Όταν συνειδητοποιήσουμε ότι η γη δεν είναι για να την εκμεταλλευόμαστε ασύστολα αλλά για να την εκμεταλλευόμαστε ήπια και να τη χαιρόμαστε,
δυστυχώς το πουλάκι θα έχει πετάξει.
Στο βίντεο που αναρτούμε παρουσιάζουμε μια συνηθισμένη περιοχή της Γερμανίας, όπου η φύση απολαμβάνει τον απόλυτο σεβασμό των ανθρώπων, που έχουν καταλάβει ότι χωρίς αυτήν λίγα είναι τα ψωμιά τους.
Εκεί, βλέπετε, κυρίαρχη τάξη δεν είναι οι εργολάβοι , το δε εθνικό κτηματολόγιο εφαρμόζεται από το ...1870. Άσε που οι δημόσιες υπηρεσίες δε μασάνε τίτλους ιδιοκτησίας από την εποχή του... Καρλομάγνου.
Η πανέμορφη περιοχή Siebengebirge βρίσκεται κοντά στη Βόνη ,
από την οποία τους χωρίζει ο Ρήνος.
«Η κλεπτοκρατία εξηγεί τη δημοσκοπική αντοχή της κυβέρνησης»/ Στέλιος Κούλογλου στο ΟΡΕΝ ....
Παρασκευή, Οκτωβρίου 05, 2007
Siebengebirge (Herbst / Winter)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου