Κυριακή, Μαρτίου 31, 2019

ΜΙΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ ΖΩΗ

Απόψε πέρασα ξανά κάτι γυρεύω
Απόψε γούσταρα να ψάξω για να βρω
Πέρασαν χρόνια που τη σκέψη μου παιδεύω
Κι είπα ξανά στις ερημιές να ξεχαστώ

Και να γυρνώ στους δρόμους για εκείνα που δεν βρήκα
Κι ας μου’ μεινε για προίκα παράπονο πικρό
Χαμένα όνειρα μου, γίνατε σαράκι
Και μου μαραίνετε το γέλιο στον καημό

Για πάρτη μου λοιπόν κι εγώ κάθε βραδάκι
Θα περπατώ πάλι στο ίδιο το στενό

Κάποιες στιγμές που με το νου μου αναρωτιέμαι
πώς θα’ ταν άραγε μια αλλιώτικη ζωή
Και αν προσπάθησα ξανά κι αν τυραννιέμαι
Πάλι θα ψάχνω στου ονείρου την πνοή

Και θα γυρνώ στους δρόμους για εκείνα που δεν έχω
Γιατί άλλο δεν αντέχω και ψάχνω για να βρω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

  Μα γίνονται καταλήψεις και στο Columbia; Γιάννης Αλμπάνης NEWS 24/7 Κοίτα να δεις τι γίνεται στην Αμε...