Έκοψαν τον Ανδρέα Μήτσου από Σχολικό Σύμβουλο!
Ποιοι; Οι ουτιδανοί!
Τα κομματόσκυλα που διορίστηκαν εν μια νυκτί
με το διαβόητο νόμο Παυλόπουλου του καλοκαιριού του 2004! Άλλο ένα δείγμα της "αξιοκρατίας" που υποσχέθηκαν.
Άλλη μια περίπτωση καραμπινάτης εκπαραθύρωσης
ενός "ενοχλητικού" εκπαιδευτικού, που τολμάει
να διανοείται και να συγγράφει.
Δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα οι γελοίοι "κριτές" του!
Τον καρατόμησαν σαδιστικά επειδή τους ενοχλούσε
το πνευματικό του μπόι.
Διαβάστε το παρακάτω κείμενο και θα δικαιολογήσετε την οργή μου.
***
Ποιοι; Οι ουτιδανοί!
Τα κομματόσκυλα που διορίστηκαν εν μια νυκτί
με το διαβόητο νόμο Παυλόπουλου του καλοκαιριού του 2004! Άλλο ένα δείγμα της "αξιοκρατίας" που υποσχέθηκαν.
Άλλη μια περίπτωση καραμπινάτης εκπαραθύρωσης
ενός "ενοχλητικού" εκπαιδευτικού, που τολμάει
να διανοείται και να συγγράφει.
Δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα οι γελοίοι "κριτές" του!
Τον καρατόμησαν σαδιστικά επειδή τους ενοχλούσε
το πνευματικό του μπόι.
Διαβάστε το παρακάτω κείμενο και θα δικαιολογήσετε την οργή μου.
***
Διάτρητη η διαδικασία επιλογής σχολικών συμβούλων
Ο Ανδρέας Μήτσου δεν χρειάζεται συστάσεις. Μιλούν τα βιβλία του γι' αυτόν (πάνω από δέκα) που έχουν αποσπάσει θαυμασμό και σπουδαία βραβεία: "Τα ανίσχυρα ψεύδη του Ορέστη Χαλκιόπουλου", Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος το 1996. Οι "Σφήκες", Βραβείο Γραμμάτων της Ακαδημίας Αθηνών το 2002. "Ο κ. Επισκοπάκης", το τελευταίο βιβλίο του Ανδρέα Μήτσου, είναι απ' τα βιβλία του καλοκαιριού. Αυτό που δεν ξέρουν ίσως οι αναγνώστες αυτού του σπουδαίου λογοτέχνη είναι ότι επί τριάντα χρόνια υπηρετεί την εκπαίδευση από τη θέση του φιλολόγου.
Από αφελή ρομαντισμό, όπως δήλωσε στην "Αυγή", αποφάσισε να διεκδικήσει φέτος θέση σχολικού συμβούλου. Ε, τον έκοψαν. Τον απέκλεισαν. Η επιτροπή... εξέτασης δεν τον έκρινε ικανό για το έργο αυτό. Η συνέντευξη, που φέρνει τα πάνω κάτω, τον έφερε κάτω και τον άφησε εκτός επιλογών. Πήρε 16,5 όταν οι ημέτεροι σάρωναν με τα εικοσάρια τους. Αυτός με το συγγραφικό του έργο, για το οποίο βαθμολογήθηκε με 3 και όχι με άριστα, τα βραβεία του, με το διδακτορικό του (με άριστα μάλιστα) στη Θεωρία της Λογοτεχνίας και την Κοινωνιολογία της Καθημερινότητας, με δεύτερο πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας που δεν ελήφθη υπόψη στη μοριοδότηση, με μετεκπαίδευση και με την πολύχρονη εμπειρία του στην τάξη, «έφαγε...πόρτα». Τι τον ρώτησαν στη συνέντευξη; "Για τον κ. Επισκοπάκη, το τελευταίο μου βιβλίο. Τους είπα την υπόθεση και ένας εκ των κριτών τη βρήκε στερεότυπη.
Ήταν μια τραυματική εμπειρία αυτό που πέρασα. Υπήρχε ένα κλίμα απαξίωσης και καγχασμού σε βάρος μου, λες και τα μέλη της επιτροπής γνώριζαν για μένα κάτι κακό που εγώ δεν το ήξερα. Ιδιαίτερα απαξιωτικά μου συμπεριφέρθηκαν όταν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης είπα πώς ο σχολικός σύμβουλος θα έπρεπε να μην αποκόβεται από την τάξη, αλλά δύο μέρες την εβδομάδα να διδάσκει και ο ίδιος και τις υπόλοιπες ημέρες να ασκεί τα καθήκοντά του. Ε, τότε να μείνετε στην τάξη για όλο τον καιρό μου είπαν ειρωνικά".
Να σημειωθεί ότι τα πέντε από τα επτά μέλη της επιτροπής που έκριναν τον Α. Μήτσου ήταν των Θετικών Επιστημών και όχι φιλόλογοι.
Την ίδια στιγμή που η... αξιοκρατία της κυβέρνησης της Ν.Δ. αποκλείει τον Α. Μήτσου και πολλούς ακόμα αξιόλογους ανθρώπους, επειδή δεν έχουν κομματικά διαπιστευτήρια, ξανακάνει σχολική σύμβουλο την Κατερινά Τσοτσόλη, την πρωταγωνίστρια του σκανδάλου της παράνομης αναβαθμολόγησης των γραπτών στη Θεσσαλονίκη!
Τη θέση σχολικού συμβούλου πήρε επίσης εκπαιδευτικός που παρανόμως ήταν και υποψήφια και μέλος του Συμβουλίου Επιλογής.
"Διάτρητη από κάθε άποψη η διαδικασία επιλογής Σχολικών Συμβούλων», τονίζει ο Γρηγόρης Καλομοίρης, συνδικαλιστικό στέλεχος της ΟΛΜΕ. "Η διαβόητη συνέντευξη, επισημαίνει, μετατράπηκε σε προκρούστεια κλίνη πάνω στην οποία η βαθμολογία υποψήφιων σχολικών συμβούλων κοβόταν και ραβόταν στα μέτρα των κομματικών σκοπιμοτήτων του κυβερνώντος κόμματος, με μοναδική επιδίωξη να αλλοιωθεί, όπως και αλλοιώθηκε, υπέρ 'ημετέρων' η σειρά που είχε προκύψει από την αξιολόγηση των μετρήσιμων κριτηρίων".
Ο αποκλεισμός του Ανδρέα Μήτσου ήταν η πιο τρανταχτή περίπτωση ομολογίας των πρακτικών της αναξιοκρατίας και κομματισμού. Όμως δεν ήταν η μόνη. Σε πολλές περιπτώσεις όλα έδειχναν ότι οι υποψήφιοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με μια διαδικασία αξιολόγησης που δεν βασιζόταν στις γνώσεις, την εμπειρία και τις ικανότητές τους, αλλά σε καθαρά εξωεκπαιδευτικά κριτήρια. Η κυβέρνηση παρά τις εξαγγελίες της συνέχισε την αρνητική παράδοση που θέλει τον κρατικό μηχανισμό λάφυρο.
ΑΥΓΗ, Π. ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου