Κυριακή, Ιουνίου 26, 2022

Χατζηφραγκέτα - Ταξικό - Official Audio Release

Περασμένα ξεχασμένα όσα ζήσαμε, ένα έχω να σου πω πως τη γαμήσαμε, δεν υπάρχει πισωγύρισμα για μας τους δυο. Ήμουνα ελαστικός κι εσύ εγωίστρια, ήμουνα αριστερός κι εσύ καπιταλίστρια, ήσουνα θαμώνας σε πρωτοκλασάτα μαγαζιά. Μα εγώ ξέρω ένα παγκάκι, γνωρίζω τον περιπτερά, πίνω τη μπύρα απ' το κουτάκι, και είμαι από τα καλά παιδιά. Εσύ κυρία θες να μείνεις, κι εγώ απλά περαστικός. Εσύ απλά έχεις και τα δίνεις, κι εγώ καρμίρης και φτωχός. Και ταξικά, το πράγμα δεν τσουλάει, το ξέρω δε σου πάει να τα 'χεις με φτωχό. Μα και φροϋδικά, να σ' το εξηγήσω Μαίρη, σε άγει και σε φέρει, το υπερεγώ. Κρίμα όμως που όλα κάποτε τελειώνουνε, πάμε λίγο πιο ρηχά για να πατώνουμε, και οι άκυρες ατάκες θα 'ναι πάντα μενού. Αλλάζω θέμα και σε πάω γενικότερα, κι αφήνω τα αισθηματικά για λίγο αργότερα, πες μου αν όντως πιστεύεις στην ύπαρξη του Θεού. Γιατί εγώ ξέρω ένα παγκάκι, γνωρίζω τον περιπτερά, πίνω τη μπύρα από το κουτάκι, και είμαι από τα καλά παιδιά. Εσύ κυρία θες να μείνεις, και εγώ απλά περαστικός. Τώρα τον πόνο σου να τον εσβήνεις, σε ένα ουίσκι on the rocks. Και ταξικά, το πράγμα δεν τσουλάει, το ξέρω δε σου πάει, να τα 'χεις με φτωχό. Μα και φροϋδικά, να στο εξηγήσω Μαίρη, σε άγει και σε φέρει, το υπερεγώ.—via http://stixos.eu

Οι Χατζηφραγκέτα Full band στo Faliro Summer Theater 

ΤΑΞΙΚΟ

 

Περασμένα ξεχασμένα όσα ζήσαμε,
ένα έχω να σου πω πως τη γαμήσαμε,
δεν υπάρχει πισωγύρισμα για μας τους δυο.

Ήμουνα ελαστικός κι εσύ εγωίστρια,
ήμουνα αριστερός κι εσύ καπιταλίστρια,
ήσουνα θαμώνας σε πρωτοκλασάτα μαγαζιά.

Μα εγώ ξέρω ένα παγκάκι,
γνωρίζω τον περιπτερά,
πίνω τη μπύρα απ' το κουτάκι,
και είμαι από τα καλά παιδιά.
Εσύ κυρία θες να μείνεις,
κι εγώ απλά περαστικός.
Εσύ απλά έχεις και τα δίνεις,
κι εγώ καρμίρης και φτωχός.

Και ταξικά, το πράγμα δεν τσουλάει,
το ξέρω δε σου πάει να τα 'χεις με φτωχό.
Μα και φροϋδικά, να σ' το εξηγήσω Μαίρη,
σε άγει και σε φέρει, το υπερεγώ.

Κρίμα όμως που όλα κάποτε τελειώνουνε,
πάμε λίγο πιο ρηχά για να πατώνουμε,
και οι άκυρες ατάκες θα 'ναι πάντα μενού.

Αλλάζω θέμα και σε πάω γενικότερα,
κι αφήνω τα αισθηματικά για λίγο αργότερα,
πες μου αν όντως πιστεύεις στην ύπαρξη του Θεού.

Γιατί εγώ ξέρω ένα παγκάκι,
γνωρίζω τον περιπτερά,
πίνω τη μπύρα από το κουτάκι,
και είμαι από τα καλά παιδιά.
Εσύ κυρία θες να μείνεις,
και εγώ απλά περαστικός.
Τώρα τον πόνο σου να τον εσβήνεις,
σε ένα ουίσκι on the rocks.

Και ταξικά, το πράγμα δεν τσουλάει,
το ξέρω δε σου πάει, να τα 'χεις με φτωχό.
Μα και φροϋδικά, να στο εξηγήσω Μαίρη,
σε άγει και σε φέρει, το υπερεγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακόμα και καθηγητές πανεπιστημίων συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ όταν καταγγέλλουν τη σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα

  Η Μαργαρίτα Συγγενιώτη έγραψε στο προφίλ της στο Facebook το παρακάτω σχόλιο , το οποίο ευχαρίστως προσυπογράφουμε και αναρτούμε:   «Η Νόε...