Πέμπτη, Αυγούστου 24, 2023

Καθώς νυχτώνει/ όσο πεθαίνουν τα πουλιά /όσο πενθούν τα δάση/ ξεπλένω το αίμα και/ γίνεται νερό να ξεδιψάσουν οι πελαργοί και τα τρυγόνια...

 ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
https://www.visitthraki.gr/wp-content/uploads/2017/06/bridge.redrivergr-850x400.jpg

Τα δάση

[Ένα ποίημα της Ελένης Κοσμά* σε πρώτη δημοσίευση].

Το αίμα που έχω
στα δυο μου χέρια
μου το ’φεραν οι άνεμοι
και τα πουλιά του δάσους.
Καθώς νυχτώνει
όσο πεθαίνουν τα πουλιά
όσο πενθούν τα δάση
ξεπλένω το αίμα και
γίνεται νερό να ξεδιψάσουν οι πελαργοί και τα τρυγόνια·
γίνεται ξύδι να σκουπίσω τα χείλη μου·
γίνεται σύννεφο
γίνεται στάχτη
γίνεται ποταμός.
Το αίμα που έχω
στα δυο μου χέρια
τα κάνει να μοιάζουν
ματωμένα κουπιά.
Καθώς νυχτώνει
όσο βουλιάζουν τα κουπιά
όσο πενθούν οι θάλασσες
ξεπλένω το αίμα
και στα νεκρά μου χέρια
φυτρώνουν ανθοφόροι οφθαλμοί
φυτρώνουν δάση
που στις σπηλιές τους ξαποσταίνουν
τα τρομαγμένα βλέμματα
των ξένων.

* * *

https://www.didymoteicho.gr/media/k2/items/cache/5ef17ed4d733d4dc3519b291889643fe_XL.jpg

Φωτογραφίες: Ερυθροπόταμος (Διδυμότειχο)

__________________________

Ελένη Κοσμά -1984– Βιβλιοnet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα εθνικά μας χούγια

  ...