Κυριακή, Ιουλίου 03, 2022

Επικαιρότης (2): Γονιδικά καψουροσαλταρίσματα

https://www.kavalanews.gr/sites/default/files/field/image/stamatis_gonidis.jpgΣυναυλία του Γονίδη στη Δράμα με 800 Ευρώ στους καναπέδες και 140 στα όρθια!– «Γίναμε Μυκονοχώρι» λένε οι κάτοικοι 



Συναυλία για γερά πορτοφόλια έκανε ο γνωστός καλλιτέχνης Σταμάτης Γονίδης στο γήπεδο του Μικροχωρίου Δράμας.

Τη συναυλία διοργάνωσε η ποδοσφαιρική ομάδα «Άρης Μικροχωρίου». 


Στο χώρο του γηπέδου στήθηκαν τραπέζια και stand, ενώ στις πρώτες σειρές κοντά στην πίστα υπήρχαν καναπέδες με ελάχιστη κατανάλωση τα 800 ευρώ.

Η ελάχιστη κατανάλωση στα Stands/Όρθια ήταν τα 140 ευρώ, ενώ η είσοδος στο γήπεδο ήταν από 13 ευρώ στην προπώληση των εισιτηρίων και 15 ευρώ.

__________________________

 

Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ  ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΡΩΤΑΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΒΑΛΗΜΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ: "ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΠΟΤΣΕΛΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ 1176 ΕΥΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΕΝΑ ΟΧΤΑΚΟΣΑΡΙ ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΟ;

 Γιατί σοκάρεστε κύριοι για το ποσό των 800 ευρώ  που έδωσαν ελάχιστη κατανάλωση όσοι θαυμαστές μου κάθισαν στους καναπέδες  για να με αποθεώσουν προχθές στο Μικροχώρι της Δράμας; Δεν τ΄αξίζω ; Τι έχει παραπάνω από μένα ο Μποτσέλι , που έχει βάλει εισιτήριο 1176 ευρώ στο Φεστιβάλ της Σάννης;  

Ο Μποτσέλι είναι ένα τίποτα ! Μία μούφα !  Κάποιες χαζοχαρούμενες άριες τραγουδά και τα τσεπώνει χοντρά. Δεν είναι καψούρης σαν και μένα , που, όταν άδω, δακρύζει το σύμπαν και λιποθυμάνε τα βουνά . Τον Ιταλό τον ΄χει φτιάξει το Σύστημα  για να αρμέγουν τον κοσμάκη . Πρώτη μούρη σου λέει ο ατάλαντος, άσε που είναι και καθολικός , το  καθίκι , πού να ξέρει από Ορθοδοξία και Άγιο Παΐσιο , που εγώ τον λατρεύω και έχω ζωγραφίσει  την εικόνα του για προσκύνημα από τους φαν μου;

Εγώ , ρε σεις,  είμαι και ελληνοφιλόσοφος από πάνω , ξέρω να αποφεύγω όλα τα κόλπα του διαβόλου που θέλει να με υποτάξει   για να με κωλοχτυπάει το Σύστημα και να με κάνει προσκυνημένο Έλληνα.

Θυμάστε τη γενναία στάση μου απέναντι στους εμβολιαστές; Είπα ΟΧΙ! Πίσω , κανάγιες , και σας έφαγα! Δε θα με υποτάξετε εμένα! Δε θα βάλω τα τσιπάκια σας στο αίμα μου!

Είχα πει: 

 «Ο πρώτος ιός που περάσαμε ήταν σε μια μικρή δόση για να δούμε πώς θα αντιδράσουμε. Τώρα θα ρίξουνε μεγαλύτερη για να βγούνε ψεύτες όλοι αυτοί που ήταν εναντίον αυτού του ιού. Ότι δεν ήταν κάτι σοβαρό, ήταν μια απλή γρίπη. 

Ο καινούριος ιός θα εκθέσει όλους αυτούς που είχαν αντιρρήσεις για τα μέτρα. Το πράμα είναι σχεδιασμένο από κάποιους παγκοσμιοτές και εθνομηδενιστές, για να πουληθεί η χώρα και οι ιδιωτικές περιουσίες.

Είχα αποκαλύψει:

  Ο ιός
έρχεται  από τη βροχή, από τα σύννεφα, γιατί εκεί έχουν ρίξει τον ιό για να μην τους βλέπουμε και όπου πάει το σύννεφο και βρέχει, πάει και ο ιός, αυτό είναι ; Δικαιώθηκα ! Αποδείχτηκε : η βροχή φέρνει τον ιό!

Κανείς δεν μπορεί να σταματήσει τους παγκοσμιοτές. Εγώ όμως σώθηκα, γιατί ,  όταν έβγαινα  έξω και έβρεχε , κρατούσα  ομπρέλα και, αν βρέχονταν τα ρούχα μου και τα παπούτσια μου, τα έβγαζα έξω και έκανα  απολύμανση».

Λοιπόν σας  ρωτάω στα ίσα: αξίζω ή δεν αξίζω τα 800 που έδωσαν οι καναπεδάτοι Δραμινοί φίλοι μου , για να με απολαύσουν  ένα ολόκληρο βράδυ στο καψούρικο  ξεφάντωμά τους;

______________________

Διευκρίνιση Gerontakos : Το κείμενο είναι προϊόν μυθοπλασίας  ενός ευφάνταστου μυαλού στηριγμένου στην πραγματικότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια: