Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 30, 2020

Ζωή μου, Πνοή μου, Παράτα τα όλα απόψε και γίνε δική μου!

Της ζωής το ποτάμι
ψάχνω να δροσιστώ
μα έχω χάσει το δρόμο
κι είμαι ακόμα εδώ

Μια ζωή να πλανιέμαι
μες στο ίδιο κατώφλι
με αφήσανε όλοι
μ' έχω αφήσει κι εγώ

Άνοιξη ψάχνω να βρω
στων ματιών σου το φως
στων φιλιών σου τη λάβα
λίγο να ζεσταθώ

Ζωή μου
Πνοή μου
Παράτα τα όλα απόψε
και γίνε δική μου

Κι όλοι οι χτύποι της καρδιάς μου σε φωνάζουν
μ' ένα επίμονο παράξενο ρυθμό
Των φιλιών σου η μελωδία με μεθάει
και με πάει, και με πάει σε ταξίδι ονειρικό—via http://stixos.eu
ΚΑΨΟΥΡΙΚΟ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΚΟΠΗΣ





Της ζωής το ποτάμι

ψάχνω να δροσιστώ

μα έχω χάσει το δρόμο

κι είμαι ακόμα εδώ



Μια ζωή να πλανιέμαι

μες στο ίδιο κατώφλι

με αφήσανε όλοι

μ' έχω αφήσει κι εγώ



Άνοιξη ψάχνω να βρω

στων ματιών σου το φως

στων φιλιών σου τη λάβα

λίγο να ζεσταθώ



Ζωή μου

Πνοή μου

Παράτα τα όλα απόψε

και γίνε δική μου



Κι όλοι οι χτύποι της καρδιάς μου σε φωνάζουν

μ' ένα επίμονο παράξενο ρυθμό

Των φιλιών σου η μελωδία με μεθάει

και με πάει, και με πάει σε ταξίδι ονειρικό—via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...