΟΥ...
      • Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ
      • David Hockney
      • “SUDDENLY” (1954) Οι τρομοκράτες: μια καλτ ταινία,...
      • Ο ισραηλινός μαέστρος Ιλάν Βόλκοφ καταδικάζει την ...
      • Η ωραία εταίρα Πλαγγόνα (Πασιφίλη) με τα ακριβά γ...
      • ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ ΣΤΟ ΔΙΟΝ -Πώς μεταφέρθηκε...
      • Κι όμως τα fake news βασίλευαν και στην αρχαιότητα!
      • Τίτος Πατρίκιος: Η «αλήθεια είναι επαναστατική»…
      • Νικόλας Κοσματόπουλος: «Το Ισραήλ έχει μεθύσει από...
      • Το απολιθωμένο δάσος / The Petrified Forest (1936...
      • Το πολιτικό βιογραφικό ενός αριβίστα
      • Ρωμαίος, Ιουλιέτα και τα σκοτάδια:Το θαυμάσιο βιβ...
      • Για τους λάτρεις των υπερφυσικών ιστοριών και του ...
      • Art Central 2025 | (ASMR) | Sound 360 | 4KHK | TV:...
      • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ;ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙ...
      • Τζέφρι Σακς στον υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ: «...
      • Βιωματικά εργαστήρια με τίτλο: ''Η γυναικεία ποίησ...
      • Ημερίδα με τίτλο: ''Ο Αριστοτέλης σήμερα : Πολιτικ...
      • Ήρθε το τέλος της απεχθούς κολονοσκόπησης;
      • Το "κυνήγι μαγισσών" στην αμερικανική Τέχνη από ...
      • Ίδια μεράκια , άλλες εποχές: ένα συμποτικό επίγραμ...
      • Σαντιρβάν: Ένα μνημείο που κουβαλά την ιστορία της...
      • Goodbye, Windows 10!
      • Χριστόφορος Ζαραλίκος -ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑ...
      • Let it flow: Γιατί ο ποταμός Αώος πρέπει να μείνει...
      • "Ανασταίνοντας" αρώματα από την αρχαία Πύλο
      • Dmitri Shostakovich Symphony No. 5 - RCO - Elim Ch...
      • Κωνσταντίνος Τζαμιώτης: "Θα πέσει η νύχτα" (2025):...
      • Το Τσιτάχ, η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Σχολείο: Καλ...
      • The Big Combo / Αριστοκράτες του εγκλήματος (1955)
      • Αποκλείστε το γενοκτόνο Ισραήλ απ’ το Μουντιάλ!
      • Πόσα μήλα την ημέρα κάνουν πράγματι τον γιατρό πέρα;
      • Oι Ταινίεςτης εβδομάδας στους Κινηματογράφους της...
      • ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ
      • Ο δήμιος των κολασμένων/Brute Force 1947 : η πρώτ...
      • Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές στο ΑΠΘ: ...
      • ARTGENÈVE 2025 SALON D'ART (4K) + SOLO SHOWS & ART...
      • ΙΣΤΟΡΙΚΑ NTOKOYMENTA: Το Κίνημα Εθνικής Αμύνης κα...
      • ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙ...
      • Γιατί δεν ενεργοποιήθηκαν εναντίον των ισραηλινών...
      • Nathalie Stutzmann: Bach - Saint Matthew Passion, ...
      • Αμοιβαίος πόνος
      • Οι Αμερικανοί κέρδισαν 350 εκατ. ευρώ για διαφθο...
      • The Woman in the Window (Η γυναίκα της βιτρίνας 1944)
      • Υπερβολές, ψέματα, μισαλλοδοξία – Η ρητορική του Τ...
      • Τσίπρας: λόγος χωρίς τα δίπολα Δεξια-Αριστερά & Π...
      • Πέδρο Σάντσεθ: "Αποκλείστε το Ισραήλ από τις διεθ...
      • Το ακούσαμε κι αυτό: ο Άδωνις δεν αναγνωρίζει το Δ...
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2576)
    • ►  Δεκεμβρίου (67)
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ▼  Σεπτεμβρίου (206)
      • (HD) Vivaldi: Le quattro stagioni | Midori Seiler ...
      • «Παγίδα για το σώμα της νεότητας ο έρωτας· παγίδα ...
      • Το τέλος του διεθνούς δικαίου στη Γάζα
      • Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης δεν πρέπει να ιδιωτ...
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ
      • D.O.A./ Κυνηγώντας τον δολοφόνο μου (1950)
      • Και το ερώτημα παραμένει: πόσο μπορεί να αντέξει έ...
      • Οι τιμές των σπιτιών χορεύουν στην κορυφή του Έβε...
      • ΒΟΗΘΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ!
      • 🎨🎵 TV Wall Art Slideshow with Music | Artistic S...
      • Charade / Ραντεβού στο Παρίσι (1963) : από τις τα...
      • Αναβιώνοντας τη ρωμαϊκή αρχαιότητα στην...Ελβετία
      • Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη γλώσσα του ναζισμ...
      • Ισραηλινοί στρατιώτες / Σκοτώσαμε παιδιά και έχουμ...
      • Shani Diluka "Renaissance" - live at the Abbaye r...
      • Βρεθήκαμε στη μεγαλειώδη Ιταλική απεργία για την Π...
      • Η μεγαλειώδης επίθεση της Σλοβένας προέδρου κατά ...
      • Blood on the Sun (1945)
      • “Ως Παλαιστίνιοι και Εβραίοι συνεργάτες, αντιστεκό...
      • Σταύρος Ζουμπουλάκης: «Αφού λοι­πόν ονο­μά­σου­με ...
      • Δύση VS Ρωσίας : ποιος ευθύνεται για την κλιμάκωση...
      • Το ιδεώδες του «δημοκρατικού καπιταλισμού» αλά Τσί...
      • Βάραγγοι: ο φόβος και ο τρόμος της Ευρώπης επί αιώνες
      • ΑΠΛΩΣ ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!
      • Όλα δείχνουν ότι η Εξεταστική της Βουλής για τον Ο...
      • Birds on a Wire - La Jeunesse des Morts | France T...
      • Stalingrad: Dogs, Do You Want to Live Forever?Σκυλ...
      • ΠΑΘΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
      • Τα βιβλία του φθινοπώρου 2025: Τι θα διαβάσουμε τι...
      • «Πρέπει να απελευθερώσουμε την Παλαιστίνη» – Ο πρό...
      • Γιατί η Ελλάδα δεν συνέλαβε τον καταζητούμενο Νετα...
      • Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του καπιταλισμού ή όλ...
      • Ο ΕΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ
      • ΖΑΡΑΛΙΚΟΣ : ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΑΤΥΧΗΜΑ...ΕΙΝΑΙ ΓEΝΟΚΤΟΝΙΑ
      • Penelope Appleyard , Ode to Pity
      • Πριν από τη θύελλα / Foreign Correspondent /Ξένος ...
      • Ποιος θα ορθώσει ανάστημα στον άνθρωπο που συμπερι...
      • Μπέρνι Σάντερς: Το αμερικανικό πολιτικό σύστημα έχ...
      • Ο ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ ΚΑΚΟΣ ΣΤΟ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ...
      • The Public Enemy /Ο εχθρός της κοινωνίας (1931)
      • Στην επικράτεια του Μητσοτάκη όλα... φθηνά, όλα......
      • Η πολιτική ως φόνος και η πολιτική ως ζωή
      • Rachmaninoff & Tchaikovsky Trios: Daniel Lozakovic...
      • Ο τοκετός στην Ελλάδα, αρχαία Ελλάδα .Ένα επίγραμ...
      • Τεχνητή Νοημοσύνη: Μήπως ήρθε το τέλος της συγγραφ...
      • Γιατρός : ένα ψυχοφθόρο λειτούργημα
      • Πληγωμένος Αετός /Algiers (1938)
      • Εφημερίδα των Συντακτών: Αλλάζει χέρια «χωρίς να ...
      • Παιδί Τραύμα – Κανένας (official lyric video)
      • Camerata Romeu – Classical Music at Museum | Καμερ...
      • ΠΡΟΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ ΟΙΝΟΠΟΙΟΥ...
      • Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ
      • David Hockney
      • “SUDDENLY” (1954) Οι τρομοκράτες: μια καλτ ταινία,...
      • Ο ισραηλινός μαέστρος Ιλάν Βόλκοφ καταδικάζει την ...
      • Η ωραία εταίρα Πλαγγόνα (Πασιφίλη) με τα ακριβά γ...
      • ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ ΣΤΟ ΔΙΟΝ -Πώς μεταφέρθηκε...
      • Κι όμως τα fake news βασίλευαν και στην αρχαιότητα!
      • Τίτος Πατρίκιος: Η «αλήθεια είναι επαναστατική»…
      • Νικόλας Κοσματόπουλος: «Το Ισραήλ έχει μεθύσει από...
      • Το απολιθωμένο δάσος / The Petrified Forest (1936...
      • Το πολιτικό βιογραφικό ενός αριβίστα
      • Ρωμαίος, Ιουλιέτα και τα σκοτάδια:Το θαυμάσιο βιβ...
      • Για τους λάτρεις των υπερφυσικών ιστοριών και του ...
      • Art Central 2025 | (ASMR) | Sound 360 | 4KHK | TV:...
      • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ;ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙ...
      • Τζέφρι Σακς στον υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ: «...
      • Βιωματικά εργαστήρια με τίτλο: ''Η γυναικεία ποίησ...
      • Ημερίδα με τίτλο: ''Ο Αριστοτέλης σήμερα : Πολιτικ...
      • Ήρθε το τέλος της απεχθούς κολονοσκόπησης;
      • Το "κυνήγι μαγισσών" στην αμερικανική Τέχνη από ...
      • Ίδια μεράκια , άλλες εποχές: ένα συμποτικό επίγραμ...
      • Σαντιρβάν: Ένα μνημείο που κουβαλά την ιστορία της...
      • Goodbye, Windows 10!
      • Χριστόφορος Ζαραλίκος -ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑ...
      • Let it flow: Γιατί ο ποταμός Αώος πρέπει να μείνει...
      • "Ανασταίνοντας" αρώματα από την αρχαία Πύλο
      • Dmitri Shostakovich Symphony No. 5 - RCO - Elim Ch...
      • Κωνσταντίνος Τζαμιώτης: "Θα πέσει η νύχτα" (2025):...
      • Το Τσιτάχ, η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Σχολείο: Καλ...
      • The Big Combo / Αριστοκράτες του εγκλήματος (1955)
      • Αποκλείστε το γενοκτόνο Ισραήλ απ’ το Μουντιάλ!
      • Πόσα μήλα την ημέρα κάνουν πράγματι τον γιατρό πέρα;
      • Oι Ταινίεςτης εβδομάδας στους Κινηματογράφους της...
      • ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ
      • Ο δήμιος των κολασμένων/Brute Force 1947 : η πρώτ...
      • Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές στο ΑΠΘ: ...
      • ARTGENÈVE 2025 SALON D'ART (4K) + SOLO SHOWS & ART...
      • ΙΣΤΟΡΙΚΑ NTOKOYMENTA: Το Κίνημα Εθνικής Αμύνης κα...
      • ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙ...
      • Γιατί δεν ενεργοποιήθηκαν εναντίον των ισραηλινών...
      • Nathalie Stutzmann: Bach - Saint Matthew Passion, ...
      • Αμοιβαίος πόνος
      • Οι Αμερικανοί κέρδισαν 350 εκατ. ευρώ για διαφθο...
      • The Woman in the Window (Η γυναίκα της βιτρίνας 1944)
      • Υπερβολές, ψέματα, μισαλλοδοξία – Η ρητορική του Τ...
      • Τσίπρας: λόγος χωρίς τα δίπολα Δεξια-Αριστερά & Π...
      • Πέδρο Σάντσεθ: "Αποκλείστε το Ισραήλ από τις διεθ...
      • Το ακούσαμε κι αυτό: ο Άδωνις δεν αναγνωρίζει το Δ...
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.