Τρίτη, Σεπτεμβρίου 20, 2022

H αποτύπωση μιας θυελλώδους εποχής της παγκόσμιας Ιστορίας (1930-1950) μέσα από τη αισθηματική πορεία μιας σχέσης

Τα καλύτερά μας χρόνια, μια από τις σπουδαιότερες ρομαντικές ταινίες όλων των εποχών 

 Η αισθηματική ιστορία του Χάμπελ και της Κέιτι, ενός αδιάφορου προς τα πολιτικά πράγματα συγγραφέα και μιας φανατικής κομουνίστριας, οι ζωές των οποίων συναντώνται κάθε τόσο ανάμεσα στις δεκαετίες του '30 και του '50, ενώ γύρω τους συμβαίνουν κοσμοϊστορικά γεγονότα.

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ πληροφορίες για την ταινία - Athinorama.gr

Τα καλύτερά μας χρόνια (αγγλ. The Way We Were) είναι μία δραματική ταινία του 1973 του Σίντνεϊ Πόλακ. Πρωταγωνιστές αυτής της ταινίας είναι η Μπάρμπρα Στρέιζαντ κι ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ. Το φιλμ αυτό προτάθηκε για 6 βραβεία Όσκαρ (μεταξύ των οποίων και Α' γυναικείου ρόλου για τη Στρέιζαντ) κι απέσπασε δύο.

Υπόθεση

Οι παράλληλοι δρόμοι δύο συμφοιτητών, οι οποίοι γνωρίζονται κατά της δεκαετία του 1930 και ερωτεύονται παρά τις διαφορές τους. Η Κέιτι (Μπάρμπρα Στρέιζαντ) είναι μια πολιτικοποιημένη και μαχητική γυναίκα ενώ ο Χάμπελ (Ρόμπερτ Ρέντφορντ) ουδέτερος κι αδιάφορος για τα πολιτικά δρώμενα. To τρέιλερ της Τρίτης: Τhe way we were - Τα καλύτερά μας χρόνια (1973)Οι δυο τους, ο ένας στον αντίποδα του άλλου θα βρουν κοινό έδαφος στον έρωτα και θα ζήσουν μια μεγάλη ιστορία αγάπης. Μετά το κολέγιο οι δρόμοι τους χωρίζουν προσωρινά και διασταυρώνονται ξανά κατά τη διάρκεια του Β' παγκοσμίου πολέμου συνάπτουν σχέση και παντρεύονται. Οι διαφορές τους όμως είναι πολύ μεγάλες για να μπορέσουν να παραμείνουν μαζί και ας αγαπιούνται. 

el,wikipedia.org

«Τα καλύτερά μας χρόνια» -Η ταινία που καθιέρωσε τον Robert Redford ως παγκόσμιο sex symbol

<iframe width="853" height="480" src="//ok.ru/videoembed/1018181126754" frameborder="0" allow="autoplay" allowfullscreen></iframe>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ:Alfred Zoff (1852-1927) - An Austrian Post-Impressionist landscape painter.

Ο Άλφρεντ Ζοφ ήταν ζωγράφος των αρχών του περασμένου αιώνα.  Ξεπέρασε τον ρεαλισμό του Biedermeier και απελευθερώθηκε με πλατιές και σαν πάσ...