Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 30, 2022

Από το κάνιστρο της παγκόσμιας Ποίησης

 

 https://ceipimg.s3.amazonaws.com/static/Sada/202203-SadaArt/Amira-women-red.jpgAmira Ashknani (Kuwait), "Women"

_____________________

Έβδομο σονέτο — επιστρέφοντας

Φιόνα Σάμπσον*

 

 

Κατηφορίζοντας... και συνάντησα τον εαυτό μου,
ένα χλωμό φάντασμα που φέγγει μόλις
όπως ο φακός του κλέφτη
εδώ —κι ύστερα εδώ— ανάμεσα στα δέντρα,

έτσι που έμοιαζε κάποιες στιγμές σαν
να ήταν φαντάσματα κι εκείνα, που βάδιζαν
σε νέο φως, βγαίνοντας
απ' τη μνήμη προς το μέρος σου...

Όταν βρεθήκαμε, ο εαυτός μου κι εγώ,
απλώσαμε ο ένας στον άλλον ένα είδος
λαμπερής σκιάς —

ο νεότερος εαυτός να αναδύεται από μέσα μου
σα ρίγος, εγώ να στρέφω
προς το σπίτι, κάτω.

------------

Μετάφραση: Δήμητρα Κωτούλα

[Ποιητική, Φθινόπωρο - χειμώνας 2012, «Σύγχρονοι Βρετανοί ποιητές στην Αθήνα]

 

Πηγή:  dimartblog.com

________________

Fiona Sampson - Wikipedia

Fiona Sampson - Wikipedia

Δεν υπάρχουν σχόλια: